Linkje3 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:28:
Heeft nog iemand bij Telfort zelf besteld? Ik heb zojuist gebeld, en krijg te horen dat ze pas vrijdag meer laten weten over de bezorging, aangezien ze dan pas weten hoeveel toestellen ze binnen hebben (vreemd). Nu heb ik alleen een bevestigingsmail maar geen pre-order bewijs waar de datum van bestelling opstaat. De medewerker vertelde me ook dat op de factuur waarschijnlijk de datum van verzending staat, en niet de datum waar op ik de bestelling geplaatst heb. Nu vrees ik dat ik dadelijk toch niet in aanmerking kom voor de actie betreft de Galaxy Buds, terwijl dat bij bestellen wel stond aangegeven bij Telfort. Nu zou ik graag willen weten of nog iemand besteld heeft bij Telfort zelf (dus niet bij een andere winkel). En ook wat ik zou kunnen doen als ik toch niet voldoe aan de voorwaarden van Samsung. Zou ik dan mijn geld terug kunnen krijgen wegens valse advertentie van Telfort? Sorry voor de Rant, maar ik ben wel een beetje huiverig dat het allemaal misloopt.
Ik heb 22-2 de S10 besteld bij telfort icm abbo.
Heb hiervan een bewijs gehad ( email )
In deze email staat een heleboel info.
Gistermorgen een mail gehad dat ik zelf al een bezorgdatum kon uitzoeken ( echter kon nog niets aanklikken )
Rond 12 uur heeft de koerier van Telfort via de foon een afspraak gemaakt met mij.
Deze wordt dus vrijdag tussen 15-18 uur afgeleverd