hahahaaahVrijdag schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:39:
[...]
Maar dit is de enigsten eckten originele en beste
NEEEEE --> the hooded man(meer de muziek), men in tights zijn imho de 2 beste
Tja vanalles
hahahaaahVrijdag schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:39:
[...]
Maar dit is de enigsten eckten originele en beste
Tja vanalles
Maar die laat ik toch zienvso schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:41:
[...]
hahahaaah
NEEEEE --> the hooded man(meer de muziek), men in tights zijn imho de 2 beste
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
"Sir sir, the radio is jammed!"EvaluationCopy schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:46:
Met al die Star Wars (flut)films van tegenwoordig is de wereld wel toe aan een Spaceballs 2, gok ik...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tja vanalles
Nee, maar toen was het een beetje droog, gebrek aan water weet je wel
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
"What do you get if you multiply six by nine..."
Heb je de comic gelezen in de jaren 90? Spawn is in 1992 op de markt gekomen en werd populair, omdat het werd gemaakt door Todd McFarlane, een van de grootste namen in die tijd. Spawn was in die tijd een strip voor het grote publiek. Het was dan wel geen traditionele superhelden strip, maar het was ook niet zo volwassen en niche als een Vertigo titel, zeker in de beginjaren niet. Sowieso was alles wat door Image Comics werd uitgegeven populair en Rob Liefeld leek elke week wel een of andere filmdeal te hebben. Wie kent het verhaal van Doom's IV niet, dat een film zou worden geregisseerd door Steven Spielberg of wat te denken van The Mark met Will Smith. Maar ik dwaal af.Vrijdag schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:43:
[...]
Zeker! Echt zoooo jammer dat ze voor de 90's film voor het grote publiek zijn gegaan. Het resultaat was een enorm tamme actiefilm, die bijna niks meer met de comic te maken had.Spawn is grimmig, bloederig, redelijk deprimerend en vreselijk over de top.
Ik spaarde Spawn, Curse of the Spawn, Spawn the Undead, Medieval Spawn, alle Violater one-shots en miniseries (met onder andere Celestine, Admonisher en Badrock), Sam & Twitch, Spawn the Impaler, en heb ook nog wat mini's en one-shots zoals Spawn & Batman en Spawn Wildcats. Heb dus wel een redelijk idee hoe het Spawn universum er uit zietDroefsnoet schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:01:
[...]
Heb je de comic gelezen in de jaren 90? Spawn is in 1992 op de markt gekomen en werd populair, omdat het werd gemaakt door Todd McFarlane, een van de grootste namen in die tijd. Spawn was in die tijd een strip voor het grote publiek. Het was dan wel geen traditionele superhelden strip, maar het was ook niet zo volwassen en niche als een Vertigo titel, zeker in de beginjaren niet. Sowieso was alles wat door Image Comics werd uitgegeven populair en Rob Liefeld leek elke week wel een of andere filmdeal te hebben. Wie kent het verhaal van Doom's IV niet, dat een film zou worden geregisseerd door Steven Spielberg of wat te denken van The Mark met Will Smith. Maar ik dwaal af.
Hoewel Image Comics retepopulair was en er volop werd gespeculeerd over filmdeals, animatieseries en videogames is het uiteindelijk alleen McFarlane gelukt om ook echt een film te maken van zijn creatie. Spiderman moest wachten tot 2002, bijna 40 jaar na de eerste verschijning van het karakter, Spawn mocht al na amper 50 boekjes op het grote doek verschijnen. De rechten waren uiteraard al veel eerder verkocht en het script was al geschreven voordat issue #50 werd uitgebracht en de basis van Spawn is vertaald naar de film. Spawn was in die tijd ook hartstikke mainstream (regelmatig de meest bestelde strip van de maand) en geen obscure donkere comic. De film die McFarlane nu wil maken (nouja, al 10 jaar over fantaseert) zal compleet anders zijn dan die uit 1997, omdat de strip ook is veranderd. De film uit 1997 past prima bij de strip uit die tijd waarbij nog netjes de ruzie is meegenomen tussen Liefeld en McFarlane door de moordenaar van Spawn te wijzigen van Chapel naar Priest.
