Bij Rockler.com bestellen - gereedschap

Pagina: 1
Acties:
  • 953 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie van jullie kan mij helpen???
Ik wil bij een webshop in de VS gereedschap kopen. Specifiek gaat het om de webshop: www.rockler.com.

Wie-o-wie heeft hier ook een bestelling geplaatst voor meer dan 150 euro (exclusief verzendkosten) en kan mij vertellen hoe de verzending/douane afhandeling is verlopen?
Rockler geeft namelijk aan samen te werken met UPS/i-Parcel en bieden een totaalprijs, dus ook inclusief invoer/uitvoer en btw/belastingen... maar ik ben dus erg benieuwd of dit ook echt het geval is... en dat er dus niet achteraf nog een heffing komt. :)

FYI: ik ben niet opzoek naar alternatieve merken; niet naar info over invoer/uitvoer en belastingen. Graag lees ik bestel-ervaringen bij Rockler.com ... Mocht je een bestelling bij een ander (soort) bedrijf gedaan hebben die een vergelijkbare dienst aanbied en verzend met UPS/i-Parcel ben ik daar natuurlijk ook benieuwd naar.. ;)

FYI2: voor de beeldvorming; ik ga(!) daar gereedschap bestellen t.b.v. houtbewerking en om een custum-made zaag/frees tafel te maken (o.a. t-tracks)

FYI3: mocht de "alu boer" bij je om de hoek ook alu-railtjes leveren hoef je het niet met mij te delen - ik ga(!) Rockler bestellen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:53:
Wie van jullie kan mij helpen???
Ik wil bij een webshop in de VS gereedschap kopen. Specifiek gaat het om de webshop: www.rockler.com.

Wie-o-wie heeft hier ook een bestelling geplaatst voor meer dan 150 euro (exclusief verzendkosten) en kan mij vertellen hoe de verzending/douane afhandeling is verlopen?
Rockler geeft namelijk aan samen te werken met UPS/i-Parcel en bieden een totaalprijs, dus ook inclusief invoer/uitvoer en btw/belastingen... maar ik ben dus erg benieuwd of dit ook echt het geval is... en dat er dus niet achteraf nog een heffing komt. :)

FYI: ik ben niet opzoek naar alternatieve merken; niet naar info over invoer/uitvoer en belastingen. Graag lees ik bestel-ervaringen bij Rockler.com ... Mocht je een bestelling bij een ander (soort) bedrijf gedaan hebben die een vergelijkbare dienst aanbied en verzend met UPS/i-Parcel ben ik daar natuurlijk ook benieuwd naar.. ;)

FYI2: voor de beeldvorming; ik ga(!) daar gereedschap bestellen t.b.v. houtbewerking en om een custum-made zaag/frees tafel te maken (o.a. t-tracks)

FYI3: mocht de "alu boer" bij je om de hoek ook alu-railtjes leveren hoef je het niet met mij te delen - ik ga(!) Rockler bestellen!
Rockauto.com doet volgens mij hetzelfde, ik heb daar ook altijd een prijs incl verzending en taxes/import en daar was dan de kous mee af. Betalen en aantal dagen later pakket in ontvangst nemen en niet ineens nog inklaring oid hoeven betalen.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13

orf

Je topicstart nodigt niet echt uit tot reageren, maar toch nog even een poging om hierop te reageren:
Weet je dat Amazon.de gewoon Rockler verkoopt?

Bijvoorbeeld deze T-track set. Of deze Router lift. Of deze klemmen. Je kunt zoeken op het merk Rockler bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Oogje Bedankt voor je reactie; goed om te lezen dat ook in andere sectoren die dienst aangeboden wordt en betrouwbaar is!

@orf Klopt, ook amazon.co.uk heb ik o.a. al geraadpleegd, maar of het wordt niet naar NL gestuurd of het product wat ik zoek is daar niet leverbaar.. En over de Topicstart.. tja inspiratieloos.. maar evengoed bedankt dat je toch hebt willen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat, is het vragen naar shopreviews niet de bedoeling. Gezien ik hier verder geen discussiewaarde in zie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.