Ey!! Macarena \o/
Zo true! Ik zit nu steeds in de adresbalk te klooien 
En ik vind het ook nog steeds mega-irritant dat de hele tekst weer geselecteerd wordt als je in het tekstveld klikt.
En ik vind het ook nog steeds mega-irritant dat de hele tekst weer geselecteerd wordt als je in het tekstveld klikt.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
https://gathering.tweaker...ind/?keyword=waar+precies
Als je filters wil gebruiken, mag je eerst je searchquery weer overtypen..
Ey!! Macarena \o/
Is niet de eerste keer dat dit wordt gemeld, en zelf vind ik het ook vervelend dat je keywords niet automatisch terug worden gezet zodat je verder kunt fine-tunen.
[bug] Filters worden gereset bij opnieuw zoeken
Is maar 1 regeltje javascript om het keywoord weer in het zoekveld te gooien..
Maar ik kan het mishebben hoor, ben geen webdesigner
Ey!! Macarena \o/
Deel van de reden / probleem werd eerder uitgelegd door @ACM in ACM in "[search] Bewaar filters zoeken als zoekterm wordt aangepast"
Hmm, dat is een bug.RaZ schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:07:
https://gathering.tweaker...ind/?keyword=waar+precies
Dat is wat anders, dat heeft te maken met dat als je eenmaal was begonnen met filteren, dat dan de filters na veranderen van de zoekopdracht allemaal weer gereset zijn.Ravefiend schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:13:
Is niet de eerste keer dat dit wordt gemeld, en zelf vind ik het ook vervelend dat je keywords niet automatisch terug worden gezet zodat je verder kunt fine-tunen.
Maar als je een zoekopdracht invoert, hoort die wel voor-ingevuld in het tekstvak te (blijven) staan.
Dit hoeft (en in dit geval hoort/gaat) niet via javascriptRaZ schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:15:
Is maar 1 regeltje javascript om het keywoord weer in het zoekveld te gooien..
Ik heb e.e.a. gefixed. De precieze timing voor jullie de fix zien durf ik niet te zeggen, hopelijk komende dinsdag. Maar door de specifieke plek waar dit plaatsvindt was combineren met een andere lopende wijziging handiger, dus die timing hangt daar van af.
Pagina: 1