Welke heb je besteld? En wanneer?
S10+ 512 GB Wit. Morgen na de Keynote.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vorige telefoon (iphone 7) destijds gepre-orderd bij tele2. Was toen echt dramatisch en duurde enorm lang.Jackson6 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:50:
Iemand ervaring met pre-orders bij Tele2? Heb de S10+ 128GB Prism White daar vrijwel direct na de keynote besteld.
Daarom o.a. dit keer bij belsimpel besteld. Hoe het nu is weet ik natuurlijk niet.
Wat is het verschil tussen Prism en Ceramic (afgezien van de opslag)? Is de achterkant van de Ceramic echt van een ander (sterker) materiaal? Ik kan hier nergens iets over vinden.
Bij Prism is de achterkant van gorilla glass 5, bij ceramic is hij van keramiek.B00st3r schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:23:
Wat is het verschil tussen Prism en Ceramic (afgezien van de opslag)? Is de achterkant van de Ceramic echt van een ander (sterker) materiaal? Ik kan hier nergens iets over vinden.
https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s10/design/
Bedankt. Deze lijkt erg moeilijk te krijgen. Iemand tips waar deze voor een goeie prijs te halen valt?daveytje schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:28:
[...]
Bij Prism is de achterkant van gorilla glass 5, bij ceramic is hij van keramiek.
https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s10/design/
Coolblue, bol.com alle telecomproviders samsung zelf. Kost 250 euro meer dan de prism variant van de s10+. maar je hebt ook 4x zoveel opslag.B00st3r schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:34:
[...]
Bedankt. Deze lijkt erg moeilijk te krijgen. Iemand tips waar deze voor een goeie prijs te halen valt?
https://www.coolblue.nl/p...2-gb-keramisch-zwart.html
[ Voor 11% gewijzigd door daveytje op 26-02-2019 14:39 ]
Sorry, ik had het iets specifieker moeten maken. Ik zoek natuurlijk een goeie deal, niet de volle prijsdaveytje schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:37:
[...]
Coolblue, bol.com alle telecomproviders samsung zelf. Kost 250 euro meer dan de prism variant van de s10+. maar je hebt ook 4x zoveel opslag.
https://www.coolblue.nl/p...2-gb-keramisch-zwart.html
Zojuist ontvangen van Tele2, m'n order was een half uurtje na de persco.
Beste meneer .........
Je Samsung Galaxy S10 Plus 128GB Prism White is besteld. Yes! Hoe nu verder? Vanaf 08.03.2019 worden de eerste toestellen bij ons geleverd. Vanaf dat moment beginnen wij met het versturen van de toestellen aan onze klanten. Maar let op; de eerste voorraad die we ontvangen vanuit de fabrikant kan beperkt zijn en dit kan dus een langere levertijd betekenen.
Zodra jouw toestel bij ons binnen is, krijg je een e-mail van onze partner Reviva. Zij maken dan een bezorgafspraak met je. Nog even wachten dus, maar dan kun je helemaal los.
.. lijkt er dus op dat er niet op 08-03 geleverd wordt.
Beste meneer .........
Je Samsung Galaxy S10 Plus 128GB Prism White is besteld. Yes! Hoe nu verder? Vanaf 08.03.2019 worden de eerste toestellen bij ons geleverd. Vanaf dat moment beginnen wij met het versturen van de toestellen aan onze klanten. Maar let op; de eerste voorraad die we ontvangen vanuit de fabrikant kan beperkt zijn en dit kan dus een langere levertijd betekenen.
Zodra jouw toestel bij ons binnen is, krijg je een e-mail van onze partner Reviva. Zij maken dan een bezorgafspraak met je. Nog even wachten dus, maar dan kun je helemaal los.
.. lijkt er dus op dat er niet op 08-03 geleverd wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Jackson6 op 26-02-2019 14:55 ]
Een (half) jaartje wachten?B00st3r schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:49:
[...]
Sorry, ik had het iets specifieker moeten maken. Ik zoek natuurlijk een goeie deal, niet de volle prijs
Het lijkt erop dat ik bij de eerste levering zit bij mobiel.nl wanneer ik dit orderstatus mag geloven. (s10+ zwart 128GB) dag na de keynote besteld.
En vandaag een mailtje van tele2 dat mijn 660 euro kostende S10 wit misschien niet gelijk geleverd kan worden..heb hem gelijk na de keynote besteld met maandelijks opzegbaar Abo.
En vandaag een mailtje van tele2 dat mijn 660 euro kostende S10 wit misschien niet gelijk geleverd kan worden..heb hem gelijk na de keynote besteld met maandelijks opzegbaar Abo.
[ Voor 9% gewijzigd door Michel242186 op 26-02-2019 17:31 ]
Jup same hier, mijn status bij mobiel is dan ook niet meer wachten op toestel maar, contract versturen naar kpn oid. Zaterdag nog 1 besteld voor mijn vrouw en die staat nog wel steeds op wachten op toestel.Michel242186 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:28:
Het lijkt erop dat ik bij de eerste levering zit bij mobiel.nl wanneer ik dit orderstatus mag geloven. (s10+ zwart 128GB) dag na de keynote besteld.
Bestelling verwerken
Wacht op product
Niet op voorraad:
Verwachte levertijd Samsung Galaxy S10 128GB White: 8 maart eerste levering
Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling.
