Samsung is aan het uitzoeken waarom het bij de een wel is en bij de ander niet. Leek alsof het kwam door manier van betalen maar dat is het niet. Type telefoon zou nog kunnen.rolandos582 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:03:
[...]
[Afbeelding]
Heb dit al een tijdje staan, volgens mij nu 2 dagen?
Bijzonder wel!daveytje schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:18:
[...]
Samsung is aan het uitzoeken waarom het bij de een wel is en bij de ander niet. Leek alsof het kwam door manier van betalen maar dat is het niet. Type telefoon zou nog kunnen.
@daveytje Bij mij gaat het om een S10+ 512GB Ceramic Black in elk geval die nog steeds op "wordt verwerkt" staat.
Kan me voorstellen dat het ermee te maken heeft of het toestel al wel of niet binnen is. Als je nog iets hoort van Samsung hoor ik het graag.
Kan me voorstellen dat het ermee te maken heeft of het toestel al wel of niet binnen is. Als je nog iets hoort van Samsung hoor ik het graag.
Hmmm bij gaat het ook om deze idd. Misschien toch een voorraad kwestie. Echter is wordt verwerkt en voorbereiding verzending de stap dat hij betaald is. Meer niet volgens mij.ik222 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:21:
@daveytje Bij mij gaat het om een S10+ 512GB Ceramic Black in elk geval die nog steeds op "wordt verwerkt" staat.
Ik heb de S10+ White besteld bij de wehkamp, daar krijg je ook de earbuds erbij.
Maar heb geen factuur met datum erop.
(achteraf betalen uiteraard).
Dit krijg ik denk ik pas als hij is verzonden, maar dan wordt het weer een gezeur met aanvraag van de earbuds omdat de factuur datum niet voor 8-03 is.
Kan iemand mij dit uitleggen?
Dit krijg ik denk ik pas als hij is verzonden, maar dan wordt het weer een gezeur met aanvraag van de earbuds omdat de factuur datum niet voor 8-03 is.
Kan m'n order via Samsung al niet meer annuleren, goed teken 
Zie op Reddit ook al verschillende mensen waarbij de status inmiddels Shipped Out is. Een aantal uit Duitsland ook, dus wie weet. Fingers crossed!
Zie op Reddit ook al verschillende mensen waarbij de status inmiddels Shipped Out is. Een aantal uit Duitsland ook, dus wie weet. Fingers crossed!
Tesla M3LR '21
Ik neem aan dat je een bestelbevestiging kan tonen als bewijs van een preorder dan? Ik kan het toestel waarschijnlijk pas de 12de ophalen dus dan zal mijn factuur ook op die datum komen te staan maar heb wel een bestelbevestiging van vandaag......038Robijno schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 22:11:
Ik heb de S10+ White besteld bij de wehkamp, daar krijg je ook de earbuds erbij.
heb mijn order bij tele2 geannuleerd. heb nu via belsimpel verlengd bij tmobile met de recycle deal.giovanni2903 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:54:
besef me nu dat ik mezelf ongelofelijk genaait heb met een abo bij tele2. als ik verleng bij tmobile en de recycle deal aanzet hoef ik maar 17,50 per maand voor 10gb te betalen en 2,50 voor het toestel (60 euro) en eenmalig 383. moet na 2 jaar dan het toestel inleveren of nog eens 216 euro betalen om te houden (totaal 659). dit is best wel gunstig..
10gb + 120bel min + onbeperkt sms - 17,50
toestel - 2,50
totaal dus 20 euro per maand. eenmalig 383 voor het toestel. na 2 jaar moet ik het toestel inleveren of 216 euro betalen om het te houden (wat ik niet ga doen). betaal dan dus maar 24 x 2,50 + 383 = 443
Verplaatst naar prijzen en levertijden. Volgende keer hier svp zelf aan denken.
[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 01-03-2019 08:05 ]
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Ik heb de keramische en jij volgens mij ook en een aantal andere mensen hier ook die toevallig allemaal op "verwerkt" staan.ik222 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:24:
[...]
Hier ook nog steeds enkel "wordt verwerkt" hoor. Exact hetzelfde, zondag (rond 14.30 uur) besteld bij Samsung / ING en direct betaald met iDeal vanaf mijn ING rekening.
Ga er vanuit dat het vanzelf goedkomt en hij volgende week verstuurd wordt.
Fuckkk 😁😁
443 euro voor een lease toestelgiovanni2903 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 23:20:
[...]
heb mijn order bij tele2 geannuleerd. heb nu via belsimpel verlengd bij tmobile met de recycle deal.
10gb + 120bel min + onbeperkt sms - 17,50
toestel - 2,50
totaal dus 20 euro per maand. eenmalig 383 voor het toestel. na 2 jaar moet ik het toestel inleveren of 216 euro betalen om het te houden (wat ik niet ga doen). betaal dan dus maar 24 x 2,50 + 383 = 443
Offtopic hier ook trouwens.
50gb al gebruikt, dan snap ik de 128gb standaard ook wel!
