Stucky: oude posts geen gekleurde datum

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Het viel me op dat in een stucky-topic (Crypto opgeven aan belasting [NL]) de datum van posts die meer dan 2 weken oud zijn niet rood gekleurd is, zoals in reguliere topics. Is dat 'by design', of een foutje?

Zo scherp als een voetbal!

Alle reacties

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

De rode datum wordt inderdaad alleen gedaan bij reguliere topics. Dit met als idee dat bij bijvoorbeeld een Faq of een Sticky de datum minder belangrijk is. Of dat ook voor een Stucky zo is is dan weer een tweede...

Intentionally left blank

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
crisp schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:23:
De rode datum wordt inderdaad alleen gedaan bij reguliere topics. Dit met als idee dat bij bijvoorbeeld een Faq of een Sticky de datum minder belangrijk is. Of dat ook voor een Stucky zo is is dan weer een tweede...
Bij een FAQ of een sticky kan ik me dat inderdaad goed voorstellen. Maar juist omdat users in een stucky ook kunnen reageren, lijkt het me logisch(er) om die te behandelen als een regulier topic dat toevallig een andere plaats in een lijstje heeft.

Zo scherp als een voetbal!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

De uitzondering geldt nu alleen nog maar voor Faq en Sticky, dus oude berichten in een stucky krijgen voortaan ook een rode datum :)

Intentionally left blank