Knijpt KPN torrent verkeer?

Pagina: 1
Acties:
  • 590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andregroeneveld
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-03 09:29
Het antwoord op een topic dat gesloten is dus doe ik het op deze manier. Misschien dat een admin dit als laatste bij de originele topic kan zetten.

Allen, ik heb de oorzaak gevonden. Het ligt NIET aan KPN maar aan de app Killer Control Center. Deze app had ik verwijderd maar is op een of andere duistere manier weer geïnstalleerd en was uit mijn gezichtsveld.
In deze app kun je de download en upload snelheid instellen als je gaat gamen. Ik heb dit op maximaal gezet en nu is het weer als vanouds. Dit heeft mij toch een tijd gekost om te achterhalen. Pfffff 😥

Groetjes André,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

*kuch* [MSI GT80] Wel volledig download maar bijna geen upload

Volgens mij was je er al bekend met dat Killer continu invloed heeft op machines, al dan niet door bepaalde settings, oude drivers, aanvullende meuk die ze meeleveren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
MAX3400 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 08:44:

Volgens mij was je er al bekend met dat Killer continu invloed heeft op machines, al dan niet door bepaalde settings, oude drivers, aanvullende meuk die ze meeleveren.
Niet te vergeten dat ze ook een memory leak hebben/hadden waardoor het systeem na verloop van tijd zeer traag word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andregroeneveld
MAX3400 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 08:44:

Dat klopt en Killer Control Center was ook niet meer geïnstalleerd maar na de een Windows Update stiekem terug gekomen. Daarom maakte ik mij daar ook niet meer druk over. Dit keer heb ik het zelf ontdekt.

Groetjes André,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andregroeneveld
xh3adshotx schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:10:
[...]

Niet te vergeten dat ze ook een memory leak hebben/hadden waardoor het systeem na verloop van tijd zeer traag word.
Wie heeft een memory leak? De app of het geheugen zelf?

Groetjes André,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03
Tja.... en nu?

Een topic openen is prima, als je een vraag hebt. Maar een mededeling??
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.