Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Maarten21 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:45:
[...]

Hoe kom je op 715? Ik kom met telfort niet lager dan 759.50.
Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement met onbeperkt bellen en 10GB en dan betaal ik 675 euro bij. 20 euro voor 1 maand abo en 20 euro aansluitkosten dus totaal 715. Ik zie inderdaad dat wanneer je nu besteld je 760 bij moet betalen dus totaal op 800 euro komt.....

Dan kan je nu beter bij Tele2 zelf bestellen, dan betaal je 743 totaal......

[ Voor 8% gewijzigd door LordLynx op 04-03-2019 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 19:01
xDiglett schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:04:
Lijkt er inderdaad op dat het dan maandag zal worden.

DHL Express bezorgt niet op zaterdag.
Mooi kut dan. Kan nooit begrijpen dat Samsung vaak achterloopt met zulke dingen, anyway, het is maar een telefoon, zijn ergere dingen in de wereld, etc etc. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 11:24
darud schreef op maandag 4 maart 2019 @ 20:01:
Ik heb besloten om voor een jaar abbonement te gaan via Vodafone en de order via ing/samsung te annuleren, ik betaal nu 606 euro bij voor de s10+ met een abbonement van €41,50 per maand samen met mijn vrouw die ook Vodafone red neemt en inclusief de ziggo korting krijgen we straks voor die prijs 160gb.
Heb je dit via Vodafone zelf? Ik zelfde abonnement en toestel via mobiel.nl en zou dan 640 bij moeten betalen.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:01
Kapitein187 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:09:
[...]

Heb je dit via Vodafone zelf? Ik zelfde abonnement en toestel via mobiel.nl en zou dan 640 bij moeten betalen.
Via mobiel de s10+ 128gb, hij staat nog steeds met bijbetalen voor 606 euro bij een 12 maanden contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
darud schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:18:
[...]

Via mobiel de s10+ 128gb, hij staat nog steeds met bijbetalen voor 606 euro bij een 12 maanden contract.
Zie het nu staan bij nieuw abonnement, ik heb verlenging. Vreemd dat een verlenging 40 euro duurder is dan een nieuw abonnement...

[ Voor 5% gewijzigd door Kapitein187 op 04-03-2019 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:26
cliors schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:44:
Dit zegt Samsung.nl zojuist ivm mijn order die nog "wordt verwerkt" sinds ik hem via de ing deal had besteld (keramisch wit 512gb).
Support zegt dat de order op shipping requested staat.

Hoi cliors, alle S10 modellen worden vanaf 8 maart verzonden. Dat betekent niet dat ze op die dag zelf bezorgd worden. Momenteel staat de status op Shipping Requested. ^Jos
Heb even topic van de S8 en S9 bekeken en Samsung is niet bepaald snel met leveren. Vorig jaar hadden de meesten het toestel op 8 Maart maar wie bij Samsung zelf besteld hadden kregen hem 9 of 10 maart.
Dus ik ben bang dat 11 Maart op zn vroegst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Als ik op mijn Samsung account inlog zie ik nog steeds geen orders, maar ik kan nu inmiddels via de andere optie waarbij je je email en factuurnummer geeft wel mijn order tracken. Dat kon voorheen niet.

Heb geen problemen met paar dagen extra wachten maar moet zeggen dat die hele Samsung site bij mij wel gaar werkt. Ik kon eerst ook niet mijn order tracken, ook al gebruikte ik wel juiste factuurnummer en email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de s10 besteld via tele2 met een maandelijks opzegbaar abbonement.
Zij bezorgen via Revista. Op de site van Revista staat dat ze 7 dagen per week bezorgen.
Dus ik hoop hem gewoon dit weekend binnen te hebben.

Ik ben benieuwd wanneer ik een mailtje krijg dat ik een bezorg datum kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 05:58:
Ik heb de s10 besteld via tele2 met een maandelijks opzegbaar abbonement.
Zij bezorgen via Revista. Op de site van Revista staat dat ze 7 dagen per week bezorgen.
Dus ik hoop hem gewoon dit weekend binnen te hebben.

Ik ben benieuwd wanneer ik een mailtje krijg dat ik een bezorg datum kan kiezen.
Same here, ik hoop vandaag of morgen met de mogelijkheid vrijdagochtend te bezorgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:54

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Ik ben ook benieuwd wanneer die komt. Besteld via Vodafone zelf, en ze zeggen dat ze vanaf de 8e pas leveren.
Hopelijk heb ik hem dus de 9e binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
LordLynx schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:00:
[...]

Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement met onbeperkt bellen en 10GB en dan betaal ik 675 euro bij. 20 euro voor 1 maand abo en 20 euro aansluitkosten dus totaal 715. Ik zie inderdaad dat wanneer je nu besteld je 760 bij moet betalen dus totaal op 800 euro komt.....

Dan kan je nu beter bij Tele2 zelf bestellen, dan betaal je 743 totaal......
Thanks! Dat lijkt inderdaad een betere deal.

Ik vind het nog steeds raar dat je op deze manier zoveel korting kan krijgen. Ik zoek nog naar het addertje. If it's too good to be true....
Heeft iemand ervaring mee in het verleden met eerdere toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Garret1410 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:29:
[...]

Heb even topic van de S8 en S9 bekeken en Samsung is niet bepaald snel met leveren. Vorig jaar hadden de meesten het toestel op 8 Maart maar wie bij Samsung zelf besteld hadden kregen hem 9 of 10 maart.
Dus ik ben bang dat 11 Maart op zn vroegst wordt.
Bij de Note9 daarentegen verstuurde Samsung wel netjes de dag voor release en toen werden de toestellen netjes op de release dag afgeleverd. Bij die pre-order was het juist Coolblue dat de zaakjes niet voor elkaar had en pas een dag later leverde...

Maar we zullen het pas donderdagavond weten, de klantenservice bellen voor dit soort dingen heeft geen zin omdat die mensen hun best doen maar dit soort dingen ook simpelweg niet weten meestal.

[ Voor 3% gewijzigd door ik222 op 05-03-2019 08:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:10
Voor de liefhebbers. ING heeft ook weer zijn actie. Zojuist de Samsung Galaxy s10 plus besteld voor 799 euro. Vorige keer was ik net te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:59
Ik zie het. Had de vorige keer al besteld via de ING link, maar voor de mensen die net te laat waren is dit erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Maarten21 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:03:
[...]

Thanks! Dat lijkt inderdaad een betere deal.

Ik vind het nog steeds raar dat je op deze manier zoveel korting kan krijgen. Ik zoek nog naar het addertje. If it's too good to be true....
Heeft iemand ervaring mee in het verleden met eerdere toestellen?
Meerdere malen al gedaan... Klantenservice weet er gewoon van. O u heeft via..... Gebruik gemaakt van de aanbieding en wil graag opzeggen? Standaard daar. (addertje zit hem in het vergeten van het opzeggen i guess)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Heb de prism blue besteld. Levering vanaf 13 maart. Via ING nog steeds een goede aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
mavical schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:32:
Voor de liefhebbers. ING heeft ook weer zijn actie. Zojuist de Samsung Galaxy s10 plus besteld voor 799 euro. Vorige keer was ik net te laat.
Thanks! Besteld!
Cheaper dan mobiel.nl tele2 combo en minder hoofdpijn met annuleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
Kapitein187 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:29:
[...]

Zie het nu staan bij nieuw abonnement, ik heb verlenging. Vreemd dat een verlenging 40 euro duurder is dan een nieuw abonnement...
Staat de bestelling bij jou ook nog op ondertekenen
Gegevens ontvangen, worden gecontroleerd?
Bij mij blijft hij daarop staan terwijl een sim only wat ik ook heb afgesloten heb wel doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
D2FValinor schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:13:
[...]

Thanks! Besteld!
Helemaal mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
D2FValinor schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:13:
[...]

Thanks! Besteld!
Log in op Tele2.nl, klik op annuleren, klaar, wat een hoofdpijn :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39
Jackson6 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:20:
[...]

Klik op annuleren, zie dat je niet online kunt annuleren maar moet bellen, sta 10 minuten in de wacht, hoor een verkooppraatje of je toch niet wil blijven, krijg vervolgens geen e-mailbevestiging van opzegging zodat je weer opnieuw moet bellen, en je dus weer langer aan het contract vast zit... ik spreek uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Jackson6 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:20:
[...]

Opzeggen kan alleen telefonisch of via het webformulier. (Tenminste, zo was het een half jaar geleden)
Daarnaast zit ik liever bij samsung zelf voor de garantie. ;)
evdakker schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:32:
[...]

