Heb ook 2x aangevraagd.. 2x goedgekeurd
Ook maar effe melden. Mijn aanvraag voor de buds is ook goedgekeurd. S10+ besteld bij mobiel.nl .. foto gemaakt van de sticker op de doos en die samen met de pdf (waar de besteldatum ook op staat) van de factuur opgestuurd.
“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”
Vandaag ook mailtje gehad, binnen 6 weken ontvang ik ze thuis
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Coolblue zegt vandaag dat ze zijn begonnen met het uitleveren van de witte variant op volgorde van bestelling. Ik heb echter nog geen leveringstermijn email gekregen.
Edit:
Zojuist factuur en leverings bevestiging gekregen!
Edit:
Zojuist factuur en leverings bevestiging gekregen!
[ Voor 15% gewijzigd door MichaelReitsma op 18-03-2019 18:12 ]
heeft iemand ervaring met levertijd van Samsung shop?
als je bv een product besteld wat op voorraad is?
als je bv een product besteld wat op voorraad is?
Zojuist een mail gehad van Samsung dat mijn Buds worden geleverd binnen 6 weken.
Ik ben deze week naar de KPN winkel geweest en heb daar zonder moeite een S10e meegekregen voor 624 euro!Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:45:
[...]
Dankje! Ik zal dit verder onderzoeken
[...]
Ik ben na werk even langs een KPN winkel geweest en de medewerker vertelde mij dat ze voorlopig geen losse toestellen verkochten, vanwege het tekort. Verder melde hij dat mensen die een abbonnement/verlenging wilden icm met een telefoon voorrang krijgen.
En het laatste was misschien wel het belangrijskte, om in aanmerking te komen voor het aanschaffen van een los toestel zei hij dat je een klant van KPN moest zijn.
Ik weet niet of er nou een duidelijke lijn te trekken is aangezien sommige dingen tegenspreken met de beweringen van vorige posts. Ik zal binnenkort nog langs een andere KPN winkel gaan en kijken wat ze me daar zullen vertellen.
Hebben jullie ook zo'n moeite om de Samsung shop schriftelijk te bereiken? Ze reageren niet op mail en twitter... Ik snap wel dat hun shop niet hun core business is, dus misschien zijn ze minder professioneel als échte webshops, maar toch vind ik het vreemd dat het zoveel moeite kost om een bestelling te annuleren...
Maar heb je daar al een contract lopen? Anders zonder meer een hele goede koopBobmeister schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:32:
[...]
Ik ben deze week naar de KPN winkel geweest en heb daar zonder moeite een S10e meegekregen voor 624 euro!
Nee, ben ook geen klant verder bij KPN. De verkoper zei ze dat het niet op bestelling doen, maar de lokale voorraad mogen ze verkopen (tegen de prijs die op de website staat). Ze pakken er (blijkbaar) geen enkele marge op. "Een stukje service."CuttingStorm schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:52:
[...]
Maar heb je daar al een contract lopen? Anders zonder meer een hele goede koop
Vet! Dit was ook zo bij de s8 toen! Zo maar gelijk naar de KPN winkel een zwarte 10e halen!Bobmeister schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:56:
[...]
Nee, ben ook geen klant verder bij KPN. De verkoper zei ze dat het niet op bestelling doen, maar de lokale voorraad mogen ze verkopen (tegen de prijs die op de website staat). Ze pakken er (blijkbaar) geen enkele marge op. "Een stukje service."
DaveD
Misschien even bellen?evdakker schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:19:
Hebben jullie ook zo'n moeite om de Samsung shop schriftelijk te bereiken? Ze reageren niet op mail en twitter... Ik snap wel dat hun shop niet hun core business is, dus misschien zijn ze minder professioneel als échte webshops, maar toch vind ik het vreemd dat het zoveel moeite kost om een bestelling te annuleren...
Is het gelukt ? Werkt KPN er aan mee ?DaveD1109 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:18:
[...]
Vet! Dit was ook zo bij de s8 toen! Zo maar gelijk naar de KPN winkel een zwarte 10e halen!
Lastig om schriftelijk te bellen... Ik wil niet bellen, maar gewoon schriftelijk contact.
[update] ik heb via het Samsung forum nu contact... even kijken hoe dat loopt.
Nog niet geweest! Denk dat ik er morgen helaas pas tijd voor heb!
DaveD
Ben benieuwd. Ik heb het ook wel is geprobeerd maar toen deden ze het niet. Misschien dat ze er verschillend mee om gaan.DaveD1109 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:33:
[...]
mavical schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:53:
[...]