Aanvraag verstuurd naar KPN
Aanvraag goedgekeurd door KPN
Die is dan nog niet afgevinkt, maar wachten op toestel is er bij mij weg.Bestelling verwerken
Aanvraag verstuurd naar KPN
Aanvraag goedgekeurd door KPN
[ Voor 26% gewijzigd door Practics op 26-02-2019 17:53 ]
Mobiel.nl orderstatus geeft dit bij mij aan: Verwachte levertijd Samsung Galaxy S10+ 512GB Ceramic Black: 8 maart eerste levering

Iemand al de onderste status bij samsung.nl? Of heeft iedereen nog de bovenste?
Bevestigingsmail gehad en betaling is afgeschreven.
[ Voor 12% gewijzigd door daveytje op 26-02-2019 18:05 ]
Ah, ja ik ook. Was benieuwd of anderen al de 2e status hadden of dat deze status blijft tot 7 maart.Amps schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 18:14:
Mijn status is op dit moment "Wordt verwerkt".
Voorbereiding verzendingdaveytje schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 18:04:
[Afbeelding]
Iemand al de onderste status bij samsung.nl? Of heeft iedereen nog de bovenste?
Bevestigingsmail gehad en betaling is afgeschreven.

Hoe heb je betaald?
Lijkt erop dat ze wachten op de betaling, ik heb bijvoorbeeld met credit card betaald en dat kan wel een paar dagen duren voordat Samsung het geld heeft aangezien ze via een third party (Adyen) de betaling doen.
Lijkt erop dat ze wachten op de betaling, ik heb bijvoorbeeld met credit card betaald en dat kan wel een paar dagen duren voordat Samsung het geld heeft aangezien ze via een third party (Adyen) de betaling doen.
Bij mij ook nog gewoon alleen "wordt verwerkt" hoor. Gewoon even geduld hebben, het is nog lang tot 8 maart 
Ik heb betaald met iDEAL.
Ik heb betaald met iDEAL.
[ Voor 11% gewijzigd door ik222 op 26-02-2019 18:52 ]
Waarom bestel je ook je smartphone bij een toko als Belsimpel. Verschrikkelijke toko.
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 26-02-2019 18:54 ]
Kun je dit onderbouwen?NotSoSteady schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 18:53:
Waarom bestel je ook je smartphone bij een toko als Belsimpel. Verschrikkelijke toko.
Zie net dat ik 438 terug zou krijgen voor m'n iPhone X als ik die inruil! Dat maakt het wel serieus interessant
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
heeft iemand van jullie ook problemen met het voltooien van betaling bij Media Markt bestelling van de S10+ icm met abbonement ( maandelijkse opzegbaar Telfort )?
Yes, maar dan met Tele2 en een S10E bij de mediamarkt, ik krijg een toegang geweigerd als ik wil betalen. Heb het op Facebook gevraagd, maar dat is alweer 2,5 uur geleden. Zal wel goedkomen.
azncrewjin schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 19:58:
heeft iemand van jullie ook problemen met het voltooien van betaling bij Media Markt bestelling van de S10+ icm met abbonement ( maandelijkse opzegbaar Telfort )?
iemand iets leuks?
MediaMarkt is ultra traag met antwoorden via Facebook bij mij pas na een paar dagen reactie.thealterego1 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 20:26:
Yes, maar dan met Tele2 en een S10E bij de mediamarkt, ik krijg een toegang geweigerd als ik wil betalen. Heb het op Facebook gevraagd, maar dat is alweer 2,5 uur geleden. Zal wel goedkomen.
[...]
Of je verkoopt die iPhone X voor 650-800 op de V&A en de telefoon is bijna gratis.DennusB schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 19:51:
Zie net dat ik 438 terug zou krijgen voor m'n iPhone X als ik die inruil! Dat maakt het wel serieus interessant
Ik neem hem wel over voor 440.DennusB schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 19:51:
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik krijg na 2 dagen een reactie of ik mijn ordernummer kan doorgeven dus nu is het weer 2 dagen wachtenMichel242186 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 20:52:
[...]
MediaMarkt is ultra traag met antwoorden via Facebook bij mij pas na een paar dagen reactie.
Mail van Tele2:
Staat verder in dat de vorige mail niet correct is, lijken dus voldoende voorraad te hebben!Je nieuwe telefoon is vanaf 8 maart 2019 leverbaar. Het = dus echt waar, hij komt eraan!
https://wren.co/join/Devian
Ik zie een apart prijsverschil tussen KPN en belsimpel,
Deze week via KPN verlengd met 30gb, onbeperkt bellen, S10 128gb voor 23 euro abonnement en 696 euro telefoon.
Bij belsimpel kost de S10 128gb slechts 600 euro icm hetzelfde verleng abonnement en kosten.
Edit: blijkbaar ligt dit aan het feit dat belsimpel haar eigen inkopen doet? Toch raar, morgen KPN eens bellen.
Deze week via KPN verlengd met 30gb, onbeperkt bellen, S10 128gb voor 23 euro abonnement en 696 euro telefoon.
Bij belsimpel kost de S10 128gb slechts 600 euro icm hetzelfde verleng abonnement en kosten.
Edit: blijkbaar ligt dit aan het feit dat belsimpel haar eigen inkopen doet? Toch raar, morgen KPN eens bellen.