Je kunt de 512GB en 1TB ceramic versies van de S10+ inmiddels ook niet meer pre-orderen bij Samsung. Dus ik ga er vanuit dat er inderdaad enige leveringsproblemen met die varianten zijn.cliors schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 00:52:
[...]
Ik heb de keramische en jij volgens mij ook en een aantal andere mensen hier ook die toevallig allemaal op "verwerkt" staan.
Fuckkk 😁😁
/Edit: Nevermind, je moet daar eerst de kleur goed zetten om deze versies te kunnen selecteren

[ Voor 10% gewijzigd door ik222 op 01-03-2019 09:19 ]
https://xxyyzz.tinytake.com/sf/MzM1MTIwOF8xMDAyMzQ1OQik222 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:40:
[...]
Je kunt de 512GB en 1TB ceramic versies van de S10+ inmiddels ook niet meer pre-orderen bij Samsung. Dus ik ga er vanuit dat er inderdaad enige leveringsproblemen met die varianten zijn.
/Edit: Nevermind, je moet daar eerst de kleur goed zetten om deze versies te kunnen selecteren
Samsung.nl

Ja voor de 512GB Ceramic White staat dat er nu inderdaad bij als je wilt bestellen... Ik heb zelf de 512GB Ceramic Black besteld, die staat wel gewoon zowel op de Samsung Shop als op mijn orderstatus op 8 maart. Alleen ook die status is nog steeds "Wordt verwerkt".
Maar we gaan het zien, volgende week weten we meer denk ik...
Maar we gaan het zien, volgende week weten we meer denk ik...
prima toch, als ik m na 2 jaar wil houden betaal ik 216 extra (659 totaal) voor de s10 terwijl de prijs voor een los toestel 900 isPractics schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 07:02:
[...]
443 euro voor een lease toestel![]()
Offtopic hier ook trouwens.
50gb al gebruikt, dan snap ik de 128gb standaard ook wel!
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Mhh...misschien doe ik iets fout maar als ik mn vodafone abbo zou verlengen (red essential, 2 jaar, inclusief ziggo) via Mediamarkt krijg ik de s10 128GB voor 552 euro? Das wel heel goedkoop? Dacht eerst dat zal wel lease zijn, maar staat echt nergens.
Foutje en snel doen?
Foutje en snel doen?
[ Voor 12% gewijzigd door copywrong1982 op 01-03-2019 14:24 ]
Is geen fout hoor, kijk naar andere aanbieders, bieden het vergelijkbare aan.copywrong1982 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:23:
Mhh...misschien doe ik iets fout maar als ik mn vodafone abbo zou verlengen (red essential, 2 jaar, inclusief ziggo) via Mediamarkt krijg ik de s10 128GB voor 552 euro? Das wel heel goedkoop? Dacht eerst dat zal wel lease zijn, maar staat echt nergens.
Foutje en snel doen?
Bij MM kost het hem gewoon 936.wilmundo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:04:
@copywrong1982 Kan naar mijn idee nog beter (i.c.m. Ziggo):
Je hebt nu een Red Essential (3gb) geselecteerd met een maandbedrag van € 21,- Dat is in totaal € 1.056 ((24*21)+552).
Bij Belsimpel kan je kiezen voor de 6gb bundel i.c.m. onbeperkt bellen voor € 16,- met een eenmalige bijbetaling an € 550 (ex verzenden en verwijderbijdrage). Dat maakt een totaal van € 934 en dat is € 122 minder.
Voor diegene die evt ook bij Mobiel.nl besteld hebben, bij mij staat er nu:
Informatie m.b.t. de verwachte levertijd van Samsung Galaxy S10+ 128GB Black: Voldoende voorraad voor uitlevering op 8 maart. Je order zal worden verwerkt zodra de Samsung Galaxy S10+ 128GB Black bij ons binnenkomt.
Informatie m.b.t. de verwachte levertijd van Samsung Galaxy S10+ 128GB Black: Voldoende voorraad voor uitlevering op 8 maart. Je order zal worden verwerkt zodra de Samsung Galaxy S10+ 128GB Black bij ons binnenkomt.
En zojuist via de mail ontvangen:
Beste klant,
Leuk dat je de nieuwe Samsung hebt besteld bij Mobiel.nl.
Aanstaande vrijdag ontvang je jouw bestelling.
Om op tijd te kunnen bezorgen, verwerken we je bestelling alvast. Mogelijk ontvang je hierdoor eerder in de week al een aansluitbevestiging van jouw provider. Natuurlijk betaal je hier niets extra’s voor. Ontvang je nog geen bericht van je provider? Ook dan kan je -bij goedkeuring van de provider- het toestel aanstaande vrijdag verwachten.
Alvast veel plezier met je nieuwe Galaxy S10, S10+ of S10e!
Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl
Beste klant,
Om op tijd te kunnen bezorgen, verwerken we je bestelling alvast. Mogelijk ontvang je hierdoor eerder in de week al een aansluitbevestiging van jouw provider. Natuurlijk betaal je hier niets extra’s voor. Ontvang je nog geen bericht van je provider? Ook dan kan je -bij goedkeuring van de provider- het toestel aanstaande vrijdag verwachten.
Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl
Belsimpel gaf mij ook Week 11 aan voor de Wit Ceramic S10+. Dat zal het dus helaas wel gaan worden.DM89 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 06:46:
Verwachte levertijd Samsung Galaxy S10+ 512GB Porcelain White: Week 11 eerste levering verwacht
Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Grappig, deze aantekening is bij mij nu net weggehaald. Er staat nu niets meer over de voorraad of verwachtte leverdatum. S10 White trouwens.eddybastiaansen schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:09:
Voor diegene die evt ook bij Mobiel.nl besteld hebben, bij mij staat er nu:
Hopelijk wordt ie natuurlijk veel eerder afgeleverd dan vrijdag.
[ Voor 6% gewijzigd door DawgerDoc op 01-03-2019 15:50 ]
Bij mij is hij net op voorbereiding verzending gegaan.ik222 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:21:
Klopt, Die 21 van de MM moeten nog 5 euro vanaf voor Ziggo combi korting. Dus dat is gelijk aan Belsimpel prijs.
Ik vind het echter nog steeds bizar dat ze dat toestel al voor de release voor 550 aanbieden.
Aanstaande vrijdag is morgeneddybastiaansen schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:19:
En zojuist via de mail ontvangen:
Beste klant,
Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl

Maarja mooi dat ze dus gewoon op tijd op 8 maart gaan leveren.
Edit: omg ik dacht dat het donderdag was vandaag
[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 01-03-2019 16:22 ]
Hier nu zojuist ook inderdaaddaveytje schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:56:
[...]
Bij mij is hij net op voorbereiding verzending gegaan.
? Last time I checked is het vandaag vrijdagD2FValinor schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:21:
[...]
Aanstaande vrijdag is morgen![]()
Maarja mooi dat ze dus gewoon op tijd op 8 maart gaan leveren.
Edit: omg ik dacht dat het donderdag was vandaagGaat niet zo goed hier hahaha
Hier is de S10e volgens de site op voorraad , 36 stuks en 1 werkdag levertijd.
De S10 en s10plus worden pas vanaf 16 maart verwacht.
https://www.centralpoint....-g970fzkdlux-num-8229873/
Ik werd gisteren gebeld door de mediamarkt over mijn bestelling met maandelijks opzegbaar Telfort abo, of ik de mogelijkheid had om een aanbetaling te komen doen in de winkel zodat mijn preorder gereserveerd kon worden.
Gelijk maar even langs gegaan en 50 euro aanbetaald en gevraagd of dit nu wel klopte met dat abonnement maar de medewerker zei dat ze dit wel vaker zo aansloten dus het lijkt toch te gaan werken. Niet verkeerd, 715 voor een 'losse' S10 op de dag van release lijkt me.
Gelijk maar even langs gegaan en 50 euro aanbetaald en gevraagd of dit nu wel klopte met dat abonnement maar de medewerker zei dat ze dit wel vaker zo aansloten dus het lijkt toch te gaan werken. Niet verkeerd, 715 voor een 'losse' S10 op de dag van release lijkt me.
Centralpoint staat erom bekend dat ze liegen met actuele voorraden en prijzen om je aankoop binnen te slepen, ik zou hier geen enkele waarde aan hechten.Azmodann schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 00:22:
centralpoint....dan gaan al direct alle alarmbellen af hierAzmodann schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 00:22:
Ik wou het net zeggen. Centralpoint beweert iets op voorraad te hebben wat nog niet uit is. “here we go again”.
Hetzelfde hier; ook tijdens het bestellen op de website bewust gekozen voor ophalen in de winkel, dan heb je de meeste kan dat je hem voor het weekend hebt. Ook gaf de MM medewerker aan dat online direct alles regelen en betalen wat foutgevoeliger is.LordLynx schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:19:
Ik werd gisteren gebeld door de mediamarkt over mijn bestelling met maandelijks opzegbaar Telfort abo, of ik de mogelijkheid had om een aanbetaling te komen doen in de winkel zodat mijn preorder gereserveerd kon worden.
Tijdens het invoeren van de gegevens zag ik ook -270 korting staan op maar de factuur die ik meeheb zag ik thuis 899-50 euro aanbetaling, resterende 849? Heb jij dit ook? Ik neem aan dat ik rond de 630 moeten betalen op 8 maart en niet 849. Heb ook in een eerdere mailbevestiging 680,85 staan. Raar..
Update: Zojuist even met MM gebeld hierover en het klopt wel. De factuur (met 899) is voor het claimen van de gratis Galaxy Buds straks. Nog steeds raar maar het is dus goed; straks op 8 maart betaal ik het kortingsbedrag.
[ Voor 9% gewijzigd door Kappade op 02-03-2019 14:04 ]
Gisteren pre-order via Belsimpel voor de S10 Black 128GB versie icm Vodafone geplaatst. Ben zeer benieuwd wanneer die uitgeleverd gaan worden. Op zich geen haast, heb nog een S7. Maar geduld is niet mijn sterkste punt.
