Mijn vraag:
Ik heb na veel omwisselen eindelijk een tv gevonden zonder dode pixels (zie topic TV met dode pixel garantie).
Echter viel me vandaag in 1x op dat het paneel niet recht in het frame zit.
Ook vind ik dat er best wel een dikke zwarte rand zit tussen het frame en het paneel aan de linkerkant.
Rechts is het een heel stuk minder.
Foto links:

Foto rechts:

Het is misschien wat ver gezocht maar ik vraag me toch af of dit normaal is?
Ik moet er wel bijzeggen dat de zwarte rand op de foto dikker lijkt dan in het echt maar je ziet het wel.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung UE55NU7100.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- TV gereset
- Op google en tweakers gezocht naar "tv met paneel niet in het midden" en "zwarte rand tv" maar dan krijg je alleen topics over waar de resolutie niet goed ingesteld staat waardoor je zwarte balken krijgt. Wat ik heb zit zeg maar altijd in de tv.
Ik heb na veel omwisselen eindelijk een tv gevonden zonder dode pixels (zie topic TV met dode pixel garantie).
Echter viel me vandaag in 1x op dat het paneel niet recht in het frame zit.
Ook vind ik dat er best wel een dikke zwarte rand zit tussen het frame en het paneel aan de linkerkant.
Rechts is het een heel stuk minder.
Foto links:

Foto rechts:

Het is misschien wat ver gezocht maar ik vraag me toch af of dit normaal is?
Ik moet er wel bijzeggen dat de zwarte rand op de foto dikker lijkt dan in het echt maar je ziet het wel.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung UE55NU7100.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- TV gereset
- Op google en tweakers gezocht naar "tv met paneel niet in het midden" en "zwarte rand tv" maar dan krijg je alleen topics over waar de resolutie niet goed ingesteld staat waardoor je zwarte balken krijgt. Wat ik heb zit zeg maar altijd in de tv.
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl