Make lovecraft not warcraft.
Ik had geen Wii U maar heb destijds al getwijfeld om alleen voor SMM er een aan te schaffen, niet gedaan.
Switch nu wel gekocht paar weken terug want gewoon een leuke console..

Hopen dat hij morgen na werk op de mat ligt

Bij de switch (die ik deze week ga halen) ga ik wel meer games spelen, ik schaf in nabije toekomst ook games zoals Zelda en Zelda remake
nothing stops this train
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als je met de game aan de gang gaat wordt dat beetje bij beetje uitgelegd.Maikjuh schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:11:
Moet je eerst door de singleplayer spelen om andere gamemodes zoals multiplayer etc te unlocken?
Lvl ID : G22-YDX-18G
psn: taker-mart
Dus dat wordt van het weekend met die hitte gewoon binnen blijven. Is toch te warm dan. Kan niet wachten! Troll levels! Here I come!
Iedereen die vandaag gaat spelen, veel plezier!!
Niet vergeten: We hebben een level database waar je jouw levels kunt toevoegen en levels van andere Tweakers kunt checken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zal hem vanavond wel gaan halen maar denk niet dat ik vandaag veel kan doen.
Denk dat mijn eerste level weer een schoen level gaat zijn met wat puzzles enzo, zal wel een paar uur overheen gaan voordat ik hem als af beschouw en upload.
Ik krijg iig de pen erbij. Nu vraag ik me af of ik NSO er ook bij krijg, maar dat is eigenlijk dan weer minder van belang. Nu alleen kijken of ik hem straks nog op kan halen of morgen overdag maar eens ga doen.
[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 28-06-2019 15:17 ]
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Straks maar eens kijken of het iets voor mij is
Leuk level.taker1987 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:57:
Eerste level is gemaakt , nog wat matig maar toch wel geinig ..
Lvl ID : G22-YDX-18G
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Helaas maandag pas weer thuis in Nederland
nothing stops this train
Deze is nog moeilijker ..AtomicWing schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:17:
[...]
Leuk level.
spoiler: spoilerDe laatste sprongen (naar boven, vuurspuwer) leuke uitdaging!
SH0-8CK-7HF
Veel succes 😁 zelfs ik had er aardig moeite mee 😂
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Vind de switch wat te lomp als handheld en gisteren ook een 2ds xl gekocht en als bevalt van plan Switch te verkopen maar nu zag ik dit spel...
Hou er dan rekening mee dat als je de 2ds houdt er geen nieuwe games voor uit komen omdat alles haast nu naar de switch komtMarc3l schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:09:
Zag hem net ook liggen bij de locale intertoys...twijfel de twijfel
Vind de switch wat te lomp als handheld en gisteren ook een 2ds xl gekocht en als bevalt van plan Switch te verkopen maar nu zag ik dit spel...
"Corset ik ga vanavond uit met je beste vriend, kans is groot dat het laat wordt en misschien wel bij hem thuis moet overnachten"corset schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:03:
YES! vanavond dus spelen! vrouw heeft een date, dus ik heb de tijd
Corset: "is prima hoor veel plezier"
(Game time!!!!)
nothing stops this train
Unlock je er ook bouw dingen mee ?Robkazoe schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:10:
Story mode heeft ook een aantal schijtlevels. Mijn god. Autoscrollers. Ook vijanden die naar beneden vallen met parachute vind ik vaak een draak. Ze bewegen teveel waardoor ze slecht te anticiperen zijn. Ook level 30 van de solo vond ik naar.
Party time!
Tot nu toe een pakje mee geunlocked. Dus nee.
Online periode wordt met 365 dagen verlengd, vanaf het moment dat je huidige abonnement af zou lopen. Als je dat bedoelt met cumulatief: ja😊Arunia schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:24:
Zo, net opgehaald. Kreeg de pen en zag dat ik ook het online er bij heb gekregen. Eens checken of het cumulatief is.
Party time!
Grappige is dat er bovenaan het scherm de term "payment" staat. Kunnen andere mensen dit item kopen?
Edit: in het kader van complete bout levels: level 53: get over it. Verticale autoscroller met poison als ondergrond en een tempo waar een luiaard jaloers op zal zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Robkazoe op 28-06-2019 23:36 ]
1] Ik kan volgens mij niet van het lava af in het castle thema? Of wel somes? Alleen verbergen eventueel. Ik had liever een bottemless pit.
2] Van de goal kan ik ook niet af volgens mij toch? Ik wil dus traditioneel eindigen met een Boom Boom eindbaas, maar daarna zit sowieso toch nog een goal dan.
3] Deze dingen mis ik geloof ik: ronddraaiende bollen, en de klassieke zwart/witte tegel vloer?
Verder, zijn deze dingen mogelijk en zo ja, hoe?
a] Kan ik de afstand bepalen van de liften, zonder de track te gebruiken?
b] Kan ik instellen in een ? blok, dat: als je klein bent -> paddestoel, groot -> iets anders?
In SMB3 heb je een orb en de magic wand. Beide zitten niet in het spel. Je hebt maar één manier om het level te beëindigen en dat is met de endgoal van het SMB3 thema in Mario Maker 2.Sméagol schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:16:
Kunnen jullie voor een Mario Maker noob wat dingen bevestigen? Ik loop denk ik tegen wqat beperkingen aan. Naar aanleiding van de SDGQ SMB3 All fortress race, wilde ik dus een klassieke SMB3 fortress maken, maar:
1] Ik kan volgens mij niet van het lava af in het castle thema? Of wel somes? Alleen verbergen eventueel. Ik had liever een bottemless pit.
2] Van de goal kan ik ook niet af volgens mij toch? Ik wil dus traditioneel eindigen met een Boom Boom eindbaas, maar daarna zit sowieso toch nog een goal dan.
In SMM1 zat cumulatieve upgrades. Kan mij niet voorstellen dat ze dat eruit gehaald hebben.3] Deze dingen mis ik geloof ik: ronddraaiende bollen, en de klassieke zwart/witte tegel vloer?
Verder, zijn deze dingen mogelijk en zo ja, hoe?
a] Kan ik de afstand bepalen van de liften, zonder de track te gebruiken?
b] Kan ik instellen in een ? blok, dat: als je klein bent -> paddestoel, groot -> iets anders?
edit: net Story mode uitgespeeld. Geunlocked: Super Hamer (Super Mario 3D World). Heb nog maar 60 van de 100 levels gespeeld, dus misschien dat er meer nog kan komen maar het zijn pakweg 2 items en 7 pakjes/helmpjes die ik vrijgespeeld heb. Niet echt noemens waardig voor de bouwers wat mij betreft.
[ Voor 10% gewijzigd door Robkazoe op 29-06-2019 00:30 ]
Je moest voor een bepaalde datum gepre-order hebben bij Gamemania om die stylus te krijgen. Iedereen erna heeft geen stylus. Dit ivm beperkte voorraad. Was dus meer een early pre-order bonus.KevinK92 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 01:43:
Zijn er hier meer mensen die de game bij Game Mania hebben besteld en geleverd gekregen zonder de stylus terwijl deze er wel bij zou moeten zitten? Bij mijn bestelling staat hij niet toegevoegd, daar staat enkel de pre order
Tot 5 mei kreeg je de stylus, daarna niet meer.KevinK92 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 01:43:
Zijn er hier meer mensen die de game bij Game Mania hebben besteld en geleverd gekregen zonder de stylus terwijl deze er wel bij zou moeten zitten? Bij mijn bestelling staat hij niet toegevoegd, daar staat enkel de pre order
Als hij leuk is zal hij door veel mensen gespeeld worden lijkt me.Maikjuh schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:38:
Hoe groot is de kans dat levels worden gespeeld door mensen die je upload?
Sméagol schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:16:
Zit er in:Robkazoe schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:28:
[...]
