Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
B00st3r schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:33:
Hoe kom ik aan mijn pre-orderbewijs? Waarschijnlijk is het een hele stomme vraag, maar ik weet niet wat ze daar precies mee bedoelen.
Ik heb mijn Samsung factuur gewoon meegestuurd, die ik als PDF kreeg ik direct na bestelling en betaling. Deze bevat de bestel datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Ik heb maar een screenshot gemaakt van de eerste mail van mobiel.nl. Geloof dat het gelukt is. Ik had niet verwacht dat we geen keus zouden hebben qua kleur, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerry2215
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 17:39
Noreia schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:33:
[...]

Ik hoopt toch echt dat zij dit fixen. :/
Onder het tekstvlak staat 'Staat je webshop hier niet bij? Vul de naam dan zelf in'. Ik heb hier zelf Belsimpel ingevuld en het werkte :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Noreia schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:33:
[...]

Ik hoopt toch echt dat zij dit fixen. :/
Ik zag net dat er iets stond van dat als de winkel er niet bij stond, je deze zelf kon invoeren.

En dat heb ik gedaan, waarna het proces prima verder ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:25

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Ik mag gaan wachten tot morgen, de PostNL bezorger heeft besloten een eikel te zijn en is nooit geweest en gewoon gezegd dat ik niet thuis was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Jerry2215 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:46:
[...]

Onder het tekstvlak staat 'Staat je webshop hier niet bij? Vul de naam dan zelf in'. Ik heb hier zelf Belsimpel ingevuld en het werkte :)
Oh top. bedankt voor de info. want ik heb net de ean code gecheckt en die staat in de lijst van toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:47
Fly-guy schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:23:
[...]

Op zich werkt het prima, maar belsimpel is nog steeds niet te selecteren.
Belsimpel deed voorheen nooit mee met dit soort acties. Halen hun toestellen namelijk uit andere landen in Europa.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
DaveD1109 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 20:02:
[...]

Belsimpel deed voorheen nooit mee met dit soort acties. Halen hun toestellen namelijk uit andere landen in Europa.
Echter deze keer adverteerden ze er wel specifiek mee, dan zou je verwachten dat ze nu wel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Fly-guy schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 20:28:
[...]

Echter deze keer adverteerden ze er wel specifiek mee, dan zou je verwachten dat ze nu wel meedoen.
Maar is wel vreemd! Weet dat zij in het verleden wel toestellen leverde met het juiste EAN.
Deze werden echter wel geweigerd.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
DaveD1109 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 20:51:
[...]

Maar is wel vreemd! Weet dat zij in het verleden wel toestellen leverde met het juiste EAN.
Deze werden echter wel geweigerd.
Dat zou wel balen zijn. Maar voorheen gaf Samsung als voorwaarde dat je bij specifieke winkels besteld. Nu staat er bij de voorwaarden dat de actie in NL (Benelux?) Is en welke toestellen met bijhorende ean. Dus niet perse welke winkel wel of niet deelneemt.

[ Voor 5% gewijzigd door Noreia op 08-03-2019 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:24
Denk laat ik mijn toestel naar de T-Mobile Shop sturen omdat ik moest werken.
Bevestigings mail van de order gehad paar weken terug.
Verder he-le-maal niets meer. Prachtig, maar waarom pre-orderen dan?

1 voordeel, je betaald vooraf niets. Indien morgen nog niets gehoord. Wordt de order gecancelled en bestellen we hem wel ergens anders. Dan maar niet een jaar lang elke maand met unlimited spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
neeecht schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:48:
Denk laat ik mijn toestel naar de T-Mobile Shop sturen omdat ik moest werken.
Bevestigings mail van de order gehad paar weken terug.
Verder he-le-maal niets meer. Prachtig, maar waarom pre-orderen dan?

1 voordeel, je betaald vooraf niets. Indien morgen nog niets gehoord. Wordt de order gecancelled en bestellen we hem wel ergens anders. Dan maar niet een jaar lang elke maand met unlimited spelen.
Maar geen pre order buds! Ondanks het je niet interesseert, toch 100€ verkoop waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:44
ik222 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:02:
De Galaxy Buds zijn nu prima aan te vragen, heb hier zojuist de registratie afgerond en een bevestiging ontvangen per mail.
ik kan niet eens op webwinkel klikken. kan ik deze onzin niet gewoon op een computer invullen?

