Foutje?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.131 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-06 09:57
Ik denk dat iemand me verkeerd begrepen heeft want kreeg een -1 terwijl ik mijn bovenste post helemaal gelijk geef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk dat je hier moet zijn: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX
En post even een link naar de specifieke reactie (deze, neem ik aan :)).

edit:
Staat al op 0, nu. Dat lijkt me een prima score ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Room42 op 23-02-2019 00:34 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:23
Ik heb je even naar +0 gevote. Het is inderdaad niet -1 (ongewenst), maar het is wel behoorlijk nutteloos en irrelevant. Als je iemand een correcte ontopic bijdrage vind leveren, kan je die reactie ter kennisgeving aannemen en belonen met een +1, of indien heel informatief zelfs een +2 of +3. Als iedereen op elke juistheid in reacties gaat reageren met “Dat is juist” raakt het einde zoek. Dus vandaar mijn 0 beoordeling voor je reactie.

Indien iemand echt iets zegt en het klopt niet, zal er vast wel iemand zijn die hem terechtwijst en corrigeert. Zo niet en is iemand steady op +1 gevote, dan ga ik ervan uit dat het waarschijnlijk wel hout snijdt wat hij zegt. Daar hoeft geen comment van jou met “Helemaal juist” voor eronder te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 16:14
Ik vind die -1 eigenlijk wel terecht.

Als je comment met alleen "helemaal juist" vind ik dit onder spam passen en moet niet beloont worden.
Je voegt niks toe, geeft geen extra informatie, of start een discussie, dus waarom zou iemand jouw mening moeten weten dat je het er mee eens bent en dat is het? Niemand heeft wat aan die comment (zelfs niet degeen die je gelijk geeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstoel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-06 18:26
En een -1 moderatie is het waard om een nieuw topic te openen? Ik zou zeggen, who cares? Is toch niet het eind van de wereld dat niet iedereen het eens is met je reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij verkeerde moderaties kun je inderdaad in het hierboven genoemde mismoderatietopic terecht. Doe er dan wel even een linkje en een onderbouwing bij :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.