In SMM1 zat cumulatieve upgrades. Kan mij niet voorstellen dat ze dat eruit gehaald hebben.
In story mode wordt dit trouwens gedemonstreerd in het eerste Cat Mario level dat je speelt.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Gebruiken jullie de hulp van Luigi vaak, dus dat je items kunt plaatsen in het level? Ik heb dat tot dusver 2x gedaan of is dat alleen voor n00bs
Nou ja, ik heb gister een gemaakt en geüpload en is nog door niemand gespeeld dus dan kan ie ook niet leuk worden bevonden..jori040 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 07:58:
[...]
Als hij leuk is zal hij door veel mensen gespeeld worden lijkt me.
Dus vandaar mijn vraag, wordt het gros van de levels gewoon niet gespeeld?
Je kan hem hier in zetten: https://docs.google.com/f...ngeH6m4tMLfG5Nlg/viewformMaikjuh schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 11:13:
[...]
Nou ja, ik heb gister een gemaakt en geüpload en is nog door niemand gespeeld dus dan kan ie ook niet leuk worden bevonden..
[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 29-06-2019 11:24 ]
Volgens worden levels die na een maand (of iig na een bepaalde tijd) geen Like gehaald hebben verwijderd. Tenminste dat was zo in SMM1.Maikjuh schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 11:13:
[...]
Nou ja, ik heb gister een gemaakt en geüpload en is nog door niemand gespeeld dus dan kan ie ook niet leuk worden bevonden..
Maar heb je level gespeeld hoor. Leuk klein leveltje
Het helpt natuurlijk ook wel om je level een beetje te promoten hier, op Reddit of als je tegen wat kritiek kunt de Youtubers en twitch streamers.Maikjuh schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:32:
Dankje, ik ga zo de andere levels in de database eens proberen. Mijn level was echt gewoon eerste keer uitproberen, niet veel bijzonders! Wilde doorgaan maar toen werd mijn vriendin toch erg ongeduldig, vandaar de korte lengte 😉
Voor degene die hem willen proberen:
95K-H2M-HYG
Ik heb hier al een aantal codes voorbij zien komen, waar dien je die in te voeren om hem te kunnen spelen?
In Course World heb je een ID-knop:ZuidJ schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:10:
Ik heb hier al een aantal codes voorbij zien komen, waar dien je die in te voeren om hem te kunnen spelen?

Heb beide levels gespeeld. Eerste was goed, de tweede vond ik een tandje minder.taker1987 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:55:
[...]
Deze is nog moeilijker ..
SH0-8CK-7HF
Veel succes 😁 zelfs ik had er aardig moeite mee 😂
nothing stops this train
Zit hem nu te spelen. Damnz die is pittig. Misschien dat ik de controlls van de auto nog niet helemaal onder de knie heb maar meestal is mijn auto binnen 20 sec stuk en dan is de rest van het level ook niet meer uit te spelen.Mizojojo schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:54:
Ook mijn eerste creatie staat online 😭 53W-DL5-0GF
Edit: uitgespeeld. Ik vind hem goed. Auto er doorheen krijgen zonder forcehit is volgens mij niet te doen maar met een beetje oefenen is dat ook de enige hit doe je hoeft te nemen.
Edit2
Ook een erg leuk level gegeven. Niet erg lang maar wel vermakelijk met het opblazen van blokjes.jori040 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:31:
Pffffff mijn eerste staat online[H4M-K83-XDG]
Edit3
Ook vermakelijk. Ik had alleen de wolken bovenin weggehaald. Dat maakt het echt te makkelijk. Onderin is uitdagender en IMO leuker.ZuidJ schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:10:
Ik heb zojuist ook de mijn eerste level gemaakt, zal hem zo ook even toevoegen aan de database. Leuk initiatief.
