Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

16 GCL-M6/60B 300WP panelen - advies!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.130 views

Vraag

• PatrickL86
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 17-06-2024
Dag allen,

Ik zit al een poostje te denken aan het plaatsen van zonnepanelen op een schuin dak (35 graden) oost-west. Ik heb een 3tal offertes gehad en de offerte van FeelFreeSolar sprint het meeste in het oog: een offerte voor 16 GCL-M6/60B 300WP panelen inclusief SolarEdge omvormer, 16 optimizers en installatie voor EUR 5.900 ex BTW. Er zouden 7 panelen aan de oostkant komen en 9 aan de westkant.

Ik heb zelf zoveel zitten zoeken op het internet, maar zie door de bomen het bos niet meer. GCL is een grote partij uit Hongkong (nummer 6 wereldwijd volgens verschillende site) dus je zou denken dat die toch goede spullen moeten leveren.

Paar vragen:
- Iemand ervaring met panelen van GCL?
- Waar staan duidelijke overzichten van wat voor panelen er zijn met ombrengst, voor- en nadelen?
- Hoe is deze prijs?

Nog tips/informatie...graag :)

Hartelijk dank alvast!

Alle reacties

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
- GCL... Nog nooit van gehoord (tot nu)
- Duidelijke overzichten zijn er niet. Het blijft stil Zonnepanelen en omvormers in de Pricewatch?
- Omdat het nu solaredge is, kan het vast goedkoper. (zie winkelman hengelo, solar-bouwmarkt, sun-solar punt nl)

Wat vragen van mijn kant:
- Schaduw, ligging (richting), 3-fase of 1-fase in huis, fotos dak, fotos google maps, afmetingen dak (pannen tellen)?

[ Voor 113% gewijzigd door AUijtdehaag op 15-02-2019 16:22 ]

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:15

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.