[Feature] Herplaats Carriere in de werkbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 1.349 views

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Om van de FP naar het forum te switchen gebruik ik regelmatig de forum knop, maar nu er Carrière voor in de plaats is gekomen klik ik elke keer daarop i.p.v. forum.

Kunnen jullie hem verplaatsen naar een andere locatie?

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Het was mij niet eens opgevallen.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:56

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ja zet die menu link naar Meer :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 17:38
code:
1
2
3
#navMenu li:nth-last-child(2) {
  display: none;
}

In je Custom CSS en klaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:38
En als je echt de volgorde in je custom css wilt aanpassen, dan zou je iets kunnen proberen met een flexbox :)

Edit:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
ul#navMenu {
  display: flex;
  flex-direction: row;
}
#navMenu li:nth-child(6) { order: 7;}
#navMenu li:nth-child(7) { order: 6;}
#navMenu li:nth-child(8) { order: 8;}

[ Voor 30% gewijzigd door Coffeemonster op 04-02-2019 17:47 ]

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat de Forum knop nu op een andere plaats zit is echt verschrikkelijk irritant..pas nu merk hoezeer je gewend bent om de muis naar één plek te bewegen, klik nu steevast verkeerd :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:27
adblock > element blokkeren. Done :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Reagerend als bezoeker, mijn rode nick heeft hier nul waarde:

Ik ben 'vrij actief negatief' over GoT krijgt een schermruimte opvretend Google design ?! dus weet niet of ik recht van spreken heb, maar

als ze rekening moeten houden met de muscle memory van de muishand, dan is er nul verbetering op de site mogelijk. Dit lijkt me iets dat binnen no time gewend is. Over een maand sta je raar te kijken als het wel zou zijn omgedraaid. Heck. Als je een nieuwe werkplek met andere resolutie zou nemen klik je al mis als je een bepaalde positie gewend bent.

Gewoon paar dagen wennen, zou mijn mening zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

F_J_K schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:45:

Reagerend als bezoeker, mijn rode nick heeft hier nul waarde:

Ik ben 'vrij actief negatief' over GoT krijgt een schermruimte opvretend Google design ?! dus weet niet of ik recht van spreken heb, maar

als ze rekening moeten houden met de muscle memory van de muishand, dan is er nul verbetering op de site mogelijk. Dit lijkt me iets dat binnen no time gewend is. Over een maand sta je raar te kijken als het wel zou zijn omgedraaid. Heck. Als je een nieuwe werkplek met andere resolutie zou nemen klik je al mis als je een bepaalde positie gewend bent.

Gewoon paar dagen wennen, zou mijn mening zijn.
Mee eens, dat went. Echter is bijkomend het onderdeel - voor mij en in mijn ogen - nutteloos, ik hoef en wil daar niet kijken i.t.t. de overige onderdelen bovenin..maar ik denk dat ik het mijzelf lastig(er) maakt om het nu actief tegen te gaan, des te meer "wennen" is het in de toekomst :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik klik uit automatisme op de knop naast de pijl naar beneden, ik vermoed dus dat dit met voorbedachte raad is gedaan om zo mensen te lokken, anders zou het niet opvallen. Jammer.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Slavy schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:45:
Ik klik uit automatisme op de knop naast de pijl naar beneden, ik vermoed dus dat dit met voorbedachte raad is gedaan om zo mensen te lokken, anders zou het niet opvallen. Jammer.
Ik reageer als gebruiker en niets als crewlid

Er zit echt niet overal een complot of voorbedachte raden achter hoor. Het is naar mijn mening gewoon logisch dat een nieuw item aan het einde van de lijst wordt toegevoegd.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Zeehond schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:50:
[...]

Er zit echt niet overal een complot of voorbedachte raden achter hoor. Het is naar mijn mening gewoon logisch dat een nieuw item aan het einde van de lijst wordt toegevoegd.
Als het aan het einde van de lijst toegevoegd zou worden zou het onder "Over Tweakers" staan.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:23
Ik vraag me af waarom het in de bovenbalk staat het is toch gewoon een onderdeel van V&A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
jbhc schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:49:
Ik vraag me af waarom het in de bovenbalk staat het is toch gewoon een onderdeel van V&A?
Slavy schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:42:
[...]