EDIT: zodat je het niet op je telefoon hoeft te doen;

https://www.samsung.com/nl/pre-order/

[ Voor 12% gewijzigd door giovanni2903 op 09-03-2019 01:31 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
DaveD1109 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 20:02:
[...]

vroegah, een jaar of 7 geleden importeerden ze alles, kreeg toen een samsung galaxy ace uit polen..
of ze de s10 nu weer ergens uit het oostblok hebben weet ik niet, maar ze adverteerden met de buds, dus die ga ik hoe dan ook krijgen :P

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Michel242186 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 17:33:
bij telfort kon ik gewoon gelijk opzeggen...binnen twee minuten mail in mailbox.

laat ff weten wanneer het je wel lukt om tele2 op te zeggen.
Ik heb 21 februari verlengd telfort via Gsmweb nog steeds niets duurt wat langer zeggen ze, toch geen 15 dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:41:
[...]

dat denk ik wel...nu al een paar uur aan het bellen maar krijg het nog niet voorelkaar.

eerst begonnen te zeiken dat ik eerst een factuur moest hebben en later over de opzegtermijn van 14 dagen..grrrr...
Ik heb een online opzeg formulier gevonden.

https://belmeterug.tele2....roduct=mobile&source=FORM

Deze heb ik ingevuld. Maar ik ga ze sowieso ook nog bellen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:30
Verwijderd schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 07:28:
[...]

Ik heb een online opzeg formulier gevonden.

https://belmeterug.tele2....roduct=mobile&source=FORM

Deze heb ik ingevuld. Maar ik ga ze sowieso ook nog bellen vandaag.
Tnx ga dit eens proberen...gisteravond nog 1 keer geprobeerd te bellen maar weer mislukt. 😣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:32

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Gisteren mijn S10 128GB Black opgehaald om 10:00 bij een T-Mobile shop. Was de dag ervoor netjes gebeld om een tijd te plannen voor afhalen op vrijdag. Had op 21-feb besteld via T-Mobile site.
Vanochtend eindelijk gelukt de Galaxy Buds te bestellen, uiteindelijk wordt je gewoon doorverwezen naar een webpagina en heb je de gehele Member app niet nodig 😅.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Practics schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:33:
[...]

Maar geen pre order buds! Ondanks het je niet interesseert, toch 100€ verkoop waarde
Er staat ook onder, staat de naam van de winkel er niet, vul die dan zelf even in.
Mij is bevestigd dat ik de airbuds krijg en de S10+ komt van belsimpel.
Ander ding wat ik mij wel afvraag is dit:

'' 10 Year Galaxy Edition

Om het tiende jaar van de Samsung Galaxy-serie te vieren komt Samsung met de ’10 year of Galaxy Pack’. Het gaat hier om een Limited Edition combinatie van de Samsung Galaxy S10+ 1TB G975 Duos Ceramic Black samen met de Samsung Galaxy Watch 46mm!

Deze speciale editie ontvang je in een premium verpakking, maar dat is niet alles! Bij aanschaf van deze editie maak je kans om een van de tien Galaxy Fold-smartphones te winnen, een zeer opvallende smartphone met een opvouwbaar display, gaaf!''

Ik geef ze tot maandag en anders gaat mijn s10+ met watch gewoon retour!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

ik222 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:02:
De Galaxy Buds zijn nu prima aan te vragen, heb hier zojuist de registratie afgerond en een bevestiging ontvangen per mail.
Ook in een keer kunnen aanvragen zonder problemen, alleen nog geen bevestiging ontvangen.

We wachten geduldig af, tot op heden zijn alle acties van Samsung bij mij goed gegaan.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:05
ronaldm3 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 08:21:
[...]

'' 10 Year Galaxy Edition

Om het tiende jaar van de Samsung Galaxy-serie te vieren komt Samsung met de ’10 year of Galaxy Pack’. Het gaat hier om een Limited Edition combinatie van de Samsung Galaxy S10+ 1TB G975 Duos Ceramic Black samen met de Samsung Galaxy Watch 46mm!

Deze speciale editie ontvang je in een premium verpakking, maar dat is niet alles! Bij aanschaf van deze editie maak je kans om een van de tien Galaxy Fold-smartphones te winnen, een zeer opvallende smartphone met een opvouwbaar display, gaaf!''

Ik geef ze tot maandag en anders gaat mijn s10+ met watch gewoon retour!
Misschien mis ik iets maar waarom zou je dan retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Tot op heden niets gehoord van mijn bestelling bij de Mediamarkt (ophalen in Rotterdam Centrum)...... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-06 10:06
sekeroglan schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:11:
[...]

Ook in een keer kunnen aanvragen zonder problemen, alleen nog geen bevestiging ontvangen.

We wachten geduldig af, tot op heden zijn alle acties van Samsung bij mij goed gegaan.
Zelfde hier, besteld via bellsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik heb twee keer de buds aangevraagd voor twee verschillende toestellen. van 1 een bevestiging gekregen van de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gisteravond aangevraagd maar geen mail gekregen verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen bevestigingsmail gehad. En er stond dat je die binnen 5 minuten zou krijgen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundwave070
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2021
Telefoon binnen, maar die earbuds pre-order pagina werkt voor geen meter bij mij. Kom er steeds niet doorheen, en 2x ingevuld met aan het einde een foutmelding. Ook al verschillende browser geprobeerd. Echt om debiel van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-09 12:15
pappaleone schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:50:
[...]

