Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:54
Donstil schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:04:
[...]

Nee dat is niet de verwachting. Ga het weer eens proberen zeg maar.

Vond de S8+ tov de 7Plus er echt super gaaf en modern uit zien dus toen een S8+ ernaast genomen. Android beviel alleen totaal niet, vond het een niet samenhangend rommeltje en apps van derde waren minder gepolijst als de iOS tegenhangers.

We zijn echter weer twee jaar verder. Android 9.0 ziet er tof uit en sommige van die apps die eerst tegenvielen hebben een grote update gehad.

Dus ik ga er weer eens voor. Mijn iPhone verkopen doe ik alleen voorlopig niet, dat durf ik niet meer 🙃
Same here :P. Ben al iPhone gebruiker sinds de iPhone 4. Heb ze allemaal gehad op de 8 na. Android heb ik meerdere malen geprobeerd:

HTC Desire Z
Samsung S6 Edge
Samsung S8

Elke keer was het net niet. Nou ben ik Apple een beetje 'zat'. Ik wil iets nieuws dus ik heb nu de S10+ Prism White besteld om die uit te testen. Wordt het niks dan verkoop ik hem en komt er een XS Max voor in de plaats :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:34
Van bol.com ook verzendbevestiging 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hier hetzelfde als @Donstil en @Khayma .

Jarenlang iPhone gebruiker, paar keer een Android telefoon maar toch telkens weer teruggekeerd naar een iPhone.

Het énige wat mij telkens doet laten terugkeren naar een iPhone is toch echt het eco systeem van Apple; dat staat als een huis. Zeker als je meerdere Apple devices hebt.

Ach, we zien elkaar waarschijnlijk wel weer over een paar weken/maanden in de ''walled garden'' van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:25

Zorian

What the fox?

Topicstarter
"Je verzending ligt klaar om te versturen" Nou schiet op dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 21:30
Hier nog niets via Samsung. Naja de dag duurt nog lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Geert1976 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:24:

Jarenlang iPhone gebruiker, paar keer een Android telefoon maar toch telkens weer teruggekeerd naar een iPhone.

Het énige wat mij telkens doet laten terugkeren naar een iPhone is toch echt het eco systeem van Apple; dat staat als een huis. Zeker als je meerdere Apple devices hebt.

Ach, we zien elkaar waarschijnlijk wel weer over een paar weken/maanden in de ''walled garden'' van Apple
Ja zeker! Same story.
Het klopt allemaal zeker bij Apple, duurder dan Samsung zijn ze zeker maar het heeft ook een betere restwaarde. Dit is geen Samsung vs Apple topic. Wel leuk om te zien dat veel Apple gebruikers een Samsung of Android er naast hebben. Ik ben zeer benieuwd naar de ceramic s10+ en de drie lensen, dit komt eind dit jaar ook naar de iPhone. We gaan het mee maken!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Via mobiel.nl ook bevestigen dat het is verzonden met track&trace.

S10 wit 128GB

[ Voor 10% gewijzigd door sekeroglan op 07-03-2019 12:56 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iksie
  • Laatst online: 18-06 17:10
Bij mobiel.nl: levering in week 11. Heb wel de S10+ 128GB Green. Waarschijnlijk ligt het aan de kleur dus.Ik heb via de app contact met ze gehad en ze vertelden me dat omzetten naar zwart 42 euro extra kost ivm Vodafone verandering. Ik zie niet in wat de kleur van het toestel (beiden even duur) te maken heeft met de recente abbo wijzigingen bij Vodafone. Anyway, dan maar even wachten tot volgende week.

Edit: die 42 euro schijnt het nieuwe abbo te zijn van VF (20 euro RED Ess. 2jr) incl. toestelbijdrage van 22 euro. Dus 4 euro extra p.m. Dat klopt wel weer dan. Helaas kunnen ze mijn bestelling, het oude RED Ess. abbo van 16 euro, niet aanhouden met een zwart toestel.

[ Voor 25% gewijzigd door Iksie op 07-03-2019 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
sekeroglan schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:55:
Via mobiel.nl ook bevestigen dat het is verzonden met track&trace.

S10 wit 128GB
Schijnbaar hebben ze het druk daar beide orders nog aan het inpakken (al vanaf maandag ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:25:
[...]

Schijnbaar hebben ze het druk daar beide orders nog aan het inpakken (al vanaf maandag ofzo)
Wanneer heb jij besteld als ik vragen mag? Ik heb de 26e besteld en mij is verteld dat ik morgen sowieso de telefoon kan verwachten. Ze zijn echter nog steeds niet begonnen met het afronden van de bestelling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:27:
[...]

