Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 16:16
Ik zit nog steeds op het Orange netwerk net zoals mijn man en de Kids die geen problemen hebben met hun Samsungs.

Als 4g wegvalt heb ik wel nog signaal maar geen internet, dus geen 3g ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

karine1 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:39:
Ik zit nog steeds op het Orange netwerk net zoals mijn man en de Kids die geen problemen hebben met hun Samsungs.

Als 4g wegvalt heb ik wel nog signaal maar geen internet, dus geen 3g ofzo.
Orange Belgie? Daar zit ik ook op, heb geen problemen (behalve in de trein, maar daar valt het bij de conducteur zijn kastje ook altijd weg :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-05 23:52
@karine1 Geen idee of je de mogelijkheid hebt, maar je zou het kunnen proberen met een simkaart van een andere provider. Valt dan de verbinding dan alsnog weg weet je zeker dat het aan je telefoon ligt.

Kom het probleem overigens nog steeds alleen in de trein voor? Dan lijkt de reactie van @Marzman wel de verklaring voor het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Misschien moet ik terug wisselen van sim2 naar sim1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Probeer het gewoon, ik gebruik ook sim1. In de auto heb ik nooit problemen met Orange. Gebruik het voor navigatie en spotify in de auto.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Heb nu sim 1 in gebruik, benieuwd of dit verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-04 07:57
Ik heb de Redmi Note 7.
Bij Niveau van Android-beveiligingspatch staat dat deze van 01-01-2021 is, al meer dan een half jaar geen beveiligingsupdate meer gehad dus.
De telefoon moet volgens mij minimaal twee jaar beveiligingsupdates krijgen en kwam in maart 2019 op de markt (ik heb em zelf in nov. 2019 gekocht).
Dan zou je toch zeggen dat er nog minimaal één beveiligingsupdate komt/had moeten komen?

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is het nieuw dat als je geluid aan staat hij nu roept van wie je een messenger of whatsapp bericht ontvangt? Het is best wel handig, maar ik kan me niet herrinneren dat ik zoiets aan heb gezet :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
BeetjeVreemd schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 10:37:
Dan zou je toch zeggen dat er nog minimaal één beveiligingsupdate komt/had moeten komen?
Zie https://piunikaweb.com/20...table-update-rolling-out/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-04 07:57
Thanks voor je reply.
Dat artikel gaat specifiek over de Pro, maar geldt dat dan ook voor de standaard Redmi Note 7?

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
BeetjeVreemd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:10:
Thanks voor je reply.
Dat artikel gaat specifiek over de Pro, maar geldt dat dan ook voor de standaard Redmi Note 7?
Ja er zou MIUI 12.5 moeten zijn voor de Note 7 global. Zie deze pagina met downloadlink:

https://piunikaweb.com/20...table-update-rolling-out/

Heeft iemand deze al geinstalleerd? Ben benieuwd naar ervaringen, ik draai al tijden LineageOS ben toe aan iets nieuws 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Ceejay op 29-08-2021 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Weet iemand hoe het zit met die berichten op de frontpage of we ons zorgen moeten maken?

nieuws: Litouwen: Xiaomi-telefoons kunnen 'omstreden' termen herkennen en blo... (en dan vandaag een nieuwe dat Xiaomi zelf een onderzoek gaat laten uitvoeren).

Ik heb mijn Redmi Note 7 Pro zelf geimporteerd uit China (dus niet in Europa gekocht, maar ik gebruik hem wel in Europa) dus ik vraag me af hoe ze dat zien bij Xiaomi :p

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Laatst online: 22-05 23:52
FREE TIBET! :+
@Marzman lees deze post eens via je Mi Browser, als de boel geblokkeerd wordt kijken ze mee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rembock schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:30:
FREE TIBET! :+
@Marzman lees deze post eens via je Mi Browser, als de boel geblokkeerd wordt kijken ze mee :P
Dat wordt in elk geval niet geblokkeerd. Ook de eerste keer dat ik de Mi Browser gebruikt heb denk ik :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
karine1 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:39:
Ik heb een Xiaomi Red Mi Note 7 pro maar ik heb al langer het probleem dat mijn 4G verbinding wegvalt en even later weer terug werkt.
Weet iemand of hier eventueel een firmware update voor bestaat ?