[ Voor 17% gewijzigd door SgtCaffran op 26-02-2019 23:09 ]
Ik had vanavond Vodafone aan de telefoon. Mobiel.nl en Belsimpel.nl waren echt een stuk voordeliger met hun toestelprijs. Volgens de medewerker van Vodafone doen die partijen inderdaad hun eigen inkoop.SgtCaffran schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:03:
Ik zie een apart prijsverschil tussen KPN en belsimpel,
Overigens hebben ze telefonisch € 120,00 korting gegeven waardoor ik minder kwijt ben voor het toestel (de 1 TB editie) dan via de twee reeds genoemde partijen. Wellicht een tip voor anderen die nog twijfelen ...
€120 korting op het abonnement lijkt me dan? Als in €5 extra korting x 24 maanden?Just smile schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:20:
[...]
Ik had vanavond Vodafone aan de telefoon. Mobiel.nl en Belsimpel.nl waren echt een stuk voordeliger met hun toestelprijs. Volgens de medewerker van Vodafone doen die partijen inderdaad hun eigen inkoop.
Overigens hebben ze telefonisch € 120,00 korting gegeven waardoor ik minder kwijt ben voor het toestel (de 1 TB editie) dan via de twee reeds genoemde partijen. Wellicht een tip voor anderen die nog twijfelen ...
Welke bundel/toestel heb je nu dan voor welke prijs?
€ 120,00 korting op de toestelprijs. Ik kom uit op het volgende:rolandos582 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:40:
[...]
€120 korting op het abonnement lijkt me dan? Als in €5 extra korting x 24 maanden?
Welke bundel/toestel heb je nu dan voor welke prijs?
Eenmalige betaling: € 413,69
Maandelijkse kosten:
- € 24,00 abonnement
- € 34,00 toestelkosten
- € 8,00 korting (Ziggo en 'factuurkorting');
Totaal: € 50,00 per maand
Ongetwijfeld dat het elders goedkoper zou kunnen, maar ik ben al jarne tevreden met Vodafone en na 3 jaar de S7 te hebben gehad is het weer tijd voor een nieuwe gadget! En ik wilde de Watch ook al aanschaffen dus die 1 TB versie in Nederland en België komt precies op het juiste moment!
Hmm right, en dit is met 20 of 40GB? Ik neem dan 20GB?Just smile schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 00:19:
[...]
€ 120,00 korting op de toestelprijs. Ik kom uit op het volgende:
Eenmalige betaling: € 413,69
Maandelijkse kosten:
- € 24,00 abonnement
- € 34,00 toestelkosten
- € 8,00 korting (Ziggo en 'factuurkorting');
Totaal: € 50,00 per maand
Ongetwijfeld dat het elders goedkoper zou kunnen, maar ik ben al jarne tevreden met Vodafone en na 3 jaar de S7 te hebben gehad is het weer tijd voor een nieuwe gadget! En ik wilde de Watch ook al aanschaffen dus die 1 TB versie in Nederland en België komt precies op het juiste moment!
Heb wel getwijfeld over die 1TB versie met watch, maar is toch ruim €400 extra. Die 1TB heb ik niet nodig, en dan is het eigenlijk €400 voor de watch die je voor €300 kan halen. Dat extra ram geheugen is ook onnodig. Maar is volgens mij een prima prijs inderdaad!
Ik heb besloten om voor als nog mijn Galaxy S8 Plus te behouden en deze doet nog steeds alles wat ik dagelijks doe. Ik zie wel volgend jaar bij de S11 Plus of S12 Plus de jaar daarop of ik toe ben aan iets nieuws. Ik zou nu een abonnement hebben genomen op de S10+ met aanbetaling dan zou ik gegaan zijn voor 1TB met 12GB RAM
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Heb vanochtend ook even gebeld met KPN en kreeg inderdaad dezelfde reden. Echter konden ze me niet tegemoet komen met korting op het toestel, erg jammer.Just smile schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:20:
[...]
Ik had vanavond Vodafone aan de telefoon. Mobiel.nl en Belsimpel.nl waren echt een stuk voordeliger met hun toestelprijs. Volgens de medewerker van Vodafone doen die partijen inderdaad hun eigen inkoop.
Ik heb de zelfde 2 mails ontvangen gisteren.Mail van Tele2:
Je nieuwe telefoon is vanaf 8 maart 2019 leverbaar. Het = dus echt waar, hij komt eraan!
Staat verder in dat de vorige mail niet correct is, lijken dus voldoende voorraad te hebben!
[ Voor 55% gewijzigd door Yellax op 27-02-2019 08:38 ]
voor mensen die nog willen pre orderen;
de ING (via de Rentepunten winkel) heeft nu een hele mooie aanbieding bij de pre order van een S10+ met 1Tb opslag (dit is het enige model met de gratis onderstaande freebies)
* gratis Samsung Buds (twv €149)
én
* gratis Galaxy Watch (twv €330)
edit: ik zie dat CoolBlue dezelfde aanbieding heeft, maar daar kan je ook nog eens je oude smartphone inruilen
de ING (via de Rentepunten winkel) heeft nu een hele mooie aanbieding bij de pre order van een S10+ met 1Tb opslag (dit is het enige model met de gratis onderstaande freebies)
én
edit: ik zie dat CoolBlue dezelfde aanbieding heeft, maar daar kan je ook nog eens je oude smartphone inruilen
[ Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 27-02-2019 10:03 ]
Volgens mij krijg je bij elke winkel de galaxy watch wanneer je de 1TB versie neemt.Geert1976 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:57:
voor mensen die nog willen pre orderen;
én
2 vragen over de maandelijkse abbo opzeg "truuk" :
1. heeft iemand dit in het verleden al eens gedaan en is het echt wat het is? Ben je na een maand van het gehele contract (verplichtingen) met Tele2 af?
