Mijn vraag
Ik zou graag zelf m’n boekhouding willen doen aangezien ik een boekhouder te duur vind voor wat hij voor mij moet doen(lijkt).
Is dit redelijk eenvoudig te doen voor een zzp’er met weinig bonnetjes?
Fakturen gaan overigens nog via papier en post(bon,word faktuur maken).
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nog niks dat is een vraag voor jullie...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Moneymonk/e-boekhouding.
Moet natuurlijk elkaar kwartaal een aangifte doen en moet natuurlijk mijn tank/onderhoud bonnen kunnen inscannen en gereedschap bonnen.
En hoe zit het met het verwerken van papieren fakturen die ik wel via words maak.
Betaal momenteel €178 per maand en dat lijkt me gewoon erg veel ondanks dat alles goed verloop.
Ik investeer jaarlijks gemiddeld €1000 euro aan gereedschap maar.
En voor de rest zijn het autokosten(bedrijfswagen) en natuurlijk werkkleding en soms een etentje met wat collega’s.
Niks heel groot en boeiends natuurlijk.
Ik zou graag zelf m’n boekhouding willen doen aangezien ik een boekhouder te duur vind voor wat hij voor mij moet doen(lijkt).
Is dit redelijk eenvoudig te doen voor een zzp’er met weinig bonnetjes?
Fakturen gaan overigens nog via papier en post(bon,word faktuur maken).
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nog niks dat is een vraag voor jullie...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Moneymonk/e-boekhouding.
Moet natuurlijk elkaar kwartaal een aangifte doen en moet natuurlijk mijn tank/onderhoud bonnen kunnen inscannen en gereedschap bonnen.
En hoe zit het met het verwerken van papieren fakturen die ik wel via words maak.
Betaal momenteel €178 per maand en dat lijkt me gewoon erg veel ondanks dat alles goed verloop.
Ik investeer jaarlijks gemiddeld €1000 euro aan gereedschap maar.
En voor de rest zijn het autokosten(bedrijfswagen) en natuurlijk werkkleding en soms een etentje met wat collega’s.
Niks heel groot en boeiends natuurlijk.