Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

TRÅDFRI bewegingssensor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Finesoul
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 25-03 09:27
Is het mogelijk om de TRÅDFRI Draadloze bewegingssensor te koppelen aan de klikaanklikuit .

Alle reacties

• gysman11
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20:01
Voor alles omtrent tradfri is er een apart forum:
Ikea Trådfri - Ervaringen & discussie

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:30

MsG

Forumzwerver

Wat heb je nog meer qua hardware? Als je voor een open source controller gaat als HomeAssistant of bijvoorbeeld met HomeAssistant, gecombineerd met een Zigbee2mqtt USB-stick en bijvoorbeeld een RFLink is er veel meer aan elkaar te knopen.

Fabrieks-af gaat Klikaanklikuit (dat überhaupt op 868 Mhz zit óf het legacy 433Mhz) niet kunnen communiceren met het Zigbee Tradfri op de 2.4 Ghz-band.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Finesoul
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 25-03 09:27
Heb momenteel enkel Klikaanklikuit met google assistant en nog een paar devices van Mydlink.

• gysman11
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20:01
MsG schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:48:
Wat heb je nog meer qua hardware? Als je voor een open source controller gaat als HomeAssistant of bijvoorbeeld met HomeAssistant, gecombineerd met een Zigbee2mqtt USB-stick en bijvoorbeeld een RFLink is er veel meer aan elkaar te knopen.

Fabrieks-af gaat Klikaanklikuit (dat überhaupt op 868 Mhz zit óf het legacy 433Mhz) niet kunnen communiceren met het Zigbee Tradfri op de 2.4 Ghz-band.
Absoluut niet waar, afhankelijk van de apparatuur die gebruikt wordt.

https://www.klikaanklikuit.nl/nl/zigbee

Wel onhandig zo, twee topics. Daarom gaf ik al eerder aan (zonder inhoudelijke reactie) dat je dit verder moest oppakken in het Tradfri topic.

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:30

MsG

Forumzwerver

gysman11 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:18:
[...]

Absoluut niet waar, afhankelijk van de apparatuur die gebruikt wordt.

https://www.klikaanklikuit.nl/nl/zigbee

Wel onhandig zo, twee topics. Daarom gaf ik al eerder aan (zonder inhoudelijke reactie) dat je dit verder moest oppakken in het Tradfri topic.
Ah KAKU is sinds kort ook in 2019 aanbeland en gaat nu ook op de Zigbee-bandwagon, dat wist ik niet, dat is nog niet zo heel lang zo dacht ik. @Finesoul welke klikaanklikuit-spullen heb je exact? Want nu is het allemaal heel vaag en karig qua informatieverstrekking.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Erwin_83
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 05:58

Erwin_83

Gasloos sinds 01-12-2017

De ICS-2000 die met zigbee overweg kan is er al een paar jaar volgens mij.
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True