Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-09 12:15
Hi-Sintar schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:30:
[...]

Je had gelijk. Ik heb eerst gebeld met mobiel.nl , maar die konden niets voor mij betekenen. Alleen per 15/03 kon ik bij hen een verlenging aanvragen. Zij konden / wilden niet meedenken aan een oplossing om het toestel alvast voor mij te reserveren met de pre-order actie, en het papierwerk per 15/03 af te handelen. Jammer... Toen Vodafone gebeld. Kon inderdaad met de service "Vodafone Next". Ik moest de resterende 4 maanden van mijn huidige toestel aftikken, geen probleem. Echter het nieuwe abonnement wat zij berekenden, zou mij € 56,- per maand kosten. Exact hetzelfde abonnement met hetzelfde toestel, kost mij bij mobiel.nl € 51,- per maand. Bij Vodafone moest ik ook nog eenmalig 24 euro betalen voor het toestel, bij mobiel.nl dat ook niet. Uiteindelijk voor die ene week dus niet gedaan, maar loop straks wel de Galaxy Buds mis (t.w.v. 149 euro). Navraag bij Vodafone waarom zij duurder zijn, gaven zij aan dat ze werken met andere inkopen van toestellen. Zij kon mij niet tegemoetkomen omdat ik het contract 1 week eerder "verbreek" dan normaal toegestaan... Erg jammer, ben al bijna 20 jaar klant bij Vodafone. Toch maar weekje wachten dus.
Dit zie je vaak voor komen helaas. Ik weet niet of je Ziggo klant bent? Dan loop je namelijk die 5,- al dicht. De reden dat je bij Vodafone meer kwijt bent heeft inderdaad te maken met de manieren van inkopen. Vodafone koopt zijn toestellen in als "Nederlandse" toestellen, hierdoor heb je wel recht op je volledige garantie. Mobiel.nl koopt daarentegen zijn toestellen via het buitenland in, vaak val je dan buiten de boot met pre-order acties etc..

Jammer dat je niet tot een oplossing bent gekomen om toch mee te doen met de actie. Helaas weegt 20 jaar klant zijn niet mee, voor jou hebben zij vaak ook 10 andere die toch wel weer een abonnement afsluiten. Ik snap sowieso de illusie nooit van mensen die denken dat zij extra "klantenkorting" krijgen, Vodafone heeft hier altijd speelruimte in om het net 'iets' aantrekkelijker te maken en gaan echt geen abonnement met verlies verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-09 18:26
Bezorger is onderweg
Verwacht vandaag tussen 08:00 en 12:00

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Vanitas1996 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:28:
[...]

Dit zie je vaak voor komen helaas. Ik weet niet of je Ziggo klant bent? Dan loop je namelijk die 5,- al dicht. De reden dat je bij Vodafone meer kwijt bent heeft inderdaad te maken met de manieren van inkopen. Vodafone koopt zijn toestellen in als "Nederlandse" toestellen, hierdoor heb je wel recht op je volledige garantie. Mobiel.nl koopt daarentegen zijn toestellen via het buitenland in, vaak val je dan buiten de boot met pre-order acties etc..

Jammer dat je niet tot een oplossing bent gekomen om toch mee te doen met de actie. Helaas weegt 20 jaar klant zijn niet mee, voor jou hebben zij vaak ook 10 andere die toch wel weer een abonnement afsluiten. Ik snap sowieso de illusie nooit van mensen die denken dat zij extra "klantenkorting" krijgen, Vodafone heeft hier altijd speelruimte in om het net 'iets' aantrekkelijker te maken en gaan echt geen abonnement met verlies verkopen.
Hoe kom je daar bij Mobiel.nl heeft gewoon Nederlandse toestellen niets uit het buitenland. Eerst even nadenken voordat je iets schrijft wat niet klopt. Belsimpel daarin tegen betrekt wel toestellen uit Europa.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
binnen ! S10+ Ceramic white van coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelReitsma
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Wikkez schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:54:
binnen ! S10+ Ceramic white van coolblue
Ik dacht dat niemand in Nederland dit toestel had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Out for Delivery (DHL Express) *O* *O*