Hoe kom je daar bij Mobiel.nl heeft gewoon Nederlandse toestellen niets uit het buitenland. Eerst even nadenken voordat je iets schrijft wat niet klopt. Belsimpel daarin tegen betrekt wel toestellen uit Europa.
Via google komen er tal van websites naar boven waarop aangeven wordt dat mobiel.nl toestellen aanbied via grijze import. Waarbij het waar is dat sommige toestellen dan gewoon mee kunnen doen met promoties betekend dat niet dat dit altijd zo is. Maar dat is natuurlijk allemaal na het checken van een aantal websites. Als je het daar niet mee eens bent is dat ook prima, ieder zijn eigen mening natuurlijk! :Y

EDIT: Dat ze via grijze import toestellen aanbieden betekend niet dat ze ook gewoon Nederlandse toestellen hebben hoor. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas1996 op 09-03-2019 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Weet iemand wat je moet opsturen voor de Galaxy buds als je bij telfort besteld hebt? Ik heb zowel een bevesteging mail, en bij de telefoon kreeg ik zowel een aankoopbon en een leverbon. Alle 3 pakt die niet op de aanvraag pagina. Ik heb een foto gemaakt van de bonnen omdat ik dit weekend niet de beschikking heb over een scanner. Op de aankoopbon en factuur staat overigens de datum van 7 maart, terwijl ik op 21 februari besteld hebt. Maar weet iemand wat ik moet doen? Of moet ik maandag gewoon opnieuw proberen, maar dan met de bonnen ingescand, ipv een foto.

Update: Het is me nu wel gelukt d.m.v. de app tiny scanner. Zodoende kon ik een foto maken van de aankoopbon en omzetten naar een pdf bestand.

[ Voor 11% gewijzigd door Linkje3 op 09-03-2019 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

TR1969 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:40:
[...]

Misschien mis ik iets maar waarom zou je dan retourneren?
Iets met verkeerde informatie.

Power to the beat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
Michel242186 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 08:00:
[...]

Tnx ga dit eens proberen...gisteravond nog 1 keer geprobeerd te bellen maar weer mislukt. 😣
Vandaag weer geprobeerd tele2 op te zeggen en nu wel gelukt...Wat een pauper bende daar gister nog moeilijk doen..nu in 1 klik geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:55
De buds die je bij de preorder krijgt..... Kun je ook nog kiezen welke kleur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Aggressor schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:44:
De buds die je bij de preorder krijgt..... Kun je ook nog kiezen welke kleur?
Nee helaas niet, zijn altijd wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:13:
[...]

Vandaag weer geprobeerd tele2 op te zeggen en nu wel gelukt...Wat een pauper bende daar gister nog moeilijk doen..nu in 1 klik geregeld.
Ik heb vanmiddag ook gebeld was geen probleem.
Abbonement stopt op 9 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Na mijn laatste (debacle mijn eigen schuld) had verlengd bij Telfort per ongeluk verkeerde model gekozen is nu rechtgezet van de S10 groen 512GB naar de S10+ 128 GB groen. Gisteren bericht gehad dat ze het toestel woensdag aanstaande weer verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:46

R2L

soundwave070 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:29:
Telefoon binnen, maar die earbuds pre-order pagina werkt voor geen meter bij mij. Kom er steeds niet doorheen, en 2x ingevuld met aan het einde een foutmelding. Ook al verschillende browser geprobeerd. Echt om debiel van te worden.
Welke 3 tekens moet je op die pagina invoeren? Ik krijg steeds de melding product niet gevonden... 8)7

Laat maar... Na veel gedoe is het eindelijk gelukt... Waarom niet gelijk erbij leveren in plaats van formuliertje in moeten vullen... :)

[ Voor 13% gewijzigd door R2L op 10-03-2019 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:49
Hier ook vrijdag de buds geclaimd maar geen mail ontvangen. Maar nu kunnen ze registratie nergens terug vinden .Niet op mail adres en ook niet op imei.

En elke keer als ik opnieuw wil aanvragen , dan geeft ie aan dat het imei nummer al gebruikt is nu even afwachten hoe verder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
Dancis schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:32:
Hier ook vrijdag de buds geclaimd maar geen mail ontvangen. Maar nu kunnen ze registratie nergens terug vinden .Niet op mail adres en ook niet op imei.

En elke keer als ik opnieuw wil aanvragen , dan geeft ie aan dat het imei nummer al gebruikt is nu even afwachten hoe verder
waar check je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundwave070
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2021
Dancis schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:32:

Kreeg als advies dat ik het ook gewoon nog een keer moest invullen als dubbelcheck. Als in het eerste scherm je de melding krijgt dat het IMEI al gebruikt is, dan moet je ervan uit gaan dat je eerdere poging gewoon gelukt is. Blijkbaar sturen ze geen geautomatiseerd mailtje na een registratie, maar staat alles in een soort wachtrij die handmatig een checkstatus moet krijgen waarna dan pas de mail verzonden zou worden. Die verwachten ze ergens in de komende week te gaan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelReitsma
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Is er al wat bekend over de leveringstijden van de s10+ ceramic white? Zit nog steeds te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
soundwave070 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:28:
[...]

