[feat] Zoeken en bladeren door topicreeksen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Als ik in een bepaald deel van een topicreeks iets zoek, komt dat in de querystring erbij te staan in de vorm van "?data[filter_keywords]=test&data[boolean]=OR".

Kan deze querystring aan de reeks-knopjes bovenaan een topic worden toegevoegd? Zo kun je met dezelfde zoektermen door een hele reeks bladeren.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:55

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Nee. De optie om te zoeken binnen een topicreeks vraagt om het aanpassen van de achterliggende zoeklogica (want het leggen van koppelingen tussen topics bestaat voor zover ik weet nog niet in de zoekengine), terwijl wat ik hier aandraag alleen maar een aanpassing van een template is, namelijk de querystring toevoegen aan links naar topics in dezelfde reeks.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessante feature :)
Goed om in een topicreeks bepaalde posts te kunnen terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
CodeCaster schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:23:
Nee. De optie om te zoeken binnen een topicreeks vraagt om het aanpassen van de achterliggende zoeklogica (want het leggen van koppelingen tussen topics bestaat voor zover ik weet nog niet in de zoekengine), terwijl wat ik hier aandraag alleen maar een aanpassing van een template is, namelijk de querystring toevoegen aan links naar topics in dezelfde reeks.
Is daar niet omheen te werken door voor iedere topic reeks een verborgen subforum aan te maken? Daar valt wel in te zoeken.