Klik op annuleren, zie dat je niet online kunt annuleren maar moet bellen, sta 10 minuten in de wacht, hoor een verkooppraatje of je toch niet wil blijven, krijg vervolgens geen e-mailbevestiging van opzegging zodat je weer opnieuw moet bellen, en je dus weer langer aan het contract vast zit... ik spreek uit ervaring.
Had dat met het online formulier. Uiteindelijk een maand langer vast en toch nog moeten bellen.

[ Voor 27% gewijzigd door Valinor op 05-03-2019 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
evdakker schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:32:
[...]

Haha oke ik zal het wel zien, als ik die S10+ maar heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-05 20:20
--knip-

[ Voor 118% gewijzigd door Co1967 op 05-03-2019 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
De actie bij ING is alweer van hun site af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
darud schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:16:
[...]

Staat de bestelling bij jou ook nog op ondertekenen
Gegevens ontvangen, worden gecontroleerd?
Bij mij blijft hij daarop staan terwijl een sim only wat ik ook heb afgesloten heb wel doorloopt.
Nee bij mij nu op betalen.
Waarschijnlijk als je nu kijkt dat het wel in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Co1967 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:14:
ik kreeg net onderstaand bericht....maar als ik dan op een bezorgmoment wil klikken gebeurd er niets :( .
Wel een raar bericht want in mijn achterhoofd weet ik dat samsung ze pas 8 maart uitgeeft :)

Beste klant, wij hebben de door u bestelde Samsung Galaxy S10 128GB Zwart op voorraad. U kunt nu online een bezorgmoment kiezen via https://www.telfort.nl/mobiel/mijn-bestelling/inloggen . Als u zelf geen keuze maakt, dan belt de koerier u binnenkort voor het maken van een bezorgafspraak. Mvg, Telfort
Onzin bijna alle winkels hebben ze al hoor.. Er moet namelijk fysiek een toestel zijn voordat er een abonnement kan worden aangevraagd (mits in combinatie dan hé) alleen winkels zullen ze naar alle waarschijnlijkheid niet voor 7 maart op ee bus doen.

Ik kan nu al zien welk imei nummer mijn telefoon heeft bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
mavical schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:19:
De actie bij ING is alweer van hun site af.
Ze staan er nu weer op maar met veel lagere kortingen... Ik zie die lagere kortingen nu overigens ook in mijn eigen orderstatus (24 februari besteld) onder de artikelregel staan.

Totaalbedrag klopt wel nog gewoon in mijn order en achter de regel staat nog gewoon 249,80 bijkomende kortingen dus ga er vanuit dat mijn S10+ 512GB Ceramic Black wel gewoon voor 999,20 geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik222 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:57:
[...]

Ze staan er nu weer op maar met veel lagere kortingen...
mmm vreemd, eerst de aanbieding vanochtend terugzetten voor een klein half uurtje en nu ineens aanbieden met een beduidend lagere korting.
Aparte manier van aanbieden van je product.

Lijkt me wel dat jij gewoon de (betere) prijs krijgt die je tijdens je order eerder deze week te zien kreeg en ook een bevestiging van hebt gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26
Gister de s10 plus 128gb rechtstreeks bij Vodafone besteld en vandaag een mail dat de levering vertraagd is. :'(

Weet niet of het een standaard mailtje is ivm pre order of dat ie inderdaad vertraagd is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Geert1976 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:04:
[...]

mmm vreemd, eerst de aanbieding vanochtend terugzetten voor een klein half uurtje en nu ineens aanbieden met een beduidend lagere korting.
Aparte manier van aanbieden van je product.

Lijkt me wel dat jij gewoon de (betere) prijs krijgt die je tijdens je order eerder deze week te zien kreeg en ook een bevestiging van hebt gekregen
Bijzonder inderdaad. Heb de factuur van vanochtend binnen. 799 euro voor s10 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
mavical schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:34:
[...]

Bijzonder inderdaad. Heb de factuur van vanochtend binnen. 799 euro voor s10 plus.
Same here. Had net een kwartier voordat de prijzen weer veranderden besteld, 799 euro. Afterpay heeft mij inmiddels ook gebeld om te bevestigen en daar stond ook een bedrag van 799 euro. (ze wilden even zeker zijn of ik het was)
Mobiel.nl inmiddels geannuleerd. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Valinor op 05-03-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
Kapitein187 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:41:
[...]