Voor degene die hem willen proberen:
95K-H2M-HYG
edit zoveel:
Leukste spellen staan in de database (zie startpost):
Apeiron 6JW-T4H-20H Dead Shell Speedrun New Super Mario Bros U Desert Course
3
Mortalboy[NL] KK5-1MK-MPF Bolts and trampolines Those coins are shiny!
Eerste is een speedrun met een leuke twist, de tweede is gewoon een leuke lange platformer.
[ Voor 70% gewijzigd door Robkazoe op 30-06-2019 00:21 ]
Levelcode om te oefenen is 9MD-144-RJG. Ik heb nog nooit van mijn leven een shell jump gemaakt en met tien minuten klooien is daar nog geen enkele verandering in gekomen helaas.
Ik ben een aantal aan t schetsen. En het eerste idee voor een eindlevel is af. Nou ja, "af".
3V7-2HY-0FG
Ik wil een wereld maken met 8 levels die een zelfde thema hebben.
Als ik helemaal tevreden ben dan zal ik m aan de database toevoegen.
Ik zoek eigenlijk nog een wiki met alle beschrijvingen.
Zo ontdekte ik net pas hoe je een vraagteken blok; een bloem of een paddestoel geeft waarbij deze rekening houdt met powerup van de speler.
Something something
Ik had 't inmiddels al gevonden door zelf wat te experimenteren. Maar die video was interessant!RayNbow schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 07:58:
[...]
[...]
Zit er in:
[..]
In story mode wordt dit trouwens gedemonstreerd in het eerste Cat Mario level dat je speelt.
M'n focus is echt het bouwen, en ik had daar zo'n zin in dat ik alleen de eerste 10 levels van Story mode gedaan heb, en alleen de basics tutorial heb gekeken. Duurt te lang allemaal haha. Story mode blijf ik wel doen voor de unlocks, en die tutorials kijk is vast later ook nog 'ns. Maar gewoon bouwen is leuker.
Speaking of which.. Ik heb eindelijk m'n allereerste level afgebouwd!
Creator ID: V1B-R8X-71G
Course ID: FTQ-PJN-MGG
Onderstaande tweet heeft een video preview als je die eerst wilt zien.
My very first Mario Maker ever! Check the preview (or not if you want to go in blind). ID: FTQ-PJN-MGG #SuperMarioMaker2 #NintendoSwitch pic.twitter.com/Ws9WYdgLWF
— Thomas Thiele (@TCThiele) 30 juni 2019
Eerste level in de spreadsheet gedaan, maar die is voor mij niet te doen.
YouTube dgr heeft al de eerste troll level gespeeld. Daar zitten dingen in waarvan je je af vraagt hoe iemand binnen 1 dag al een level met zoveel truukjes er uit kan gooien. Fantastisch om te zien.
de tweede bedoel je high castle ? die had ik express wat moeilijker gemaakt , de eerste was best simpel , en de tweede heeft een best pittige irritatie factorRobkazoe schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:58:
[...]
Heb beide levels gespeeld. Eerste was goed, de tweede vond ik een tandje minder.
Ah, allitererende aangelegenheden...Akaendra schreef op zondag 30 juni 2019 @ 10:07:
Eerste level ook toegevoegd, staat in het level document
[Twitter]
voor een preview van een deel van het level
Heb toevallig live zitten kijken toen ie het level aan het bouwen was. Was erg cool. GrandPooBear is ook een toffe streamer om te kijken.Robkazoe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 00:40:
Even een nieuwe reply want mijn oorspronkelijke post gaat nu over van alles en nog wat. Grand Poo Bear heeft een video plus een level gemaakt over Shell jumps:
[YouTube: Super Mario Maker 2: Tech Talk #1: How To Shell Jump]
Levelcode om te oefenen is 9MD-144-RJG. Ik heb nog nooit van mijn leven een shell jump gemaakt en met tien minuten klooien is daar nog geen enkele verandering in gekomen helaas.
Overigens heb ik de Story Mode uitgespeeld, nu de resterende levels nog ervan.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 30-06-2019 15:38 ]
This is the Way.
En uiteraard de normale platform levels.
