[forum/feat] Opgesplitste topics koppelen in zoekfunctie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40
Het lijkt mij erg handig om zoekfunctie toe te voegen voor grote, gesplitste, topics. zoals het [Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 of het "HTC HD2" topic. Zodat je kan selecteren om in alle 16 delen van een topic te zoeken.

Dit is uiteraard makkelijk voor degene die een antwoord zoekt op een vraag. Daarnaast zal het het meerdere keren stellen van dezelfde vragen verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:50

crisp

Devver

Pixelated

Nee, daar is geen interface voor. Je kan echter wel met title: specifiek binnen topics met een bepaalde titel zoeken.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40
Ik zie dat het ook al wel vaker gevraagd is in andere vormen. Ik heb zelf niet heel veel verstand van het bouwen van websites, maar is het niet mogelijk om een pop-up te laten verschijnen nadat iemand een topic maakt met het woord ""deel" erin. Hierin zou je dan de vraag kunnen stellen of ze dit topic willen koppelen aan een ander topic wat ze dan zelf aan moeten duiden. Op die manier hebben modjes er eigenlijk niks mee te maken, en moet alleen de topicstarter wat moeite doen om de deeltjes netjes bij elkaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:39
Zoals ik dus in het dubbele topic zei .... ;)

Het viel me op dat in het overzicht van een topicreeks de quicksearch in beeld is, het zou denk ik heel makkelijk zijn als je hiermee direct kunt zoeken in de hele reeks.
Echt noodzakelijk is het inderdaad niet omdat dit met normale search meestal ook wel te bereiken is, meer een handigheidje dat denk ik goed aansluit bij de bestaande quicksearch.