Nee bij mij nu op betalen.
Waarschijnlijk als je nu kijkt dat het wel in orde is.
Bij mij nog geen verandering, ik had gebeld en zodra ze de toestellen op voorraad hebben zal de status veranderen volgens mobiel.nl :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:35
Samsung Galaxy s10 besteld, via belsimpel /Vodafone nieuw abonnement. 20gb voor nog €20, los toestel €550, goede prijs lijkt mij😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-04 17:09
darud schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:01:
[...]

Bij mij nog geen verandering, ik had gebeld en zodra ze de toestellen op voorraad hebben zal de status veranderen volgens mobiel.nl :?
Nou, ik heb zelf ook bij mobiel.nl besteld. Die van mij staat op 'Pakket inpakken', verder is alles groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Laatst online: 07-06 09:25
Bij Vodafone nog steeds "We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms." maar nog geen extra meldingen.

Nu is het pas dinsdag natuurlijk, maar ik ben toch benieuwd of ik hem al vrijdag of zaterdag kan verwachten. Iemand toevallig wel al een statuswijziging bij Vodafone gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
DawgerDoc schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:22:
[...]

Nou, ik heb zelf ook bij mobiel.nl besteld. Die van mij staat op 'Pakket inpakken', verder is alles groen.
Heb jij verlengd of een nieuw abbonement genomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DawgerDoc
darud schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:50:
[...]

Heb jij verlengd of een nieuw abbonement genomen?
Verlengd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Tele2 geeft nog geen info, alles staat gewoon nog op pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddybastiaansen
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-08 11:48
Iemand besteld bij Belsimpel? Zit te twijfelen om mobiel.nl te annuleren, en bij Belsimpel opnieuw te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 07:22

Christiano007

Ich bin der champion

eddybastiaansen schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:36:
Iemand besteld bij Belsimpel? Zit te twijfelen om mobiel.nl te annuleren, en bij Belsimpel opnieuw te bestellen
Verlengd op 20 februari bij Belsimpel.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Bij mobiel.nl alles rond... Zou niet weten waarom je naar belsimpel zou gaan (die in mijn geval ook stukje duurder was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja ik, behalve vertragings mail 512 gb wit nog niets vernomen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
pfff....wat zijn jullie allemaal ongeduldig! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddybastiaansen
Practics schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:40:
[...]

Bij mobiel.nl alles rond... Zou niet weten waarom je naar belsimpel zou gaan (die in mijn geval ook stukje duurder was)
Bij Belsimpel zou het bij mij juist 2 euro schelen voor hetzelfde, en daar heb ik 17 euro bijbetaald dus 24x2 + 17 is 65 euro goedkoper, is niet veel maargoed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaldOO
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-09 10:34
.

[ Voor 98% gewijzigd door RoaldOO op 05-03-2019 14:56 . Reden: verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddybastiaansen
Zojuist contact gehad met Mobiel.nl via de chat, ze schijnen daar een Beste Prijs Garantie te hebben. Dus maar even een mailtje gestuurd 😉

https://www.mobiel.nl/vra...ie-toestel-met-abonnement

[ Voor 38% gewijzigd door eddybastiaansen op 05-03-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
Net de koerier aan de lijn gehad.
Mijn toestel S10 zwart wordt vrijdag tussen 15-18 uur geleverd op mijn huisadres 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
eddybastiaansen schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:37:
Zojuist contact gehad met Mobiel.nl via de chat, ze schijnen daar een Beste Prijs Garantie te hebben. Dus maar even een mailtje gestuurd 😉

https://www.mobiel.nl/vra...ie-toestel-met-abonnement
Dan heb je de stappen op de website die je toestuurt niet helemaal gevolgd.

Je praat in je vorige bericht over Belsimpel terwijl Belsimpel niet tussen de aanbieders staat bij de 2de vraag waardoor je die vraag met 'nee' moet beantwoorden en je op het vakje 'Wij kunnen het toestel en abonnement niet goedkoper aanbieden' uitkomt.

Ik ga mijn bril poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
AlxRoelofs schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:50:
[...]

Dan heb je de stappen op de website die je toestuurt niet helemaal gevolgd.

