Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nintendo Switch Parental Controls wifi uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Scarjoa
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12-03 09:14
Beste Tweakers,

Is het mogelijk om op de Nintendo Switch de wifi/internet te blokkeren?
Ik zit helaas bij een openbaar netwerk in de buurt, echter wil er voor zorgen dat er geen internet beschikbaar is op de Switch. Parental Controls geeft maar zeer gelimiteerde opties lees ik. Ik zou wel het downloaden van bijv. Apps kunnen beperken, maar mocht er al een app zijn gedownload (zoals bijv. Youtube), is het dan nog mogelijk om daarna het gebruik hier van te beperken?

Mvg, Jeroen

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 00:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Snelle quote van ergens anders: Use Airplane Mode. If you do this from the System Settings, you can choose to enable/disable individual wireless options (Bluetooth, Wifi, NFC). Note that turning all three on while Airplane Mode is on will turn off Airplane Mode.

/Edit: misschien dat je voor volgende vragen/tips ook even [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 kan bezoeken ;)

MAX3400 wijzigde deze reactie 22-02-2019 10:40 (22%)

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• Scarjoa
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12-03 09:14
Mogelijk begreep je mijn vraag niet helemaal. Ik bedoel dus dat wifi uitgezet wordt en dit niet zonder code terug aangezet worden.. In parental controls kan ik het downloaden van apps uitzetten en de speeltijd inschakelen, echter lees ik niet terug over het uitschakelen van internet in welke mate dan ook.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06:22

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

~> SPV

Dutch: That is a fine place for it, the best...

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True