Waar ik eerst een nieuwe bezorgingsdatum kreeg van maandag 11 maart omdat ik de bezorging had aangepast van mijn huisadres naar een DHL pickup Point, zie ik nu net dus dat ie al met de chauffeur onderweg is naar het pickup point :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurryUp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:17
Carman6 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:21:
Zonet een SMSje ontvangen van Reviva dat ze mijn bestelling vandaag tussen 17:00 en 18:43 bezorgen.
Op de dag van levering bericht gekregen? Apart.
Leuk als je hier geen rekening mee hebt gehouden.

Heb zelf nog geen bericht gekregen voor levering.
Laat ik nou toevallig vandaag nog vrij zijn. "Fingers crossed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-06 10:06
Kan hem vandaag ook ophalen vanaf 15:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
MichaelReitsma schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:00:
[...]

Ik dacht dat niemand in Nederland dit toestel had?
belguim !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carman6
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 04-11-2023
HurryUp schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:04:
[...]

Op de dag van levering bericht gekregen? Apart.
Leuk als je hier geen rekening mee hebt gehouden.
Zelf gisteren ingepland tussen 17:00 en 20:00, vandaag een extra bevestiging die iets exacter is qua tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
DHL via samsung.nl is ook fantastisch.
Bezorgmoment: vandaag, voor het einde van de dag
Kortom, blijf de hele dag thuis :'(
Belachelijk dat ze geen timeframe van 2 uurtjes ofzo kunnen geven

[ Voor 21% gewijzigd door Valinor op 08-03-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-04 17:09
Inmiddels ontvangen. En zonder dat afschuwelijke DUOS logo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cholens
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-06 18:48
DawgerDoc schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:45:
Inmiddels ontvangen. En zonder dat afschuwelijke DUOS logo!
Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 15:32
Tele2 levertijden zijn nu 1 week.. zie hier

Ik hoop dat ik hem dan maar aan het begin van de week krijg. :/ Lekkere pre-order als ik nu ook naar de winkel kan fietsen en er één kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:53
D2FValinor schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:41:
DHL via samsung.nl is ook fantastisch.
Bezorgmoment: vandaag, voor het einde van de dag
Kortom, blijf de hele dag thuis :'(
Belachelijk dat ze geen timeframe van 2 uurtjes ofzo kunnen geven
Hier dezelfde mededeling. Als je zoekt op postcode huisnummer bezorgtijden kan je wel de bezorgblokken zien. Geef mij maar Post.nl met hun app. Veel duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhr.vogelzang
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 21:23
Ik kreeg gisteren om 23:30 een SMS en mail dat mijn S10 vertraagd is. Vodafone heeft blijkbaar meer tijd nodig met het verwerken van mijn bestelling.

Ik heb 'm besteld via Belsimpel met verlenging van Vodafone. Had gehoopt 'm vandaag op te kunnen halen in de winkel in Amsterdam.

Een klein detail: via Belsimpel heb ik in 1x 575 euro betaald (128GB, white) terwijl die via Vodafone (officiële website) meer dan 700 euro zou kosten.

Nog iemand zo'n melding gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb inmiddels gekozen voor de S10 voor een zeer schappelijke prijs. Wegens vaste klant kreeg ik €7,- korting per maand op m'n abonnement (maandelijks opzegbaar, 5GB data, 150 min). Voor het toestel betaalde ik eenmalig 430, -. Daarnaast m'n S9 weten te slijten, waardoor ik onder aan de streep €85,- betaal voor de upgrade. Tevens blijven m'n maandelijkse kosten door de korting per maand op €17,- per maand. Kortom ik ben blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:40
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:55:
Ook ik heb inmiddels gekozen voor de S10 voor een zeer schappelijke prijs. Wegens vaste klant kreeg ik €7,- korting per maand op m'n abonnement (maandelijks opzegbaar, 5GB data, 150 min). Voor het toestel betaalde ik eenmalig 430, -. Daarnaast m'n S9 weten te slijten, waardoor ik onder aan de streep €85,- betaal voor de upgrade. Tevens blijven m'n maandelijkse kosten door de korting per maand op €17,- per maand. Kortom ik ben blij!
430 euro met een maandelijks opzegbaar abonnement is onmogelijk. Welke provider/winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
iemand de free buds al kunnen aanvragen?
als ik via members ga, krijg ik de boodschap dat ik niet in aanmerking kom.
misschien ben ik te snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSTPS schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:02:
[...]