[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 30-06-2019 17:04 ]
Y3M-T1Y-8JF (SMW)
niet te makkelijk maar ook niet te lastig en hij duurt niet lang.
Lemme know!
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
K74-18V-YWG
7GB-MH8-5PG
Enorm lang bezig geweest met die tweede, toch wel 4 uur bij elkaar opgeteld denk ik. Steeds als ik hem moest spelen om te uploaden kwam ik dan toch weer iets tegen wat ik anders wilde hebben. Compleet in de greep van deze game momenteel
Het is een soort van master course van een van de beste spellenmakers ter wereld.
Ik had verwacht dat het meer een uitleg van de elementen zou zijn. Maar het is meer een filosofie van level design.
Something something
Ik hou ook niet zo van bouwen, te weinig geduld voor. Ik ben echter wel een platformliefhebber en heb SMM2 gekocht. Gelukkig voor ons zijn er vele gamers die het bouwen van levels tot kunst hebben verheven zodat wij, de niet bouwers, los kunnen als platformliefhebbers.NoTimeRemains schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:49:
ik weet niet zeker of ik het bouwen van levels zo leuk ga vinden, maar ik hou wel van platformers, is SMM2 dan wel een game voor mij?
MBY-Y4F-XXG
Zaterdagmiddag nog geen bericht, toch in de stad, dus binnengelopen.
Hij lag wel gewoon in de schappen, maar de preorders waren nog niet binnen... Blijkbaar hadden ze een storing op klantenservice en leversystemen.
Uiteindelijk heb ik 'm uit de winkel gekocht en hebben ze m'n order geannuleerd.
Niet helemaal hoe het had moeten lopen, maar goed, ik heb 'm
Tot nu toe voornamelijk story-mode gespeeld. Lekker inkomen met wat Nintendo bedacht heeft.
Daarna maar aan de slag met gemaakte levels en zelfs eens zien wat voor moois ik ooit gebouwd krijg
-
Verbazingwekkend nog hoeveel content er binnen die paar dagen na release al gemaakt is door iedereen
[ Voor 8% gewijzigd door Chillz op 01-07-2019 13:25 ]
Leeg - Sinds 20180907
SM3D: Grap level welke je binnen 50 seconden uit kan spelen: HJK-7C2-V7G
SMB3: Een platform level met Angry Sun waar je X aantal coins moet hebben als clear condition: M4G-M69-VLF
Niemand heeft ze tot nu toe gespeeld dus je kan de worldfirsts claimen!
Pff jeetje,Mortalboy[NL] schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:05:
Eindelijk, mijn 3e level is dan eindelijk daar. Deze is een stuk lastiger dan mijn vorige gewaardeerde levels. Zin in een kleine uitdaging? Probeer Beetle's treasure dan nu!
MBY-Y4F-XXG
Wel leuk concept.
Ik zit vast bij de chain chomp. Daar ging ik dood, misschien handig om een save punt halverwege te maken, of is die er ook en ben ik gewoon niet zo dicht bij
Something something
Alleen als ik op upload klik, dan zegt ie dat de map al is geüpload. Alleen als ik 'm dan via courseworld ga spelen dan staat de oude er nog.
Weet iemand hoe dat zit?
Moet ik hem dan verwijderen en opnieuw uploaden?
[ Voor 6% gewijzigd door SeenD op 01-07-2019 16:29 ]
Something something
Bij levels met een voorwaarde om de finish te halen is het helaas niet mogelijk om checkpoints te plaatsenSeenD schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:49:
[...]
Pff jeetje,
Wel leuk concept.
Ik zit vast bij de chain chomp. Daar ging ik dood, misschien handig om een save punt halverwege te maken, of is die er ook en ben ik gewoon niet zo dicht bij
Oh ja, da's waar ook.Mortalboy[NL] schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:29:
[...]
Bij levels met een voorwaarde om de finish te halen is het helaas niet mogelijk om checkpoints te plaatsen. Mijn andere levels hebben wel checkpoints. Heb er zelf ook lang over gedaan om het level uit te spelen voordat hij ge-upload kon worden
Het spel is nog nieuw, vergeef mij m'n onwetendheid.
Something something
Mijn eerste level: Forest Escape
Super Mario World level
probeer de 3 x 10 coins mee te pakken!
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Alleen moet ik nog erg wennen aan creëren van lvls, dat vond ik bij deel 1 fijner werken.
Mijn user ID is: 35D-BHG-7XF
Ik heb nu wel 2 lvls geupload maar die zijn even snel in elkaar gegooid, dus let niet op de kwaliteit van deze 2 lvls
Ik probeer zoveel mogelijk jullie lvls te spelen
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 01-07-2019 17:47 ]
nothing stops this train
yup je moet hem via course world (online bij je profiel onderdeel van geuploaded Courses) verwijderen en daarna kan je hem opnieuw uploaden. Ik spreek uit ervaring sinds vanmorgenSeenD schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:28:
Ik had een map gemaakt. En er was een punt waar een hoop mensen naar rechts sprongen omdat ze niet wisten wat ze moesten doen. Nu heb ik daar een pijl naar boven gezet en save gedrukt.
Alleen als ik op upload klik, dan zegt ie dat de map al is geüpload. Alleen als ik 'm dan via courseworld ga spelen dan staat de oude er nog.
Weet iemand hoe dat zit?
Moet ik hem dan verwijderen en opnieuw uploaden?
[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 01-07-2019 17:50 ]
Stommmmm...Kaasje123 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:49:
[...]
yup je moet hem via course world (online bij je profiel onderdeel van geuploaded Courses) verwijderen en daarna kan je hem opnieuw uploaden. Ik spreek uit ervaring sinds vanmorgen

Ik zou zeggen bij kleine wijzigen van minder dan 10% ofzo, dat je dan er over heen kan uploaden. Als ie helemaal anders is, dan zou ik zeggen oké een nieuwe.
Dit is wel jammer, dan ben ik alle historie kwijt.
Something something
En die <10% wijzigingen zorgen er niet voor dat de historie zelf outdated raakt? Wat doe je met recordtijden? Wat doe je met comments die niet meer relevant zijn?SeenD schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:18:
Ik zou zeggen bij kleine wijzigen van minder dan 10% ofzo, dat je dan er over heen kan uploaden. Als ie helemaal anders is, dan zou ik zeggen oké een nieuwe.
Dit is wel jammer, dan ben ik alle historie kwijt.
Er is maar 1 oplossing... een level voldoende testen en niet patchen.
Ik kom er niet doorheen. Bij die on/off switch blijf ik steken. Ook bij je andere level ben ik afgehaakt. Maar denk dat het aan mijn kwaliteiten ligt hoor😅Themperror schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:10:
TMQ-4VQ-V7G SMW styled level, ik heb dit keer wat meer op mijn signposting gelet en hopelijk extra duidelijk geweest met hoe en wat overal, Hij is niet erg makkelijk maar ook niet supermoeilijk zodra je de truukjes doorhebt. Geef em een like als je kan
My second level, a remix of SMB2 1-2. More effort went into this one than intended! ID: 5K2-NGC-LSF #SuperMarioMaker2 #NintendoSwitch pic.twitter.com/2PEEXDsaUY
— Thomas Thiele (@TCThiele) 2 juli 2019
Edit:
That should be "1-3" (it's correctly named in-game 😉). It's pretty funny (and probably telling) that it never actually occurred to me to use the Switch NES app for reference.. I used Let's play videos. Anyway, now I realized this, here's a comparison video. pic.twitter.com/RKVXj5fBYu
— Thomas Thiele (@TCThiele) 2 juli 2019
[ Voor 12% gewijzigd door Sméagol op 02-07-2019 08:23 ]
[Twitter: https://twitter.com/MattThorson/status/1144514048651743232]
Levels:
- Banzai Bounce: Q43-GXB-WHG
- Desert of Despair: H8K-3B9-WDG
- Starlight Shells: PHP-GYT-VJG
- Shrine of the Sacred Stiletto: 5YG-7DN-PGG
Maker ID: JVY-3W4-11H
Damn it, goed punt.RayNbow schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:34:
[...]