Een Spawn film zoals McFarlane het nu wil zal overigens ook niet werken, want de nostalgie zal verlangen naar een traditionele film over iemand in een kostuum met grote rode cape en niet naar een bovennatuurlijke horrorfilm zonder Spawn.
Waterworld... dat was toch al een reboot van Mad Max, maar dan achter een aquarium, en vooral ter meerdere eer en glorie van Kevin Costner? Wat mij betreft blazen ze het idee nieuw leven in, maar blijven ze ver, ver van het vehikel dat een kwart eeuw terug gemaakt is.TutanRamon schreef op zondag 27 januari 2019 @ 12:17:
Waterworld. Het concept was leuk en inmiddels zijn we 25 jaar verder qua special effects etc. Bovendien is het thema ook wel weer actueel.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Men in Tights is echt de allerbeste.Vrijdag schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:45:
[...]
Maar die laat ik toch zien
En Men in tights is natuurlijk de absolute top in Robin Hood filmsDaar kan geen Kevin Costner tegenop
"When you grow up your heart dies"
Graag dan eerst een fatsoenlijk einde aan SGU.Freakster86 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:00:
Stargate
Of het nou SG1, SGA of zelfs SGU is maakt mij niet uit (liefst allemaal), maar alles behalve dat Origins-youtube gebeuren
Your Friendly Neighborhood Moderator
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Mijn eerste reactie daar is: The New Statesman... maar ik kan me zo niet voorstellen wie Rik Mayall zou moeten vervangen...ImdaMned schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 01:41:
Blackadder V - the trenches of politics
me @ last.fm
Dan All in the Family ook maar weer. Het wordt weer tijd voor een Archie Bunker op televisie om voor eens en voor altijd weer een einde te maken aan alle politieke correctheid.Kuusj schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:54:
Married with the children.. En ik weet dat Al nu in een andere serie speelt maar daar vind ik niks aan.
En Flodder natuurlijk, heerlijk![]()
Toen ik nog een stukje kleiner was kwam op RTL7 iedere avond een aflevering The A-team en Knight Rider, was ook altijd leuk. Maar ik denk dat een moderne versie op niks zou uitlopen.
Jorgen schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:48:
[...]
Graag dan eerst een fatsoenlijk einde aan SGU.
De moderne a-team film was wel een aardige film. Er was al een moderne knight rider serie die was echt slecht. (nog) Een serie remake van een van beide lijkt mij ook geen goed plan.Kuusj schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:54:
Toen ik nog een stukje kleiner was kwam op RTL7 iedere avond een aflevering The A-team en Knight Rider, was ook altijd leuk. Maar ik denk dat een moderne versie op niks zou uitlopen.
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
Tja vanalles
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik ben oud dus ik bedoel de eerste. Ik wist niet eens dat er een 2e was. Ik zal hem eens gaan kijken dan om te zien of het wat is (ik gok van niet) .vso schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:37:
@Dwarlorf nee V was niet genoemd, maar er is een remake van gemaakt dus ik weet niet welke van de 2 je bedoelt.
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
V (1983 miniseries), the original 1983 two-part television miniseriesDwarlorf schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:58:
[...]
Ik ben oud dus ik bedoel de eerste. Ik wist niet eens dat er een 2e was. Ik zal hem eens gaan kijken dan om te zien of het wat is (ik gok van niet) .
Tja vanalles
[ Voor 47% gewijzigd door sjaool op 29-01-2019 16:58 ]
[ Voor 3% gewijzigd door -36- op 29-01-2019 21:03 ]
Really, zal eerlijk zijn in mijn geheugen was het geweldig leuke film, maar toen ik hem onlangs zagL Wat een enorm slechte film, geloof dat mijn humor aardig is veranderd, want vaak was er niet eens een glimlach en meer cringeworthy.Vrijdag schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:45:
[...]
