Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een psu voor mijn macpro naar matx project
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Van 0 tot ongeveer 70 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Heb ervaring met seasonic M12II 520w die nu in mijn huidige pc zit en daar ben ik zeer tevreden over. Alleen omdat ik de psu in een case moet doen van een mac pro, wil ik graag deze in de case laten zitten. Mijn broertje wil namelijk deze pc overnemen. Maar merken zijn voor mij geen pré, moet wel betrouwbaar zijn.
Ik heb beetje rond gekeken en kwam op een Gigabyte GP-G750H 750W PSU uit. Gold rated en nu voor 69 euro en semi modulair. is dit een beetje een betrouwbare voeding en geen kat in de zak? Anders ga ik gewoon voor een seasonic of een sharkoon silent storm 650W.
Dus mijn vraag is: doe ik er goed aan om de gigabyte te kopen?
Mijn systeem gaat dit worden van de mac pro:
Links = onderdelen die ik al heb.
CPU: Ryzen 1300X => 06/2019 naar een Ryzen 2600x
Mobo: Asrock A320 DGS => 06/2019 naar Gigabyte AORUS M AM4 B450
GPU: xfx r9 290x DD => 06/2019 naar een rtx 2070
SSD: 2x crusial 240gb 1 voor windows en 1 voor osx.
HDD: 1tb hdd windows
PSU: ?
Als ik de calculator gebruik voor een psu kom ik gemiddeld op 520W uit, dus denk dat ik minimaal een 650W nodig heb?
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een psu voor mijn macpro naar matx project
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Van 0 tot ongeveer 70 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Heb ervaring met seasonic M12II 520w die nu in mijn huidige pc zit en daar ben ik zeer tevreden over. Alleen omdat ik de psu in een case moet doen van een mac pro, wil ik graag deze in de case laten zitten. Mijn broertje wil namelijk deze pc overnemen. Maar merken zijn voor mij geen pré, moet wel betrouwbaar zijn.
Ik heb beetje rond gekeken en kwam op een Gigabyte GP-G750H 750W PSU uit. Gold rated en nu voor 69 euro en semi modulair. is dit een beetje een betrouwbare voeding en geen kat in de zak? Anders ga ik gewoon voor een seasonic of een sharkoon silent storm 650W.
Dus mijn vraag is: doe ik er goed aan om de gigabyte te kopen?
Mijn systeem gaat dit worden van de mac pro:
Links = onderdelen die ik al heb.
CPU: Ryzen 1300X => 06/2019 naar een Ryzen 2600x
Mobo: Asrock A320 DGS => 06/2019 naar Gigabyte AORUS M AM4 B450
GPU: xfx r9 290x DD => 06/2019 naar een rtx 2070
SSD: 2x crusial 240gb 1 voor windows en 1 voor osx.
HDD: 1tb hdd windows
PSU: ?
Als ik de calculator gebruik voor een psu kom ik gemiddeld op 520W uit, dus denk dat ik minimaal een 650W nodig heb?
[ Voor 3% gewijzigd door rominick op 18-02-2019 21:41 ]