Wanneer heb jij besteld als ik vragen mag? Ik heb de 26e besteld en mij is verteld dat ik morgen sowieso de telefoon kan verwachten. Ze zijn echter nog steeds niet begonnen met het afronden van de bestelling..
S10+ zwart om kwart voor 10 20feb
S10 wit op 23 februari in de ochtend
Allebij 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-04 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:42:
[...]

Hier helaas nog geen groen bolletje vanuit mobiel.nl. Welke variant heb je besteld?
S10 Wit 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenv1982
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-08 01:00
Mijn Samsung S10+ Green 128gb wordt morgenochtend bezorgd. Verlenging Vodafone via belsimpel, besteld op 20 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-04 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:43:
[...]

Oeeee nu ga ik mijn pagina heel de dag controleren >.<. Hopelijk wordt mijne straks ook verzonden en kan ik er morgen mee aan de slag. Heel de dag vrij van stage gelukkig hehehehee.

Ik hoop dat er geen lelijk DUOS logo op de toestellen van mobiel.nl zit. Dan ga ik namelijk echt janken.....
Hoezo dat dan??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:11
Geert1976 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:24:

Jullie keren zeker terug. Een echte Apple fan blijft bij Apple.

Ik heb het andersom. Ben altijd al Android gebruiker en ik wilde wel eens weten waar die hype rondom een iPhone vandaan kwam. Heb een 5s, 6, 7 en een 8 gehad maar telkens keerde ik na 3 maanden of korter weer terug. Had telkens het idee dat ik een achterhaald toestel had qua hardware en irriteerde me toch aan veel zaken.

Moet wel zeggen dat ik de iPhone XS een goed toestel vind wat enerzijds door het OLED scherm komt (eindelijk) en anderzijds is iOS12 ook stukken beter geworden.

De gestures van een iPhone zijn onovertroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hier zojuist ook de verzendbevestiging met DHL track & trace gehad van Samsung.nl (besteld via ING actie). Mijn S10+ 512GB Ceramic Black wordt dus als het goed is morgen bezorgd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:58
Ik krijg bij het afsluiten van een abo via mediamarkt de melding geweigerd als ik wil gaan betalen. Iemand hetzelfde probleem? Hoe is dit uiteindelijk opgelost? de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zelpex
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 22:18
Besteld via de Mediamarkt manier.
Bezorgtijd (verwacht)
Morgen 8 maart

Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

WouterL schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:59:
Ik krijg bij het afsluiten van een abo via mediamarkt de melding geweigerd als ik wil gaan betalen. Iemand hetzelfde probleem? Hoe is dit uiteindelijk opgelost? de
toevallig met afhalen in de winkel? Want dan moet je de rest afhandelen in de winkel namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
WasMachinator schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:21:
[...]

toevallig met afhalen in de winkel? Want dan moet je de rest afhandelen in de winkel namelijk
Ik heb alles vooraf in de winkel geregeld. Ik hoef morgen enkel de bijbetaling nog te doen.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

CRpt3r55 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:25:
[...]

Ik heb alles vooraf in de winkel geregeld. Ik hoef morgen enkel de bijbetaling nog te doen.
Heeft meer mee te maken dat als je online besteld en wilt afhalen in de winkel dat de link in je orderbevestiging niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 00:54
Mijn abbonnement kan ik bij Vodafone pas per 15 maart verlengen. Dan is de pre-order actie helaas afgelopen. Zou ik bijv. via mobiel.nl de S10 nu kunnen pre-orderen, dat zij deze pas per 15 maart in laten gaan, maar dat ik wel de Galaxy buds erbij krijg? Of is per 15/03 verlengen ook echt pas per 15/03 een toestel uitzoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 16-09 11:03
Hi-Sintar schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:42:
Mijn abbonnement kan ik bij Vodafone pas per 15 maart verlengen. Dan is de pre-order actie helaas afgelopen. Zou ik bijv. via mobiel.nl de S10 nu kunnen pre-orderen, dat zij deze pas per 15 maart in laten gaan, maar dat ik wel de Galaxy buds erbij krijg? Of is per 15/03 verlengen ook echt pas per 15/03 een toestel uitzoeken?
Je zou toch echt moeten wachten tot 15 maart.

