Zeker, ik controleer alles heel goed voordat ik wat overmaak.
Tijd = Geld, heel simpel.
Als iemand onterecht geld van mij bank haalt, ga ik dat ook terug halen, maar wel MET de gemiste rente.
Dat is gewoon omdat je daar recht op hebt, en dat zorgt er voor dat zo'n bedrijf nooit meer per ongeluk geld bij me weg haalt.
Reden dat ik dit doe, stel, een bedrijf haalt op 3 jan onterecht geld van je rekening, je belt ze en ze geven aan dat het snel terug wordt gestort, voor een bedrijf is dat dus eind van de maand, als je dan vraagt of het eerder kan, dan kan dat niet.. Totdat je over de gemiste rente begint, dan kan het ineens wel. Dat is raar..
Hoe komt het dat er zo iets fout gaat, heel simpel, naam/bankrekening nr wordt NIET gecontroleerd bij bedrijven/banken, gelukkig nu wel steeds meer.
Ik wordt schijtziek van de fouten van bedrijven en daarvoor moeten wij altijd bloeden... kom op zeg.
Dat mensen dit accepteren, prima maar ik niet.
Garantie gevallen, win ik altijd.
Geld van me rekening gehaald, ik krijg altijd meer terug.
Geld storten op mijn rekening, bewijs maar dat het van jou was, terugstorten prima, maar met een kosten plaatje erbij.
En mijn tijd als ICT-er is nu eenmaal duur.
Ik hanteer gewoon het wetboek hoor, het kost alleen veel tijd.
En voor 10 euro p/m rechtsbijstand, dat haal ik elk jaar er dubbel en dwars weer uit.
ehhh.. noppes