2. Ik stel vraag 1 want op mobiel.nl staat het geschreven naar dat het alleen om je bundels gaat: 'Ik wil mijn data- en belbundel maandelijks kunnen opzeggen (meerprijs).' Hierdoor bekruipt mij het gevoel dat er buiten de data en belbundel iets wel over blijft (van het 1-2 jarige) contact met Tele2.
Misschien zie ik spoken (want op Mediamarkt met Telfort staat het er duidelijker; "Maandelijks opzegbaar") en zou niet weten wat er annders overblijft maar vandaar deze vragen.
Alvast bedankt
1. heeft iemand dit in het verleden al eens gedaan en is het echt wat het is? Ben je na een maand van het gehele contract (verplichtingen) met Tele2 af?
2. Ik stel vraag 1 want op mobiel.nl staat het geschreven naar dat het alleen om je bundels gaat: 'Ik wil mijn data- en belbundel maandelijks kunnen opzeggen (meerprijs).' Hierdoor bekruipt mij het gevoel dat er buiten de data en belbundel iets wel over blijft (van het 1-2 jarige) contact met Tele2.
Misschien zie ik spoken (want op Mediamarkt met Telfort staat het er duidelijker; "Maandelijks opzegbaar") en zou niet weten wat er annders overblijft maar vandaar deze vragen.
Alvast bedankt
[ Voor 8% gewijzigd door Kappade op 27-02-2019 10:25 ]
Ik wilde eigenlijk wachten tot de S10 wat in prijs gedaald was (heb nu een S9 welke natuurlijk nog prima alles doet) maar bijna 200 euro er direct vanaf via zo'n maandelijks opzegbaar abonnement bij Telfort of Tele2 EN die Buds erbij maakt het wel erg aantrekkelijk.....
Ik vraag me wel een beetje af of er geen addertje onder het gras zit met die maandelijks opzegbare abonnementen, ik kan niets ontdekken maar misschien kijk ik ergens overheen.....
Ik vraag me wel een beetje af of er geen addertje onder het gras zit met die maandelijks opzegbare abonnementen, ik kan niets ontdekken maar misschien kijk ik ergens overheen.....
Mmm...ok, in dat geval loop ik dan dus onbetaald reclame te maken voor ING en Coolbluecliors schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:14:
[...]
Volgens mij krijg je bij elke winkel de galaxy watch wanneer je de 1TB versie neemt.
De telefoon ziet er inderdaad gaaf uit, maar vinden jullie de Samsung Fold dan niks die ook binnenkort uitkomt? Ik zit erg in dubio of ik moet wachten hierop of voor de S10+ 1Tb versie te gaan. Keuzes..keuzes...keuzes.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik vind de Fold wel gaaf maar dat is mij nog net te veel een "First product", niet zozeer de prijs maar puur het scherm. De Demo op het podium had al vertekening in de kleur bijvoorbeeld.Xtr3me4me schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:28:
De telefoon ziet er inderdaad gaaf uit, maar vinden jullie de Samsung Fold dan niks die ook binnenkort uitkomt? Ik zit erg in dubio of ik moet wachten hierop of voor de S10+ 1Tb versie te gaan. Keuzes..keuzes...keuzes.
Lijkt mij als Gen2 product wel heel tof overigens en dan ga ik er ook zeker serieus naar kijken.
Maar de toestelprijs verschilde bij belsimpel ook per provider... Ik zie het wel, ik heb met CC betaald (ivm aankoopgarantie) dus dat komt sowieso wel goed. Hopelijk volgende week binnenJust smile schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:20:
[...]
Je hebt wel een goed punt daar. Denk dat het dan toch de S10+ wordt. Geen zin om tussen de mensen te zitten die met de fold allemaal problemen krijgen en retour moeten sturen voor reparatie enz.Donstil schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:44:
[...]
Ik vind de Fold wel gaaf maar dat is mij nog net te veel een "First product", niet zozeer de prijs maar puur het scherm. De Demo op het podium had al vertekening in de kleur bijvoorbeeld.
Lijkt mij als Gen2 product wel heel tof overigens en dan ga ik er ook zeker serieus naar kijken.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik doelde op dit overigens.Xtr3me4me schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:54:
[...]
Je hebt wel een goed punt daar. Denk dat het dan toch de S10+ wordt. Geen zin om tussen de mensen te zitten die met de fold allemaal problemen krijgen en retour moeten sturen voor reparatie enz.

Kwam voorbij in het [Samsung Galaxy Fold] Ervaringen & Discussie, voor we nog meer offtopic gaan
Op de amerikaanse site van samsung is de levertijd al langer. Afhankelijk van het model wordt deze pas 15 of 22 maart verzonden.
zie ook (onderaan de pagina):
https://www.samsung.com/us/mobile/galaxy-s10/buy/
Vrees dat het hier ook zo zal zijn.
Op de Amerikaanse site van Samsung krijg je ook de buds er niet bij maar een eCertificate met je pre-order.Fonzerelli schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:28:
Op de amerikaanse site van samsung is de levertijd al langer. Afhankelijk van het model wordt deze pas 15 of 22 maart verzonden.