430 euro met een maandelijks opzegbaar abonnement is onmogelijk. Welke provider/winkel?
Tele2! Nu moet ik wel bekennen dat er een paar kleine haken en ogen aanzitten. De maandelijkse opzegbaarheid heeft enkel te maken met het toestel. Ik hoef er dus niet per definitie 2 jaar mee te doen. (natuurlijk wel afbetalen indien ik eerder een nieuw toestel wil a €12,- per maand x resterende maanden). Ik kan echter niet overstappen naar een andere provider. Maar ik heb geen klachten over Tele2. Dus in dat opzicht maakt het niet zoveel uit. Maargoed, de maandelijkse korting van 7,- hakt er wel in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cholens
Wikkez schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:14:
iemand de free buds al kunnen aanvragen?
als ik via members ga, krijg ik de boodschap dat ik niet in aanmerking kom.
misschien ben ik te snel?
Waar heb je hem besteld? Kan zijn je een buitelands toestel hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
Cholens schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:21:
[...]

Waar heb je hem besteld? Kan zijn je een buitelands toestel hebt
coolblue.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:19:
[...]

Tele2! Nu moet ik wel bekennen dat er een paar kleine haken en ogen aanzitten. De maandelijkse opzegbaarheid heeft enkel te maken met het toestel. Ik hoef er dus niet per definitie 2 jaar mee te doen. (natuurlijk wel afbetalen indien ik eerder een nieuw toestel wil a €12,- per maand x resterende maanden). Ik kan echter niet overstappen naar een andere provider. Maar ik heb geen klachten over Tele2. Dus in dat opzicht maakt het niet zoveel uit. Maargoed, de maandelijkse korting van 7,- hakt er wel in!
Oke, duidelijk. Wel een hele goede prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cholens
Humm ik denk samsung het nog moet activeren idd. Heeft de app geen update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSTPS schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:26:
[...]

Oke, duidelijk. Wel een hele goede prijs!
Ja precies! Mijn S9 is compleet gerepareerd, en dus nog zo goed als nieuw. Dus heb in principe niet echt een reden om over te stappen, gezien de S9 nog prima mee kan. Echter ben ik een groot muziek fan, en de oordopjes van de pre order actie hebben me toch over de streep getrokken. Dit in combinatie met een prijs van €85 euro kun je eigenlijk niet laten schieten. Hoop alleen dat de batterijduur goed is, want die is echt om te janken op de S9!

Maargoed, zondag komt de postmeneer! 😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:29:
[...]

Ja precies! Mijn S9 is compleet gerepareerd, en dus nog zo goed als nieuw. Dus heb in principe niet echt een reden om over te stappen, gezien de S9 nog prima mee kan. Echter ben ik een groot muziek fan, en de oordopjes van de pre order actie hebben me toch over de streep getrokken. Dit in combinatie met een prijs van €85 euro kun je eigenlijk niet laten schieten. Hoop alleen dat de batterijduur goed is, want die is echt om te janken op de S9!

Maargoed, zondag komt de postmeneer! 😍
Ik hoop ook op een verbetering. Vond m'n Sony XZ3 een stuk sneller werken dan m'n S9, hoop dat ze het hebben opgelost dmv minder bloatware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
Cholens schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:28:
[...]

Humm ik denk samsung het nog moet activeren idd. Heeft de app geen update?
klopt, app kreeg een update.
misschien moet ik inderdaad nog wat geduld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
mavical schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:50:
[...]

