Soms heeft een topic heul veul delen en als je dan naar iets zoekt in een van de delen van dat topic, zou het handig zijn als de zoek-actie overgenomen wordt als je naar een voorgaand of volgend deel van een topic navigeert. Lijkt me geen biggie, go go devs!
Ik dacht dat er al iets in de maak was om te kunnen zoeken in topicreeksen. Dan is dit niet direct meer nodig, toch? En anders is het logischer om juist dat te maken, dan je search mee te nemen naar een ander topic.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Helemaal mee eens als daar al aan gewerkt wordt. Het klinkt wel als een ingewikkeldere oplossing dan het toevoegen van een &data field aan een of twee linkjes, aangezien die logica sowieso al in de paginering zit :-)
Voor mij zou zo'n knopje als "Zoeken in vorige/volgende topic in de reeks" (maar dan wat pakkender
) prima werken! Ik begin toch vaak bij de laatste en werk dan (een paar topics) terug in de tijd.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Fixed for youRoom42 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 01:26:
Voor mij zou zo'n knopje als "Zoeken in topicreeks" prima werken!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ja maar dan met 'volgende' en 'vorige' zodat je heen en weer kunt.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik miste dit net weer. In het motortopic, dat uit tig delen bestaat, gaat het wel eens over de discussie "tandwiel" versus "kettingwiel". Als ik dan in één deel op één van die woorden zoek, en dan op het pijltje klik om naar het vorige of volgende topicdeel te gaan,
of
, is mijn zoekterm kwijt.
Zie ook mijn tien jaar oude featurerequest: [feat] Zoeken en bladeren door topicreeksen
Het gaat hier volgens mij om het simpelweg plakken van de querystring achter de URL onder deze knopjes, dus:
En that's all. Kan dit nog eens worden overwogen? Dit is véél eenvoudiger te implementeren dan het daadwerkelijke zoeken door alle topics in een reeks, lijkt me.

Zie ook mijn tien jaar oude featurerequest: [feat] Zoeken en bladeren door topicreeksen
Het gaat hier volgens mij om het simpelweg plakken van de querystring achter de URL onder deze knopjes, dus:
code:
1
| ?data[filter_keywords]=test&data[boolean]=OR |
En that's all. Kan dit nog eens worden overwogen? Dit is véél eenvoudiger te implementeren dan het daadwerkelijke zoeken door alle topics in een reeks, lijkt me.
[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 09-01-2020 18:43 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Pagina: 1