Kreeg als advies dat ik het ook gewoon nog een keer moest invullen als dubbelcheck. Als in het eerste scherm je de melding krijgt dat het IMEI al gebruikt is, dan moet je ervan uit gaan dat je eerdere poging gewoon gelukt is. Blijkbaar sturen ze geen geautomatiseerd mailtje na een registratie, maar staat alles in een soort wachtrij die handmatig een checkstatus moet krijgen waarna dan pas de mail verzonden zou worden. Die verwachten ze ergens in de komende week te gaan sturen.
Die van mij was in het systeem niet terug te vinden. Dus nu gaan ze verder kijken wat er aan de hand is
Via messenger een bericht gestuurd naar Samsung Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
MichaelReitsma schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:19:
Is er al wat bekend over de leveringstijden van de s10+ ceramic white? Zit nog steeds te wachten...
Ik heb bij Mobiel besteld, zou deze week binnen moeten komen en geleverd moeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
Michel242186 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:13:
[...]

Zojuist gebeld en met 12 min was het allemaal geregeld.
PS: Extreem aardige gast aan de lijn gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Yellax op 12-03-2019 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Ik heb bij Vodafone mijn abonnement verlengd en hierbij de Samsung Galaxy S10 Plus Green besteld. Deze blijkt echter niet goed leverbaar te zijn, na contact via de chat met Vodafone werd me aangegeven dat de verwachte levertijd pas in week 12 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelReitsma
DM89 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:18:
[...]

Ik heb bij Mobiel besteld, zou deze week binnen moeten komen en geleverd moeten worden..
Samsung zegt dat hun eigen web orders pas vanaf de 20de geleverd worden. Coolblue zegt dat mijn toestel vanaf de 15e geleverd wordt. Men zou morgen een zending verwachten.
We gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
MichaelReitsma schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:52:
[...]

Samsung zegt dat hun eigen web orders pas vanaf de 20de geleverd worden. Coolblue zegt dat mijn toestel vanaf de 15e geleverd wordt. Men zou morgen een zending verwachten.
We gaan het zien...
Hoop het niet, ben best ongeduldig met dit soort dingen haha. Zat al te twijfelen om.de bestelling om te zetten naar ceramic zwart maar die witte is zo mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Heeft iemand toevallig ervaring met losse toestellen gekocht in Zwitserland? Ik ben er nu voor werk en zie dat ze hier bijna 100 euro goedkoper zijn. Maar wil even zeker weten dat dat ook gewoon hetzelfde model is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
rajackar schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:55:
Heeft iemand toevallig ervaring met losse toestellen gekocht in Zwitserland? Ik ben er nu voor werk en zie dat ze hier bijna 100 euro goedkoper zijn. Maar wil even zeker weten dat dat ook gewoon hetzelfde model is.
Als die de exynos chipset heeft dan zit je volgens mij goed! :)

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

DaveD1109 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:07:
[...]

Als die de exynos chipset heeft dan zit je volgens mij goed! :)
Thanks! Ik was eigenlijk van plan nog even te wachten tot de prijs wat gezakt is maar nu gaat het wel jeuken.
904 voor een S10+ 128 GB lijkt me wel een heel mooie prijs toch?

[ Voor 10% gewijzigd door rajackar op 12-03-2019 14:36 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Was dat vorig jaar ook al dat na 5 dagen er al sprake is van een prijs-verlaging? :/

https://tweakers.net/pric...laxy-s10-128gb-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:06
robbvdb schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:46:
Was dat vorig jaar ook al dat na 5 dagen er al sprake is van een prijs-verlaging? :/

https://tweakers.net/pric...laxy-s10-128gb-zwart.html
Prijsverlaging? Is aardig stabiel toch?

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=1239607&deliveryCountry=NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:16
rajackar schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:09:
[...]

Thanks! Ik was eigenlijk van plan nog even te wachten tot de prijs wat gezakt is maar nu gaat het wel jeuken.
904 voor een S10+ 128 GB lijkt me wel een heel mooie prijs toch?
Volgens mij heb je hem voor ongeveer dezelfde prijs als je hem via tele2 koopt met een maandelijks op te zeggen abonnement O-) Misschien dat dat iets handiger is met garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Ryan_ schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:48:
[...]

Prijsverlaging? Is aardig stabiel toch?

[Afbeelding]
Ik weet het, niet schokkend, maar de eerste € 23,95 zijn eraf 8) . Kan zijn dat dit nog helemaal niets betekent, maar ook dat de vraag naar de S10 niet heel groot is, de voorraad meer dan voldoende en er dus nu op prijs geconcurreerd moet gaan worden.

Kon me dat voorgaande jaren niet herinneren, maar dat kan ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MrHiddeV schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:48:
[...]

