Gaming pc 1000€

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Is dit een goede gaming pc voor casual gaming

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb al een m.2 ssd en een 1 tb hdd

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Asus rog strix b450-f
Amd ryzen 5 2600
Corsair vengeance rgb set 2x 8gb
2e hands asus rog strix 1080 8gb
Nzxt h500 zwart
En een 750 watt psu

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Zucht...

DAA beleid

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Verwijderd kijk eens als voorbeeld naar Advies gevraagd voor mijn build (game+workstation) en de geleverde informatie door de topicstarter. En vergelijk dat eens met jouw informatie in je topics.

Puur een observatie; je vergeet eenvoudigweg veel in te vullen en dat probeert @pjot1 aan te geven aan je.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Dat je dit topic opende stonden er allerlei vragen, deze heb je weg gehaald, zo kunnen we geen goed passend advies geven.

Voor patience is dit een geweldig systeem!

Overigens zegt een 750W voeding niks, buiten het feit dat dit overkill is.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Ik wil geen mod uithangen, maar je hebt al meer gelijke topics geopend. hou het bij 1 ipv telkens nieuw topic openen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 09-02-2019 12:20 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 12:16:
@Verwijderd kijk eens als voorbeeld naar Advies gevraagd voor mijn build (game+workstation) en de geleverde informatie door de topicstarter. En vergelijk dat eens met jouw informatie in je topics.

Puur een observatie; je vergeet eenvoudigweg veel in te vullen en dat probeert @pjot1 aan te geven aan je.
Ik wil ongeveer 1000€ uitgeven aan deze pc
Ik weet eigenlijk niet echt wat ik nodig heb (daarom ben ik hier 😂)

Ik ben zelf een zeer grote fan van asus rog waarom weet ik eigenlijk niet. Ik heb gewoon een soort klik met asus.
De enige 2 eisen die ik heb zijn dat de pc redlijk stil is en geen rood kleuren heeft. (Liefst gewoon zwart)

Ik ga niet overklokken.
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven over de pc en als er andere betere onderdelen zijn dat kunnen laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Overklokken met een 2600? Nope, not gonna happen properly.

Sorry maar als je erbij blijft "weet niks, leest niks, verbetert niks", dan krijg je misschien 30 verschillende systemen genoemd en ben je nog steeds geen stap verder om wat te kopen.

Je kan reviews lezen van afzonderlijke componenten, alsnog je topicstart goed & correct neerzetten, benchmarks doornemen, de OC-topics een kritisch lezen, etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 12:43:
Overklokken met een 2600? Nope, not gonna happen properly.

Sorry maar als je erbij blijft "weet niks, leest niks, verbetert niks", dan krijg je misschien 30 verschillende systemen genoemd en ben je nog steeds geen stap verder om wat te kopen.

Je kan reviews lezen van afzonderlijke componenten, alsnog je topicstart goed & correct neerzetten, benchmarks doornemen, de OC-topics een kritisch lezen, etc.
Maar ik dacht dat ze iets anders bedoelde. Wat ik denk ik nodig heb staat helemaal boven aan deze discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit kan prima verder in Gaming pc voor ongeveer 1000€. AUB geen nieuwe topics meer aanmaken. Je zult je echt moeten gaan verdiepen in de materie, anders heeft een topic geen zin. Dan kan je beter de eerste de beste computerwinkel binnenlopen met 1K in je hand en dan word je daar geholpen, no questions asked.

[ Voor 48% gewijzigd door br00ky op 09-02-2019 22:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.