Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PatrickL86
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 17-06-2024
Dag allen,

Ik heb een 3tal offertes gehad en de offerte van FeelFreeSolar sprint het meeste in het oog: een offerte voor 16 GCL-M6/60B 300WP panelen inclusief SolarEdge omvormer, 16 optimizers en installatie voor EUR 5.900 ex BTW. Ik heb zelf zoveel zitten zoeken op het internet, maar zie door de bomen het bos niet meer. GCL is een grote partij uit Hongkong (nummer 6 wereldwijd) dus je zou denken dat die toch goede spullen moeten leveren.

Paar vragen:
- Iemand ervaring met panelen van GCL?
- Waar staan duidelijke overzichten van wat voor panelen er zijn met ombrengst, voor- en nadelen?
- Hoe is deze prijs?

Nog tips/informatie...graag :)

Hartelijk dank van een zeer geinteresseerd persoon in zonnepalenen :)

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:17

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

@PatrickL86
tip: eigen topic en hier een link naar dat topic plaatsen.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
PatrickL86 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:39:
Dag allen,

Ik heb een 3tal offertes gehad en de offerte van FeelFreeSolar sprint het meeste in het oog: een offerte voor 16 GCL-M6/60B 300WP panelen inclusief SolarEdge omvormer, 16 optimizers en installatie voor EUR 5.900 ex BTW. Ik heb zelf zoveel zitten zoeken op het internet, maar zie door de bomen het bos niet meer. GCL is een grote partij uit Hongkong (nummer 6 wereldwijd) dus je zou denken dat die toch goede spullen moeten leveren.

Paar vragen:
- Iemand ervaring met panelen van GCL?
- Waar staan duidelijke overzichten van wat voor panelen er zijn met ombrengst, voor- en nadelen?
- Hoe is deze prijs?

Nog tips/informatie...graag :)

Hartelijk dank van een zeer geinteresseerd persoon in zonnepalenen :)
- GCL... Nog nooit van gehoord (tot nu)
- Duidelijke overzichten zijn er niet. Het blijft stil Zonnepanelen en omvormers in de Pricewatch?
- Omdat het nu solaredge is, kan het vast goedkoper. (zie winkelman hengelo, solar-bouwmarkt, sun-solar punt nl)

Wat vragen van mijn kant:
- Schaduw, ligging (richting), 3-fase of 1-fase in huis, fotos dak, fotos google maps, afmetingen dak ?

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek