[bug] Filters worden gereset bij opnieuw zoeken

Pagina: 1
Acties:

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Topicstarter
Ik wilde in dit subforum gaan zoeken of mijn bug al gemeld was, dus ik begon met zoeken in de balk bovenaan het forum (balk bovenaan op Stoute Bugs).
Hierna wilde ik op de pagina met resultaten mijn zoektermen aanpassen in de bovenste balk (vanaf https://gathering.tweaker...mId%5B%5D=52&keyword=link), maar zodra ik dat had gedaan en opnieuw zocht was het filter verdwenen en zocht ik in heel GoT ipv alleen in SB (ik kwam terecht op https://gathering.tweaker...nd?keyword=link+leesteken).

Chrome 58.0.3029.110 (64-bit)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het snelzoekveld bovenin heeft feitelijk geen relatie met de filters. Dat is niet echt een bug, maar het zou wel handig zijn als in ieder geval de keywords dan ook in het filter terug te vinden zijn :X

Intentionally left blank

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Topicstarter
Als dat zoekveld altijd een nieuwe zoekopdracht triggert snap ik inderdaad wel waar dit gedrag vandaan komt. Echter, aangezien je zoekkeyword wel wordt weergegeven in dat veld na je zoekactie wekt het wel de illusie dat het daar aan te passen is :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Radiant schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:15:
Als dat zoekveld altijd een nieuwe zoekopdracht triggert snap ik inderdaad wel waar dit gedrag vandaan komt. Echter, aangezien je zoekkeyword wel wordt weergegeven in dat veld na je zoekactie wekt het wel de illusie dat het daar aan te passen is :P
Klopt, en dat is al meermaals hier intern aangegeven, maar er wordt blijkbaar te weinig over geklaagd... :P

Intentionally left blank

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
crisp schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:23:
[...]

Klopt, en dat is al meermaals hier intern aangegeven, maar er wordt blijkbaar te weinig over geklaagd... :P
Ga ik even mee klagen. Ook ik vind dit al enige tijd best vervelende ´feature´.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hier nog iemand. :)

Ik weet het en houd er dus rekening mee, maar heft blijft irritant.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 20:39

_David_

FP ProMod

llama llama duck

+1, zeer irritant dit.

Heb heel vaak dat ik m'n zoekterm probeer te verbeteren, en dat ik dan de het subforum waarin ik zocht kwijt ben...

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Pagina: 1