Je praat in je vorige bericht over Belsimpel terwijl Belsimpel niet tussen de aanbieders staat bij de 2de vraag waardoor je die vraag met 'nee' moet beantwoorden en je op het vakje 'Wij kunnen het toestel en abonnement niet goedkoper aanbieden' uitkomt.
Staat er wel bij?? 'Mediamarkt, Coolblue, Belsimpel' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
DawgerDoc schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:58:
[...]

Staat er wel bij?? 'Mediamarkt, Coolblue, Belsimpel' ;)
Ik ga mijn bril poetsen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Laatst online: 22:26
Seroth schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:36:
Bij Vodafone nog steeds "We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms." maar nog geen extra meldingen.

Nu is het pas dinsdag natuurlijk, maar ik ben toch benieuwd of ik hem al vrijdag of zaterdag kan verwachten. Iemand toevallig wel al een statuswijziging bij Vodafone gezien?
Ik heb wel een mailtje van Vodafone gehad dat de levering vertraagd is. Maar of dit een standaard mailtje weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eddybastiaansen
Hoppa, al reactie gehad, ze gaan netjes 65 euro crediteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 07:22

Christiano007

Ich bin der champion

Ik kreeg net een mail van Belsimpel
Een bevestiging via de mail is dus voldoende! Wij zorgen er vervolgens voor dat alles voor je geregeld wordt. Let op! Verzeker je toestel uiterlijk woensdag 6 maart 2019 voordat het toestel verzonden is. Zodra het toestel bij ons de deur uit is, vervalt de optie om je toestel te verzekeren.
Opmerkelijk die 6 maart

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:17
Even een snelle vraag, ik zie dat belsimpel bij verlengen met vodafone gewoon
6 euro per maand goedkoper is.

Heeft het enig nut om even te bellen met vodafone om dat recht te trekken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Christiano007 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:19:
Ik kreeg net een mail van Belsimpel

[...]

Opmerkelijk die 6 maart
Nee hoor, 7 maart gaan ze de deur uit dus 6 maart moet de verzekering rond zijn om zeker op tijd te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:38
loentje48 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:16:
Samsung Galaxy s10 besteld, via belsimpel /Vodafone nieuw abonnement. 20gb voor nog €20, los toestel €550, goede prijs lijkt mij😁
Zou je aan kunnen geven hoe je 20gb voor 20 euro krijgt? Ik zie alleen de opties 5,
15 en 40 (10, 30 en 80gb met ziggo), waarbij 5 (10gb) 20 euro is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loentje48
  • Laatst online: 06:35
Dit was de optie voor nog voor maandag 4 maart, 10gb(+ verdubbeling ziggo). Is nu 15gb geloof ik dus €23.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Slm5yQ9LbNkWJdkUnqhGgw0c/thumb.png
wapenvelder schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:23:
[...]

Zou je aan kunnen geven hoe je 20gb voor 20 euro krijgt? Ik zie alleen de opties 5,
15 en 40 (10, 30 en 80gb met ziggo), waarbij 5 (10gb) 20 euro is.

[ Voor 16% gewijzigd door loentje48 op 05-03-2019 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:52
Iemand ook de s10 plus 1 terabyte besteld? 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xDiglett
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 14:40
Co1967 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:43:
Net de koerier aan de lijn gehad.
Mijn toestel S10 zwart wordt vrijdag tussen 15-18 uur geleverd op mijn huisadres 8) 8)
Waar heb je de telefoon besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Ook gisteren bij Vodafone verlengd via belsimpel. toch bijzonder hoeveel goedkoper zij zijn itt mediamarkt of Vodafone zelf. ben benieuwd. Heb ervoor gekozen om het toestel in de winkel op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
xDiglett schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:20:
[...]

Waar heb je de telefoon besteld?
Telfort ...nieuwe abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:46
DawgerDoc schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:22:
[...]

ik heb via hun verlengd bij t-mobile, maar staat nog steeds op "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers" :(

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:46

R2L

giovanni2903 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:41:
[...]

ik heb via hun verlengd bij t-mobile, maar staat nog steeds op "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers" :(
Hu? Bij mij staat nu ineens bij mobiel.nl "nieuwe voorraad in week 11", terwijl ik vorige week nog een berichtje heb gehad dat ie op de 8e geleverd zou gaan worden... :( Wil hem graag op vakantie meenemen, dus dit is wel erg zuur... :'( Had' m besteld terwijl de presentatie nog bezig was, dus dan zou je verwachten dat je op tijd bent voor de eerste batch...