Hier dezelfde mededeling. Als je zoekt op postcode huisnummer bezorgtijden kan je wel de bezorgblokken zien. Geef mij maar Post.nl met hun app. Veel duidelijker.
Op postcode krijg ik 2 bezorgperiodes, middag en avond, schiet ik ook niks mee op 8)7 .
Er staat nu ook:
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie

Ik krijg het gevoel dat ik vandaag voor niks thuis ga zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 08-03-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballenbakz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-11-2022
S10+ (de groene) via Belsimpel is binnen! Super snel gegaan!

De earbuds ... helaas, de app is geupdate maar als ik de instructies volg kan ik niet Belsimpel selecteren als de webshop waar ik gekocht heb. Staat gewoon niet in het rijtje. Het gevolg is dat ik niet in aanmerking kom.

De EAN code is wel de code waar de buds op worden uitgegeven volgens de voorwaarden van de deal, dus het is geen vage import (voor wie dat nog dacht). Nog even geduld hebben wellicht, maar toch ook wel slordig dat dit zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhr.vogelzang
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 21:23
Ballenbakz schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:41:

De earbuds ... helaas, de app is geupdate maar als ik de instructies volg kan ik niet Belsimpel selecteren als de webshop waar ik gekocht heb. Staat gewoon niet in het rijtje. Het gevolg is dat ik niet in aanmerking kom.

De EAN code is wel de code waar de buds op worden uitgegeven volgens de voorwaarden van de deal, dus het is geen vage import (voor wie dat nog dacht). Nog even geduld hebben wellicht, maar toch ook wel slordig dat dit zo gaat.
Via welke provider heb je besteld? Mijn Vodafone bestelling via Belsimpel is vertraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
D2FValinor schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
dit betekent zeer waarschijnlijk avondlevering voor jou, maar wel gewoon vandaag dus ;)

heb redelijk vaak deze status gehad met zendingen van DHL

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 08-03-2019 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballenbakz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-11-2022
dhr.vogelzang schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:43:
[...]
Via welke provider heb je besteld? Mijn Vodafone bestelling via Belsimpel is vertraagd.
Een nieuw abbo van Tele2, besteld via Belsimpel op 2 maart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wat betreft de issues met de promotool om de Galaxy Buds aan te vragen. Samsung weet daarvan en
is uiteraard druk bezig om deze op te lossen. Voor nu zeggen is het dus simpelweg even wachten helaas.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Link
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 17:41
Ik heb mijn toestel als het goed is over een uurtje of 2 binnen :)

Ik sta nog steeds te kijken van de goede deal via de Mediamarkt als ik het vergelijk met andere deals hier.

Samsung Galaxy S10 128GB Prism Zwart
€312,- eenmalig
Vodafone Red (verlenging, 2 jaar )
€30,- per maand (20,- voor abbo en 10,- voor de S10)

552,- voor het toestel en dan 20gig p/m en onbeperkt bellen. Nu nog even mijn S7 zien krijt te raken voor een leuk prijsje. En dan ben ik helemaal tevreden. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Ballenbakz schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:41:

Dat zou wel suf zijn aangezien ze het actief gepromoot hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat ligt aan Samsung, niet aan de webshops ;)
CLB schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:46:
Wat betreft de issues met de promotool om de Galaxy Buds aan te vragen. Samsung weet daarvan
en is uiteraard druk bezig om deze op te lossen. Voor nu zeggen is het dus even wachten helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 08-03-2019 10:55 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDAnvers
Ook net binnen gekregen !
S10 128GB Prism Green.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
gelukkig reageren de mensen van CoolBlue zo snel op m'n vragen:

Wat leuk dat je eindelijk je Samsung Galaxy S10 hebt mogen ontvangen. Het lange wachten wordt dan toch beloond.

Earbuds
Als pre-order bonus kreeg je bij vooruitbestelling van de Samsung Galaxy S10 de draadloze earbuds cadeau. Je hoeft je hiervoor even te registreren via de website van Samsung. Momenteel ondervinden veel van onze klanten hier problemen mee. Om één of andere reden lukt het niet om je hiervoor op te geven. Hierdoor kan je de registratie inderdaad niet voltooien.

