instagram account per ongeluk verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 17.945 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1160782

Topicstarter
Mijn vraag:

Hi! Ik heb dus per ongeluk mijn instagram account verwijderd, in plaats van tijdelijk uitgeschakeld. Nu wil ik mijn account weer terug, want er staan foto's op die ik nergens anders heb... maar ik kan mijn account ook nergens meer vinden. En is er weinig hulp te vinden op de website van instagram zelf.

Is het gewoon allemaal weg en heb ik geen andere keus dan een nieuwe te maken, of is er toch nog een oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peteroff
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb je deze al geprobeerd:Tik onder Aanmeldlink versturen op Meer hulp nodig? en volg de instructies op het scherm.

[ Voor 21% gewijzigd door peteroff op 17-02-2019 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik kan mijn eigen account ook niet meer terugvinden en als ik me probeer aan te melden staat er: er is een verzoek ingediend om dit account te verwijderen.
en dan word ik verwezen naar hun hulpcentrum, waar je van een boom naar een bos wordt gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oh ik denk dat het niet meer kan worden geholpen... ik krijg nu te zien: je account is verwijderd omdat het in strijd is met onze voorwaarden. Je kunt je niet meer bij dit account aanmelden en niemand kan het account meer zien. We kunnen accounts die zijn verwijderd vanwege dit type schendingen, niet herstellen.

Dus... klote..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peteroff
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ja dat zal dus de voorwaarde zijn als je het account zelf hebt verwijderd, er geen hulp kan worden geboden.
Een optie was nog om via "meer hulp" een ander veilig (als het email adres door de hack is gewijzigd) email adres te gebruiken voor communicatie richting Instagram, en een ik ben gehackt status te melden. Maar daar trappen ze dus niet in, en voor jouw ook niet van toepassing.

[ Voor 6% gewijzigd door peteroff op 17-02-2019 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee ik kan ook geen aanmeldlink meer naar mezelf versturen. als je je account verwijderd hebt krijg je em gewoon nooit weer terug. klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakoewakoe
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22-11-2020
Hallo. Vraagje. Ik kan niet meer bij mijn instagram account. Ik heb me afgemeld en kom er niet meer in. Ik kan ook geen beveiligingscode ontvangen omdat mijn oude mobiel nummer nog in staat. Ik heb nu een nieuwe nummer. Was vergeten het nummer te wijzigen. De code wordt nu dus naar het oude mobiel nummer gestuurd. Ik heb geprobeerd via fb maar kom er ook niet in. Is er nog een mogelijkheid om toch bij mijn instagram account te komen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:12

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Lees even onze Quickstart door en ons Internetmarketing Beleid en open dan een eigen topic i.p.v. dat je andermans oude koe uit de sloot trekt en kaapt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 22-11-2020 13:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.