Ben benieuwd. Ik heb het ook wel is geprobeerd maar toen deden ze het niet. Misschien dat ze er verschillend mee om gaan.
Bobmeister schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:32:
[...]
Ik ben deze week naar de KPN winkel geweest en heb daar zonder moeite een S10e meegekregen voor 624 euro!
De S10 Plus 10 year editie .. inclusief watch.
pricewatch: Samsung Galaxy S10+ (12GB intern) 1TB Keramisch Zwart + Samsung G...
Was dit een éénmalige uitgave bij release?
Wat de webwinkels nu nog hebben wordt verkocht, en deze editie wordt niet meer aangevuld?
pricewatch: Samsung Galaxy S10+ (12GB intern) 1TB Keramisch Zwart + Samsung G...
Wat de webwinkels nu nog hebben wordt verkocht, en deze editie wordt niet meer aangevuld?
[ Voor 45% gewijzigd door Aggressor op 21-03-2019 14:21 ]
Volgens mij wel ja, is een speciale box/uitgave.Aggressor schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:17:
De S10 Plus 10 year editie .. inclusief watch.
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Mijn Pre order Buds worden morgen bezorgd
Is het nog gelukt bij de KPN winkel ?DaveD1109 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:33:
[...]
Zojuist bij de KPN winkel geweest en ik kan bevestigen dat de s10e €624,- kost. Los toestel zonder abo!👍
DaveD
Top. Gefeliciteerd met het toestel. Ik wacht nu nog even op de Huawei mate 30 pro. Is kijken wat dat is. Goed om te weten dat KPN de toestellen los verkoopt.DaveD1109 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:31:
[...]
Zojuist bij de KPN winkel geweest en ik kan bevestigen dat de s10e €624,- kost. Los toestel zonder abo!👍
Heb hem niet meegenomen! Ik wacht nog even af.😉mavical schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:03:
[...]
Top. Gefeliciteerd met het toestel. Ik wacht nu nog even op de Huawei mate 30 pro. Is kijken wat dat is. Goed om te weten dat KPN de toestellen los verkoopt.
DaveD
Ik mag verlengen met vodafone en zit op verschillende winkels naar prijzen te kijken.
Echter valt me op dat Belsimpel het toestel bij mijn verlenging aanbied voor 575 euro terwijl ze bij andere sites 100 euro duurder zijn. Zit er een addertje onder het gras bij Belsimpel?
https://www.belsimpel.nl/...ing-0-1-jaar-verlenging#_
Echter valt me op dat Belsimpel het toestel bij mijn verlenging aanbied voor 575 euro terwijl ze bij andere sites 100 euro duurder zijn. Zit er een addertje onder het gras bij Belsimpel?
Op een lagere prijs of ook op de Huawei ?DaveD1109 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:05:
[...]
Heb hem niet meegenomen! Ik wacht nog even af.😉
Nee niks addertje. Mijn s10 plus was bij belsimpel zelfs ruim 200e goedkoper.bvbal79 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:22:
Ik mag verlengen met vodafone en zit op verschillende winkels naar prijzen te kijken.
Gewoon normaal NL toestel. Niks vage grijze import ofzo.
Pre order earbuds zijn vandaag binnen gekomen. Wit, zoals verwacht. Mooie dingen!
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Lagere prijs of cash back. Ben er ook nog niet helemaal over uit of ik hem wel wil. Blijf tot nu toe altijd weer terug komen bij Apple!😬
DaveD
hier ook, zondag worden ze opgehaald door iemand op marktplaatsPogostokje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 16:14:
Pre order earbuds zijn vandaag binnen gekomen. Wit, zoals verwacht. Mooie dingen!
Ik hou ze lekker zelf, heb ik inmiddels besloten.
Het zijn echt prettige dopjes, ze blijven goed zitten en de opbergcase voelt stevig aan. Maar belangrijkste is, de geluidskwaliteit is prima! Eerdere true-wireless earbuds die ik probeerde hadden altijd wat vertraging wat eigenlijk kijken naar Youtube of Netflix onmogelijk maakte maar deze hebben nauwelijks vertraging en het geluid heeft genoeg hoog en laag. Touchpad werkt snel en simpel en ik moet zeggen dat het geheel van de case en en de phone samen goed werkt. Kortom: blij mee.
