Wegens omstandigheden ben ik vorige week verhuisd. Het huis waar ik nu zit is antikraak en nog wordt eind deze zomer afgebroken. Dat komt mij ook goed uit, aangezien ik daarna voor een vervolgstudie naar het buitenland ga. Het probleem is alleen dat mijn huisgenoten nooit internet hebben genomen, en ik internet nodig heb voor mijn werk en studie. Ik heb het geprobeerd met mijn telefoonbundel, maar die is amper genoeg voor een halve maand. In een openbare ruimte met WiFi gaan zitten is voor mij geen oplossing, en dus ben ik op zoek naar een tijdelijke internet oplossing.
Alle internetproviders die hier leveren bieden alleen jaarlijkse abonnementen, of maandelijks opzegbare abonnementen die je minimaal 1 jaar moet nemen. Een extra simkaart met onbeperkt internet in een 4g modem zou een oplossing kunnen zijn. Alleen mag een gewone simkaart met 06-nummer niet alleen voor data gebruikt worden, en een abonnement met 097-nummer begint ook bij een jaar contract. Het enige wat ik kan bedenken is mijn oude telefoonabonnement in de kast te leggen en met een nieuwe de hele dag te tetheren.
Is er een logische oplossing die ik zelf gewoon niet zie?
Alle internetproviders die hier leveren bieden alleen jaarlijkse abonnementen, of maandelijks opzegbare abonnementen die je minimaal 1 jaar moet nemen. Een extra simkaart met onbeperkt internet in een 4g modem zou een oplossing kunnen zijn. Alleen mag een gewone simkaart met 06-nummer niet alleen voor data gebruikt worden, en een abonnement met 097-nummer begint ook bij een jaar contract. Het enige wat ik kan bedenken is mijn oude telefoonabonnement in de kast te leggen en met een nieuwe de hele dag te tetheren.
Is er een logische oplossing die ik zelf gewoon niet zie?