Samsung S23 Ultra 256GB
Is dat een verlenging bij vodafone ?wvexeltweakers schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 15:06:
Gisteren pre-order via Belsimpel voor de S10 Black 128GB versie icm Vodafone geplaatst. Ben zeer benieuwd wanneer die uitgeleverd gaan worden. Op zich geen haast, heb nog een S7. Maar geduld is niet mijn sterkste punt.
Ik sta ook op het punt te verlengen, enkel begreep ik dat vodafone met nieuwe bundels komt. (4 maart)
Meer data, en goedkoper. Dus ik wacht nog heeeeeeeel even af.
Ik neem 4 maart gewoon contact met Belsimpel op of ze het kunnen wijzigen.ppeterr schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 16:12:
[...]
Is dat een verlenging bij vodafone ?
Ik sta ook op het punt te verlengen, enkel begreep ik dat vodafone met nieuwe bundels komt. (4 maart)
Meer data, en goedkoper. Dus ik wacht nog heeeeeeeel even af.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Dit kan je door vodafone laten doen wat ik begreep alle abonnementen vanaf 1 januari 2019 kunnen hun abonnement laten aanpassen naar het nieuwe.Christiano007 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:25:
[...]
Ik neem 4 maart gewoon contact met Belsimpel op of ze het kunnen wijzigen.
Mijn S10 via Coolblue besteld en zegt "Je bestelling wordt geleverd op 08-03-2019" Dat is bij Coolblue laatste 2 jaar ook gelukt dus ga er van uit nu ook lukt
[ Voor 18% gewijzigd door Cholens op 02-03-2019 17:46 ]
die mail kreeg ik bij mijn order van tele2 toen ook idd, maar of het nou 8 of 9 maart is dat ik m heb maakt me niet heel veel uit. wacht toch al sinds het toestel is aangekondigt (en daarvoor eigenlijk al)
Van de week had iemand hier geloof ik ook gebeld en toen gaven ze verzending op 7 maart aan... Maar goed het is en blijft een klantenservice, dus waarschijnlijk weten die medewerkers ook nauwelijks meer. Gewoon afwachten dus en donderdagavond / vrijdag weten we hetdaveytje schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:54:
Samsung zelf verzend zecpasxop 8 maart volgens de klantenservice......
Idd. En anders wordt het zaterdag..ik222 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:20:
[...]
Van de week had iemand hier geloof ik ook gebeld en toen gaven ze verzending op 7 maart aan... Maar goed het is en blijft een klantenservice, dus waarschijnlijk weten die medewerkers ook nauwelijks meer. Gewoon afwachten dus en donderdagavond / vrijdag weten we het
Jongens relax! Ik bestel al jaren mijn telefoons via Vodafone en heb hem altijd op de dag van de release! Had de s9+ zelfs als 8 dagen eerder dan de release.
Ze kunnen idd op 8 maart verzenden ( maar tegenwoordig word het dezelfde dag bezorgd ) s7+ werd ook op vrijdagochtend verzonden en had hem in de middag al.
Dus komt goed, weet bijna zeker dat de meeste hem hier vrijdag hebben
Ze kunnen idd op 8 maart verzenden ( maar tegenwoordig word het dezelfde dag bezorgd ) s7+ werd ook op vrijdagochtend verzonden en had hem in de middag al.
behalve als je aankomende vrijdag bijna de hele dag niet thuis bent ivm werk....BattlerRoyaleNL schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:42:

Erg jammer dat je via DHL niet gelijk met je 1ste bezorgdag een Pick up Point kan kiezen, zoals wel mogelijk is bij UPS.
Denk dat ik mijn S10 helaas pas op maandag 11 maart in ontvangst zal gaan nemen. (ophalen bij een DHL Pick up Point, want maandag ook pas rond 1630u thuis)
[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 03-03-2019 09:28 ]
Ik heb inderdaad precies hetzelfde. Heb dit in de winkel ook gelijk gevraagd en kreeg hetzelfde als jij te horen. Als ik volgende week 849 moet betalen gaat het hele feest niet door natuurlijk....Kappade schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:55:
[...]
Hetzelfde hier; ook tijdens het bestellen op de website bewust gekozen voor ophalen in de winkel, dan heb je de meeste kan dat je hem voor het weekend hebt. Ook gaf de MM medewerker aan dat online direct alles regelen en betalen wat foutgevoeliger is.
Tijdens het invoeren van de gegevens zag ik ook -270 korting staan op maar de factuur die ik meeheb zag ik thuis 899-50 euro aanbetaling, resterende 849? Heb jij dit ook? Ik neem aan dat ik rond de 630 moeten betalen op 8 maart en niet 849. Heb ook in een eerdere mailbevestiging 680,85 staan. Raar..
Update: Zojuist even met MM gebeld hierover en het klopt wel. De factuur (met 899) is voor het claimen van de gratis Galaxy Buds straks. Nog steeds raar maar het is dus goed; straks op 8 maart betaal ik het kortingsbedrag.
Ja of behalve als je een S10+ Ceramic White besteld hebtGeert1976 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:26:
[...]
behalve als je aankomende vrijdag bijna de hele dag niet thuis bent ivm werk....![]()
![]()
Erg jammer dat je via DHL niet gelijk met je 1ste bezorgdag een Pick up Point kan kiezen, zoals wel mogelijk is bij UPS.
Denk dat ik mijn S10 helaas pas op maandag 11 maart in ontvangst zal gaan nemen. (ophalen bij een DHL Pick up Point, want maandag ook pas rond 1630u thuis)

bij Belsimpel kon ik ook voor avond bezorging kiezen, dat is nu wel handigGeert1976 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:26:
[...]
behalve als je aankomende vrijdag bijna de hele dag niet thuis bent ivm werk....![]()
![]()
Heeft iemand ervaring met T-Mobile en laten bezorgen? Ik was benieuwd aangezien dit de eerste keer is dat ik via hen bestel!
PostNL of dhl. Er komt een bezorger die belt aan. Indien je open doet krijg je je telefoon overhandigd en zet je nog een paar handtekeningen voor ontvangstsashakoevoets98 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:34:
Heeft iemand ervaring met T-Mobile en laten bezorgen? Ik was benieuwd aangezien dit de eerste keer is dat ik via hen bestel!
Een paar?cliors schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:56:
[...]
PostNL of dhl. Er komt een bezorger die belt aan. Indien je open doet krijg je je telefoon overhandigd en zet je nog een paar handtekeningen voor ontvangst
Misschien moet hij nog een extra handtekening plaatsen voor een contract. (meestal is dat online al gedaan)
PostNL en DHL doen die contracten niet toch?cliors schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:05:
[...]
Misschien moet hij nog een extra handtekening plaatsen voor een contract. (meestal is dat online al gedaan)
kun je de betreffende winkel niet opbellen/mailen enz. of ze het naar een pick-up willen sturen?Geert1976 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:26:
[...]
![]()
Besteld via Samsung.nlandroidfreaker schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:46:
[...]
kun je de betreffende winkel niet opbellen/mailen enz. of ze het naar een pick-up willen sturen?
Dat klopt. Uit eigen ervaring weet ik dat AMP dat doet. Zij hebben een speciaal apparaat om je ID-kaart mee te toetsen. Zijn trouwens prima koeriers die keurig op tijd komen (tot op de seconde!)
Alleen jammer van het slechte bereik. Maar dat is een andere discussie.
Ik kan nu overstappen naar tele 2 via mobiel.nl en dan betaal ik 666 euro voor de s10.
Word zo wel een stuk goedkoper tov de vanaf prijs.
Maar aan andere kant, de 6T met 8GB/256GB zit rond de 500 en de nieuwe Xiaomi Mi9 op 430+-..
Keuzes
Word zo wel een stuk goedkoper tov de vanaf prijs.
Maar aan andere kant, de 6T met 8GB/256GB zit rond de 500 en de nieuwe Xiaomi Mi9 op 430+-..
Keuzes
Liefhebber van Tweakers
bestellingen geplaatst direct bij Samsung in de VS krijgen nu de daadwerkelijke shipment notificaties.....hopelijk volgt Samsung Nederland ook vandaag of morgen?!
Tja... dat weet niemandGeert1976 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:48:
bestellingen geplaatst direct bij Samsung in de VS krijgen nu de daadwerkelijke shipment notificaties.....hopelijk volgt Samsung Nederland ook vandaag of morgen?!

[ Voor 15% gewijzigd door Jackson6 op 04-03-2019 09:52 ]
Je krijgt hem gewoon pas vanaf 8 maart.. echt niet eerder.Geert1976 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:48:
haha...zuurpruimen!
joh, de weg naar de daadwerkelijke levering van een nieuwe phone is toch al een gedeelte van de ervaring. Ik zelf zal hoogstwaarschijnlijk pas maandag 11 maart mijn S10 in ontvangst kunnen nemen, want 8 maart is hier niemand thuis en ik werk zelf bijna de gehele dag
Ik zie het als een vakantie...je hebt een mooie vakantie/reis geboekt; de weg ernaar toe vind ik altijd erg leuk. Nog even wat laatste info inwinnen waar je zoal naar toe gaat.
joh, de weg naar de daadwerkelijke levering van een nieuwe phone is toch al een gedeelte van de ervaring. Ik zelf zal hoogstwaarschijnlijk pas maandag 11 maart mijn S10 in ontvangst kunnen nemen, want 8 maart is hier niemand thuis en ik werk zelf bijna de gehele dag
Ik zie het als een vakantie...je hebt een mooie vakantie/reis geboekt; de weg ernaar toe vind ik altijd erg leuk. Nog even wat laatste info inwinnen waar je zoal naar toe gaat.
Volgens mij zijn de nieuwe VF abbo's duurder. Ik heb donderdag bij Mobiel.nl een RED Essential EU voor 2jr verlengd met een S10+ en betaal 21 euro voor het abbo (incl. 5 euro Ziggo korting) Dat zou vanaf vandaag 25 euro zijn. Verschil van 4 euro. Weet iemand of ik het afgesproken abbo zal houden of wordt het automatisch verhoogd?
