Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Uitleen processor Celeron G4920

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

• Pazztriz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09 07:01
Gezien ik net klaar ben met upgraden van mijn pc waar ik een 7th gen processor voor nodig had voor de bios update heb ik nu een Celeron G4920 over.
Deze wil ik dus gaan uitlenen voor mensen die hetzelfde probleem als mij hebben.

Hoe zie ik het voor me je betaalt de verzendkosten en een borg van €50 de borg krijg je uiteraard weer terug zodra de processor weer bij mij thuis ligt woon je in de buurt helemaal top kan je de processor gewoon komen halen.

Waarom borg dit puur omdat overal rotte appels tussen zitten dus ook hier op Tweakers, mocht de processor kapot terug komen of helemaal niet hou ik de borg natuurlijk, verder ga ik ervan uit dat mensen eerlijk zijn mochten ze de processor slopen dit netjes te zeggen gezien ik geen 2de pc heb staan om het steeds te testen.

Verder verwacht ik dat de processor netjes word schoongemaakt van de koelpasta en de orginele doos heel blijft doos voor verzending kan uiteraard steeds opnieuw worden gebruikt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Yup, deze kan dicht. Verder kan je de processor natuurlijk altijd op marktplaats of de V&A aanbieden.

[ Voor 66% gewijzigd door br00ky op 27-01-2019 22:13 ]

Dit topic is gesloten.