Als het aan het einde van de lijst toegevoegd zou worden zou het onder "Over Tweakers" staan.
Het is bedoeld als een nieuw hoofdonderdeel, dan hoort het dus niet in een submenu te staan. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:24
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die per ongeluk al meerdere keren op Carrière is gekomen. Vrij irritant die plaatsing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Als dit perse een knop moet worden waarom zou dit niet onder 'Meer' kunnen passen zoals alle andere koppen waar eigenlijk niemand iets om geeft.

Eigenlijk wil je dat die knoppen gebaseerd op de aantal clicks een volgorde krijgen. Maar dan gaat het idee natuurlijk teniet dat we die knop zien en er mogelijk op clicken ook teniet.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeehond schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:50:
[...]

Zet het gewoon tussen Nieuws en Reviews aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het zelf in m'n adblock filter geflikkerd. Dat werkt prima ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:27
Typisch zo'n knopje wat onder 'meer' hoort te vallen, maar in de balk staat omdat het een potentiële cashcow is voor tweakers als bedrijf. Zeker geen knopje dat geplaatst is met de gebruikers in gedachten in ieder geval. Je komt hier voor nieuws/reviews/etc, niet om een baan te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Verwijderd schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:05:
[...]

Zet het gewoon tussen Nieuws en Reviews aub :)
Dan is het weer irritant voor de gebruikers die naar de pagina reviews willen gaan ;).
Renzzie schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:36:
Typisch zo'n knopje wat onder 'meer' hoort te vallen, maar in de balk staat omdat het een potentiële cashcow is voor tweakers als bedrijf. Zeker geen knopje dat geplaatst is met de gebruikers in gedachten in ieder geval. Je komt hier voor nieuws/reviews/etc, niet om een baan te zoeken.
Jij wellicht, maar er zijn meer gebruikers. Er is al een tijd Tweakers elect, en nog langer Tweakers IT banen. Die zullen niet al een tijd bestaand omdat niemand ze gebruikt of er in geïnteresseerd is ;) .

200 fish found!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Word er nog wat meegedaan?

Het grote adblocking topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Technisch gezien is de menu-optie helemaal niet op de plaats van het forum gekomen. Er is domweg een optie na het Forum aan het menu toegevoegd. Vziw is de Forum-optie zelfs evenveel pixels vanaf het logo "blijven staan".
Maar als je referentie de rechterkant van het menu was, dan zal het allicht even wennen zijn :)

En het is vziw juist "achteraan" gezet ("Meer" staat natuurlijk wel altijd aan het einde) omdat het niet belangrijker is dan de opties die er al stonden.
Overigens is er verder vziw ook bewust niet aan het menu gezeten, dus er is niet gekeken naar het op "volgorde van belangrijkheid" of een andere "perfecte volgorde" zetten van de andere menu-items.

Het is verder typisch een onderdeel van de site waar veel bezoekers niet komen, een deel alleen als ze een nieuwe baan willen en een klein deel zal het leuk vinden om te kijken wat voor vacatures er zoal zijn. Het is wat dat betreft wellicht zelfs wel vergelijkbaar met V&A en zelfs het forum (in absolute aantallen natuurlijk niet) :P
Het werd wel belangrijk genoeg geacht om het een zichtbare menupositie te geven, mede omdat we juist wat meer aandacht er aan willen geven dan het oude itbanen (wat in het Meer-menu stond). En er zijn plannen om meer onder de Carriere-menuoptie te stoppen dan enkel een lijst banen, maar dat is uiteraard nu nog niet beschikbaar :)

[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 07-02-2019 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:46
Verwijderd schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:06:
Heb het zelf in m'n adblock filter geflikkerd. Dat werkt prima ;)
Thx, goede oplossing.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Met de muis heb ik nergens last van maar op mijn telefoon klik ik vaker op Carrière dan op Forum tegenwoordig :')
Mijn duim is nog hetzelfde, mijn telefoon ook maar toch klik ik vaker mis nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Ook maar even kijken hoe ik het wegtover.. Snap dat je nieuwe meuk wil pluggen maar dit is m.i nou niet echt quick/main menu waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:41

Herman

FP ProMod
Ach, van mij krijgt 'Carrière' zo wel wat clicks. En als Tweakers daar beter van wordt... O-)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.