Achja, ieder z'n manier natuurlijk, ik gebruik dit topic puur om te kijken of er al wat gaande is. Voor de rest is het gewoon wachten op de mail van Tele2 dat ik een bezorgafspraak kan maken, die verwacht ik woensdag of donderdag aangezien ik direct hebt besteld na de keynote. Maargoed, ik hou er rekening mee dat het allemaal wat langer kan duren, dit is de eerste keer dat ik een telefoon heb ge-preorderd.Geert1976 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:55:
haha...zuurpruimen!![]()
Die ik besteld heb dusDonstil schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:19:
[...]
Ja of behalve als je een S10+ Ceramic White besteld hebt. Daar komen de meeste pas van in week 11
Dit is mij ook opgevallen. Aangezien mijn abonnement pas over 2 maanden te verlengen is heb ik vorige week contact gehad met Vodafone Next. Toen kreeg ik 't volgende aanbod:Iksie schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:56:
Volgens mij zijn de nieuwe VF abbo's duurder. Ik heb donderdag bij Mobiel.nl een RED Essential EU voor 2jr verlengd met een S10+ en betaal 21 euro voor het abbo (incl. 5 euro Ziggo korting) Dat zou vanaf vandaag 25 euro zijn. Verschil van 4 euro. Weet iemand of ik het afgesproken abbo zal houden of wordt het automatisch verhoogd?
Red Essential (icm Ziggo 6GB) --> €16 per maand. Toestel zou dan €744 zijn.
Nu is de Red Essential (icm Ziggo 10GB) --> €20 per maand. Toestelprijs nog steeds €744.
Ik snap dat je 4GB meer data krijgt, maar om hier nou 4 euro / maand voor te rekenen?! Ik kijk de situatie nog wel een aantal maanden aan, lijkt me dat ik dan sowieso een betere deal kan scoren.
Ik heb een dag of 10 geleden een S10 128GB icm Vodafone Red (20GB) bij Mobiel besteld voor 551 euro en 20 euro per maand.
In de nieuwe abonnementsstructuur krijg ik voor 20 euro (Red Essential) maar 10GB of voor 23 euro (Red) 30GB. Uiteindelijk is het dus gewoon een prijsverhoging (met wel hogere databundels). Ik heb zelf liever 20GB voor 20 euro dan 30GB voor 23 euro
In de nieuwe abonnementsstructuur krijg ik voor 20 euro (Red Essential) maar 10GB of voor 23 euro (Red) 30GB. Uiteindelijk is het dus gewoon een prijsverhoging (met wel hogere databundels). Ik heb zelf liever 20GB voor 20 euro dan 30GB voor 23 euro
Net ook even met de klantenservice van Mobiel.nl gesproken, maar de verhoging is inderdaad enkel mogelijk met een maandelijkse bijbetaling.
[ Voor 5% gewijzigd door LukeS op 04-03-2019 10:57 ]
Toch spijt dat ik gisteren niet met het oude abonnement heb verlengd. nu 3 euro duurder. 10gb meer heb ik niet echt nodig.
[ Voor 25% gewijzigd door Noreia op 04-03-2019 11:42 ]
Ik heb nog een abo lopen bij T-Mobile, ooit een iPhone X bijgenomen maar die maanden terug al helemaal afgelost. Hoor net dat ik voor 143 het abo (nog 1 jaar en een maand) kan afkopen en dan gelijk een nieuwe mag afsluiten. Als ik dan een nieuw abo afsluit met onbeperkt bellen + onbeperkt internet en ik betaal in 1x 369 euro dan kost het abo me maar 48,50 per maand. Wat vinden jullie, goede deal of niet?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hoe kom je op 715? Ik kom met telfort niet lager dan 759.50.LordLynx schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:19:
Ja ik ookKhayma schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:02:
[...]
Die ik besteld heb dus. Hoe kom je aan deze info?
Ik kreeg een mail van Belsimpel maar later bleek dit bij andere winkels ook het geval, kwam hier langs (dacht ik)
Levertjes voor de S10+ 512 Ceramic staat nu ook op 5-7 werkdagen terwijl de 128 gb op 2-4 staat.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 04-03-2019 11:56 ]
Ceramic is toch alleen de kleur, of ook een andere materiaal? Wat is daar het voordeel van..
Ceramic is een ander materiaal, in plaats van een glazen achterkant heb je dan dus een keramische achterkant. Voordelen daarvan zijn dat het er luxer uitziet, harder is en je er minder vingerafdrukken op ziet.
De 512GB en 1TB modellen van de S10+ hebben zo'n keramische achterkant en zijn in wit en zwart te krijgen. Specifiek de witte 512GB variant lijkt op diverse plaatsen lastiger leverbaar. De zwarte 512GB variant lijkt wel gewoon leverbaar.
De 512GB en 1TB modellen van de S10+ hebben zo'n keramische achterkant en zijn in wit en zwart te krijgen. Specifiek de witte 512GB variant lijkt op diverse plaatsen lastiger leverbaar. De zwarte 512GB variant lijkt wel gewoon leverbaar.
