TV geluid bij Harman Kadon BDS 270 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yourta
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 10:33
Ik heb een Harman Kadon BDS 270 gekregen van iemand, alles werkt prima.
Ik heb mijn PS4 en KPN tv receiver aangesloten op HDMI IN en mijn tv (Samsung UE65NU7100) aangesloten met de HDMI OUT ingang.
Dus het geluid van mijn PS4 en KPN tv receiver gaan via de speakers. Echter worden apps en films via smart tv alleen op de luidspreker van mijn tv afgespeeld.
Ik heb al de gebruikershandleiding op internet doorgelezen, maar ik kom er niet uit hoe ik dit moet doen.
De tv en de BDS heb ik al eens verbonden met een optische kabel, maar dit werkte niet.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen (als dat te doen is)?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:01
Heb je de HDMI kabel wel in de HDMI-ARC van de tv zitten?

Daarnaast moet je Anynet+ op de Samsung TV wel aan hebben staan

[ Voor 37% gewijzigd door mad-dog op 22-02-2019 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yourta
Hoi, sorry voor de late reactie, moest even op alle bestelde kabels wachten om volledig aan te sluiten. Maar m'n HDMI kabel zin in beide ARC poorten van de TV als zowel de Harman Kadon en Anynet+ staat aan, audio uitvoer ook op zowel TV-luidspreker als HDMI als Optische ingang getest, helaas allemaal geen gehoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servpage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 10:44
Kijk even of er een software update is voor de TV, dat was bij mij de oplossing.
Helpt dat ook niet dan kun je overwegen om de TV met een optische kabel aan te sluiten op de HK.

Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yourta
Even nagekeken, maar mijn TV is al uptodate.
Dan ga ik het even proberen met een optische kabel inderdaad!