[ Voor 17% gewijzigd door R2L op 06-03-2019 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
R2L schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 06:30:
[...]

Hu? Bij mij staat nu ineens bij mobiel.nl "nieuwe voorraad in week 11", terwijl ik vorige week nog een berichtje heb gehad dat ie op de 8e geleverd zou gaan worden... :( Wil hem graag op vakantie meenemen, dus dit is wel erg zuur... :'( Had' m besteld terwijl de presentatie nog bezig was, dus dan zou je verwachten dat je op tijd bent voor de eerste batch...
Dat geld alleen voor de groene variant? (s10+ in iedergeval) rest is voldoende op voorraad. Zal wel niet of nauwelijks geleverd zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:46

R2L

Practics schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 06:55:
[...]

Dat geld alleen voor de groene variant? (s10+ in iedergeval) rest is voldoende op voorraad. Zal wel niet of nauwelijks geleverd zijn dan.
Waarschijnlijk... Jammer, ga vandaag voor de zekerheid even langs de MM. Wellicht dat ie daar wel leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:17
Noreia schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:21:
Ook gisteren bij Vodafone verlengd via belsimpel. toch bijzonder hoeveel goedkoper zij zijn itt mediamarkt of Vodafone zelf. ben benieuwd. Heb ervoor gekozen om het toestel in de winkel op te halen.
Zelfde hier gedaan, enkel dan opsturen. Scheelt incl het niet bijbetalen bij belsimpel
toch 7 euro per maand over 2 jaar...

Heb nog even een vriendelijke dame gesproken van vodafone, en ze kunnen
wel iets doen. Namelijk de bijbetaling daar laten vervallen. Enkel dan is
belsimpel nog steeds goedkoper.

Dus jippie :) nu even afwachten wanneer ik hem in handen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Zojuist een sms gekregen van reviva, de vervoerder van Tele2, ze kunnen morgen al bezorgen!

Ben helaas morgen aan het werk dus dan wordt het 'maar' vrijdag :P

[ Voor 46% gewijzigd door Jackson6 op 06-03-2019 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Mijn S10+ word morgen bezorgd! Besteld via Tele2.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 15:32
Oeh, waar blijft mijn sms van Tele2? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Laatst online: 17-09 16:45
Net afspraak gemaakt met Reviva voor morgenavond tussen 17:00 en 20:00 uur. Om mijn S10 te laten bezorgen. Heb hem besteld bij Tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:46
Jackson6 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:27:
Zojuist een sms gekregen van reviva, de vervoerder van Tele2, ze kunnen morgen al bezorgen!

Same here twijfelde nog even om het op morgen te doen..aangezien het een dag te vroeg is maar toch maar voor gegaan.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Jackson6 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:27:

Je kunt het op werk laten afleveren....dat heb ik ook gedaan :P.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Michel242186 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:35:
[...]

Same here twijfelde nog even om het op morgen te doen..aangezien het een dag te vroeg is maar toch maar voor gegaan.. _/-\o_
Zojuist morgen vanaf 16.00 vrij genomen, laat maar komen dat ding! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-09 18:26
Hopelijk volgen ze hier in Belgie ook (Telenet bij mij)