Het zijn echt prettige dopjes, ze blijven goed zitten en de opbergcase voelt stevig aan. Maar belangrijkste is, de geluidskwaliteit is prima! Eerdere true-wireless earbuds die ik probeerde hadden altijd wat vertraging wat eigenlijk kijken naar Youtube of Netflix onmogelijk maakte maar deze hebben nauwelijks vertraging en het geluid heeft genoeg hoog en laag. Touchpad werkt snel en simpel en ik moet zeggen dat het geheel van de case en en de phone samen goed werkt. Kortom: blij mee.
Wanneer had je de bevestiging gekregen dat je aanmelding klopte en hoelang duurde het voordat je een bevestiging van verzending kreeg?Pogostokje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 16:14:
Mijn pre-order buds zijn vandaag bezorgd (had op 18 maart bevestigingsmailtje gekregen).
Koppelen geen probleem.. en ze klinken lekker (ben geen audiophiel maar kan kwaliteit wel een beetje beoordelen).
De echte test voor mij wordt of deze buds gaan blijven zitten tijdens het hardlopen.
Koppelen geen probleem.. en ze klinken lekker (ben geen audiophiel maar kan kwaliteit wel een beetje beoordelen).
De echte test voor mij wordt of deze buds gaan blijven zitten tijdens het hardlopen.
“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”
Verwijderd
Gisteren de bus ontvangen, blij mee!
Wel apart, heb totaal geen bevestiging gehad dat ik ze goed had aangevraagd
Wel apart, heb totaal geen bevestiging gehad dat ik ze goed had aangevraagd
Ik ben nu aan het kijken naar een nieuwe foon, en de S10+ 128GB bij BelSimpel i.c.m. een Vodafone abonnement lijkt een topdeal:
12 maanden
€34/maand toetelbetaling
€276 eenmalige toestelbetaling
TOTAAL: €684
Dit in combinatie met 12 maanden Vodafone Red Essential en mijn reeds lopende Ziggo abonnement:
Onbeperkt bellen + SMS
10.000MB
€21 per maand
Totale jaarbedrag: €961
Ik zit nu te dubben... Wachten tot Samsung weer een actie doet met cashback en/of gratis $gadget (wat nog maanden kan duren...), of gewoon deze deal pakken. Meningen?
12 maanden
€34/maand toetelbetaling
€276 eenmalige toestelbetaling
TOTAAL: €684
Dit in combinatie met 12 maanden Vodafone Red Essential en mijn reeds lopende Ziggo abonnement:
Onbeperkt bellen + SMS
10.000MB
€21 per maand
Totale jaarbedrag: €961
Ik zit nu te dubben... Wachten tot Samsung weer een actie doet met cashback en/of gratis $gadget (wat nog maanden kan duren...), of gewoon deze deal pakken. Meningen?
Daar ben ik dus ook erg benieuwd naar! Ik hoor je ervaring graag.Double__D schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 18:27:
Mijn pre-order buds zijn vandaag bezorgd (had op 18 maart bevestigingsmailtje gekregen).
De prijzen gaan wel erg hard naar beneden zeg.. nog sneller dan bij de S9 van vorig jaar 😕
Als je doelt op mijn post; dit lijkt dan ook wel een uitschieter te zijn hoor. Met andere providers was hij bij belsimpel een stuk duurder. Ik ben in elk geval zwak geweest, en heb hem gewoon besteld voor die prijs.038Robijno schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:32:
De prijzen gaan wel erg hard naar beneden zeg.. nog sneller dan bij de S9 van vorig jaar 😕
Ok, hier het hele verhaal:
Mijn toestel kwam op vrijdag de 8e binnen. Op 8 maart ook meteen de dopjes aangevraagd via de app/site. Direct een bevestiging via email gehad. Op 13 maart een SMS'je gehad met een bedankje voor de deelname. Op 18 maart mailtje met dat de aanvraag was goedgekeurd. Vervolgens 21 maart mailtje met verzendbevestiging/tracktrace code. De 22e pakje binnen per post.nl pakketpost.
Mijn toestel kwam op vrijdag de 8e binnen. Op 8 maart ook meteen de dopjes aangevraagd via de app/site. Direct een bevestiging via email gehad. Op 13 maart een SMS'je gehad met een bedankje voor de deelname. Op 18 maart mailtje met dat de aanvraag was goedgekeurd. Vervolgens 21 maart mailtje met verzendbevestiging/tracktrace code. De 22e pakje binnen per post.nl pakketpost.