Ik heb zelf een update voor de firmware gevonden van 22/01/2021 V12.0.3.0.QFGEUXM maar heeft het zin van deze erop te zetten ?
https://xiaomifirmwareupdater.com/firmware/lavender/

Ik vind het ook vreemd dat deze update nog niet automatisch is binnengekomen ??
Late reactie maar dat probleem heb ik al lang op mijn redmi note 7. Vaak is de 4G connectie weg na het unlocken (misschien ervoor al?) en hij komt wel vanzelf terug. Na de augustus 2021 update was het probleem er nog.

Helaas was het toestel stilletjesaan einde leeftijd dus nu heb ik een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
  • Laatst online: 18-05 22:12
Na ruim 2 jaar trouwe dienst mijn Redmi Note 7 vervangen door een POCO F3. Toch well een goed teken dat deze budget-toestellen het probleemloos 2jaar of langer uithouden.

In mijn geval werd de accu steeds minder, maar qua functionaliteit werkt de Note 7 nog prima. Hij zal de komende tijd waarschijnlijk vooral worden ingezet voor Pokémon Go door de jongste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
emil_406 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:27:
Na ruim 2 jaar trouwe dienst mijn Redmi Note 7 vervangen door een POCO F3. Toch well een goed teken dat deze budget-toestellen het probleemloos 2jaar of langer uithouden.

In mijn geval werd de accu steeds minder, maar qua functionaliteit werkt de Note 7 nog prima. Hij zal de komende tijd waarschijnlijk vooral worden ingezet voor Pokémon Go door de jongste.
Ik ben na 2 jaar ook overgestapt, wel wat trouwer aan de Redmi's door een Note 10 Pro te kopen :). Maar nu lees ik over de Poco F3 klinkt dat toch ook wel interessant....

Maar deze blijft nog een prima backup, alleen mn camera was beetje gebarsten.

[ Voor 5% gewijzigd door SemperFidelis op 04-10-2021 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij wordt de accu ook wel minder, maar het is nog wel te doen; Ik had het idee dat het aan de corona apps lag en teams en dergelijke dat ik nu gebruik.

Of ik heb veel pech gehad met deze telefoon(s) of het scherm is zwak, ik heb er twee gehad waarvan het scherm kapot ging en bij de derde zitten er ook diepe krassen in (het zou ook een barst kunnen zijn). Bij eerdere telefoons heb ik nooit kapotte schermen gehad.

[ Voor 46% gewijzigd door Marzman op 04-10-2021 10:25 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17:32

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Ik overweeg na 3 Xiaomi's ook wat anders dan Xiaomi. Ik durf eigenlijk geen telefoon van Xiaomi in een wat duurder segment te kopen. Ben toch bang dat die ook gaan teleurstellen net als deze (ghosting/burn in, matige audio, matige 4g snelheden [wel verbeterd na een volledige reset]). Ik hoop dat er nog goede budget telefoons mét sd card slot bestaan. Als iemand ideeën heeft (ev met oled maar geen vereiste) dan hoor ik het graag.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik kijk gewoon weer in het <200 euro segment als ik een nieuwe telefoon zoek. De kans is redelijk dat het Xiaomi wordt. Als de accu makkelijk vervangbaar was zou ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe accu besteld hebben.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Mijn laatste beveiligingsupdate is van sep 2021.
Houdt dit eventuele risico's in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleZ
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik heb dus een Redmi Note 7. Heeft iemand enig idee of de beslissing van Google problemen gaat betekenen voor het opnemen van gesprekken?

nieuws: Google verbiedt apps voor gespreksopname op Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TripleZ schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:54:
Ik heb dus een Redmi Note 7. Heeft iemand enig idee of de beslissing van Google problemen gaat betekenen voor het opnemen van gesprekken?

nieuws: Google verbiedt apps voor gespreksopname op Android
In de inleiding staat het antwoord al ;)

Alleen apps van Google zelf en apps die fabrikanten meeleveren in de firmware blijven toegestaan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleZ
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Bedankt voor de snelle antwoord. Dat neemt wat zorgen weg.

Ik richtte mij meer op de zin 'Apps van derden gebruiken nu een Toegankelijkheids-optie en dat vindt Google onacceptabel.'

Weet iemand wat voor apps (voorbelden), dat wel zijn, die hieronder vallen?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels & prijzen: [Xiaomi Redmi Note 7 (PRO)] Levertijden & Prijzen