Wat nu?
We zijn op dit moment in gesprek met Samsung om dit probleem op te lossen. Zij zullen zo snel mogelijk een aanpassing doen op hun website, waardoor het wel mogelijk wordt om je hiervoor op te geven. We raden je dan ook aan de inschrijving even uit te stellen tot na het weekend. Dan zou het probleem normaal opgelost moeten zijn.

Ik hoop alleszins dat je de registratie zo snel mogelijk in orde kan brengen zodat je snel kan genieten van deze leuke bonus.

Met vriendelijke groet,

Robin van Coolblue
Klantenservice medewerker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
Geert1976 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:44:
[...]

dit betekent zeer waarschijnlijk avondlevering voor jou, maar wel gewoon vandaag dus ;)

Dank voor de info :) Heb weinig ervaring met DHL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wel weer echt typische Nederlandse kneuterigheid, wat betreft dat hele gedoe omtrent de aanvraag van de gratis Galaxy Buds.

In landen als de VS en Australie (landen die toch ''ietsjes'' groter zijn dan de onze) zitten die Buds gewoon in de doos waar ook je telefoon in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurryUp
MaglevNL schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:48:
Tele2 levertijden zijn nu 1 week.. zie hier

Ik hoop dat ik hem dan maar aan het begin van de week krijg. :/ Lekkere pre-order als ik nu ook naar de winkel kan fietsen en er één kan kopen.
Net een berichtje ontvangen voor een bezorg afspraak. Kon pas vanaf maandag geleverd worden.

Had Reviva nog gebeld om te vragen of er nog een mogelijkheid was voor een vroegere levering.
Zonder te melden waar het om ging, vertelde ze mij dat het een topdrukte was in verband met de release van de Samsung galaxy s10, "Nuff said"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Momenteel is er ook een Prromotie van mediamarkt.

"bij aankoop van een Galaxy S10+ 1TB " een gratis galaxy watch . (na registratie)
Geld voor de 1TB Model wit en zwart.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=Y47TFA55TFQS2

Zou de 10 year editie hier ook aan mee doen?

-edit-

Niet goed gekeken, alleen als je bij Samsung zelf besteld.. de gewone 1tb zwart/wit .. dan krijg je een watch erbij.
Andere winkels doen niet mee dus, en ook niet de 10 year editie.

[ Voor 25% gewijzigd door Aggressor op 08-03-2019 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 17:10
FragDAnvers schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:11:
Ook net binnen gekregen !
S10 128GB Prism Green.
Ik ook, net opgehaald bij Karwei (DHL punt). S10+ 128GB black, van Mobiel.nl!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noreia
Geert1976 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:49:
wel weer echt typische Nederlandse kneuterigheid, wat betreft dat hele gedoe omtrent de aanvraag van de gratis Galaxy Buds.

In landen als de VS en Australie (landen die toch ''ietsjes'' groter zijn dan de onze) zitten die Buds gewoon in de doos waar ook je telefoon in zit.
Echt hé. En dat je verplicht wordt de members app te gebruiken. Hoop dat ze me vervolgens niet volspammen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Wat net al gezegd werd, dat als je zo grote actie aankondigd met de earbuds. Waarom worden ze er niet meteen bijgedaan?? Dit scheelt zowel de consument als Samsung een hoop werk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 11:24
pappaleone schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:12:
Wat net al gezegd werd, dat als je zo grote actie aankondigd met de earbuds. Waarom worden ze er niet meteen bijgedaan?? Dit scheelt zowel de consument als Samsung een hoop werk.
Omdat iedereen die hem vergeet/verzuimd aan te vragen er geen ontvangt. Voor Samsung wel de lusten van de pré order, maar niet de lasten van "gratis" dingen weg geven.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fpmPGcN.png

So close now. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Bezorgd! Maar dan niet thuis ivm werk (ja er zijn mensen die ook gewoon werken :P ) maar op een DHL pickup point.
Morgenvroeg dus ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HurryUp schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:50:
[...]