En Men in tights is natuurlijk de absolute top in Robin Hood filmsDaar kan geen Kevin Costner tegenop
The Equalizer, serie M*A*S*H kan je deze 2 wat meer toelichten ? ben wel benieuwdarsimo schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 12:01:
Laatste jaren is het meer in de mode - al is het geen nieuw fenomeen - om een eerder succesvol verfilmd verhaal als serie (verder) te gaan vertellen of andersom een serie als film(s). De Clancy verhalen rond Jack Ryan nu als (goede) serie, Fargo, Terminator, Training Day. Of andersom relatief recent: A-team, The Equalizer, The Man from U.N.C.L.E, Baywatch en uiteraard Mission: Impossible. Soms zo succesvol dat menig kijker niet eens van het bestaan van de inspiratiebron op de hoogte is - klassiek wat dat betreft is de serie M*A*S*H.
Tja vanalles
De films The Equalizer (die met Denzel Washington) zijn gebaseerd op een oudere serie The Equalizer uit de jaren 80. Heb ik als oudere tiener/jonge twintiger toen met veel plezier bekeken. Er bestaan DVD's van. Zie IMDB: The Equalizer (TV Series 1985–1989) .vso schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:19:
[...]
The Equalizer, serie M*A*S*H kan je deze 2 wat meer toelichten ? ben wel benieuwd
[ Voor 3% gewijzigd door arsimo op 30-01-2019 14:39 ]
De film is anders ook heel goed en verantwoordelijk voor de begin-tune en de lyrics van de serie ("suicide is painless" komt van een scene in de film).arsimo schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:37:
[...]
De serie M*A*S*H is overbekend. Iets minder bekend is dat het op een film gebaseerd is, met zelfs enkele dezelfde acteurs (als ik het goed onthouden heb). De serie was overigens een stuk leuker. Voor de film zie IMDB: MASH (1970). Overigens, de film was weer gebaseerd op een boek.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Tja vanalles
Een remake van "all in the family" zal er niet van komen of het wordt een heel lauw aftreksel daarvan. Juist omdat de z.g. politiek incorrecte dialoog er zal worden uitgehaald. En wat je dan overhoud is een gemiddelde 13 in een dozijn sitcom.sjaool schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:54:
[...]
Dan All in the Family ook maar weer. Het wordt weer tijd voor een Archie Bunker op televisie om voor eens en voor altijd weer een einde te maken aan alle politieke correctheid.
[YouTube: All In The Family - 5 Fun Scenes]
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ja, dat is waar. De film is best goed, heeft ook een Oscar ergens voor. Vond alleen de serie meer aanspreken, meer uitgewerkt. Maar goed, daar hadden ze dan ook heel veel screentime voor.Freee!! schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:49:
[...]
De film is anders ook heel goed en verantwoordelijk voor de begin-tune en de lyrics van de serie ("suicide is painless" komt van een scene in de film).
Dat was juist mijn punt. Die politiek incorrecte dialoog zou nu juist wel nodig zijn om iedereen weer eens keer met beide benen op de grond te zetten. Nu moet die natuurlijk wel van toepassing zijn op deze tijd natuurlijk. Maar ach, de luizenmoeder begint binnenkort weer. Eens kijken hoe die de boel dit seizoen gaan aanpakken.JukeboxBill schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:12:
[...]
Een remake van "all in the family" zal er niet van komen of het wordt een heel lauw aftreksel daarvan. Juist omdat de z.g. politiek incorrecte dialoog er zal worden uitgehaald. En wat je dan overhoud is een gemiddelde 13 in een dozijn sitcom.
Het zou veel beter zijn om dat soort TV-series opnieuw uit te brengen op DVD of op Netflix aan te bieden.