Ik had hetzelfde met mijn abo bij Tele2. Gelukkig kon ik vanaf 7 maart verlengen, dus kan ik 8 maart netjes de telefoon ontvangen. Ik had gewoon mazzel.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xDiglett
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 14:40
Mijn order bij Samsung is verzonden. Wordt morgen bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
We kunnen dit topic veranderen in S10 - Ik heb een verzendbevestiging gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjdvandenberg
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:31
CRpt3r55 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:45:
[...]

Ik had hetzelfde met mijn abo bij Tele2. Gelukkig kon ik vanaf 7 maart verlengen, dus kan ik 8 maart netjes de telefoon ontvangen. Ik had gewoon mazzel.
Ik kon bij Tele2 Zakelijk wel alvast verlengen. Ik had een sim-only die nog bijna een jaar zou doorlopen, nu een nieuwe sim-only die vanaf nu 24 maanden loopt. Met één telefoontje geregeld.

Tesla Model Y LR AWD met trekhaak. Niet meer: Tesla Model 3 LR AWD met trekhaak. Niet meer: Kona Electric 64kWh Chalk White Premium met 18" wielen en trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
CRpt3r55 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:45:
[...]

Jammer idd, hopen dan maar op een nieuwe actie rondom 15 maart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchshorty
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-09 10:50
Dutchshorty schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:30:
Ik heb op 2/3 de s10+ prism green 128gb bij belsimpel besteld maar de status staat nog steeds op

"De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers"

ben bang dat ik hem morgen niet ga ontvangen als bij anderen de status wel is veranderd
Toch morgen bezorgd! _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:23
Zojuist verzendbevestiging bij Mobiel.nl (besteldatum 23-2) voor de S10 Green 128GB, icm KPN abonnement. Morgen wordt 'ie bezorgd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
mjdvandenberg schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:54:
[...]

Ik kon bij Tele2 Zakelijk wel alvast verlengen. Ik had een sim-only die nog bijna een jaar zou doorlopen, nu een nieuwe sim-only die vanaf nu 24 maanden loopt. Met één telefoontje geregeld.
Had je niet toevallig een maandelijks opzegbaar sim-only abbonnement bij Tele2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjdvandenberg
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:31
Hi-Sintar schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:57:
[...]

Had je niet toevallig een maandelijks opzegbaar sim-only abbonnement bij Tele2?
Nee, 24 maanden (liep nog door tot maar 2019). Wel Tele2 Zakelijk, misschien dat die anders met dit soort zaken omgaan.

Tesla Model Y LR AWD met trekhaak. Niet meer: Tesla Model 3 LR AWD met trekhaak. Niet meer: Kona Electric 64kWh Chalk White Premium met 18" wielen en trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iksie
  • Laatst online: 18-06 17:10
Iksie schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:23:
Bij mobiel.nl: levering in week 11. Heb wel de S10+ 128GB Green. Waarschijnlijk ligt het aan de kleur dus.Ik heb via de app contact met ze gehad en ze vertelden me dat omzetten naar zwart 42 euro extra kost ivm Vodafone verandering. Ik zie niet in wat de kleur van het toestel (beiden even duur) te maken heeft met de recente abbo wijzigingen bij Vodafone. Anyway, dan maar even wachten tot volgende week.

Edit: die 42 euro schijnt het nieuwe abbo te zijn van VF (20 euro RED Ess. 2jr) incl. toestelbijdrage van 22 euro. Dus 4 euro extra p.m. Dat klopt wel weer dan. Helaas kunnen ze mijn bestelling, het oude RED Ess. abbo van 16 euro, niet aanhouden met een zwart toestel.
(Sorry voor de selfquote). Zojuist sms gehad van mobiel.nl dat ik toch met behoud van oud abbo de kleur kan wijzigen. Even gechat met mobiel.nl en alles is geregeld. Morgen krijg ik de zwarte. Toch even credits naar Mobiel.nl vanwege hun pro-actieve houding en snelheid in deze drukke periode. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay. Mijne is inmiddels verzonden door Telfort

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2019 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Vodafone next? Gewoon VF ff bellen. Kan alleen niet via mobiel.nl. Mijn S10+ 128GB zwart besteld via VF word morgen afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
rolandos582 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:04:
[...]

Vodafone next? Gewoon VF ff bellen. Kan alleen niet via mobiel.nl. Mijn S10+ 128GB zwart besteld via VF word morgen afgeleverd!
Heb Vodafone Red (essential), weet niet of dat iets uitmaakt? In ieder geval heb ik geen recht op vervangend toestel of toestelruiling. Zal eens even een paar telefoontjes plegen, om te beginnen met mobiel.nl. Via hen kom ik toch op een goedkoper tarief dan via Vodafone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-09 12:15
Hi-Sintar schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:09:
[...]

Heb Vodafone Red (essential), weet niet of dat iets uitmaakt? In ieder geval heb ik geen recht op vervangend toestel of toestelruiling. Zal eens even een paar telefoontjes plegen, om te beginnen met mobiel.nl. Via hen kom ik toch op een goedkoper tarief dan via Vodafone zelf.
Als je mag verlengen vanaf 15 Maart dan zou je inderdaad gebruik kunnen maken van VF Next. Ik zou het even navragen via de customer support, dan maken zij het gelijk rond voor je! :)

Let op... Het kan wel zijn dat ze willen dat je 4 maanden toestel kosten gelijk aftikt op je volgende factuur. Als je dus 20,- per maand betaald voor je huidige telefoon moet je dus 80,- aftikken!

EDIT: Abonnements vorm maakt voor zover ik weet niets uit!

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas1996 op 07-03-2019 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cholens
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-06 18:48
Coolblue besteld 20-02-2019 > Je bestelling wordt ingepakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
Cholens schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:20:
Coolblue besteld 20-02-2019 > Je bestelling wordt ingepakt :D
bij mij staat er op coolblue: Status
Je bestelling is in goede orde ontvangen

vreemd... niks ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cholens
  • Laatst online: 29-06 18:48
Wikkez schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:31:
[...]

bij mij staat er op coolblue: Status
Je bestelling is in goede orde ontvangen

vreemd... niks ontvangen. :)
Over paar min staat er ook "Je bestelling wordt ingepakt " bij mij stond eerst ook "Je bestelling is in goede orde ontvangen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
  • Laatst online: 08-09 15:08
Cholens schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:34:
[...]

Over paar min staat er ook "Je bestelling wordt ingepakt " bij mij stond eerst ook "Je bestelling is in goede orde ontvangen" ;)
ahaah merci voor de tip !
wij weten morgen wat te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Link
  • Laatst online: 02-09 17:41
Hier toevallig nog mensen die een bestelling gedaan hebben via de Mediamarkt en die thuis laten bezorgen?

Ik heb zojuist wel mijn nieuwe contract van Vodafone ontvangen, maar het is behoorlijk frustrerend dat daarin niet de kortingen staan verwerkt. Die krijg je schijnbaar pas te zien op de eerste facturering. Dus ik had er achteraan gebeld om een bevestiging te krijgen dat het ook echt klopt. Dat was volgens de Vodafone mederwerker wel het geval, en mijn Galaxy S10 kon ik dan gaan ophalen in de winkel (Mediamarkt Rotterdam).

Even voor de goede orde, dat is dus een probleem want ik had gekozen voor thuisbezorgen. De Mediamarkt in Rotterdam is aan de andere kant van het land voor mij. Dus nu kan ik daar ook weer achteraan gaan bellen.

Hier meer mensen last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:31
Als je nu de keramisch wit 512gb s10+ zou willen bestellen bij samsung krijg je "Wordt verzonden vanaf: 15 mrt 2019" te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
cliors schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:54:
Als je nu de keramisch wit 512gb s10+ zou willen bestellen bij samsung krijg je "Wordt verzonden vanaf: 15 mrt 2019" te zien.
Dat is al heel lang zo, en volgens mij worden ook al eerder bestelde 10+ 512GB Ceramic White versies pas van 15 maart verstuurd. Alles duidt erop dat die simpelweg nog nergens binnen zijn, ook niet bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:48
Coolblue verzendbevestiging gehad met Track en Trace.

Zwarte S10 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 18:13
Ik kon officieel pas 6 maart 2019 verlengen bij T-Mobile maar heb op de gok op 27 februari 2019 de Galaxy S10+ besteld en (deels) betaald via mobiel.nl. Gelukkig werden alle gegevens mbt de verlenging pas doorgestuurd naar T-mobile op 6 maart anders had ik denk ik alles opnieuw kunnen aanvragen/bestellen.

Ik heb dus waarschijnlijk geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelReitsma
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Mijn plus ceramic white van Coolblue wordt ook pas vanaf volgende week geleverd. Ben zojuist gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Ik ben gebeld door samsung zelf met dezelfde mededeling, volgende week levering.. Ik overleef het wel, maar wordt een beetje moe van samsung en hun issues elk jaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:35
Bij belsimpel besteld, en er staat Verwachte bezorging: 08-03-2019 (morgen).
Maar nog geen track en trace gekregen, nog iemand niks ontvangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:03
loentje48 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:38:
Bij belsimpel besteld, en er staat Verwachte bezorging: 08-03-2019 (morgen).
Maar nog geen track en trace gekregen, nog iemand niks ontvangen?
Ik heb gisteren de bestelling geplaatst bij belsimpel. Een s10 plus.
Net een track en trace, en morgen om 11u wordt ie afgeleverd.

Jippie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:55
Iemand al bericht van de mediamarkt gehad? Of mailen hun savonds pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
Ik heb, serieus perongeluk, te vroeg verlengd bij mobiel.nl.

Krege gisteren een mail dat ik te vroeg was met verlengen en dat ze zonder tegenbericht mijn aanvraag afhandelen op de datum dat ik daadwerkelijk mag verlengen.

Dit met t-mobile overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R87
  • Laatst online: 28-04-2024

R87

Ook verzendbevestiging voor de s10 plus van coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:54
Aggressor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:41:
Vanmiddag m'n verzendbevestiging gehad voor de S10 zwart via Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkDGX
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-09-2022
Aggressor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:41:
Ik heb de S10+ 128GB Prism Green in de winkel bij de MM besteld, zo'n twee weken terug. Op de website staat bij dat model nu: "levering vanaf 15-03". Gevraagd in de winkel, maar de medewerker kon me niet vertellen of de pre-orders nou wel of niet binnenkomen morgen... Lekker zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
cliors schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:38:
Ik ben gebeld door samsung zelf met dezelfde mededeling, volgende week levering.. Ik overleef het wel, maar wordt een beetje moe van samsung en hun issues elk jaar weer.
Alhoewel dit ook weer een "voordeel" heeft. Zodra de komende dagen alle klachten binnenkomen kan ik altijd nog m'n order annuleren. 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:44
De mensen die een groene hebben besteld hebben dus 50% kans m te krijgen ,en de ceramic witte zo'n 20% kans. Denk dat samsung (en winkels als belsimpel) onderschat heeft hoeveel mensen de groene variant willen en er dus niet genoeg zijn.. ik hou t wel bij standaard zwart :p

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
"De bezorger komt morgen 8 maart tussen 12:45 en 15:15" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 08:11
Ik krijg net bericht dat ik mijn pakketje kan ophalen bij DHL punt.

Niet verwacht van Samsung.

Verkeerd gekeken. 7(8)7 was te enthousiast en keek niet naar datum van sms. Was nog van een vorig pakketje

[ Voor 39% gewijzigd door Garret1410 op 07-03-2019 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Link
  • Laatst online: 02-09 17:41
Ondanks wat verwarring zojuist een verzendbevestiging ontvangen van de Mediamarkt. Nu nog zorgen dat ik morgen wel thuis ben om hem in ontvangst te nemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Garret1410 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:55:
Ik krijg net bericht dat ik mijn pakketje kan ophalen bij DHL punt.

Niet verwacht van Samsung.
Huh?

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Al direct bij een DHL punt kunnen ophalen (dus niet eerst naar je huisadres)??

Ah, ik zie nu je edit ;) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 07-03-2019 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij iemand al de telefoon bij postnl gesorteerd? Mijne is wel aangemeld en ik zie ook dat ik hem morgen zal ontvangen maar heb vaker dat ze toch niet de aangegeven datum kunnen leveren omdat ze hem niet in het soorteercentrum verwerkt kunnen hebben.

Heb mijne besteld via mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begrepen dat sommige winkels ze importeren uit andere landen waardoor ze meer winst zouden kunnen maken door wisselkoersen. Sommige toestellen hebben DUOS op de achterkant staan en wil mijne zonder case gebruiken. IMO is de branding echt spuuglelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 15:32
Nog altijd geen nieuws van Tele2 over mijn groene 128gb s10. :(
Een bericht dat hij later komt zou ook wel zo fijn zijn. Denk niet dat ik hem morgen nog krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
@Geert1976 ik kan nu wel de levering aanpassen bij DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tsunami schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:04:
@Geert1976 ik kan nu wel de levering aanpassen bij DHL.
Yes! Ik ook inmiddels.
Gelijk de bezorging aangepast naar een DHL pickup point! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Had 2 bestellingen lopen, bij VF met verlenging en bij Samsung zelf. Die bij samsung ING actie had ik inmiddels cancelled, komt er toch een bericht dat ze morgen met DHL langs komen. Heb ik er morgen 2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Vanmiddag ook eindelijk mijn verzend bevesteging gekregen van Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlinden
  • Laatst online: 08-07 16:57
Iemand al een bevestiging gehad van Tele2 of Reviva voor levering morgen?

