Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote leaf topic ( is er eigenlijk niet )

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

• wwwmarcel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 13:03
terwijl het toch 1 van de grootste ev'er is...

Ik heb geen kennis om het op te starten, maar ben wel benieuwd naar alle bevindingen..

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:16

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Staat er niks in Elektrische auto's - deel 4 dan?

Moet eerlijk zeggen; zowel de titel als inhoud van de topicstart doet me nou niet direct springen van vreugde.

Add and message me on XBL for FM7 or FH4: OctagonQontrol

• wwwmarcel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 13:03
sorry, ik dacht al wel, dat dit geen boeiende topic zou zijn...en ik heb heel het forum al doorzocht...maar het bleef me verbazen...vandaar dat ik het aanhaalde..van mij mag hij ook verwijderd worden.

Maar blijft gek

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Met een Topicstart als deze zou een Leaf-topic er ook niet gauw komen. Gezien de karige inzet gaat dit topic op slot. Voor algemene discussies over de Leaf en/of andere elektrische auto's is er altijd nog Elektrische auto's - deel 4.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True