Zouden daar wel leveringsproblemen zijn, wil niet zeggen dat ze hier ook leveringsproblemen gaan krijgen.
Ik zeg dit, omdat er een andere chip in de Europese modellen zit dan in die van Amerika.
Daarnaast kreeg ik vandaag vanuit Tele 2 een mail die aangaf dat mijn toestel geleverd kan worden op 8 maart.
Krijg net een berichtje van Vodafone dat mijn toestel later dan verwacht wordt geleverd, ben benieuwd

Ik ook, in de winkel waar ik was, was ik nr 1 en 2 morgen om 10 uurImtek schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:22:
Krijg net een berichtje van Vodafone dat mijn toestel later dan verwacht wordt geleverd, ben benieuwd
ben benieuwd
Hier nummer 4 in de winkel, dan zijn de leveringen in de winkel heel matig.Ghostface schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:39:
[...]
Ik ook, in de winkel waar ik was, was ik nr 1 en 2 morgen om 10 uur
ben benieuwd
gisteren heeft een collega van me besteld in dezelfde winkel, en die heeft geen sms gehadImtek schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:44:
[...]
Hier nummer 4 in de winkel, dan zijn de leveringen in de winkel heel matig.
als je op VF kijkt, staat er iets over sms na 5 dagen, en vandaag is het 5 dagen voor mij, dus ik denk een standaard systeem sms
Voor pre-orders via Samsung krijg ik het volgende te horen: "Alle pre-orders die gedaan zijn worden 8/9 maart uitgeleverd. Momenteel ben ik niet op de hoogte van vertragingen."
Goed nieuws!xDiglett schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:49:
Voor pre-orders via Samsung krijg ik het volgende te horen: "Alle pre-orders die gedaan zijn worden 8/9 maart uitgeleverd. Momenteel ben ik niet op de hoogte van vertragingen."
iemand ervaring met eerdere (pre) orders via Samsung Nederland.
Mijn pakketje wordt met DHL Express geleverd zie ik, alleen niet duidelijk of er ook zaterdag levering plaatsvindt.
Op de site van DHL lees ik, als ik het goed zie, dat de klant (Samsung NL in deze) vermoedelijk wel extra moet betalen voor deze zaterdag levering service.
Stel Samsung begint op exact 8 maart met verzenden, dan lijkt het me dat de daadwerkelijke 1e bezorgingspoging pas maandag 10 maart plaatsvindt.
En mijn wereld stort natuurlijk finaal in als ik tot maandag 10 maart moet wachten....
Mijn pakketje wordt met DHL Express geleverd zie ik, alleen niet duidelijk of er ook zaterdag levering plaatsvindt.
Op de site van DHL lees ik, als ik het goed zie, dat de klant (Samsung NL in deze) vermoedelijk wel extra moet betalen voor deze zaterdag levering service.
Stel Samsung begint op exact 8 maart met verzenden, dan lijkt het me dat de daadwerkelijke 1e bezorgingspoging pas maandag 10 maart plaatsvindt.
En mijn wereld stort natuurlijk finaal in als ik tot maandag 10 maart moet wachten....
11 maart zelfsGeert1976 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:41:
En het is niet zo dat je net als bij Apple gewoon je toestel op releaseday al in huis krijgt? Dus, laten we zeggen, 8 maart?Geert1976 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:41:
Wow! Voor het eerst in mijn leven probeer ik Geert te helpen in plaats van op de kast te jagen
haha...Dennis, je overtreft jezelf wederom...chapeau! jij blijft mij keer op keer verbazenDennisweb schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:52:
[...]
Wow! Voor het eerst in mijn leven probeer ik Geert te helpen in plaats van op de kast te jagen
Mijn Samsung pre-order is nu ook van Wordt verwerkt naar Voorbereiding verzending gegaan, so far so good!
Betaald met creditcard of ideal?Creqaw schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 17:40:
Mijn Samsung pre-order is nu ook van Wordt verwerkt naar Voorbereiding verzending gegaan, so far so good!
Hmm, dan zou de mijne zeer snel ook moeten wijzigen, Ik heb met mastercard ics betaald namelijk. De 512gb versie van de s10+.Creqaw schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 18:25:
Visa credit card van ICS.
Voor degene die geïnteresseerd zijn: die van mij is ook naar "Voorbereiding verzending" gegaan.Creqaw schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 17:40:
Edit: Hier betaald met iDeal.
[ Voor 5% gewijzigd door Amps op 27-02-2019 21:55 ]
Same here. Betaling Afterpay (en die factuur inmiddels ook ontvangen
)
Tesla M3LR '21
6 GB data. Die van 20 GB was volgens mij 5 euro per maand duurder maar overal waar ik kom zit ik op Wifi. Gemiddelde verbruik is 600 MB per maand. 1 TB opslag en 12 GB ram is ook overkill, dat klopt. Maar ach, daar kan het niet meer aan liggenrolandos582 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 01:43:
[...]
Hmm right, en dit is met 20 of 40GB? Ik neem dan 20GB?
Heb wel getwijfeld over die 1TB versie met watch, maar is toch ruim €400 extra. Die 1TB heb ik niet nodig, en dan is het eigenlijk €400 voor de watch die je voor €300 kan halen. Dat extra ram geheugen is ook onnodig. Maar is volgens mij een prima prijs inderdaad!
