Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNNY88
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11-2024
Goedemiddag mannen (en vrouwen),

In 2015 had ik een MiniX neo X8-H plus gekocht, er ging een wereld voor mij open.

Helaas had ik al snel problemen met buffering. Ik heb toen enkele oplossingen gevonden via diverse forums, Google en YouTube. Helaas hielp dat niet en heb ik hem destijds terug gezet naar fabrieksinstellingen. Er is in 2018 een nieuwe Kodi op geïnstalleerd (Hardware Guru).

Helaas is het probleem daarmee niet verholpen en heeft de MiniX nog steeds problemen met buffering. Het enige wat ik heb geïnstalleerd is een app om films mee te streamen en Ares Wizard.

Ik ben in staat om een nieuwe mediaspeler aan te schaffen. Vereisten zijn dan dat ie 4K kan afspelen, en voor de toekomst het liefst ook dolby atmos. De prijs is niet belangrijk.

Het is alleen om er films en series mee te streamen.

Ik hoor graag wat meningen, zijn er nog opties met mijn huidige MiniX, zo ja, welke?
Zo nee, welke mediaspeler raad je mij aan?

Alvast bedankt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:00
ik zou de Nvidia shield tv kopen of de HiMedia Q10 Pro als de prijs toch niet belangrijk is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De vero 4k+ is een van de beste keuzes als je alleen lokaal films gaat streamen en geen gebruik maakt van Netflix of Amazon.

[Mediaplayer] Vero 4K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 31-05 19:04
DNNY88 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:51:
Goedemiddag mannen (en vrouwen),

In 2015 had ik een MiniX neo X8-H plus gekocht, er ging een wereld voor mij open.

Helaas had ik al snel problemen met buffering. Ik heb toen enkele oplossingen gevonden via diverse forums, Google en YouTube. Helaas hielp dat niet en heb ik hem destijds terug gezet naar fabrieksinstellingen. Er is in 2018 een nieuwe Kodi op geïnstalleerd (Hardware Guru).

Helaas is het probleem daarmee niet verholpen en heeft de MiniX nog steeds problemen met buffering. Het enige wat ik heb geïnstalleerd is een app om films mee te streamen en Ares Wizard.

Ik ben in staat om een nieuwe mediaspeler aan te schaffen. Vereisten zijn dan dat ie 4K kan afspelen, en voor de toekomst het liefst ook dolby atmos. De prijs is niet belangrijk.

Het is alleen om er films en series mee te streamen.

Ik hoor graag wat meningen, zijn er nog opties met mijn huidige MiniX, zo ja, welke?
Zo nee, welke mediaspeler raad je mij aan?

Alvast bedankt d:)b
toon volledige bericht
Volgens mij is de nvidia bij de Mediamarkt voor 170 euro verkrijgbaar. 20% korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulkokkie
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Wat @harley2009 al zegt, de Shield is in de aanbieding dit weekend bij Mediamatkt, ik vind het een top ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-05 08:33
BonJonBovi schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 07:21:
De vero 4k+ is een van de beste keuzes als je alleen lokaal films gaat streamen en geen gebruik maakt van Netflix of Amazon.

[Mediaplayer] Vero 4K+
_/-\o_ Vero 4k+ nu een maandje of wat in huis. Topding, super support en ontwikkeling, speelt alles wat ik tot nu toe aan 4k/hdr er naar toe heb geslingerd moeiteloos af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DNNY88
  • Laatst online: 22-11-2024
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb alle genoemde mediaspelers met elkaar vergeleken en gekozen voor de Nvidia Shield.

Hij is bezig met updaten etc maar ik merk nu al hoe snel dat apparaat is. Niet te vergelijken met m’n ‘ouwe’ MiniX.

Nogmaals, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plexter22
  • Laatst online: 30-05 22:10
Shield all the way
Pagina: 1