S10 plus Ceramic 1TB Zwart besteld op 20 februari , zou toch bij de eerste levering moeten zitten 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:53
Op 5 maart s10 plus besteld via ING en morgen al levering via Samsung Nederland. Loopt via een depot in Brussel. Ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
wlinden schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:28:

S10 plus Ceramic 1TB Zwart besteld op 20 februari , zou toch bij de eerste levering moeten zitten 😀
Op samsung.nl Wordt verzonden vanaf: 13 mrt 2019. Verwacht elders ook niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
mavical schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:37:
Op 5 maart s10 plus besteld via ING en morgen al levering via Samsung Nederland. Loopt via een depot in Brussel. Ben zeer benieuwd.
Dat is hier ook, vanuit Tilburg naar Brussel en morgen moet hij in de buurt van Eindhoven afgeleverd gaan worden als het goed is :p

Denk dat simpelweg het dichtstbijzijnde sorteercentrum in Brussel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Mijne ligt nu in Woerden en komt met PostNL. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• primedead
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik heb deze week 2 keer gebeld met Samsung Nederland of het allemaal wel goed ging met mijn S10 plus keramisch zwart 512GB. De status bleef maar staan op word verwerkt. Ik kreeg geen duidelijkheid aan de telefoon en daarom zojuist de bestelling geannuleerd en bij Coolblue besteld. Bij Samsung zelf bestellen doe ik dus nooit meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, mijn s10 prism white komt morgen. Besteld bij tele2 en wordt bezorgd door reviva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:35
Update van belsimpel, word verzet, een dagje later...Verwachte bezorging: 09-03-2019 (overmorgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlinden
cliors schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:38:
[...]

Op samsung.nl Wordt verzonden vanaf: 13 mrt 2019. Verwacht elders ook niet anders.
Aha, dan maar weer terug naar de wachtmodus. 😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Vanitas1996 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:11:
[...]

Als je mag verlengen vanaf 15 Maart dan zou je inderdaad gebruik kunnen maken van VF Next. Ik zou het even navragen via de customer support, dan maken zij het gelijk rond voor je! :)

Let op... Het kan wel zijn dat ze willen dat je 4 maanden toestel kosten gelijk aftikt op je volgende factuur. Als je dus 20,- per maand betaald voor je huidige telefoon moet je dus 80,- aftikken!

EDIT: Abonnements vorm maakt voor zover ik weet niets uit!
Je had gelijk. Ik heb eerst gebeld met mobiel.nl , maar die konden niets voor mij betekenen. Alleen per 15/03 kon ik bij hen een verlenging aanvragen. Zij konden / wilden niet meedenken aan een oplossing om het toestel alvast voor mij te reserveren met de pre-order actie, en het papierwerk per 15/03 af te handelen. Jammer... Toen Vodafone gebeld. Kon inderdaad met de service "Vodafone Next". Ik moest de resterende 4 maanden van mijn huidige toestel aftikken, geen probleem. Echter het nieuwe abonnement wat zij berekenden, zou mij € 56,- per maand kosten. Exact hetzelfde abonnement met hetzelfde toestel, kost mij bij mobiel.nl € 51,- per maand. Bij Vodafone moest ik ook nog eenmalig 24 euro betalen voor het toestel, bij mobiel.nl dat ook niet. Uiteindelijk voor die ene week dus niet gedaan, maar loop straks wel de Galaxy Buds mis (t.w.v. 149 euro). Navraag bij Vodafone waarom zij duurder zijn, gaven zij aan dat ze werken met andere inkopen van toestellen. Zij kon mij niet tegemoetkomen omdat ik het contract 1 week eerder "verbreek" dan normaal toegestaan... Erg jammer, ben al bijna 20 jaar klant bij Vodafone. Toch maar weekje wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
AlxRoelofs schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:52:
[...]

Ik heb, serieus perongeluk, te vroeg verlengd bij mobiel.nl.

Krege gisteren een mail dat ik te vroeg was met verlengen en dat ze zonder tegenbericht mijn aanvraag afhandelen op de datum dat ik daadwerkelijk mag verlengen.