Vodafone gaf bij mij aan dat die vanaf 8 maart wordt geleverd. Precieze datum kon ze telefonisch niet aangeven. We wachten geduldig af!
Misschien toch nog een poging wagen en aangeven dat andere providers dit wel doen? Niet geschoten is altijd mis.SgtCaffran schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 07:17:
[...]
Heb vanochtend ook even gebeld met KPN en kreeg inderdaad dezelfde reden. Echter konden ze me niet tegemoet komen met korting op het toestel, erg jammer.
Klopt, dat had ik ook gezien. Ach ja je moet toch een keuze maken he. Bij Mobiel.nl stond dat de 1TB variant vanaf 15 maart wordt geleverd. We wachten het rustig af!kepler schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:47:
[...]
Maar de toestelprijs verschilde bij belsimpel ook per provider... Ik zie het wel, ik heb met CC betaald (ivm aankoopgarantie) dus dat komt sowieso wel goed. Hopelijk volgende week binnen
Ben benieuwd of Belsimpel op 8 maart levert of pas verzend vanaf die datum
Heb geen mail gehad met eventuele vertragingen. S10 128 GB White
Ter land, ter zee en in de kroeg
Dan kun je er toch vanuit gaan dat je ‘m volgende week vrijdag al hebt?Geert1976 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:51:
ook hier de status nu Voorbereiding Verzending (zo 24 feb, besteld via Samsung NL)
En deel je ervaringen even in het ervaringentopic. Ben wel benieuwd. Ik wil ook een S10 Plus voor ‘erbij’ (heb nu een S7 Edge). Alleen wacht ik even tot de prijzen zakken en ze weer op Marktplaats staan.
Als ik teruglees van eerdere preorder acties verzendt Samsung echt pas op de release datum (8 maart in dit geval). Dan heb je hem dus pas op zijn vroegst 9 maart maar kan ook 11 maart worden nu door het weekend (geen idee of DHL zaterdag ook levert).
Hier overigens nog steeds "Wordt verwerkt".
medewerker Klantenservice van Samsung Nederland gaf mij vanavond aan dat de verzendingen donderdagavond 7 maart verzonden gaan worden via DHL Express en dus vrijdag 8 maart geleverd gaan worden (net op de dag dat ik moet werken)ik222 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:14:
Als ik teruglees van eerdere preorder acties verzendt Samsung echt pas op de release datum (8 maart in dit geval). Dan heb je hem dus pas op zijn vroegst 9 maart maar kan ook 11 maart worden nu door het weekend (geen idee of DHL zaterdag ook levert).
Mij werd bij bestelling gezegd bij Belsimpel dat ik hem echt op de 8e kan verwachten en heb nog geen mail gehad dat het anders wordtChristiano007 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:02:
Ben benieuwd of Belsimpel op 8 maart levert of pas verzend vanaf die datum
Besteld via mobiel.nl. Wordt aangegeven op 8 maart te verzenden. Iemand anders ervaring bij mobiel.nl?
Bij de Note 9 vorig jaar stond ook: verwacht 24 augustus te leveren, en inderdaad hij kwam netjes 24 augustus binnen, ik verwacht dus inderdaad ook dat ze 7 maart savonds verzenden en dus 8 maart in huis.
Bij belsimpel staat nu op de website een levertijd van 5-7 werkdagen
Vreemd, als ik nu naar Samsung.nl ga en inlog op mijn account zie ik onder bestellingen 'Geen bestellingen gevonden'. Ik heb wel een mail met factuur ontvangen en vier dagen geleden stond hij nog wel onder bestellingen.
Ik heb vanaf het begin geen bestelling gevonden in mijn Samsung account. Wel bestelbevestiging, en bedrag is afgeschreven van mijn creditcard.Brogala schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 00:08:
Vreemd, als ik nu naar Samsung.nl ga en inlog op mijn account zie ik onder bestellingen 'Geen bestellingen gevonden'. Ik heb wel een mail met factuur ontvangen en vier dagen geleden stond hij nog wel onder bestellingen.
Zojuist de S10+ 512GB Ceramic White besteld bij mobiel.nl icm Vodafone 2 jaar.
Ik kom van KPN maar i.v.m verhuizing hebben we thuis nu Ziggo dus lijkt me dit een goede keus aangezien de extra voordelen. Hoop dat Vodafone bevalt.
Mobiel.nl geeft aan:
Verwachte levertijd Samsung Galaxy S10+ 512GB Porcelain White: Week 11 eerste levering verwacht
Ik kom van KPN maar i.v.m verhuizing hebben we thuis nu Ziggo dus lijkt me dit een goede keus aangezien de extra voordelen. Hoop dat Vodafone bevalt.
Mobiel.nl geeft aan:
Verwachte levertijd Samsung Galaxy S10+ 512GB Porcelain White: Week 11 eerste levering verwacht
Met je ordernummer en mailadres inloggen op:evdakker schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 06:42:
[...]