Net een berichtje ontvangen voor een bezorg afspraak. Kon pas vanaf maandag geleverd worden.

Had Reviva nog gebeld om te vragen of er nog een mogelijkheid was voor een vroegere levering.
Zonder te melden waar het om ging, vertelde ze mij dat het een topdrukte was in verband met de release van de Samsung galaxy s10, "Nuff said"
Wanneer heb je hem besteld? Heb hem 6 maart besteld en wordt zondag al geleverd door Reviva!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Nou moe, ik had in eerste instantie de bezorging in de avond laten doen omdat ik niet thuis zou zijn, kost nog extra ook. Maar ben nu ziek thuis dus dacht, agh bezorg maar eerder in de middag dan. Nu is de berzorging vertraagd naar morgen. Ga maar weer in bed liggen - _-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:33
Geert1976 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:36:
Bezorgd! Maar dan niet thuis ivm werk (ja er zijn mensen die ook gewoon werken :P ) maar op een DHL pickup point.
Morgenvroeg dus ophalen
Laat ook weten wanneer je uit huis gaat, de tram pakt, onderweg een boterham eet, je arriveert, hallo zegt,je pakket in ontvangst heb genomen :'( :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
cliors schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:51:
[...]

Laat ook weten wanneer je uit huis gaat, de tram pakt, onderweg een boterham eet, je arriveert, hallo zegt,je pakket in ontvangst heb genomen :'( :+
Doe ik! :)

Op de weg terug neem ik een flesje azijn voor jou mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:44
Ook ontvangen zojuist (s10 128gb black), nu allemaal op naar het ervaringen topic :p

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
registratie voor de Buds lijkt nu te lukken! in horten en stoten om er door te geraken maar het lukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Vreemd, bij mij staat die op 'bezorgd' maar er is niemand thuis. Blijkbaar bij de buren afgegeven. Wist niet dat ze dat deden bij duurdere pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:18:
Vreemd, bij mij staat die op 'bezorgd' maar er is niemand thuis. Blijkbaar bij de buren afgegeven. Wist niet dat ze dat deden bij duurdere pakketjes.
Mag ook niet, je moet je identificeren en handtekening zetten voor ontvangst bij mobiele telefoons met abo! (Als je abo hebt afgesloten/verlengd hebt)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@Xtr3me4me ah ik heb niet met abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Waar besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Geert1976 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:44:
[...]

DHL geeft aan dat bezorger onderweg is. De volgende regel geeft aan : " de planning wordt gemaakt ". Ja DHL hoe zit het nu precies ? Erg onduidelijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ahhh, dan mag dat wel. Afhankelijk of je bij je bezorging "afleveren bij buren toegestaan" aan had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

mavical schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:24:
[...]

DHL geeft aan dat bezorger onderweg is. De volgende regel geeft aan : " de planning wordt gemaakt ". Ja DHL hoe zit het nu precies ? Erg onduidelijk dit.
Planning van levering. (Datum en tijd) Houd in dat je hem vandaag sowieso niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Xtr3me4me schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:25:
[...]

Planning van levering. (Datum en tijd) Houd in dat je hem vandaag sowieso niet krijgt.
Als ik dan weer kijk via de SMS code zie ik dat de levering voor vandaag gepland staat. Tja zeg het maar. Wel thuis blijven of toch maar op pad gaan. Dit is gewoon vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Topicstarter
mavical schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:31:
[...]

Als ik dan weer kijk via de SMS code zie ik dat de levering voor vandaag gepland staat. Tja zeg het maar. Wel thuis blijven of toch maar op pad gaan. Dit is gewoon vervelend.
Zou lekker thuis blijven. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDAnvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

De telefoon was sowieso al letterlijk sinds dag 1 van de pre-order voor die prijs te krijgen (+- een paar tientjes) :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39
Kuusj schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:55:
[...]

