Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• exkull2
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21:48
Ik heb een videokaart Nvidia Geforce GTX 970 en ik gebruik hiervoor een displayport. Aan de monitor heb ik ook mijn playstation 4 aangesloten via HDMI. Als ik de PS4 heb gebruikt en daarna heb afgesloten en ik switch de kanaal naar display port vanuit mijn monitor, word mijn monitor automatisch gezien als 1920x1080 24hz monitor (in Windows 10). Terwijl dit een 2560x1080 75hz monitor is.

Nou wat ik al heb gedaan:
- Computer opnieuw opstarten.
- Computer uitzetten, HDMI en DP uithalen, computer aanzetten, kabels terug erin stoppen.
- Nvidia + Nvidia Experience verwijderen, PC opnieuw opstarten, meest recente drivers installeren + Nvidia experience. (versie is 418.91)
- Gekeken voor Windows Updates, maar Windows is al up to date.

Ik heb geen flauw idee hoe of wat maar ik zit klem, kan iemand mij misschien hiermee helpen?

Beste antwoord (via exkull2 op 20-02-2019 13:50)

• audioslaaf
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 06-05 12:53
Misschien heeft een van de dingen die je gedaan hebt toch effect gehad zonder dat je het wist. (of met vertraagd effect door het opnieuw opstarten)

Anyway, fijn dat het weer naar behoren werkt! :)

Alle reacties

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True