Ik heb een videokaart Nvidia Geforce GTX 970 en ik gebruik hiervoor een displayport. Aan de monitor heb ik ook mijn playstation 4 aangesloten via HDMI. Als ik de PS4 heb gebruikt en daarna heb afgesloten en ik switch de kanaal naar display port vanuit mijn monitor, word mijn monitor automatisch gezien als 1920x1080 24hz monitor (in Windows 10). Terwijl dit een 2560x1080 75hz monitor is.
Nou wat ik al heb gedaan:
- Computer opnieuw opstarten.
- Computer uitzetten, HDMI en DP uithalen, computer aanzetten, kabels terug erin stoppen.
- Nvidia + Nvidia Experience verwijderen, PC opnieuw opstarten, meest recente drivers installeren + Nvidia experience. (versie is 418.91)
- Gekeken voor Windows Updates, maar Windows is al up to date.
Ik heb geen flauw idee hoe of wat maar ik zit klem, kan iemand mij misschien hiermee helpen?
Nou wat ik al heb gedaan:
- Computer opnieuw opstarten.
- Computer uitzetten, HDMI en DP uithalen, computer aanzetten, kabels terug erin stoppen.
- Nvidia + Nvidia Experience verwijderen, PC opnieuw opstarten, meest recente drivers installeren + Nvidia experience. (versie is 418.91)
- Gekeken voor Windows Updates, maar Windows is al up to date.
Ik heb geen flauw idee hoe of wat maar ik zit klem, kan iemand mij misschien hiermee helpen?