MsG schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 17:06:
[...]
Verbaas me altijd stevig over van die types die faillissementen niet begrijpen, en dat als crimineel afdoen. Het is hier geen Telegraaf.nl. De rechtsentiteit 1DayFly is gestorven, die is niet meer. Daarna komt er een partij Outspot die bepaalde onderdelen van de curator nog overkoopt, voornamelijk de merknaam (vermoed ik). Maar deze geheel losstaande partij heeft helemaal niks meer van doen met de schulden van de het faillietverklaarde 1DayFly. Elke cent die nog wel naar de gedupeerden gaat vanuit de externe partij is een vrijwillige coulance. Outspot ziet helemaal niets van die "gepakte euro's" waar je het over hebt. Alles van de boedel (waar een aanzienlijk deel van die "gepakte euro's" nog in zit) wordt door de curator verdeeld over de schuldeisers.
Een paar dagen geleden kreeg ik mail dat er nog informatie zou komen voor vroegere klanten... niks ontvangen.
Dit stond in hun mail:
Laten we meteen met de deur in huis vallen: we hebben goed nieuws! Na een korte pauze gaat 1DayFly.com binnenkort weer van start en kan u opnieuw elke dag bij ons terecht voor de beste aanbiedingen!
Outspot, één van de grootste flashdealspelers op de Europese markt, neemt namelijk 1DayFly onder haar vleugels. Dit is zowel voor ons als voor u uitstekend nieuws: zo gaan we samen voor nog straffere aanbiedingen, kortere levertermijnen en een breder assortiment!
Omdat ook Outspot klanttevredenheid hoog in het vaandel draagt, reikt ze bovendien alle door ons faillissement gedupeerde klanten een gepaste oplossing aan. Deze klanten zullen de komende dagen hierover meer informatie bekomen. Zo kunnen wij, 1DayFly.com, en Outspot samen verder bouwen aan een mooie toekomst vol relevante aanbiedingen én u terug de hoogstaande service bieden die u gewend bent van ons.
Nog eventjes geduld en we zien u graag terug op 1DayFly.com!
En vandaag krijg ik de eerste dagaanbiedingen binnen, maar van de "gepaste" oplossing geen spoor.
[
Voor 33% gewijzigd door
Tommie12 op 18-02-2019 15:54
]