Wabbawabbawabbawabba
Tegenwoordig is er zoveel politiek incorrecte dialoog, zowel in tv als series en natuurlijk social media en roeptoeterende politici wereldwijd, dat in de praktijk politiek incorrect het nieuwe politiek correct is.sjaool schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:31:
[...]
Dat was juist mijn punt. Die politiek incorrecte dialoog zou nu juist wel nodig zijn om iedereen weer eens keer met beide benen op de grond te zetten. Nu moet die natuurlijk wel van toepassing zijn op deze tijd natuurlijk.
Last man standing?JukeboxBill schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:12:
[...]
Een remake van "all in the family" zal er niet van komen of het wordt een heel lauw aftreksel daarvan. Juist omdat de z.g. politiek incorrecte dialoog er zal worden uitgehaald. En wat je dan overhoud is een gemiddelde 13 in een dozijn sitcom.
Het zou veel beter zijn om dat soort TV-series opnieuw uit te brengen op DVD of op Netflix aan te bieden.
PC Principal van South Park?arsimo schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:49:
[...]
Het zou mijn inziens juist interessant zijn om te trachten een comedy te maken met "ouderwetse" politiek correcte dialoog. Volgens mij begrijpt menigeen - zeker jongere generaties - dat niet eens meer. Worth a try.
[ Voor 85% gewijzigd door ImdaMned op 30-01-2019 16:28 ]
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 31-01-2019 11:12 ]
[ Voor 3% gewijzigd door vso op 31-01-2019 11:58 ]
Tja vanalles
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Mutatie op 10-02-2019 13:33 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Ivysaur op 02-08-2019 20:36 ]
Serieus; ik zag dit topic voorbij komen en dacht: "Goh, zou Sliders er al tussen staan? Daar zou ik nog weleens een remake/reboot van willen zien."Ivysaur schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:31:
Sliders of iets met parallel universa. Je had Parellels een fillm die een serie moest worden. Heet nu The Tower maar al jaren niks meer van gehoord. Stomme Netlix.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Helemaal mee eens! Wat vond ik dit een geweldige serie, en ik zie een goede remake/reboot ook echt wel kans van slagen hebben :-)Larrs schreef op zondag 27 januari 2019 @ 07:23:
Ik heb altijd zitten denken dat er een moderne remake van Miami Vice moet komen.
Geen idee hoever hun undercover werk nog relevant is in deze tijd, maar de omgeving, de kwaliteit, de vibe moet blijven.
Ik vraag me af of ze die vibe nog terug krijgen. Ik denk dat het beter is om het te laten.Robsta86 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 00:02:
[...]
Helemaal mee eens! Wat vond ik dit een geweldige serie, en ik zie een goede remake/reboot ook echt wel kans van slagen hebben :-)
Ja eeuwig zonde. Jammer dat ze niet nog een laatste afsluitende aflevering hebben gemaakt, of desnoods een boek. Zelfde als met Deadwood.Mutatie schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:31:
Space: Above and Beyond
Best van genoten als tiener en nooit vergeten. Nooit afgemaakt ook
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Mwah, ik vond de recente MiB een stuk beter te verteren dan wat er een jaar of wat terug met de Ghostbusters was uitgevroten. 't Kwam op mij een stuk minder krampachtig over.prutser001 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 09:22:
Ik zou liever willen dat ze weer eens wat origineels verzinnen en het gewoon maken zoals 'bedoeld' en niet alles 'PC' en onzin. Net zoals de nieuwe 'Men in Black' de titel is niet voor niets 'Men'... Maar nee er moet weer een vrouw in van kleur. En niet ik bedoel dit niet racistisch ofzo maar het slaat gewoon nergens op.
Zometeen moeten er nog meisjes bij de 'Boy scouts'...
me @ last.fm
Yup... probeer nu nog maar eens een Monty Python of Fawlty Towers te maken...mavaros schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:04:
(...) De tijdsgeest is ook erg veranderd. Humor is anders of totaal niet meer gepast. Dat soort zaken.
me @ last.fm
Ach, er zijn nog steeds plaatsen in Europa, waar "Life Of Brian" nog steeds niet in de (wel aanwezige) bioscoop is vertoond wegens een verbod.Jester-NL schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:10:
[...]
