Toon posts:

instagram feed klopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
instagram laat andere volgers zien dan dat ik daadwerkelijk heb mijn vrienden zien dat ik er 333 heb maar ik zelf 309 ook blijft er een account dat ik heb uitgelogd in mijn instagram staan ook na verwijderen en opnieuw installeren snapchat. een vriend van mij had ook op gegevens onthouden gedrukt toen hij een account uitlogde maar toen hij opnieuw installeerde was het weg. wanneer iemand anders inlogde op mijn account kon die wel de goede volgers zien ik ben dus van mening dat het ligt aan dat account wat niet weg kan na uitloggen en app verwijderen (telefoon opnieuw opstarten en app verwijderen al geprobeerd)

ik heb hulp nodig !!

alvast bedankt

met vriendelijke groet

Alle reacties

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Ik betwijfel of deze vraag in het juiste topic staat, anyway, dit klinkt als cache.
Misschien kun je dit proberen: https://macworld.nl/artik...PI_COOKIE_REDIRECTED=True

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Geen idee wat dit met iPhones & iPads te maken heeft, dus een move richting Internetmarketing & Social Media :)

Daarnaast @Verwijderd, zou je je tekst wat kunnen verbeteren door het toevoegen van hoofdletters en leestekens? In deze woordenbrij is het erg lastig om uit te vinden wat nu het probleem is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik kom niet uit deze woordenbrei en ik zie ook niet wat dit in Internetmarketing & Social Media te zoeken heeft (@Daedalus ;) ): Wat hoort hier niet.

Ik kan @Verwijderd alleen maar adviseren om eens onze Quickstart door te nemen en dan onze lijst met fora goed te bekijken en eens een nieuwe poging te wagen waarbij er, gewoon zoals dat op de basisschool geleerd is, interpunctie en andere gebruikelijke constructies gebruikt worden om 't verhaal begrijpbaar te maken.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.