[ Voor 24% gewijzigd door Ballenbakz op 25-03-2019 00:58 ]
Mijn Tmob abbo eindigt pas in juli, tot nu toe elke 2 jaar meteen de S-series gehaald.[b]TommyboyNL in "[Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen"TommyboyNL schreef
Maar dit x heb ik het weerstaan om hem niet meteen te halen / pre-orderen... (gebruik toch geen oortjes)
Nu wacht ik gwn op een kerkje prijsdaling en hoopt op een leuke actie van Samsung (gadget/giveaway) en actie van Tmob..
Ik hou deze pagina ff in de gaten
Opmerkelijk idd. Bij een Vodafone verlenging van 2 jaar is Belsimpel 174 euro goedkoper met een S10+ 128GB ten opzichte van Vodafone.
Edit: Bij 512GB is het verschil 187 euro.
[ Voor 15% gewijzigd door Acradavos op 28-03-2019 18:30 ]
Zojuist ook geweest bij de KPN winkel vond de prijs wel aantrekkelijk. Maar wat blijkt je moet al klant zijn bij de KPN anders kun je de telefoon niet eens kopenDaveD1109 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:31:
[...]

Ja pas op he, als je verwacht een grijs import toestel, met mindere garantieAcradavos schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 18:28:
Opmerkelijk idd. Bij een Vodafone verlenging van 2 jaar is Belsimpel 174 euro goedkoper met een S10+ 128GB ten opzichte van Vodafone.
ofzo te krijgen heb je het mis. Ik heb zelf ook bij belsimpel verlengd, en kreeg
het toestel ook ruim 170 euro goedkoper over de looptijd. Dus ik dacht hey!
Waar is het addertje. Krijg ik gewoon een NL toestel, helemaal in orde, niks mis mee.
Dus tja, pas op! Het is een legitieme deal!
Dit verschilt dan per winkel. Ik had er geen enkel probleem mee en neem verder geen diensten af bij KPN. Ben gewoon de winkel ingelopen, afgerekend, en weer weg.AJB87 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:43:
[...]
Zojuist ook geweest bij de KPN winkel vond de prijs wel aantrekkelijk. Maar wat blijkt je moet al klant zijn bij de KPN anders kun je de telefoon niet eens kopenJammer maar ik wacht dan nog wel een paar maanden.
Hier niet hoor! Heb zowel een s8 en een s9 bij hen gekocht. De s10e kon ik ook gewoon meekrijgen.AJB87 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:43:
[...]
Zojuist ook geweest bij de KPN winkel vond de prijs wel aantrekkelijk. Maar wat blijkt je moet al klant zijn bij de KPN anders kun je de telefoon niet eens kopenJammer maar ik wacht dan nog wel een paar maanden.
Zei gewoon gelijk al ik wil die los kopen want heb een sim only.
DaveD
Ik ben zelf klant bij Telfort, dochterbedrijf van KPN. Weet iemand of het mogelijk is om als Telfort klant bij KPN (of Telfort) een S10+ tegen een lager bedrag te kopen?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Zojuist 2 jaar verlenging genomen met 80GB Red Together bundel.
28 euro per maand + 617 euro bijbetaling (volledig) op S10+ 128GB, in het zwart. Scherpere deal kon ik niet vinden.
28 euro per maand + 617 euro bijbetaling (volledig) op S10+ 128GB, in het zwart. Scherpere deal kon ik niet vinden.
599 euro voor de S10 tijdens de Bulk 10-daagse bij bol.com
Dat is goedkoper dan de goedkoopste S10e in de pricewatch!
Edit: scam?
Edit: scam?
[ Voor 45% gewijzigd door pimsaint op 30-03-2019 14:07 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
FYI:pimsaint schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 06:55:
[*knip*
Deze S10 wordt aangeboden door vinnievibes, dit bedrijf is pas sinds 3 dagen aangesloten/partner bij/van bol.com en heeft nog 0 beoordelingen.
Als je tevens naar de prijzen van de overige producten kijkt die door vinnievibes wordt aangeboden gaan bij mij alle alarmbellen af
Kijk met name naar hun aangeboden Apple apparatuur, zeer ver onder de normale prijzen. Voorbeeld : iPhone XS Max 64Gb, normale retailprijs zo'n €1259..bij vinnievibes €399

Gevalletje "too good to be true" en "geen zuivere koffie"
[ Voor 42% gewijzigd door _Bailey_ op 30-03-2019 09:26 ]
-edit-
Dit heb ik gevonden over de bol.com verkoper
Is al eerder gepost vandaag, en ja, het is een fraudeur. Zie KvK, gebrek aan reviews. Moedig fraude niet aan met posts, ook al kun je de schade afwentelen op anderen (bol.com en creditcard maatschappij). Neem ook je eigen verantwoordelijkheid.