De telefoon was sowieso al letterlijk sinds dag 1 van de pre-order voor die prijs te krijgen (+- een paar tientjes) :P
Plus dat je er nu geen Galaxy buds meer bij krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:35
Mijn S10+ is binnen maar als ik de buds wil claimen blijft het scherm blanco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

1 maand opzegbaar en totale prijs €700. Scheelt toch weer €200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Vorige week zaterdag een aanbetaling gedaan voor de S10+ bij de mediamarkt ik Zwolle om op te halen..

Heb net gebeld naar hun, geen voorraad binnen gekomen.

Lekker weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
038Robijno schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:35:
Vorige week zaterdag een aanbetaling gedaan voor de S10+ bij de mediamarkt ik Zwolle om op te halen..

Lekker weer
Is ook wel een van de slechtste winkels om een telefoon te kopen 👎👎👎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
pappaleone schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:43:
[...]

Is ook wel een van de slechtste winkels om een telefoon te kopen 👎👎👎

[ Voor 38% gewijzigd door dave1972 op 08-03-2019 15:03 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:48
Mijn S10+ is ook binnen, Tele2 besteld.

Inclusief reep Tony Chocolony met excuus, vanwege de fout die ze gemaakt hadden (met dat je een dag te vroeg kon laten bezorgen). Dat doen ze dan wel weer netjes :).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurryUp
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:38:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Heb hem 6 maart besteld en wordt zondag al geleverd door Reviva!
Dan heb je geluk gehad. Had de mijne op 21 februari besteld.

Misschien dat de type s10 hierbij ook een rol speelt.
Had namelijk de S10 jubileum editie besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door HurryUp op 08-03-2019 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Michel242186 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:20:
Mijn S10+ is binnen maar als ik de buds wil claimen blijft het scherm blanco
Hier ook, maar denk dat er iets teveel mensen hun s10 net binnen gehad hebben een nu proberen te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cholens
Mijn S10 ontvangen via coolblue besteld. Vanmorgen 11 uur al ontvangen maar was druk met testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Xtr3me4me schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:25:
[...]

Zojuist toch binnen gekregen. Nu lekker aanrommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Abonnement verlengt bij KPN op vrijdag 1 maart 's avonds laat, zojuist bezorgd...
Laat het feest beginnen! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Topicstarter
The F?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kyrALnq.png

Geen briefje in de bus, deurbel niet afgegaan?
Grom.

[ Voor 32% gewijzigd door Zorian op 08-03-2019 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
038Robijno schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:35:

Lekker weer
Hier idem, Leeuwarden, heb je de telefoon icm met het Telfort abo besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
thecompany schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:56:
[...]

Hier idem, Leeuwarden, heb je de telefoon icm met het Telfort abo besteld?
Nee.. gewoon los besteld.
Als ze ze morgen niet hebben, dan ga ik wel naar een winkel waar ze ze wel hebben.
Vorige week zaterdag besteld S10+ wit.

Dan maar geen galaxy buds.

[ Voor 5% gewijzigd door 038Robijno op 08-03-2019 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
tele2 ff gelijk opzeggen...maar dat wilt niet echt al drie mensen gesproken maar moet eerst 14 dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:36:
tele2 ff gelijk opzeggen...maar dat wilt niet echt al drie mensen gesproken maar moet eerst 14 dagen wachten.
Hmmm dat wilde ik ook gaan doen als mijn telefoon zo binnen komt.
Wat is dat voor onzin?
Of kunnen ze daardoor een extra maand factureren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:40:
[...]

Wat is dat voor onzin?
dat denk ik wel...nu al een paar uur aan het bellen maar krijg het nog niet voorelkaar.

eerst begonnen te zeiken dat ik eerst een factuur moest hebben en later over de opzegtermijn van 14 dagen..grrrr...

[ Voor 14% gewijzigd door Michel242186 op 08-03-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:41:
[...]

dat denk ik wel...nu al een paar uur aan het bellen maar krijg het nog niet voorelkaar.

eerst begonnen te zeiken dat ik eerst een factuur moest hebben en later over de opzegtermijn van 14 dagen..grrrr...
Ik heb inderdaad ook nog geen factuur gekregen.
Had gehoopt dat deze bij de telefoon zou zitten die zo bezorgd wordt.
Maar niet dus?
Zonder factuur kun je de oordopjes ook niet bestellen toch?

Vind het raar...je kon maandelijks opzeggen, dus wat zeuren ze nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:48:
[...]

Ik heb inderdaad ook nog geen factuur gekregen.
Had gehoopt dat deze bij de telefoon zou zitten die zo bezorgd wordt.
Maar niet dus?
Zonder factuur kun je de oordopjes ook niet bestellen toch?

Vind het raar...je kon maandelijks opzeggen, dus wat zeuren ze nou?
ik heb wel een kostenoverzicht gekregen via de mail dus volgens mij kun je de buds wel aanvragen. (als dat lukt tenminste de app laad bij mij de hele dag al niet wanneer ik naar de claim pagina ga)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:51:
[...]

ik heb wel een kostenoverzicht gekregen via de mail dus volgens mij kun je de buds wel aanvragen. (als dat lukt tenminste de app laad bij mij de hele dag al niet wanneer ik naar de claim pagina ga)
Bij mij hadden ze eerst een verkeerd email adres.
Ik heb alleen het contract waarop ook opstaat dat ik een samsung s10 heb besteld, maar er staat geen datum bij.
Kostenoverzicht heb ik niet gehad en zie ik ook zo snel niet op mijn tele2 staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:40:
[...]

Wat is dat voor onzin?
14 dagen is de bedenktijd, binnen die 14 dagen kan je hem beter annuleren zonder reden (kosteloos). Opzeggen kun je pas als iets is ingegaan, vandaar dat dit pas na die 14 dagen kan.

Ben geen expert, maar correct me if I am wrong :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
bij telfort kon ik gewoon gelijk opzeggen...binnen twee minuten mail in mailbox.

laat ff weten wanneer het je wel lukt om tele2 op te zeggen.

[ Voor 28% gewijzigd door Michel242186 op 08-03-2019 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Alle mediamarkt vestigingen lijken geen enkele voorraad te hebben in de winkel te hebben gekregen lees ik zo op Facebook... toch erg triest wel.

[ Voor 8% gewijzigd door 038Robijno op 08-03-2019 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De Galaxy Buds zijn nu prima aan te vragen, heb hier zojuist de registratie afgerond en een bevestiging ontvangen per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-07 16:14
ik222 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:02:
De Galaxy Buds zijn nu prima aan te vragen, heb hier zojuist de registratie afgerond en een bevestiging ontvangen per mail.
bij mij nog steeds niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlinden
  • Laatst online: 08-07 16:57
HurryUp schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:02:
[...]

Dan heb je geluk gehad. Had de mijne op 21 februari besteld.

Misschien dat de type s10 hierbij ook een rol speelt.
Had namelijk de S10 jubileum editie besteld.
Ik heb inmiddels met Reviva (Tele2) een bezorgafspraak kunnen maken voor de S10 jubileum editie. Eerst mogelijke optie maandag as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Ja hier ook besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Op zich werkt het prima, maar belsimpel is nog steeds niet te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Fly-guy schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:23:
[...]

Ah oke dat weet ik niet dan, ik heb zelf direct bij Samsung besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Hoe kom ik aan mijn pre-orderbewijs? Waarschijnlijk is het een hele stomme vraag, maar ik weet niet wat ze daar precies mee bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Fly-guy schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:23:
[...]

Ik hoopt toch echt dat zij dit fixen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
B00st3r schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:33:
Hoe kom ik aan mijn pre-orderbewijs? Waarschijnlijk is het een hele stomme vraag, maar ik weet niet wat ze daar precies mee bedoelen.
Ja vraag me dat ook af heb bij tele2 ook niet echt een bewijs alleen wat mailtjes
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Let op:
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.