Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op 1080p 144hz (Fortnite, Apex Legends, Spellbreak), en af en toe produceren (Fruity Loops)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1100 euro, maar liever rond de 900/1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een maand terug 2 MSI Optix MAG24C schermen gehaald. Dus deze ga ik gebruiken bij de pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, mijn oude pc ga ik waarschijnlijk verkopen aan een vriend dus ik wil hier geen onderdelen van gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Aangezien mijn schermen van MSI zijn wil ik ook een MSI videokaart om Freesync te kunnen gebruiken
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met een standaard systeem, ik heb namelijk geen ervaring met overklokken
Wat verwacht je van ons?
Advies of dit een goede build is of is het misschien verstandiger om voor andere onderdelen te gaan.
Dit is wat ik zelf bij elkaar heb gezocht:
Vooral gamen op 1080p 144hz (Fortnite, Apex Legends, Spellbreak), en af en toe produceren (Fruity Loops)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1100 euro, maar liever rond de 900/1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een maand terug 2 MSI Optix MAG24C schermen gehaald. Dus deze ga ik gebruiken bij de pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, mijn oude pc ga ik waarschijnlijk verkopen aan een vriend dus ik wil hier geen onderdelen van gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Aangezien mijn schermen van MSI zijn wil ik ook een MSI videokaart om Freesync te kunnen gebruiken
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met een standaard systeem, ik heb namelijk geen ervaring met overklokken
Wat verwacht je van ons?
Advies of dit een goede build is of is het misschien verstandiger om voor andere onderdelen te gaan.
Dit is wat ik zelf bij elkaar heb gezocht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 105,- | € 105,- |
| 1 | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 374,- | € 374,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P300 Zwart | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Corsair CX550M | € 61,40 | € 61,40 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 68,50 | € 68,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 968,90 | |