Ik heb vanaf het begin geen bestelling gevonden in mijn Samsung account. Wel bestelbevestiging, en bedrag is afgeschreven van mijn creditcard.
https://shop.samsung.com/...epp/ingmobiel/track-order
En dan bestelling volgen ipv inloggen met je samsungaccount
Heb de telefoon besteld bij Mediamarkt icm het Telfort abo. Omdat er in de bevestigingsmail stond: "Wij nemen contact met je op om de order aan te sluiten bij de provider.", maar even gebeld met de winkel waar ik de telefoon ga ophalen, die konden me niks vertellen, ik moest even contact opnemen met het landelijke nummer. Dat nummer vervolgens gebeld, die wisten het ook niet (we kunnen niet in die systemen kijken), en dat ik een mailtje moest sturen naar mediamarkt@shopbox.nl. Dat ten slotte maar gedaan, nu wachten op antwoord.
Meer mensen hier met een bestelling bij Mediamarkt via: https://telefoonabonnemen...t?articles=3380+3400+3605?
Meer mensen hier met een bestelling bij Mediamarkt via: https://telefoonabonnemen...t?articles=3380+3400+3605?
Ik heb hem daar ook nog staan als zijnde ophalen (en ook een reservering met afterpay bij samsung).thecompany schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:32:
Heb de telefoon besteld bij Mediamarkt icm het Telfort abo. Omdat er in de bevestigingsmail stond: "Wij nemen contact met je op om de order aan te sluiten bij de provider.", maar even gebeld met de winkel waar ik de telefoon ga ophalen, die konden me niks vertellen, ik moest even contact opnemen met het landelijke nummer. Dat nummer vervolgens gebeld, die wisten het ook niet (we kunnen niet in die systemen kijken), en dat ik een mailtje moest sturen naar mediamarkt@shopbox.nl. Dat ten slotte maar gedaan, nu wachten op antwoord.
Ik krijg als ik wil inloggen om orderstatus te zien dat de combinatie niet gevonden is.
Net ook een bestelling gedaan bij de Mediamarkt icm Telfort 1 maand. Heb voor de zekerheid gekozen voor afhalen en betalen in de winkel, ik krijg alleen nu een bestelbevestiging waarin staat:
Voordat wij de bestelling in behandeling kunnen nemen, hebben wij onderstaande van jou nodig:
Een éénmalige betaling van 674,80
Een (foto)kopie van jouw legitimatiebewijs.
Nu lijkt mij het tweede logisch maar het eerste vind ik toch een beetje vreemd.....
Voordat wij de bestelling in behandeling kunnen nemen, hebben wij onderstaande van jou nodig:
Nu lijkt mij het tweede logisch maar het eerste vind ik toch een beetje vreemd.....
Ah okee, gevonden, bedankt! Status hier ook 'Voorbereiding verzending'.daveytje schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 06:48:
[...]
Met je ordernummer en mailadres inloggen op:
https://shop.samsung.com/...epp/ingmobiel/track-order
En dan bestelling volgen ipv inloggen met je samsungaccount
Met de ing deal besteld en direct betaald (met ing bankieren nog wel) en nog steeds "wordt verwerkt"
Vreemd ik heb het zelfde als jou besteld ook met ophalen en ik heb alleen een bevestiging gekregen waarin dit stond, Wij nemen contact met je op om de order aan te sluiten bij de provider.LordLynx schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:39:
Net ook een bestelling gedaan bij de Mediamarkt icm Telfort 1 maand. Heb voor de zekerheid gekozen voor afhalen en betalen in de winkel, ik krijg alleen nu een bestelbevestiging waarin staat:
Voor de rest heb ik niks gehoord.
Ik heb er maar even een mailtje aan gewaagd want als ik de link klik waar ik zou moeten betalen volgens de mail krijg ik 'toegang geweigerd;darud schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:56:
[...]
Vreemd ik heb het zelfde als jou besteld ook met ophalen en ik heb alleen een bevestiging gekregen waarin dit stond, Wij nemen contact met je op om de order aan te sluiten bij de provider.
Voor de rest heb ik niks gehoord.
Samsung Galaxy S10+ (128GB black) besteld via verlenging bij Vodafone. Maar krijg nu de melding;
"Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone"
Maar komt dat nu omdat het een pre-order is en ze dus niet (zoals gewoonlijk) kunnen verzenden binnen 1 a 2 werkdagen? Of betekent dit dat er voor de pre-orders blijkbaar een vertraging is opgelopen en ik het toestel dus niet om en nabij 8 maart binnen ga krijgen? Vreemd, ik wacht het maar af...
"Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone"
Maar komt dat nu omdat het een pre-order is en ze dus niet (zoals gewoonlijk) kunnen verzenden binnen 1 a 2 werkdagen? Of betekent dit dat er voor de pre-orders blijkbaar een vertraging is opgelopen en ik het toestel dus niet om en nabij 8 maart binnen ga krijgen? Vreemd, ik wacht het maar af...
Is bij Tele2 ook zo, het wordt volgens mij als pre-order gezien en daarom krijg je zo'n mail, hij is uiteraard niet op voorraad dus dat is logisch.Seroth schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:12:
Samsung Galaxy S10+ (128GB black) besteld via verlenging bij Vodafone. Maar krijg nu de melding;
Bedankt voor je geduld,
Vodafone"
Over een dag of 6 weten we allemaal meer
Vodafone komt 4 maart met nieuwe abbonementen, dus mocht je nu net besteld hebben bij Vodafone of Mobiel/belsimpel, kan je het nog aan laten passen wanneer deze nieuwe uitkomen. prijzen gaan omlaag en bundel omhoog lees ik.
PS. In veel landen zijn retailers ze al aan het uitleveren lees ik. Zuid-Afrika, Argentinië, Saudi Arabië.