En die <10% wijzigingen zorgen er niet voor dat de historie zelf outdated raakt? Wat doe je met recordtijden? Wat doe je met comments die niet meer relevant zijn?
Er is maar 1 oplossing... een level voldoende testen en niet patchen.
Eigenlijk zou ik wel een tijdelijke upload willen hebben, zodat ik hem naar een aantal mensen kan sturen en dat ze hem dan kunnen testen. En dat je hem daarna pas echt online zet.
Something something
De eerste of de 2e?McLovinB schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:24:
[...]
Ik kom er niet doorheen. Bij die on/off switch blijf ik steken. Ook bij je andere level ben ik afgehaakt. Maar denk dat het aan mijn kwaliteiten ligt hoor😅
De eerste on/off switch moet je
De 2e moet je
[ Voor 5% gewijzigd door Themperror op 02-07-2019 09:22 ]
Ik weet niet of ik het helemaal goed gezien heb, maar bij mij stond er iets van 00020072019. Ik heb in ieder geval de 7 en 2019 gezien. Dit is dus de datum 20-07-2019.
Gisteravond heb ik een youtube video bekeken met de eindcredits, en hier stond als score 00006262019 (engelse notatie). 26-06-2019 is een wat vreemde datum, weet niet wat daar mee bedoeld word. Het spel is namelijk uitgekomen op 28-06-2019.
Is iemand anders dit ook opgevallen? Zal de datum veranderd zijn d.m.v. een datum, is dit per persoon verschillend?
Ik vond het iig erg opvallend. Wellicht wordt er op die datum dan wat aangekondigd ofzo...
PC7-DYB-54G
[ Voor 6% gewijzigd door SoEnergic op 03-07-2019 12:26 ]
Verwijderd
Datum dat je hem uitspeelt waarschijnlijkMortalboy[NL] schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 12:19:
Is iemand dichtbij de eindcredits in story mode? Ik heb hem gisteren "uitgespeeld", en vlak op het einde kwam er een score in beeld. Deze score ging vrij snel weg, maar het viel mij op dat hier een datum stond.
Ik weet niet of ik het helemaal goed gezien heb, maar bij mij stond er iets van 00020072019. Ik heb in ieder geval de 7 en 2019 gezien. Dit is dus de datum 20-07-2019.
Gisteravond heb ik een youtube video bekeken met de eindcredits, en hier stond als score 00006262019 (engelse notatie). 26-06-2019 is een wat vreemde datum, weet niet wat daar mee bedoeld word. Het spel is namelijk uitgekomen op 28-06-2019.
Is iemand anders dit ook opgevallen? Zal de datum veranderd zijn d.m.v. een datum, is dit per persoon verschillend?
Ik vond het iig erg opvallend. Wellicht wordt er op die datum dan wat aangekondigd ofzo...
De 1e,Themperror schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:20:
[...]
De eerste of de 2e?
De eerste on/off switch moet jespoiler:niet raken, moet je onderdoor springen op de andere noteblock
De 2e moet jespoiler:via de bullet bill doen, terugkomen op de skull platform en dan doorspringen
Omdat ik zelf nog niet aan het maken van levels ben toegekomen, ben ik vooral op zoek naar goede makers.Ik heb in ieder geval een geweldige makers-code voor jullie:
JVY-3W4-11H
Echt al 2 geweldige levels gespeeld, echt de beste tot nu die ik gespeeld heb. Moeilijk maar wel doenlijk.
Level codes: Q43-GXB-WHG en PHP-GYT-VJG
We hebben een course/maker database waar je jouw Course ID of Maker ID kunt toevoegen en die van andere Tweakers kunt checken!