Volgens mij heb je hem voor ongeveer dezelfde prijs als je hem via tele2 koopt met een maandelijks op te zeggen abonnement O-) Misschien dat dat iets handiger is met garantie?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0WfJU2n.png

Goede tip. Dan gaat ie voor 851. Best een goede deal.

[ Voor 7% gewijzigd door rajackar op 12-03-2019 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:55
rajackar schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:56:
[...]

[Afbeelding]

Goede tip. Dan gaat ie voor 851. Best een goede deal.
plus aansluitkosten plus een maand tele 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:31
Ik sprak gisteren een KPN medewerker (in de winkel) en vroeg of je toestellen ook gewoon los kan kopen en dan vooral voor de prijs die staat vermeld als "los toestel" wanneer je een abonnement kiest.

Antwoord was ja.
In het geval van een S10+ is dat dus 816 euro. Geen slechte prijs lijkt mij.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2hre8n7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Aggressor schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:59:
[...]

plus aansluitkosten plus een maand tele 2
Aansluitkosten had ik al mee gerekend. Een maand abbo maakt me niet uit want ik heb een maandelijks opzegbaar abbo nu.
cliors schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:15:
Ik sprak gisteren een KPN medewerker (in de winkel) en vroeg of je toestellen ook gewoon los kan kopen en dan vooral voor de prijs die staat vermeld als "los toestel" wanneer je een abonnement kiest.

Antwoord was ja.
[Afbeelding]
Dat is natuurlijk nog beter.
Zal er eens langs gaan als ik thuis ben.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuttingStorm
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 10:53
cliors schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:15:

Antwoord was ja.
In dat geval vergeet je waarschijnlijk nog de kosten voor een jaar of zelfs 2 jaar je abonnement. Bij alle abonnement kan je kiezen om in een keer het bedrag te betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
CuttingStorm schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 07:29:
[...]

In dat geval vergeet je waarschijnlijk nog de kosten voor een jaar of zelfs 2 jaar je abonnement. Bij alle abonnement kan je kiezen om in een keer het bedrag te betalen..
Met een los toestel bedoel ik dus zonder abonnement. Dat vroeg ik expliciet ook. Een los toestel kopen zonder abonnement voor de prijs die ze aangeven wanneer je een abonnement zou afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Laatst online: 05-07 07:37
Zijn er nog anderen die nog steeds wachten op z'n pre-order S10 ?
Had op de laatste dag besteld en nog steeds geen bericht gekregen. (besteld in Vodafone winkel)

Gister nog langs geweest, maar nog niet binnen.
Dan vraag ik me af hoe het zit als men nu naar de winkel om te kopen of ze dan nog moeten wachten op hun telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelReitsma
Ik wacht nog steeds op de s10+ ceramic white. De zwarte is gewoon te krijgen. De witte nergens. Samsung webshop gaat hem pas op de 20e uitleveren. Coolblue heeft gisteren ook nog niks binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
MichaelReitsma schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:35:
Ik wacht nog steeds op de s10+ ceramic white. De zwarte is gewoon te krijgen. De witte nergens. Samsung webshop gaat hem pas op de 20e uitleveren. Coolblue heeft gisteren ook nog niks binnen gekregen.
Ik ook de S10+ ceramic white. Ik kreeg vorig week de melding (samsung.nl) dat ie vanaf de 15e zou geleverd worden. Heb jij recent de 20e als datum gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakKa.dev
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 23:46
Weet iemand hoe ik via tele2 aan pre-order bewijs kom? Ik heb niets van hun ontvangen betreft dat... dus kan de earbuds niet aanvragen. Iemand gelukt omh et via tele2 te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
ZakKa.dev schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 00:55:
Weet iemand hoe ik via tele2 aan pre-order bewijs kom? Ik heb niets van hun ontvangen betreft dat... dus kan de earbuds niet aanvragen. Iemand gelukt omh et via tele2 te regelen?
Je hebt toch wel iets van een contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
je hebt als het goed is een factuur gehad toen je het toestel betaald hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Factuur zat in het doosje waar de telefoon in zat daarop staat ook de pre order datum..die staat verder nergens op ook niet op je contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
cliors schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:55:
[...]

Met een los toestel bedoel ik dus zonder abonnement. Dat vroeg ik expliciet ook. Een los toestel kopen zonder abonnement voor de prijs die ze aangeven wanneer je een abonnement zou afsluiten.
Helaas maakte die verkoper een fout!

Dat is niet mogelijk bij KPN, neem de proef maar eens op de som. Al helemaal niet als je er helemaal geen klant bent ;)

Ze zijn soms wel een beetje dom bij KPN maar niet helemaal gek 8)7 ( individuele medewerkers die een foutje maken nagelaten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Michel242186 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 07:38:
[...]

