Iptv abbo ipv glasvezel settopbox

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waspoeder
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-05 07:11
Na lang zoeke een rondvragen op dit forum ben ik tot de conclusie gekomen dat tv via glasvezel (kan of t-mobile) niet mogelijk is zonder settopbox
Nu wil ik helemaal geen extra kastje onder me tv voor televisie
Ik zat nog te denken aan tv apart via ziggo maar heb geen ruimte meer om nog een extra coax kabel te trekken naar me tv

Nu zat ik dus verder te kijken naar iptv maar ik kom eigenlijk alleen maar illegale aanbieders tegen

Ik ben echt niet te beroerd om te betalen verder maar zou het liever gewoon in kodi bouwen (mediaspeler staat al onder tv) dan dat ik weer een extra kastje bij me tv krijg

Zijn der mensen hier die een legale iptv aanbieder weten of word het sowieso de illigalitet ingedrukt ?
Dan heeft dit topic sowieso weinig zin omdat daar niet over gepraat mag worden

bij voorbaat dank

Beste antwoord (via waspoeder op 02-02-2019 20:58)

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Web TV (zoals ziggo go) van je aanbieder in kodi hacken.
Als je een bekende met ziggo hebt, kan je diens account gebruiken, kost het je niks.
In ieder geval is hedendaagse kabeltv het geld niet meer waard. :)

[ Voor 62% gewijzigd door Manke op 25-01-2019 01:15 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als je een bekende met ziggo hebt, kan je diens account gebruiken, kost het je niks.

[ Voor 62% gewijzigd door Manke op 25-01-2019 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-05 21:38
Wat is het probleem met een STB onder de TV als je er al een mediaspeler hebt staan? De enige legale opties in Nederland zijn op dit moment IPTV (STB), Coax (vereist een kabel en minimaal een CI+ module als je een uitgebreid pakket wil) en satelliet (schotel, kabel, etc.). Je zult hoe dan ook ergens een offer moeten maken.

Één van de TV apps via Chromecast zou nog een optie kunnen zijn maar hierbij zul je variërende kwaliteit en aanbod kunnen verwachten afhankelijk van provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 15:38
Je kunt eventueel kijken naar een netwerktuner (HDHomerun) icm TVHeadend en Oscam...

[TV Headend] Het grote TV Headend topic

[ Voor 28% gewijzigd door LiquidSmoke op 25-01-2019 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waspoeder
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-05 07:11
Manke schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 01:11:
Enige add on die er voor geschreven is word niet uitgegeven
Centurius schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 04:20:
Wat is het probleem met een STB onder de TV als je er al een mediaspeler hebt staan? De enige legale opties in Nederland zijn op dit moment IPTV (STB), Coax (vereist een kabel en minimaal een CI+ module als je een uitgebreid pakket wil) en satelliet (schotel, kabel, etc.). Je zult hoe dan ook ergens een offer moeten maken.

Één van de TV apps via Chromecast zou nog een optie kunnen zijn maar hierbij zul je variërende kwaliteit en aanbod kunnen verwachten afhankelijk van provider
Hou niet van teveel rommel
Bij me tv

Sorry voor late reactie mensen zat druk in verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

waspoeder schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:58:
Na lang zoeke een rondvragen op dit forum ben ik tot de conclusie gekomen dat tv via glasvezel (kan of t-mobile) niet mogelijk is zonder settopbox
Je kan zonder STB kijken, het mag alleen niet. Het discussietopic met info daarover is verdwenen na nieuws: Telfort wil klanten die drm omzeilen de mond snoeren

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:00

houthakker

Poehé

Voor Samsung TV was er de KNIPPR app, maar die dienst is gestopt.

Als je een Samsung of LG TV hebt, dan is wellicht https://www.canaldigitaal.nl/televisie/smart-tv-app/ iets voor je.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:55
Manke schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 01:11:
link naar de addon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:42
Kijk eens naar NLZiet, is wel alleen zenders van NPO, RTL en Talpa maar ook voor een schappelijke prijs
Pagina: 1