Toon posts:

Nvidea1060 6 gb en een zeer lage fps

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb laatst een nieuw laptop gekocht van MSI namelijk de GF62VR 7RF.Nou wou ik laatst even lekker basic gaan starten met een game die niet zo zwaar was namelijk de Euro truck simulator.En steeds krijg ik mijn fps rond de 30,wat voor een 1060 6 gb erg laag is natuurlijk met een game als Euro truck.En hierdoor werd ik best zwaar geirriteerd.

SPECS:
I7-7700HQ
NVIDEA 1060 6 GB &intel hd .....
16 GB RAM
256 SSD 1 TB HDD

Heb al best veel dingen geprobeerd,zelf dacht ik eerst dat hij alleen de intel gebruikt en niet wil overgaan naar nvidea..
-via de nvidea configuratie het vsync uit gedaan.
-weer via de nvidea het zo danig gedaan dat het spel alleen runt op nvidea (teminste zo heb ik het ingestelt,of hij daadwerkelijk erop draait weet ik niet.
-drivers geupdated

Zou graag u hulp willen,want heb al paar dagen geen zin om te gamen omdat hij het met te laag fps speelt voor zijn niveau.Van een gamelaptop als dit kannik toch meer verwachten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Zou het kunnen dat alleen Nvidia goede performance heeft en dat Nivea helemaal niet in een pc thuis hoort?

Je kan met MSI afterburner kijken wat er qua temperatuur en clocks gebeurt met de kaart. Zet je ingame ook vsync uit?

Wat is de resolutie van de gebruikte monitor?

[ Voor 9% gewijzigd door millman op 20-01-2019 13:11 ]

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
millman schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:10:
Zou het kunnen dat alleen Nvidia goede performance heeft en dat Nivea helemaal niet in een pc thuis hoort?

Je kan met MSI afterburner kijken wat er qua temperatuur en clocks gebeurt met de kaart. Zet je ingame ook vsync uit?

Wat is de resolutie van de gebruikte monitor?
-1920 + 1080 is mijn resolutie
-Ja vsync zet ik altijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Afterburner installeren en de grafieken checken

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met 1060 6 gb en een zeer lage fps. AUB niet op meerdere plekken hetzelfde topic openen. Dicht.

Dit topic is gesloten.