[ Voor 17% gewijzigd door ik222 op 04-03-2019 12:31 ]
Al op "Voorbereiding verzending" ?ik222 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:29:
Ceramic is een ander materiaal, in plaats van een glazen achterkant heb je dan dus een keramische achterkant. Voordelen daarvan zijn dat het er luxer uitziet, harder is en je er minder vingerafdrukken op ziet.
Ik heb de support een bericht verstuurd, wil graag duidelijkheid. Ja ik heb weinig geduld.
Ja mijn staat sinds eind vorige week op "Voorbereiden verzending", maar ik heb dus de S10+ 512GB Ceramic Black en niet de witte variant waar juist de issues mee zijn nu nog steeds.
Net mn bestelling bij Mobiel.nl aangepast, nu Red Together 80Gb voor 29 euro pm, en dan 645 euro voor het toestel.
Vanaf juli een 2e persoon op het abonnement voor 12.50 voor het onbeperkt bellen/sms, en dan gaan wenaar 160 gig...
Vanaf juli een 2e persoon op het abonnement voor 12.50 voor het onbeperkt bellen/sms, en dan gaan wenaar 160 gig...
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Weet iemand hoe het zit als je verlengt hebt met een Vodafone Abonnement voor de nieuwe abonnementen van vandaag?
Ik heb dat gedaan. Contract ondertekend maar Belsimpel heeft het nog niet doorgevoerd.
Is dat nu nog wel mogelijk?
Ik heb dat gedaan. Contract ondertekend maar Belsimpel heeft het nog niet doorgevoerd.
Ja.Donstil schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:37:
Weet iemand hoe het zit als je verlengt hebt met een Vodafone Abonnement voor de nieuwe abonnementen van vandaag?
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Verwijderd
De ceramic kost 250 euro meer dan de prism kleurenMazeWing schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:41:
De S10+ in Ceramic White ziet er erg mooi uit. Is al bekend wat de meerprijs is voor ceramic?
Even naar Coolblue.be gebeld en de medewerker wist me te vertellen dat de toestellen 8maart de deur uit gaan. Dus zouden ze 9maart geleverd worden.
De medewerker van Bol.com wist te zeggen dat de toestellen 7 maart verstuurd worden .
Tevens besteld bij Bol en er staat idd : levering 8 maart.
De medewerker van Bol.com wist te zeggen dat de toestellen 7 maart verstuurd worden .
Via Telenet ontvang ik hem normaal 08/03.Azmodann schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:00:
Even naar Coolblue.be gebeld en de medewerker wist me te vertellen dat de toestellen 8maart de deur uit gaan. Dus zouden ze 9maart geleverd worden.
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Mobiel.nl heeft de toestellen binnen! Kreeg bericht van kpn voor nummer behoud (dit moet altijd met een imei)
@Practics
Welk toestel? Wanneer besteld?
Ik heb ook verlengd bij KPN via Mobiel.nl
20 februari, s10+ 128gb black
S10+ 128gb zwart vrijwel direct na aankondiging besteld (in iedergeval zelfde avond nog)eddybastiaansen schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:41:
@Practics
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, (volgens mij zitten dat de meeste hier 😉)
Dan zal het bij mij ook wel niet lang meer duren
Belsimpel staat nu 2-4 werkdagen levertijd. Ziet er dus naar uit dat we op release dag de s10 binnen zullen hebben

Die van mijn vrouw s10 wit, is de zaterdag erop besteld en nu ook bevestig binnen. (ook mobiel.nl kpn)eddybastiaansen schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:44:
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, (volgens mij zitten dat de meeste hier 😉)
Zijn er ook mensen die het toestel los hebben besteld?
En ook de Ceramic editie met 1tb geheugen? + horloge?
Ik heb nu een kortingscode van MM .. 20% ,,, dan gaat er wel een leuk bedragje af… ik twijfel
Ik heb nu een kortingscode van MM .. 20% ,,, dan gaat er wel een leuk bedragje af… ik twijfel
@Practics
Tss... 😉 dan weet ik niet wat voor volgorde ze aanhouden... 😆
Mocht je er niets mee willen doen, annuleer ik m'n samsung.nl order en neem ik de 1TB bij MM : )Aggressor schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:56:
Zijn er ook mensen die het toestel los hebben besteld?
Zelfde geld bijna, alleen wil samsung de order maar niet "verwerken" (voorraad probleem vrees ik)
Naja beide toestellen zonder toestel krediet.. Zou er mee te maken kunne hebbeneddybastiaansen schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:57:
@Practics
Dit zegt Samsung.nl zojuist ivm mijn order die nog "wordt verwerkt" sinds ik hem via de ing deal had besteld (keramisch wit 512gb).
Support zegt dat de order op shipping requested staat.
Hoi cliors, alle S10 modellen worden vanaf 8 maart verzonden. Dat betekent niet dat ze op die dag zelf bezorgd worden. Momenteel staat de status op Shipping Requested. ^Jos
Hoi cliors, alle S10 modellen worden vanaf 8 maart verzonden. Dat betekent niet dat ze op die dag zelf bezorgd worden. Momenteel staat de status op Shipping Requested. ^Jos
weet iemand het volgende:
Mijn schoonzusje wil ook een telefoon, we willen hem samen bestellen ….