Factuur zat in het doosje waar de telefoon in zat daarop staat ook de pre order datum..die staat verder nergens op ook niet op je contract
Misschien even bellen?
Ik heb net hetzelfde gehad met GsmWeb, even gebeld en ze hebben een mailtje gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Ben toch benieuwd of m'n ceramic white (PRE-ORDER) eens geleverd zou worden morgen. Man aan de telefoon beweert van wel, chat via facebook beweert van niet en noemt de 20ste.
Wat een ruk bedrijf is dat samsung geworden ook. Elk jaar hetzelfde zooitje m.b.t levertijden en pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
robbvdb schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:21:
[...]

Helaas maakte die verkoper een fout!

Dat is niet mogelijk bij KPN, neem de proef maar eens op de som. Al helemaal niet als je er helemaal geen klant bent ;)

Ze zijn soms wel een beetje dom bij KPN maar niet helemaal gek 8)7 ( individuele medewerkers die een foutje maken nagelaten )
Ik heb nu in 2 winkels de afgelopen dagen 6 verschillende medewerkers gesproken en elk van hen gaf aan dat de prijs voor een s10 696 euro is als ik deze los wil aanschaffen. Helaas is mijn kleur in geen enkele winkel op voorraad maar je kunt de telefoon zeker los aanschaffen voor een mooie prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nu al een paar dagen na release staan er tal van TweedeKansjes op de site van Coolblue... (hoe zou dat al zo super snel komen? :P )

Sla er je slag mee! ;)

Zelf al meerdere malen zeer goede ervaringen met TweedeKansjes van Coolblue. Vooral de ''in nieuwstaat'' producten zien er vrijwel altijd gewoon uit als compleet nieuw.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 14-03-2019 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 12:45:
[...]

Ik heb nu in 2 winkels de afgelopen dagen 6 verschillende medewerkers gesproken en elk van hen gaf aan dat de prijs voor een s10 696 euro is als ik deze los wil aanschaffen. Helaas is mijn kleur in geen enkele winkel op voorraad maar je kunt de telefoon zeker los aanschaffen voor een mooie prijs.
Dat is goed om te horen!
Ik ben ook van plan om mijn oude S8 dan in te leveren om nog wat van de prijs af te halen, maar ik zag via de KPN Site dat de waarde ter inruil maar 150 Euro is! :/ Vind ik nogal weinig voor een S8 die nog in perfecte staat is. Valt hier meestal in de winkel nog over te onderhandelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:06:
[...]

Dat is goed om te horen!
Ik ben ook van plan om mijn oude S8 dan in te leveren om nog wat van de prijs af te halen, maar ik zag via de KPN Site dat de waarde ter inruil maar 150 Euro is! :/ Vind ik nogal weinig voor een S8 die nog in perfecte staat is. Valt hier meestal in de winkel nog over te onderhandelen?
Misschien is dit iets voor je? Ik verkoop altijd via hun.
https://webuyit.nl/gsm/product/Samsung_Galaxy_S8_64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
thecompany schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 12:45:
[...]

Dan gaan https://tweakers.net/pric...y-s10-128gb-zwart/aanbod/ die hem toch nooit meer verkopen?

Ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Daar zou KPN niets aan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje! Ik zal dit verder onderzoeken :D
robbvdb schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:06:
[...]

Dan gaan https://tweakers.net/pric...y-s10-128gb-zwart/aanbod/ die hem toch nooit meer verkopen?

Ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Daar zou KPN niets aan hebben!
Ik ben na werk even langs een KPN winkel geweest en de medewerker vertelde mij dat ze voorlopig geen losse toestellen verkochten, vanwege het tekort. Verder melde hij dat mensen die een abbonnement/verlenging wilden icm met een telefoon voorrang krijgen.
En het laatste was misschien wel het belangrijskte, om in aanmerking te komen voor het aanschaffen van een los toestel zei hij dat je een klant van KPN moest zijn.

Ik weet niet of er nou een duidelijke lijn te trekken is aangezien sommige dingen tegenspreken met de beweringen van vorige posts. Ik zal binnenkort nog langs een andere KPN winkel gaan en kijken wat ze me daar zullen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Wow. Krijg zojuist een SMS van DHL voor levering morgen S10+ ceramic wit. (Samsung. NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:06:
[...]

Dat is goed om te horen!
ik heb mijn s7edge via marktplaats (om te huilen die mensen daar maargoed) verkocht voor 120, had een bod van 130 maar die persoon deed een beetje moeilijk. 170-190 voor een s8 moet daarop wel lukken denk ik. de nieuwprijs is tenslotte 420 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
giovanni2903 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 00:02:
[...]

ik heb mijn s7edge via marktplaats (om te huilen die mensen daar maargoed)
haha inderdaad...meerder malen is bij mij die tikkie 0,01 cent truuk geprobeerd en het toppunt was iemand die wilde betalen via ideal en een nep bevestigingsmailtje stuurde terwijl de app aangaf dat er nog niet betaald was...hehe..maar dat terzijde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
giovanni2903 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 00:02:
[...]

ik heb mijn s7edge via marktplaats (om te huilen die mensen daar maargoed) verkocht voor 120, had een bod van 130 maar die persoon deed een beetje moeilijk. 170-190 voor een s8 moet daarop wel lukken denk ik. de nieuwprijs is tenslotte 420 euro
https://webuyit.nl/gsm/product/Samsung_Galaxy_S8_64GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Stel ik vind iets licht beschadigd en hun juist zwaar. Passen ze de prijs dan aan? Wat als je niet akkoord gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
cliors schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:21:
[...]