@Geert1976 graag de link verwijderen in je quote .. bedankt
Dit heb ik gevonden over de bol.com verkoper
Is al eerder gepost vandaag, en ja, het is een fraudeur. Zie KvK, gebrek aan reviews. Moedig fraude niet aan met posts, ook al kun je de schade afwentelen op anderen (bol.com en creditcard maatschappij). Neem ook je eigen verantwoordelijkheid.
@Geert1976 graag de link verwijderen in je quote .. bedankt
[ Voor 113% gewijzigd door Aggressor op 30-03-2019 09:24 ]
kijk eens naar de post boven jeAggressor schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:20:
*knip*
-edit-
nvm .. hij heeft nog nooit wat verkocht... nieuwe verkoper
[ Voor 32% gewijzigd door _Bailey_ op 30-03-2019 09:25 ]
Hoe/waar kan je zien in je galaxy phone of het een NL toestel betreft of “vage grijze” import ?ppeterr schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:49:
[...]
Nee niks addertje. Mijn s10 plus was bij belsimpel zelfs ruim 200e goedkoper.
Gewoon normaal NL toestel. Niks vage grijze import ofzo.
Ik heb mijn telefoon bij de mediamarkt gehaald (verlegen van me huidige abbo) maar ben wel benieuwd wat voor toestel ze me daar hebben gegeven.
volgens mij moet er tussen je software versie iets met PHN staan .. dan heb je de een goedeInhumanous schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:01:
[...]
Hoe/waar kan je zien in je galaxy phone of het een NL toestel betreft of “vage grijze” import ?
Ik heb mijn telefoon bij de mediamarkt gehaald (verlegen van me huidige abbo) maar ben wel benieuwd wat voor toestel ze me daar hebben gegeven.
Ter bevestiging van een vorige Tweaker die het hier al eerder postte. ik heb afgelopen woensdag mijn s10e los kunnen kopen bij een kon winkel voor de prijs (620 euro) die ze hanteren als je een abonnement bij ze zou afsluiten. Zelfde geldt voor S10 ik dacht 700 en ongetwijfeld ook voor S10+ maar hier heb ik zelf niet naar gevraagd.
Ik wil graag de Samsung galaxy S10e in het blauw halen (los toestel) maar ik zie dat deze alleen bij T-Mobile in combinatie met een abonnement te krijgen is.
Is dit een speciale editie die niet in de benelux uit komt ofzo? of moet ik gewoon nog een paar weken wachten.
Is dit een speciale editie die niet in de benelux uit komt ofzo? of moet ik gewoon nog een paar weken wachten.
vandaag eindelijk bericht gehad dat m'n Buds verstuurd zullen worden (belgie)
Goedkeuring was van 18/03
Goedkeuring was van 18/03
Ben je op de een of andere manier klant van KPN. TV bijvoorbeeld ? Ik was ook bij een KPN vestiging. Deden niet aan losse verkoop.Bobmeister schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:32:
[...]
Nee! Ik heb niets van KPN. Heb mijn gegevens daar ook niet afgegeven. Ik ben naar binnen gelopen en heb de telefoon zo mee gekregen (na te betalen).mavical schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:54:
[...]
Ben je op de een of andere manier klant van KPN. TV bijvoorbeeld ? Ik was ook bij een KPN vestiging. Deden niet aan losse verkoop.
Zoals hierboven ook valt te lezen lijkt het te verschillen per filiaal.
Tot op heden exclusief voor T mobile, maar Samsung kennende komen er altijd meerdere kleuren bij naar een aantal maanden.Ambition88 schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:27:
Ik wil graag de Samsung galaxy S10e in het blauw halen (los toestel) maar ik zie dat deze alleen bij T-Mobile in combinatie met een abonnement te krijgen is.
Ah oke. Ik zie dat ik dit toestel ook gewoon los bij samsung kan bestellen.pappaleone schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:12:
[...]
Tot op heden exclusief voor T mobile, maar Samsung kennende komen er altijd meerdere kleuren bij naar een aantal maanden.
https://shop.samsung.com/nl/cart
Ik neem aan dat ik dan gewoon een nederlands model krijg met garantie etc toch, dit is gewoon prima?
Ik wacht sowieso nog heel ffe tot de 100 euro cashback komt, zal wel eind april begin mei zijn.
Yes bij Samsung zelf heb je de Nederlandse versie, kijk wel even naar de prijs. Ik denk dat samsung zelf wel duurder is.Ambition88 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:29:
[...]
Ah oke. Ik zie dat ik dit toestel ook gewoon los bij samsung kan bestellen.
https://shop.samsung.com/nl/cart
Ik neem aan dat ik dan gewoon een nederlands model krijg met garantie etc toch, dit is gewoon prima?
Ik wacht sowieso nog heel ffe tot de 100 euro cashback komt, zal wel eind april begin mei zijn.
Hm top! met de ing code kom ik uit op 711,- wacht nog even op een cashback en dan zal ik hem wel daar bestellen.pappaleone schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:10:
[...]
Yes bij Samsung zelf heb je de Nederlandse versie, kijk wel even naar de prijs. Ik denk dat samsung zelf wel duurder is.
Verwijderd
Voor de mensen die succesvol waren om een los toestel te halen bij KPN, bij welk filiaal was dit?
Ik kon hem in Alphen aan den Rijn meekrijgen maar heb het niet gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:09:
Voor de mensen die succesvol waren om een los toestel te halen bij KPN, bij welk filiaal was dit?
Wacht nog even af!
DaveD
Duurde deze ronde niet zo lang.pappaleone schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:12:
Tot op heden exclusief voor T mobile[...] na een aantal maanden.
Blauw is vanaf vandaag ook te verkrijgen bij andere shops, los of in combi met abbo.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zojuist bevestiging gekregen dat mijn buds ook opgestuurd zijn, met een beetje geluk heb ik ze morgen.
Ik heb gisteren mijn S10 ontvangen van Belsimpel. Wat mij gelijk opviel was dat er geen originele Samsung seal sticker op de doos zat. En de beschrijving op de doos was in het Tsjechisch Na het voorzichtig lospellen van de seal zat daaronder dus de originele seal die helaas al kapot was. Bij nadere inspectie van de telefoon zag ik een kras op de rand van het scherm, dit was op de originele screen protector. Onder het beschermfolie op de achterkant zaten stof en koek? resten. De telefoon was dus al eerder gebruikt. Ik heb deze toch even opgestart en kreeg een Tsjechisch menu waaruit ik de Nederlandse taal kon kiezen. Zelfs na het instellen van de Nederlandse taal kreeg ik toch nog vragen/keuzes in het Tsjechisch Hierna heb ik de telefoon weer gereset naar fabrieksinstellingen.Ook tijdens dit proces weer een Tsjechisch menu dat ik even moest vertalen met Google translate om de juiste keuzes te maken. Hierna weer alles netjes ingepakt en geretourneerd op dezelfde dag. Met de kennis dat deze telefoon gewoon weer bij een andere klant terecht komt die wat minder kritisch is dan ik.

@Biobakski Belsimpel importeert toestellen vanuit de EU. Dat verklaart waarom het doosje en menu in het Tsjechisch is. De verklaring van Belsimpel van de gebroken seal is dat ze de toestellen controleren op kleur/volledigheid en werking. Heb dat ook gehad bij mijn S8+. Mocht je dus opnieuw bestellen bij Belsimpel is de kans weer groot dat je ook een Import toestel krijgt, met open seal. Opzich niks mis mee met een Tsjechisch toestel, alleen kreeg ik mijn updates later dan normaal. Dit kun je natuurlijk ook weer oplossen door een originele NL rom te flashen.
No one is listening until you fart
Daarom nooit belsimpel voor mij
behalve als ik een one plus wil.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Of een iphoneAmaze86 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 18:20:
Daarom nooit belsimpel voor mijbehalve als ik een one plus wil.
Ik zie in de pricewatch dat de S10 128GB groen € 739 is bij Bol.com Plaza, maar als ik daarop klik dan zie ik die prijs niet terugkomen. Is er iets van een cashback-actie die ik over het hoofd zie?
Waarschijnlijk was dat een foutje. Regelmatig komen tweedehands toestellen van Bol.com partners onterecht in de prijslijst. Ondertussen is het ook blijkbaar aangepast in de pricewatch.Arbitrator schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:19:
Ik zie in de pricewatch dat de S10 128GB groen € 739 is bij Bol.com Plaza, maar als ik daarop klik dan zie ik die prijs niet terugkomen. Is er iets van een cashback-actie die ik over het hoofd zie?
Afgaande op voorgaande jaren (met de S8 en S9) wanneer zou er weer een actie komen i.c.m. eem aanschaf van S10? (bv. Cashback of smartwatch of headphones o.i.d.)
Speculatie
Speculatie
Ik heb vorige jaar de S9+ los in de KPN winkel gekocht. Medewerker daar zei eerst dat ze niet aan losse verkoop deden. Toen naar de klantenservice van KPN gebeld, die gaf aan dat ze dit wel doen. Vervolgens de medewerker in de winkel in contact gebracht met de klantenservice. Toen kreeg ik hem wel mee.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:09:
Sommige medewerkers van KPN weten simpelweg gewoon niet dat het via hun computer wel mogelijk is om losse verkoop van toestellen te verwerken.
personeel in winkels heeft tegenwoordig sws vrij weinig actuele kennis en vaak alleen maar de kennis die ze krijgen via een cursusje of boekje (zelfde geld voor de klantenservice hoor). is soms even een gedoe om ergens je gelijk te halen..
Ik zit op dit moment bij Telfort waar ik nu zou kunnen verlengen met een S10+. Telfort is op dit moment niet de goedkoopste optie voor mij. Ik kan daar nu wel verlengen in combinatie met een toestel. Als ik wil overstappen moet ik tot midden augustus wachten.
Telfort
Toestelprijs: €816
Thuiskopieheffing: €5,69
Abonnement: €17,50 per maand (5GB, 150min, onbeperkt sms) -> x2 = 10GB
Totaal: €1241,69
Tele2
Toestelprijs: €792
Thuiskopieheffing: €5,70
Abonnement: €15 per maand (10GB data, 100min/sms)
Totaal: €1157,70
Is het iemand ooit gelukt om een betere deal te krijgen bij de huidige provider dan die van de concurrentie? In andere woorden: zou Telfort een poot uitsteken en een betere deal geven om mij te houden als klant?
Telfort
Tele2
Is het iemand ooit gelukt om een betere deal te krijgen bij de huidige provider dan die van de concurrentie? In andere woorden: zou Telfort een poot uitsteken en een betere deal geven om mij te houden als klant?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
om op je laatste vraag antwoord te geven, ja. zit bij tmobile en heb mijn s10 echt voor een prikkie, moet m na 2 jaar alleen wel aan ze teruggeven, scheelt me overigens 250 euro ofzoRobinNL schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:31:
Ik zit op dit moment bij Telfort waar ik nu zou kunnen verlengen met een S10+. Telfort is op dit moment niet de goedkoopste optie voor mij. Ik kan daar nu wel verlengen in combinatie met een toestel. Als ik wil overstappen moet ik tot midden augustus wachten.
Telfort
Tele2
zou als ik jou was lekker overstappen naar tele2 / t-mobile
Als je ziggo thuis hebt is dit ook een nette deal:RobinNL schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:31:
Telfort
Tele2
Toestel: 613
Thuiskopie: 5,69
Abonnement: 21 per maand voor 1 jaar (10gb, onb. Min/sms)
Totaal: 870,69 euro (+ 5 euro verzendkosten?)
https://www.mobiel.nl/smartphone/samsung/galaxy-s10-plus/met-abonnement/vodafone/nonstop-1-jaar/382-6485|384-2977|hc12-0_0|pv-4284#met-abonnement
Kan je volgend jaar weer een nieuw toestel nemen of verlengen met een goedkope simonly
Overstappen naar vodafone kan 3 maanden vantevoren met nummerbehoud.
Edit: oops ik zie x2 staan achter je telfort data, denk dat je dus ook bij telfort zit voor internet thuis.
[ Voor 11% gewijzigd door Valinor op 18-04-2019 21:35 ]
Moet je wel Ziggo thuis hebben hahaD2FValinor schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:26:
[...]
Als je ziggo thuis hebt is dit ook een nette deal:
Kan je volgend jaar weer een nieuw toestel nemen of verlengen met een goedkope simonly
Overstappen naar vodafone kan 3 maanden vantevoren met nummerbehoud.
Edit: oops ik zie x2 staan achter je telfort data, denk dat je dus ook bij telfort zit voor internet thuis.
Ik ben zelf niet iemand die zo snel van toestel verandert. Mijn HTC One M8 doet nu 5 jaar z'n werk haha
@giovanni2903 Zoals hierboven wil ik het toestel na die 2 jaar uiteraard houden
Met VF 30GB is er wel een lekkere deal met de S10+ bij MM alleen vraag ik mij af of ze branded verkopen of PHN. Bij mobiel.nl zie ik er "Vodafone" achterstaan.