De factuur staat dan op mijn naam …. kan zij de telefoon dan registreren met haar eigen adres? (op de factuur staat mijn adres dan)
Bij Huawei kan dit dus niet … naam/adres wat op de factuur staat moet overeen komen met hetgeen wat ingevuld wordt
De factuur staat dan op mijn naam …. kan zij de telefoon dan registreren met haar eigen adres? (op de factuur staat mijn adres dan)
Bij Huawei kan dit dus niet … naam/adres wat op de factuur staat moet overeen komen met hetgeen wat ingevuld wordt
dan is de kans dus zeer groot dat de 1ste bezorgpoging pas maandag 11 maart plaatsvindt, daar DHL niet standaard op zaterdag pakketjes bezorgd, voor deze zaterdag service moet de opdrachtgever (Samsung dus) een extra fee betalen.cliors schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:44:
Dit zegt Samsung.nl zojuist ivm mijn order die nog "wordt verwerkt" sinds ik hem via de ing deal had besteld (keramisch wit 512gb).
En ik denk dat Samsung gewoon de ''standaard'' verzending bij DHL boekt.
Laten we hopen dat DHL express wel op zaterdag levert. Het is altijd wel fijn in het weekend lekker te spelen met je foon.Geert1976 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:49:
[...]
dan is de kans dus zeer groot dat de 1ste bezorgpoging pas maandag 11 maart plaatsvindt, daar DHL niet standaard op zaterdag pakketjes bezorgd, voor deze zaterdag service moet de opdrachtgever (Samsung dus) een extra fee betalen.
En ik denk dat Samsung gewoon de ''standaard'' verzending bij DHL boekt.
Lijkt er inderdaad op dat het dan maandag zal worden.
DHL Express bezorgt niet op zaterdag.
DHL Express bezorgt niet op zaterdag.
Ik heb besloten om voor een jaar abbonement te gaan via Vodafone en de order via ing/samsung te annuleren, ik betaal nu 606 euro bij voor de s10+ met een abbonement van €41,50 per maand samen met mijn vrouw die ook Vodafone red neemt en inclusief de ziggo korting krijgen we straks voor die prijs 160gb.
Ik begrijp je niet helemaal denk ik.Aggressor schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:48:
weet iemand het volgende:
Wil je een S10 los kopen of met abonnement.
Bij los kun jij hem toch gewoon kopen en account van je schoonzusje gebruiken. Het zal Samsung een worst zijn wie hem gebruikt. Garantie gaat uiteindelijk via de reseller.
Bij abonnement is de vraag op wie zn naam het komt.
Of jij koopt hem en zet abonnement op jouw naam maar geeft toestel aan je schoonzusje. Maandelijkse kosten zijn voor jouw.
Of abonnement komt op naam van je schoonzusje en jij geeft geld aan je schoonzusje om toestel te kopen.
Maar misschien begrijp ik je verkeerd.
Nou….Garret1410 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 20:01:
[...]
Ik begrijp je niet helemaal denk ik.
Wil je een S10 los kopen of met abonnement.
Bij los kun jij hem toch gewoon kopen en account van je schoonzusje gebruiken. Het zal Samsung een worst zijn wie hem gebruikt. Garantie gaat uitendelijk via de reseller.
Bij abonnement is de vraag op wie zn naam het komt.
Of jij koopt hem en zet abonnement op jouw naam maar geeft toestel aan je schoonzusje. Maandelijkse kosten zijn voor jouw.
Of abonnement komt op naam van je schoonzusje en jij geeft geld aan je schoonzusje om toestel te kopen.
Maar misschien begrijp ik je verkeerd.
Ik had een Huawei Mate 20 pro gekocht met korting.
Deze factuur stond op mijn naam/adres.
Toestel heb ik nieuw doorverkocht, hij wou hem registeren voor de cashback ..
Maar Huawei deed moeilijk omdat zijn gegevens niet overeen kwamen met wat op de factuur stond. (mijn naam/adres enz)
Nu heb je het specifiek over een cashback actie en dan kan ik me voorstellen dat dat alleen geld voor degene die hem daadwerkelijk gekocht heeft en dat men wil voorkomen dat een gestolen toestel in aanmerking komt. Ik bedoel een nep factuur is zo gemaakt.Aggressor schreef op maandag 4 maart 2019 @ 20:03:
[...]
Nou….
Ik had een Huawei Mate 20 pro gekocht met korting.
Deze factuur stond op mijn naam/adres.
Toestel heb ik nieuw doorverkocht, hij wou hem registeren voor de cashback ..
Maar Huawei deed moeilijk omdat zijn gegevens niet overeen kwamen met wat op de factuur stond. (mijn naam/adres enz)
Maar misschien is het om administratieve redenen. Ik heb geen idee.
Maar er is toch geen cashback actie op de S10.
Let op:
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.