Stel ik vind iets licht beschadigd en hun juist zwaar. Passen ze de prijs dan aan? Wat als je niet akkoord gaat?
Ik zet altijd lichte gebruikers sporen, en tot nu toe nooit een probleem gehad. Heb net mijn note 9 aangeboden. Gisteren verstuurd nu al goedgekeurd gegarandeerd morgen geld op de rekening Zeer goede ervaringen. Maar genoeg het is geen reclame forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbitrator
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-08 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:45:
[...]

Dankje! Ik zal dit verder onderzoeken :D

[...]

Ik ben na werk even langs een KPN winkel geweest en de medewerker vertelde mij dat ze voorlopig geen losse toestellen verkochten, vanwege het tekort. Verder melde hij dat mensen die een abbonnement/verlenging wilden icm met een telefoon voorrang krijgen.
En het laatste was misschien wel het belangrijskte, om in aanmerking te komen voor het aanschaffen van een los toestel zei hij dat je een klant van KPN moest zijn.

Ik weet niet of er nou een duidelijke lijn te trekken is aangezien sommige dingen tegenspreken met de beweringen van vorige posts. Ik zal binnenkort nog langs een andere KPN winkel gaan en kijken wat ze me daar zullen vertellen.
Je kunt ook telefoons bestellen via de 'zakelijke webshop' van KPN, daar staan de telefoons aanzienlijk goedkoper dan de pricewatch (wel even 21% er bij op tellen) volgens mij kun je als particulier ook gewoon bestellen: https://www.kpnwebshop.co...rt=aanmaakdatum&sortDir=0

Voorbeeld S10e inclusief BTW, verzend en kopieheffing: € 674,21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Meld het maar hier ook, heb een bevestiging gekregen dat ik de galaxy buds de komende 6 weken mag verwachten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Michel242186 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:22:
[...]

haha inderdaad...meerder malen is bij mij die tikkie 0,01 cent truuk geprobeerd en het toppunt was iemand die wilde betalen via ideal en een nep bevestigingsmailtje stuurde terwijl de app aangaf dat er nog niet betaald was...hehe..maar dat terzijde..
degene die 130 bood wilde per se mijn telefoonnummer hebben als "vertrouwen" dat ik zou opsturen. beetje vaag en onnodig vond ik, dan maar 120 euro contant, helemaal prima :P

ot;
ik heb alleen het smsje gehad over de buds dat de aanvraag verwerkt word. krijg je de rest per email ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Hier geen mail of smsje ontvangen tot op heden. Maar gister via messenger een medewerker gesproken van Samsung en ze hadden 'm gevonden en heb nu zelfs het registratie nummer er van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
giovanni2903 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:30:
[...]

ik kan niet eens op webwinkel klikken. kan ik deze onzin niet gewoon op een computer invullen?

EDIT: zodat je het niet op je telefoon hoeft te doen;

https://www.samsung.com/nl/pre-order/
Bedankt, stuk makkelijk dan via een app denk ik, ook direct een bevestigingsmail binnen.

OT. Vandaag bij de Mediamarkt mijn S10 opgehaald, had eerder deze week weinig tijd. Direct ook de klantenservice van Telfort gebeld, de dame aan de lijn was op de hoogte van deze 'truc' en zegde meteen mijn abonnement op. Toch niet verkeerd, voor 715 euro een S10 en gratis Buds paar dagen na de release...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Arbitrator schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:26:
[...]

Je kunt ook telefoons bestellen via de 'zakelijke webshop' van KPN, daar staan de telefoons aanzienlijk goedkoper dan de pricewatch (wel even 21% er bij op tellen) volgens mij kun je als particulier ook gewoon bestellen: https://www.kpnwebshop.co...rt=aanmaakdatum&sortDir=0

Voorbeeld S10e inclusief BTW, verzend en kopieheffing: € 674,21
Goede tip.
Net even gekeken en ik kan zonder account een bestelling plaatsen lijkt het door ideal te kiezen als betaal methode.
10+ 128GB gaat dan voor 866 in btw en dat is toch 140 minder dan waarvoor hij in de pricewatch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
rajackar schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:32:
[...]

Goede tip.
Net even gekeken en ik kan zonder account een bestelling plaatsen lijkt het door ideal te kiezen als betaal methode.
10+ 128GB gaat dan voor 866 in btw en dat is toch 140 minder dan waarvoor hij in de pricewatch staat.
Vragen ze dan niet om een uittreksel van de kamer van koophandel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

pappaleone schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:34:
[...]