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:26
Iemand toevallig wat vernomen van Coolblue?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Wel vreemd dat Tele2 morgen al levert als de release pas vrijdag is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Je zou maar kunnen verlengen en de S10+ 512GB keramisch wit voor 873,69 euro ex aansluitkosten kunnen krijgen. 100 euro goedkoper dan de "ING deal" van laatst.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/27ydb8x.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door cliors op 06-03-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
cliors schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:45:
Je zou maar kunnen verlengen en de S10+ 512GB keramisch wit voor 873,69 euro ex aansluitkosten kunnen krijgen. 100 euro goedkoper dan de "ING deal" van laatst.
[Afbeelding]
je moet toch ook gewoon 12 x €29 betalen. Hoe is dit dan voordeliger dan de ING deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling van de galaxy s10+ staat bij mobiel.nl nog steeds niet onder 'pakket inpakken'. Werd verzekerd dat levering 8 maart zeker plaats zou gaan vinden. Erg benieuwd of dit daadwerkelijk zal gebeuren. Iemand waarvan de bestelling bij mobiel.nl wel al ingepakt en/of verstuurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carman6
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 04-11-2023
23 feb bij Tele2 besteld incl 2 jarig abonnement met nummerbehoud. Bij mij staat hij nog op de site op 'toestel in presale' en de 'meer informatie' knop doet niks. Toch nu net een smsje binnen van Reviva, beetje een risico genomen met de bezorgtijd om het toch op vrijdag te laten leveren. Als ik het toch niet haal neem ik aan dat ze gewoon de volgende dag komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKnoodle
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:32
Net een bericht gekregen van Reviva (Tele2) en mijn S10 wordt morgen geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Moet je voor de galaxy buds de EAN en IMEI al weten vóór 7-maart? Krijg je dit al direct als je bestelt via Tele2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Carman6 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:57:
23 feb bij Tele2 besteld incl 2 jarig abonnement met nummerbehoud. Bij mij staat hij nog op de site op 'toestel in presale' en de 'meer informatie' knop doet niks. Toch nu net een smsje binnen van Reviva, beetje een risico genomen met de bezorgtijd om het toch op vrijdag te laten leveren. Als ik het toch niet haal neem ik aan dat ze gewoon de volgende dag komen toch?
Denk dat je dan een nieuwe afspraak moet maken, ik heb hem uiteindelijk morgen laten bezorgen 17:00-20:00, had het normaal niet gered maar ik ga wat eerder weg.
Maarten21 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:59:
Moet je voor de galaxy buds de EAN en IMEI al weten vóór 7-maart? Krijg je dit al direct als je bestelt via Tele2?
Nee die weet je pas als je het toestel in handen hebt, volgens mij het het om de factuurdatum van de bestelling dus dat komt helemaal goed.

[ Voor 22% gewijzigd door Jackson6 op 06-03-2019 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carman6
Nee, je hebt tot ergens in april de tijd. Ik dacht wel bij Tele2 ergens een op=op gezien te hebben bij de buds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bericht van reviva gehad.
Helaas kunnen ze morgenavond niet bezorgen, en overdag ben ik aan het werk.
Dus ze komen nu vrijdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carman6
Jackson6 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:01:
[...]

Denk dat je dan een nieuwe afspraak moet maken, ik heb hem uiteindelijk morgen laten bezorgen 17:00-20:00, had het normaal niet gered maar ik ga wat eerder weg.
Ja lijkt mij ook, alhoewel ze je 15 min van tevoren bellen. Misschien dus de mogelijkheid dat ze iets later terug komen of al meteen regelen voor de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Carman6 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:01:
Nee, je hebt tot ergens in april de tijd. Ik dacht wel bij Tele2 ergens een op=op gezien te hebben bij de buds
De buds krijg je toch van Samsung niet van Tele2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:07
Maarten21 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:59:
"Houd de verpakking en het pre-orderbewijs van je Galaxy S10 of Galaxy S10+ bij de hand en doorloop de volgende stappen uiterlijk 8 april 2019:"

https://www.samsung.com/nl/pre-order/

Je moet dus blijkbaar ook eerst een app downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-09 18:26
kepler schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:04:
[...]

"Houd de verpakking en het pre-orderbewijs van je Galaxy S10 of Galaxy S10+ bij de hand en doorloop de volgende stappen uiterlijk 8 april 2019:"

https://www.samsung.com/nl/pre-order/

Je moet dus blijkbaar ook eerst een app downloaden.
Die member app staat er normaal reeds op.

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Geert1976 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:54:
[...]

je moet toch ook gewoon 12 x €29 betalen. Hoe is dit dan voordeliger dan de ING deal?
Neem aan dat je een abonnement neemt om te kunnen bellen/internetten etc? Die kost 29 euro, maar kan ook goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kepler
FragDAnvers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:04:
[...]