Ik ben van 6 tm 11 maart niet in NL. Maar zie het niet gebeuren dat ik die mazzel heb
PS. In veel landen zijn retailers ze al aan het uitleveren lees ik. Zuid-Afrika, Argentinië, Saudi Arabië.
Ik ben van 6 tm 11 maart niet in NL. Maar zie het niet gebeuren dat ik die mazzel heb
[ Voor 31% gewijzigd door Kapitein187 op 28-02-2019 13:08 ]
Aangezien er na mijn post een soortgelijke vraag kwam en beide nog niet op gereageerd was, hierbij een herhaling van mij vraag. (Het kan ook zijn dat niemand het weet uiteraard) . Alvast bedankt.Kappade schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:23:
2 vragen over de maandelijkse abbo opzeg "truuk" :
Alvast bedankt
Ik wilde namelijk deze week nog afwachten of de ING deal terugkwam en daarna pas de opzegtruuk doen , maar ik zie net dat de S10 helemaal uit de Samsung/ING store is verdwenen, geen goed teken. Lucky bastards die hem wel zo hebben gekocht en geleverd krijgen
Waar heb je dit gelezen?Kapitein187 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:59:
Vodafone komt 4 maart met nieuwe abbonementen, dus mocht je nu net besteld hebben bij Vodafone of Mobiel/belsimpel, kan je het nog aan laten passen wanneer deze nieuwe uitkomen. prijzen gaan omlaag en bundel omhoog lees ik.
Welk van de twee?
Abonnement:
https://www.telecompaper....nten-per-4-maart--1282308
Eerdere verkoop:
@Kappade
Ik heb dat met de Note 9 ook gedaan, je betaald dan gewoon de resterende toestelkosten in 1 keer, let op je betaald sowiezo 1 maand abbokosten ivm opzegtermijn dacht ik, en mocht het een nieuw abonnement zijn de aansluitkosten
Ik heb dat met de Note 9 ook gedaan, je betaald dan gewoon de resterende toestelkosten in 1 keer, let op je betaald sowiezo 1 maand abbokosten ivm opzegtermijn dacht ik, en mocht het een nieuw abonnement zijn de aansluitkosten
Wat betreft de keramische kleur.
Van de S10+ 512GB Porcelain White verwachten we over anderhalve week de eerste voorraad te ontvangen. Deze kleur wordt door Samsung later geleverd dan de andere varianten.
Van Mobiel.nl
Van de S10+ 512GB Porcelain White verwachten we over anderhalve week de eerste voorraad te ontvangen. Deze kleur wordt door Samsung later geleverd dan de andere varianten.
Van Mobiel.nl
Hier ook nog steeds enkel "wordt verwerkt" hoorcliors schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:52:
Met de ing deal besteld en direct betaald (met ing bankieren nog wel) en nog steeds "wordt verwerkt"
Ga er vanuit dat het vanzelf goedkomt en hij volgende week verstuurd wordt.
Voor degenen die een S10 met abonnement via de mediamarkt besteld hebben, en een bevestiging kregen met een (betalings)link erin die niet werkte, ik heb er even achteraan gebeld. Omdat ik hem op afhalen in de winkel had gezet, moet ik betalen in de winkel en een kopie van mijn legitimatiebewijs in de winkel inleveren.
Als het goed is krijg je nog een mailtje als de telefoon binnen is, waarna je hem kan afhalen (en de papieren voor je abo in orde kan maken).
Dit stond niet echt duidelijk in mijn bevestigingsmail, maar misschien heeft iemand nog wat aan deze uitleg. Voor mij maakt het ook niet zo uit of die op de 8e of een weekje later komt, ik vroeg me vooral af waarom de betalingslink niet werkte, omdat ik dacht dat alles online afgehandeld zou worden.
Als het goed is krijg je nog een mailtje als de telefoon binnen is, waarna je hem kan afhalen (en de papieren voor je abo in orde kan maken).
Dit stond niet echt duidelijk in mijn bevestigingsmail, maar misschien heeft iemand nog wat aan deze uitleg. Voor mij maakt het ook niet zo uit of die op de 8e of een weekje later komt, ik vroeg me vooral af waarom de betalingslink niet werkte, omdat ik dacht dat alles online afgehandeld zou worden.
iemand iets leuks?
er zijn meerdere Duitse Redditters die direct bij Samsung hebben besteld en vandaag hun order naar de status ''Verzonden'' hebben zien gaan.
Hopelijk hier in NL (direct via Samsung) ook vandaag of morgen?!?
edit: blijkt dat dat mensen zijn geweest die hun order hebben geplaatst met 1 of andere code voor een ''pre release delivery''.
Hopelijk hier in NL (direct via Samsung) ook vandaag of morgen?!?
edit: blijkt dat dat mensen zijn geweest die hun order hebben geplaatst met 1 of andere code voor een ''pre release delivery''.
[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 28-02-2019 19:58 ]
ik222 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:24:
[...]
Hier ook nog steeds enkel "wordt verwerkt" hoor. Exact hetzelfde, zondag (rond 14.30 uur) besteld bij Samsung / ING en direct betaald met iDeal vanaf mijn ING rekening.
Ga er vanuit dat het vanzelf goedkomt en hij volgende week verstuurd wordt.

Heb dit al een tijdje staan, volgens mij nu 2 dagen?
Let op:
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.