[ Voor 25% gewijzigd door W84 op 22-04-2019 18:03 ]
Mediamarkt heeft unbranded toestellen.W84 schreef op maandag 22 april 2019 @ 17:54:
Met VF 30GB is er wel een lekkere deal met de S10+ bij MM alleen vraag ik mij af of ze branded verkopen of PHN. Bij mobiel.nl zie ik er "Vodafone" achterstaan.
Verwachten jullie nog een cashback actie de komende weken, of zal dit pas na de zomer zijn ?
Samsung S10 met volgens mij een Snapdragon CPU ('Andere Version') voor 718 euro via een partner van Amazon. Geen idee of het betrouwbaar is, maar wellicht het bekijken waard:
https://www.amazon.de/Sam...QDPQD7M3A7P3PKMVY42M&th=1
https://www.amazon.de/Sam...QDPQD7M3A7P3PKMVY42M&th=1
Ja, dit. Ik mag verlengen en opzich zijn er wel goede deals te vinden, maar een actie zou wel leuk zijn.Kalloewase schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:29:
Verwachten jullie nog een cashback actie de komende weken, of zal dit pas na de zomer zijn ?
Trouwens Belsimpel biedt een S10 aan voor €520. Zeer goede deal, maar dit zijn grijze import modellen en ze kunnen mij niet met zekerheid zeggen welke je krijgt (uit welk land etc.). Dat vind ik tricky en blijft een risico.
Dan blijft denk ik nu de beste aanbieding bij Mediamarkt icm VodafoneW84 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:57:
[...]
Ja, dit. Ik mag verlengen en opzich zijn er wel goede deals te vinden, maar een actie zou wel leuk zijn.![]()
Trouwens Belsimpel biedt een S10 aan voor €520. Zeer goede deal, maar dit zijn grijze import modellen en ze kunnen mij niet met zekerheid zeggen welke je krijgt (uit welk land etc.). Dat vind ik tricky en blijft een risico.
Welke aanbieding bedoel je? Ik heb zelf VF Red nu.
[ Voor 7% gewijzigd door W84 op 24-04-2019 16:06 ]
De deal die jij al aangaf, maar dan icm een normale S10
https://telefoonabonnemen...ent?articles=5050+611+725
Oh, zo. Ja ik kom op 576 eenmalig en dan 23 voor Red 2 jaar. Niet slecht.Kalloewase schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:11:
[...]
De deal die jij al aangaf, maar dan icm een normale S10
https://telefoonabonnemen...ent?articles=5050+611+725
Voor de mensen die graag de s10e prism blue willen hebben. Bij tele2 is hij het goedkoopste met een maandelijks opzegbaar abbo(wel gelijk opzeggen). Komt uit op net onder de 600 euro, scheeld toch weer 50eu volgens de pricewatch 
Edit: Nvm prijs is gedaald
Edit: Nvm prijs is gedaald
[ Voor 6% gewijzigd door AJB87 op 25-04-2019 21:22 ]
De zwarte S10e is op dit moment 555,- bij de Mediamarkt
En bij Belsimpel is de zwarte S10e (los toestel) €554Pierre_nr1 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:22:
De zwarte S10e is op dit moment 555,- bij de Mediamarkt
Toch weer 1 eurie
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 26-04-2019 11:36 ]
Dan heeft BS de prijs net aangepastGeert1976 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:35:
[...]
En bij Belsimpel is de zwarte S10e (los toestel) €554
Toch weer 1 eurie
€554 voor de S10e is echt een zeer mooie prijs voor dit toestel.
Zeker voor de mensen die een hekel hebben aan de grotere, veel duurdere, S10 broertjes ivm het formaat.
De S10e heeft echt prima specs.
Zeker voor de mensen die een hekel hebben aan de grotere, veel duurdere, S10 broertjes ivm het formaat.
De S10e heeft echt prima specs.
[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 26-04-2019 12:44 ]
Heeft iemand ervaring met deze site: https://www.europhone.nl/smartphones/galaxy-s10
Deze site lijkt mij wel betrouwbaar en ze bieden de S10 aan voor € 699,99.
Nooit van gehoord, maar de vraag is ook of het een PHN model is. Als het grijze import is kost die bij Belsimpel nu €520,-.Pustjensd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:19:
Heeft iemand ervaring met deze site: https://www.europhone.nl/smartphones/galaxy-s10
S10e nu 360 eu icm een abonnement van Tele2, lijkt me een no-brainer...
Edit: bij de Mediamarkt
Edit: bij de Mediamarkt
[ Voor 17% gewijzigd door JakobK op 26-04-2019 19:44 ]
Let op:
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.