Die member app staat er normaal reeds op.
Nog erger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Heeft nog iemand bij Telfort zelf besteld? Ik heb zojuist gebeld, en krijg te horen dat ze pas vrijdag meer laten weten over de bezorging, aangezien ze dan pas weten hoeveel toestellen ze binnen hebben (vreemd). Nu heb ik alleen een bevestigingsmail maar geen pre-order bewijs waar de datum van bestelling opstaat. De medewerker vertelde me ook dat op de factuur waarschijnlijk de datum van verzending staat, en niet de datum waar op ik de bestelling geplaatst heb. Nu vrees ik dat ik dadelijk toch niet in aanmerking kom voor de actie betreft de Galaxy Buds, terwijl dat bij bestellen wel stond aangegeven bij Telfort. Nu zou ik graag willen weten of nog iemand besteld heeft bij Telfort zelf (dus niet bij een andere winkel). En ook wat ik zou kunnen doen als ik toch niet voldoe aan de voorwaarden van Samsung. Zou ik dan mijn geld terug kunnen krijgen wegens valse advertentie van Telfort? Sorry voor de Rant, maar ik ben wel een beetje huiverig dat het allemaal misloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 18:13
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:55:
Bestelling van de galaxy s10+ staat bij mobiel.nl nog steeds niet onder 'pakket inpakken'. Werd verzekerd dat levering 8 maart zeker plaats zou gaan vinden. Erg benieuwd of dit daadwerkelijk zal gebeuren. Iemand waarvan de bestelling bij mobiel.nl wel al ingepakt en/of verstuurd is?
Bij mij staat hij nog steeds op 'aanvraag verstuurd naar provider' (T-Mobile in mijn geval)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo_flow schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:39:
[...]

Bij mij staat hij nog steeds op 'aanvraag versturen richting provider' (T-Mobile in mijn geval)....
Ja dat is bij mij ook het geval. Kreeg echter wel een mail waarin werd bevestigd dat de leverdatum 8 maart zou zijn. Eerste keer dat ik via per-order een telefoon bestel dus ik heb geen idee hoe dit allemaal verloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Linkje3 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:28:
Heeft nog iemand bij Telfort zelf besteld? Ik heb zojuist gebeld, en krijg te horen dat ze pas vrijdag meer laten weten over de bezorging, aangezien ze dan pas weten hoeveel toestellen ze binnen hebben (vreemd). Nu heb ik alleen een bevestigingsmail maar geen pre-order bewijs waar de datum van bestelling opstaat. De medewerker vertelde me ook dat op de factuur waarschijnlijk de datum van verzending staat, en niet de datum waar op ik de bestelling geplaatst heb. Nu vrees ik dat ik dadelijk toch niet in aanmerking kom voor de actie betreft de Galaxy Buds, terwijl dat bij bestellen wel stond aangegeven bij Telfort. Nu zou ik graag willen weten of nog iemand besteld heeft bij Telfort zelf (dus niet bij een andere winkel). En ook wat ik zou kunnen doen als ik toch niet voldoe aan de voorwaarden van Samsung. Zou ik dan mijn geld terug kunnen krijgen wegens valse advertentie van Telfort? Sorry voor de Rant, maar ik ben wel een beetje huiverig dat het allemaal misloopt.
Ik neem aan dat je gewoon een bestel bewijs hebt? Dit staat er op de site van Samsung:
Upload een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs
Dus niet perse een factuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 18:13
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:44:
[...]

Ja dat is bij mij ook het geval. Kreeg echter wel een mail waarin werd bevestigd dat de leverdatum 8 maart zou zijn. Eerste keer dat ik via per-order een telefoon bestel dus ik heb geen idee hoe dit allemaal verloopt!
Ik heb de e-mail net nog eens bekeken van mobiel.nl en daar staat inderdaad vermeld dat ik mijn toestel vrijdag zal ontvangen. Ik ben benieuwd, ik zit de hele week die pagina al te verversen in de hoop dat er een groen bolletje voor de stappen komt te staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
Linkje3 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:28:
Ik heb 22-2 de S10 besteld bij telfort icm abbo.
Heb hiervan een bewijs gehad ( email )
In deze email staat een heleboel info.
Gistermorgen een mail gehad dat ik zelf al een bezorgdatum kon uitzoeken ( echter kon nog niets aanklikken )
Rond 12 uur heeft de koerier van Telfort via de foon een afspraak gemaakt met mij.
Deze wordt dus vrijdag tussen 15-18 uur afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cholens
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-06 18:48
Tweaker1987 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:38:
Iemand toevallig wat vernomen van Coolblue?
Die levert vrijdag via PostNL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 17-09 12:54

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Helaas nog steeds hetzelfde bij Vodafone. :-(
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.
Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Let op:
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.