Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik het voornamelijk voor gaming en voor foto- en videobewerking. Games die ik speel: CS:GO, Fortnite, Rocketleague. Ik speel 1080p en ik zou graag met dit systeem 144+ fps willen halen(ook al moet ik dan settings op low zetten). Verder gebruik ik lightroom voor foto's(semi-professioneel) en première pro voor video. (adobe programmas lopen nu prima op mijn laptop, games zijn meer de bottleneck dus vandaar dat ik ook een systeem wil gaan bouwen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
800euro is echt de maximum prijs
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ducky one 2 tlk toetsenbord, razer deathadder elite muis en LG 24 inch monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik werk met een budget en als ik leuk kan gamen op 1080p en verder goed met adobe programma's kan werken dan ben ik dik tevreden. Verder mag het er mooi uit zien en ook enigszins stil zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, prijs/kwaliteit staat voorop
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een witte kast van NZXT uit gekozen met tempered glass. Heb producten gekozen die neutraal uitzien, zwart of grijs. Ik wil later nog RGB fans nemen, maar eerst kijken hoe de fans die erbij komen het doen.
Ga je overklokken?
Nee, ik verwacht van niet. Ik heb hier geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag feedback of het een goed systeem is, of als betere product of goedkoper weet. Is de voeding van 400w voldoende? Ik vind de kast er mooi uitzien, maar weet iemand of die ook een beetje stil is en goede airflow heeft?
Ik gebruik het voornamelijk voor gaming en voor foto- en videobewerking. Games die ik speel: CS:GO, Fortnite, Rocketleague. Ik speel 1080p en ik zou graag met dit systeem 144+ fps willen halen(ook al moet ik dan settings op low zetten). Verder gebruik ik lightroom voor foto's(semi-professioneel) en première pro voor video. (adobe programmas lopen nu prima op mijn laptop, games zijn meer de bottleneck dus vandaar dat ik ook een systeem wil gaan bouwen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
800euro is echt de maximum prijs
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ducky one 2 tlk toetsenbord, razer deathadder elite muis en LG 24 inch monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik werk met een budget en als ik leuk kan gamen op 1080p en verder goed met adobe programma's kan werken dan ben ik dik tevreden. Verder mag het er mooi uit zien en ook enigszins stil zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, prijs/kwaliteit staat voorop
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een witte kast van NZXT uit gekozen met tempered glass. Heb producten gekozen die neutraal uitzien, zwart of grijs. Ik wil later nog RGB fans nemen, maar eerst kijken hoe de fans die erbij komen het doen.
Ga je overklokken?
Nee, ik verwacht van niet. Ik heb hier geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag feedback of het een goed systeem is, of als betere product of goedkoper weet. Is de voeding van 400w voldoende? Ik vind de kast er mooi uitzien, maar weet iemand of die ook een beetje stil is en goede airflow heeft?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | ASRock B450 Pro4 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 215,- | € 215,- |
| 1 | NZXT H500 Wit | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 68,50 | € 68,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 794,07 | |