Dit met t-mobile overigens.
Krijg je dan wel de Galaxy Buds erbij van de pre-order actie, of doen ze feitelijk jouw bestelling op de datum van verlenging, dus ook met de dan al dan niet geldende acties? Dan heb je dus kans dat je de Galaxy Buds misloopt.

Toen ik hen belde, zei de mevrouw van de klantenservice dat ze dit niet konden doen, zoals jij het nu schrijft. Jammer ook dat ze niet willen meedenken omdat mijn huidige S8 Plus, en de S6 die ik daarvoor had, ook van mobiel.nl afkomstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik heb bij mobiel een nieuw abbonement afgesloten met de s10+ bij Vodafone, na dagen geen verandering krijg ik dit te zien:

Nummerbehoud in behandeling
Je aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en is nu in behandeling voor nummerbehoud. Dit betekent dat Vodafone een verzoek heeft gedaan bij je huidige provider om je 06-nummer over te nemen. Deze aanvraag kan 5 tot 10 werkdagen duren. Zodra wij bericht van Vodafone hebben ontvangen dat het nummerbehoud is goedgekeurd, ronden wij je aanvraag verder af.

Lekker zeg kan ik nog tot 2 weken wachten voordat ik het toestel heb, ik ben er gelijk klaar mee met mobiel.nl en Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
darud schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:36:
Ik heb bij mobiel een nieuw abbonement afgesloten met de s10+ bij Vodafone, na dagen geen verandering krijg ik dit te zien:

Je aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en is nu in behandeling voor nummerbehoud. Dit betekent dat Vodafone een verzoek heeft gedaan bij je huidige provider om je 06-nummer over te nemen. Deze aanvraag kan 5 tot 10 werkdagen duren. Zodra wij bericht van Vodafone hebben ontvangen dat het nummerbehoud is goedgekeurd, ronden wij je aanvraag verder af.

Lekker zeg kan ik nog tot 2 weken wachten voordat ik het toestel heb, ik ben er gelijk klaar mee met mobiel.nl en Vodafone.
Wees dan maar boos op Vodafone, zelfde traject alleen kpn. Alles binnen 10 min geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Track & Trace code gekregen van Mobiel.nl. Werkt helaas nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had daar ook de S10 plus Ceramic 1Tb zwart besteld op 21 februari. Nu bleek dat mijn bestelling was vastgelopen, dit kon 7 dagen duren om te herstellen. Hier had ik dus geen trek in om op te wachten. Dus nu maar de bestelling geannuleerd en bij coolblue besteld morgen kan ik hem daar ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laike
  • Laatst online: 31-08 17:01
loentje48 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:17:
Update van belsimpel, word verzet, een dagje later...Verwachte bezorging: 09-03-2019 (overmorgen)
Bij mij stond dat er ook, inmiddels track&trace mogen ontvangen.
Wordt morgen verwacht :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue heeft inmiddels veel modellen op voorraad. Van S10 plus tot S10E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
giovanni2903 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:47:
De mensen die een groene hebben besteld hebben dus 50% kans m te krijgen ,en de ceramic witte zo'n 20% kans. Denk dat samsung (en winkels als belsimpel) onderschat heeft hoeveel mensen de groene variant willen en er dus niet genoeg zijn.. ik hou t wel bij standaard zwart :p
20% kans, Hoe kom je aan die info? Ik had juist begrepen dat er geen enkele Ceramic White geleverd is in Nederland.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlinden
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:58:
[...]

Ik had daar ook de S10 plus Ceramic 1Tb zwart besteld op 21 februari. Nu bleek dat mijn bestelling was vastgelopen, dit kon 7 dagen duren om te herstellen. Hier had ik dus geen trek in om op te wachten. Dus nu maar de bestelling geannuleerd en bij coolblue besteld morgen kan ik hem daar ophalen.
Maar goed dat je dan al contact hebt opgenomen, klinkt niet erg hoopvol 8)7 . Morgen dan ook maar even bellen, ik hoop dan op een ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:45
darud schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:36:

Geduld, ik ben via Belsimpel naar Vodafone gegaan. Vanochtend bericht dat Vodafone er mee bezig was en vanmiddag bericht dat nummer behoud was gelukt. Levering staat nu voor morgenavond gepland :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
kepler schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:35:
[...]

Geduld, ik ben via Belsimpel naar Vodafone gegaan. Vanochtend bericht dat Vodafone er mee bezig was en vanmiddag bericht dat nummer behoud was gelukt. Levering staat nu voor morgenavond gepland :)
Gelukkig wordt de soep niet zo heet gegeten want ik heb gebeld en als het goed is is er akkoord vanuit Vodafone gegaan vanavond dus nu wachten tot het bij mobiel verwerkt is, alles sal reg kom zouden ze zeggen in zuid Afrika;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:08:
Coolblue heeft inmiddels veel modellen op voorraad. Van S10 plus tot S10E.
Voor die prijs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Laatst online: 20-08 21:25
ik222 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:43:
[...]

Dat is hier ook, vanuit Tilburg naar Brussel en morgen moet hij in de buurt van Eindhoven afgeleverd gaan worden als het goed is :p

Denk dat simpelweg het dichtstbijzijnde sorteercentrum in Brussel staat.
Dat is interessant, die van mij ging juist vanuit Eindhoven naar Brussel om vervolgens morgen weer naar de Amsterdam omgeving te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Geheel verrast dat ik toch een melding kreeg dat mijn S10 morgen vanaf 13:30 uur af te halen is bij lokale PostNL punt. Levering zou eerst vertraagd zijn, en nu dus kennelijk weer niet.
Ik vind het goed hoor.

Besteld bij Belsimpel icm Vodafone verlenging.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imtek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 15:19
Vanmiddag belletje gehad van Vodafone, mag mijn S10 morgenochtend ophalen bij de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 17:39

LithoMan

Toemaar

Had precies hetzelfde zojuist eigenlijk. Morgen na 3 uur ophalen. Toch nog een verrassende wending. Besteld bij mobiel.nl, verlenging T-mobile abonnement met de S10+ green 128GB.
wvexeltweakers schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:23:
Geheel verrast dat ik toch een melding kreeg dat mijn S10 morgen vanaf 13:30 uur af te halen is bij lokale PostNL punt. Levering zou eerst vertraagd zijn, en nu dus kennelijk weer niet.
Ik vind het goed hoor.

Besteld bij Belsimpel icm Vodafone verlenging.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:44
Donstil schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:24:
[...]

20% kans, Hoe kom je aan die info? Ik had juist begrepen dat er geen enkele Ceramic White geleverd is in Nederland.
had wat comments verkeerd gelezen, wit is er niet, maar zwart blijkbaar bij sommige winkels wel :S

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 11:24
"Je bestelling ligt klaar en kan worden afgehaald bij ons servicepunt in Leidschendam". Kreeg ik vanmorgen in de mail. Helaas pas de 13e ophalen wanneer ik terug ben uit de VS.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Iemand een idee of Gsmweb ook op zaterdag uitlevert? Zag tot mijn grote schrik dat ik de Galaxy S10 512GB besteld had ipv Galaxy S10 + 512 GB. Ze hebben dit donderdag nog aangepast, hoop nu dat hij zaterdag komt. Kom dan net terug uit Thailand kan ik meteen aan de slag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tussen 14.00 en 15.30 komtie, nog zo lang wachten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Laatst online: 11:32

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Practics schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:43:
[...]

Wees dan maar boos op Vodafone, zelfde traject alleen kpn. Alles binnen 10 min geregeld.
Bij T-Mobile heb ik zelfs bijna 2jaar voor tijd kunnen verlengen met dit toestel. Had een sim only abo wat in December ingegaan is voor 2jaar en kon al in Februari de dag na de presentatie een "verlenging" doen met toestel. Die verlenging gaat dan in op dag van leveren toestel (vandaag). En vanaf dat moment loopt het dus weer twee jaar. Erg netjes.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carman6
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 04-11-2023
Zonet een SMSje ontvangen van Reviva dat ze mijn bestelling vandaag tussen 17:00 en 18:43 bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
Hi-Sintar schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:34:
[...]

Krijg je dan wel de Galaxy Buds erbij van de pre-order actie, of doen ze feitelijk jouw bestelling op de datum van verlenging, dus ook met de dan al dan niet geldende acties? Dan heb je dus kans dat je de Galaxy Buds misloopt.

Toen ik hen belde, zei de mevrouw van de klantenservice dat ze dit niet konden doen, zoals jij het nu schrijft. Jammer ook dat ze niet willen meedenken omdat mijn huidige S8 Plus, en de S6 die ik daarvoor had, ook van mobiel.nl afkomstig is.
Dat weet ik niet.

Ik heb me echt (ja, ik meen het serieus :X) vergist in de datum wanneer ik mocht verlengen. Ik heb het niet met het oog op de Galaxy Buds gedaan o.i.d..
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Let op:
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.