Ik wist niet precies waar ik dit moest posten omdat het een potentiel aankoopadvies vraag is I guess.
Ik zoek een?
Voeding
Wat is je budget?
Zo laag mogelijk aka ~50 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een bekend merk zoals Corsair, Cooler master. Ik zit nu te kijken naar [Cooler Master 500W, ATX voeding, MasterWatt Lite].
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i5 4430
MSI 1060 6GB
1 SSD en 2 HDDs
HKC SZ 430 PDR (voeding, 430W)
Het probleem is dat ik nu net de MSI 1060 6GB gekocht heb en die alleen 8 pin accepteert. Mijn voeding heeft enkel een 6 pin connector (dus geen 6+2 helaas). Kan ik de 6 pin connector erin stoppen en de andere 2 pins open laten? Of moet ik echt eraan toegeven en een nieuwe voeding kopen.
(Ik weet dat 430W aan de lage kant is maar ik heb al meerdere keren gelezen dat dit gewoon goed te doen is met de 1060 omdat het een zuinige kaart is (120W TDP).)
Ik zoek een?
Voeding
Wat is je budget?
Zo laag mogelijk aka ~50 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een bekend merk zoals Corsair, Cooler master. Ik zit nu te kijken naar [Cooler Master 500W, ATX voeding, MasterWatt Lite].
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i5 4430
MSI 1060 6GB
1 SSD en 2 HDDs
HKC SZ 430 PDR (voeding, 430W)
Het probleem is dat ik nu net de MSI 1060 6GB gekocht heb en die alleen 8 pin accepteert. Mijn voeding heeft enkel een 6 pin connector (dus geen 6+2 helaas). Kan ik de 6 pin connector erin stoppen en de andere 2 pins open laten? Of moet ik echt eraan toegeven en een nieuwe voeding kopen.
(Ik weet dat 430W aan de lage kant is maar ik heb al meerdere keren gelezen dat dit gewoon goed te doen is met de 1060 omdat het een zuinige kaart is (120W TDP).)