Vragen ze dan niet om een uittreksel van de kamer van koophandel?
KvK nummer is optioneel op de bestel pagina.
Ik kom tot de laatste stap maar twijfel nog ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
rajackar schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:36:
[...]

Okay succes :9 :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:36:
[...]

Gelden er bij de zakelijke shop geen andere voorwaarden? (Geen retourrecht, kortere garantie, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:51:
[...]

Gelden er bij de zakelijke shop geen andere voorwaarden? (Geen retourrecht, kortere garantie, etc.)
Geen idee. Ik volgde de tip hier en het lijkt me een goed deal. Verder nog niet naar gekeken. Maar als je iets vindt horen we het graag natuurlijk ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:56:
[...]

Geen idee. Ik volgde de tip hier en het lijkt me een goed deal. Verder nog niet naar gekeken. Maar als je iets vindt horen we het graag natuurlijk ;-)
Het was meer als tip bedoeld. Voor zakelijke aankopen is er over het algemeen geen retourrecht en bijvoorbeeld 1 jaar garantie i.p.v. 2 jaar. De voorwaarden zijn hiervoor van belang. Mocht je dus overwegen om zakelijk te kopen, dan zou ik deze doornemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:51:
[...]

Garantie blijft hetzelfde. Allen je rechten op retour kan anders zijn. Je kan eens bij de retourvoorwaarden kijken.

Edit: als zakelijke koper heb je recht op 1 jaar garantie en je kan dan geen aanspraak maken op de consumentenrecht.

[ Voor 15% gewijzigd door androidfreaker op 16-03-2019 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
giovanni2903 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:04:
[...]

degene die 130 bood wilde per se mijn telefoonnummer hebben als "vertrouwen" dat ik zou opsturen. beetje vaag en onnodig vond ik, dan maar 120 euro contant, helemaal prima :P

ot;
ik heb alleen het smsje gehad over de buds dat de aanvraag verwerkt word. krijg je de rest per email ofzo?
Yep, ik heb net een mail ontvangen dat mijn aanvraag verwerkt is en ik binnen 6 weken de buds binnen zal krijgen.

Dat van marktplaats, mobiele telefoon verkoop trekt inderdaad de raarste mensen aan. Ik krijg altijd binnen een paar uur na het plaatsen van mijn advertenties al spijt.
En dan van telefoonnummer snap ik ook niet. Had iemand die dat ook wilde als vertrouwen terwijl ik al mijn adres had gegeven om af te halen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee welk document ik als pre-order bewijs moet aanleveren? Mijn vorige aanvraag werd afgewezen doordat niet duidelijk aangegeven stond in welk land mijn toestel was gekocht. Heb de telefoon via mobiel.nl gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:46:
Iemand enig idee welk document ik als pre-order bewijs moet aanleveren? Mijn vorige aanvraag werd afgewezen doordat niet duidelijk aangegeven stond in welk land mijn toestel was gekocht. Heb de telefoon via mobiel.nl gekocht.
dus jij hebt al een terug koppeling gehad? Ik heb gewoon de factuur gebruikt bij Mobiel.nl

ik heb de buds twee keer aangevraagd van 1 een bevestiging van de anders niks. er stond dat je na twee weken een bevestiging krijgt dat alles goed is ingeleverd.

[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 18-03-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:24
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:46:
Het beste is om van je (pre)order bevestiging, bijvoorbeeld in google mail, een .PDF te maken met de email datum zichtbaar. Het gaat juist om de datum. De datum zichtbaar + afzender mail heb ik zichtbaar gemaakt via de Forward knop in gmail.
Maar ook zoals in mijn geval bij T-Mobile het bestelnummer zichtbaar. De complete pre-order bevesting email dus.

De combinatie van deze kunnen ze dan controleren als men het niet vertrouwd.
En dan met de telefoon zelf een foto van de verpakking maken met de EAN en IMEI.
Met de telefoon zelf is uiteraard ook weer een extra check.

Deze manier heeft hier geholpen en ik kreeg toevallig net een mail dat in de buds binnen 6 weken mag verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:19:
[...]

dus jij hebt al een terug koppeling gehad? Ik heb gewoon de factuur gebruikt bij Mobiel.nl

ik heb de buds twee keer aangevraagd van 1 een bevestiging van de anders niks. er stond dat je na twee weken een bevestiging krijgt dat alles goed is ingeleverd.
Yes, deze ochtend en de aanvraag op 9 maart verstuurd. Laat het maar weten als jouw aanvraag is gelukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:51:
[...]

Yes, deze ochtend en de aanvraag op 9 maart verstuurd. Laat het maar weten als jouw aanvraag is gelukt! :)
oke ik heb twee aanvragen gedaan op 8 maart maar nog niks gehoord. :'(

edit hier de mail ook binnen inmiddels... 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Michel242186 op 19-03-2019 12:04 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Let op:
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.