Yup... probeer nu nog maar eens een Monty Python of Fawlty Towers te maken...
Hell... probeer de originelen nog maar eens uit te zenden
Dit.mavaros schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:04:
Probleem is wel, dat het nooit kan tippen aan het origineel. Dus denk ik dat het beter is om sommige films en series lekker te laten rusten. De tijdsgeest is ook erg veranderd.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Kijk alle youtube video's van de Vliegen Panters eens. Het is satire maar als die nu op televisie uitgezonden zouden worden is de wereld te klein en zolang geleden is dat niet eens.Jester-NL schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:10:
[...]
Yup... probeer nu nog maar eens een Monty Python of Fawlty Towers te maken...
Hell... probeer de originelen nog maar eens uit te zenden
In 2006 is er een film van Miami Vice gemaakt met Colin Farrell en Jamie Foxx.Robsta86 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 00:02:
[...]
Helemaal mee eens! Wat vond ik dit een geweldige serie, en ik zie een goede remake/reboot ook echt wel kans van slagen hebben :-)
[ Voor 36% gewijzigd door sjaool op 03-08-2019 19:02 ]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Dat betekent, stam + t .
Daar ben ik ook benieuwd naar.Gaius schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:10:
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe verfilming van Dune. Dit keer in handen van Denis Villeneuve en de cast ziet er ook interessant uit.
Normaal ben ik eigenlijk niet zo van de reboots/remakes. Je moet m.i. alleen zoiets proberen als je het origineel kunt verbeteren*. En dat is bij Dune wel het geval. De film uit '84 was sfeervol, maar niet goed. De miniserie uit 2001 volgde het verhaal wel goed, maar was sfeerloos.
* echt, waarom zou je überhaupt proberen om een film als Ben-Hurr te remaken, of Psycho (1998). Wat ga je toevoegen aan zulke klassiekers dan? Dat kan toch alleen maar floppen?
Op Jason Momoa als Duncan Idaho na dan wat mij betreft. Matige acteur (bautista ook wel maar die past dan tenminste nog wel bij de rol van 'het beest' Rabban) en ik vind hem ook totaal niet passend bij het character Idaho.Gaius schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:10:
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe verfilming van Dune. Dit keer in handen van Denis Villeneuve en de cast ziet er ook interessant uit.
Sgu ging helaas op de laatste paaar afleveringen pas naar de SG1/ SGA roots kwa demeanor.ErikT738 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 18:45:
Een nieuwe Stargate zou heel vet zijn maar het moet bijna wel een (soft) reboot worden dan (als ze nieuwe kijkers aan willen spreken in ieder geval). Ik hoop in ieder geval dat er niet zo veel nutteloze drama in komt als in SGU
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Dat zou inderdaad gaaf zijn, een serie over de Ancients die begint een x aantal jaren voor de oorlog met de Wraith en dieper ingaat op hun cultuur, ruimtereizen, etc.kendo schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 20:35:
Stargate lijkt me ook wel wat. Misschien een serie over de ancients.
[ It's a sad man my friend who's livin' in his own skin and can't stand the company. - Bruce Springsteen ]
13:37
Bender mag van mij wel een gastrolletje krijgen in Rick and Morty, zou Birdman kunnen vervangen als beste vriend van RickNibbz schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 21:26:
Een sideshow van Futurama, Life of Bender, of iets van Fry zou wel mogen. Of gewoon een nieuw seizoen
Nah, Cobra is een Italiaans-Amerikaan. Dan zou een John Leguizamo beter passen.TheDeeGee schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 21:23:
Een reboot van Cobra (1986).
Zou alleen niet zo snel weten wie de hoofdrol moet vertolken, Jason Statham?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq