Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Ik vind persoonlijk dat er (te)veel reboots/remakes zijn van "hit films" en seris
- ghost in the shell (live action remake)
- oceans eight (oceans eleven is btw ook een remake)
- dune (komt 2020 uit ?) ps zoek op fan-edit op YT voor de 3 uur oude versie
- batman, hulk, spiderman, superman, thor (ja die had ook een eerdere versie)
- macguyver 2016 oid
En zo kan je er wel 1000 opnoemen die al dan niet een hit/miss zijn :)

Nu is niet elke nieuwe versie perse slecht(er) dan het orgineel, sommige vind ik zelfs beter.

Zelf zou ik nog wel graag remake/reboot zien
- Dune (is in de maak)
- M.A.S.K (cartoon) live action of cartoon
- thundersub (blue noah)
- macron one (gave show deuntje)
- jayce and the wheeled warriors

Wat zou jij leuk vinden als een reboot/remake te zien :?

Mocht je nu een sterke mening hebben over een de negatieve reboot die al uitgebracht is, doe dan wel eerst een positief je eigen wensen (bv ik mis heel erg de G.I.Joe intro bij de live action films en de corny COBRA gegil tijdens een aanval :+

Tja vanalles

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24

Vrijdag

De Zwarte

Een remake van World War Z. Zonder gezin/Golden Retriever en Usain Bolt zombies. Maar trouw aan het boek. Een miniserie is misschien nog wel beter aangezien het allemaal losse verhalen zijn.

Een remake van de Transformers cartoon (de lange versie) in cgi.

Flodder. En dan niet politiek correct maar gewoon net zo fout als het origineel.

Spawn. Maar dan rated R. En een lekker gemene Violator!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:32

TDB

Buck Rogers

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 15:03
Ik zou graag een LOTR serie willen zien alleen dan gericht op de Orks/goblins/uruk-hai/trolls ipv de humans/elfs enzv. Waarbij je de onderlinge strijd tussen hun ziet voor meer macht/aanzien/hoger in de ranking komen. Het aanvallen en plunderen van steden en gebieden enzv.

Een serie dat meer de focus legt op actie i.p.v. drama zoals de trend nu is.

[ Voor 3% gewijzigd door xavento op 23-01-2019 16:00 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Stargate

Of het nou SG1, SGA of zelfs SGU is maakt mij niet uit (liefst allemaal O+), maar alles behalve dat Origins-youtube gebeuren :X

[ Voor 8% gewijzigd door Freakster86 op 23-01-2019 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:41
Vrijdag schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:53:

Deze!!!! Dit verdient een veel betere verfilming, maar beter een serie door netflix oid.
Wat een onwijs coole antiheld is spawn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Vrijdag schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:53:
Alle versies van Spawn gezien, YT heeft er een paar..

@TDB _/-\o_ buck rodgers .. andere kant hmmm de oude is wel lekker nostalgisch fout / goud ik vraag me echt af hoe de remake er uit zou moeten zien ..

Tja vanalles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Terra Nova komt meteen in me op, was echt een leuke serie vond ik. In 2011 heeft Netflix er van af gezien om het over te nemen vanwege het kostenplaatje (zou toch iets later begonnen moeten zijn, lijken ze nu niet zo veel moeite meer mee te hebben :+)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Laat ik hem maar inkoppen.... Firefly

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:48
Dat is nieuw voor me!! *O*

Stargate Universe
Zat er vanaf het begin helemaal in, damn...
Terminator: The Sarah Connor Chronicles

[ Voor 69% gewijzigd door Mutatie op 23-01-2019 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Sucker punch

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Mutatie schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:16:
Stargate Universe
Die cliffhanger ook _/-\o_

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
YouTube: IdeasOfIceAndFire zijn dune content ;) veel plezier
Stargate Universe
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
stargate universe vond ik zelf erg bagger maar net toen het enig sinds "leuk" begon te worden is het afgeschoten baal er wel van .. beetje beter dan ST voyager maar ook slechter .. dus ja inderdaad dit mogen ze rebooten .. beetje ongeloof waardig dat je een high tech schip bouwt die veel/lang kan reizen maar veel normale dingen mist .. / verbergt ..

Tja vanalles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:43
Bas170 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:11:
Ook het eerste waar ik aan dacht :p
Curse your inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

TooTall_NL schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:01:
[...]

Deze!!!! Dit verdient een veel betere verfilming, maar beter een serie door netflix oid.
Wat een onwijs coole antiheld is spawn!
Zeker! Echt zoooo jammer dat ze voor de 90's film voor het grote publiek zijn gegaan. Het resultaat was een enorm tamme actiefilm, die bijna niks meer met de comic te maken had.Spawn is grimmig, bloederig, redelijk deprimerend en vreselijk over de top.

Wat ook onnodig was imo was Terry blank maken. Bijna alle belangrijke karakters in de comic zijn zwart. Maar dat moest blijkbaar van de filmmaatschappij. En kijk nu eens naar the Black Panther...

Wat me ook erg gaaf lijkt, is een verfilming van de eerste vier delen van Curse of the Spawn. Eventueel volledig in cgi, zeg maar op het niveau van de Resident Evil animateds
vso schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:01:
[...]

Alle versies van Spawn gezien, YT heeft er een paar..
Ik denk dat je de HBO animated van Spawn bedoeld? Die vond ik trouwens beter dan de film.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:32

TDB

Allo allo zou ik leuk vinden. Goede Britse humor.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Vrijdag schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:43:
[...]

Zeker! Echt zoooo jammer dat ze voor de 90's film voor het grote publiek zijn gegaan. Het resultaat was een enorm tamme actiefilm, die bijna niks meer met de comic te maken had.Spawn is grimmig, bloederig, redelijk deprimerend en vreselijk over de top.
Zelfde kan je zeggen over judge dredd, de reboot Dredd is iets grover maar nog erg zwak imho
net zoals de phantom. (bah)
Wat ook onnodig was imo was Terry blank maken. Bijna alle belangrijke karakters in de comic zijn zwart. Maar dat moest blijkbaar van de filmmaatschappij. En kijk nu eens naar the Black Panther...
Tja zwart/wit/geel/oranje laten we "ras" aub achterwegen ,, funny fact --> big trouble in little china is de "chinees" (ben de namen kwijt) eigenlijk de hoofdrol speler maar goed .. useless fact's in mijn optiek
laten we er op houden dat bij goeie films de casting optimaal is.

In de Dune film(s)/miniserie word de hoofdrol speler gespeelt door iemand die 25/30 jaar is .. terwijl in het boek hij pas 15 is en nog erg nat achter zijn oren .. dat is een erg groot gemiste kans..
Wat me ook erg gaaf lijkt, is een verfilming van de eerste vier delen van Curse of the Spawn. Eventueel volledig in cgi, zeg maar op het niveau van de Resident Evil animateds

[...]

Ik denk dat je de HBO animated van Spawn bedoeld? Die vond ik trouwens beter dan de film.
onder andere .. volgens mij is er ook nog een echte Anime van .. (nog grover .. ik kan het echter mis hebben)
beetje meer richting "the guyver" anime (slechte real live film)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentimental-Hat
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:04
The Great Race uit 1965 :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

vso schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:56:
[...]

Zelfde kan je zeggen over judge dredd, de reboot Dredd is iets grover maar nog erg zwak imho

[...]

Tja zwart/wit/geel/oranje laten we "ras" aub achterwegen ,, funny fact --> big trouble in little china is de "chinees" (ben de namen kwijt) eigenlijk de hoofdrol speler maar goed .. useless fact's in mijn optiek
laten we er op houden dat bij goeie films de casting optimaal is.
Mja, wat ik juist wel tof vond aan Spawn was dat het een afro-amerikaan was met dito vriendengroep. Dat was eens wat anders dan de meeste superhelden.

Een leuke cameo in de film vond ik trouwens Angela. Maar ik heb dan ook een zwak voor vrouwen met rood haar O+
In de Dune film(s)/miniserie word de hoofdrol speler gespeelt door iemand die 25/30 jaar is .. terwijl in het boek hij pas 15 is en nog erg nat achter zijn oren .. dat is een erg groot gemiste kans..
Dat is dacht ik ook vaak in high-school films en series uit de 90's. Daar zijn de acteurs ook vaak al halverwege de 20 terwijl ze tieners spelen.
onder andere .. volgens mij is er ook nog een echte Anime van .. (nog grover .. ik kan het echter mis hebben)
Hmm, ik weet wel dat er van The Witchblade een anime is. Ik ga eens zoeken naar een Spawn anime.

Ik heb zelf deze:

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/510ZX1K7PHL.jpg

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sliders! Dat vond ik een toffe serie! Een remake zou ik best willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-06 21:45
De film stalingrad, het liefst in een mini serie zoals band of brothers. De oorlog vanuit de Duitse kant is minstens zo interessant maar op deze film en der untergang weinig aanbod.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Hari-Bo schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:45:
De film stalingrad, het liefst in een mini serie zoals band of brothers. De oorlog vanuit de Duitse kant is minstens zo interessant maar op deze film en der untergang weinig aanbod.
Das boot? Standpunt van de Duitsers, minireeks en steengoeie film.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:56
The-A-Team! Maar dan nu raak schieten, bloed en extra gore. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:10
vso schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:56:

Ik vond de reboot van Dredd erg sterk juist. Zwaar ondergewaardeerde film imo.

Guyver is wel een van mijn favo animes ooit. Denk dat een remake daar niet zo veel aan toevoegt.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:26
Hari-Bo schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:45:
Unsere Mütter, unsere Väter is dan een zeer goede aanrader! Plus wat al eerder is aangegeven: Das Boot. Daarnaast heb je ook nog Cross of Iron.

Ik zou graag een remake willen zien van The Longest Day. Liefst als serie, omdat het allemaal veel(!) uitgebreider kan. Meer details, meer diepgang. Zoals zo goed was gelukt bij Band of Brothers (welke ik minstens 10x moet hebben gezien en welke gewoonweg niet verveelt!).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:20
vso schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 17:08:

Zelf zou ik nog wel graag remake/reboot zien
- M.A.S.K (cartoon) live action of cartoon
Ziet er naar uit dat die er komt
https://www.slashfilm.com/mask-movie-director/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Sliders tja de serie vind ik inderdaad wel leuk maar reboot waardig .. hmm nee dan liever "captain power and the soldiers of the future" ;) lol <grapje>

@Malfunctions iedereen heeft recht op een mening dus dat mag je zeker zeggen

Ligt eraan als ik sommige anime reboot/remakes zie zijn ze veel scherper, fraaier enzo dan bedoel ik wel dat de vormen gelijk zijn .. niet zoals de bayformers (bah :-( ) maar zelfde stijl
in de 80/90 jaren werd veel beeld materiaal herbruikt om kosten te drukken .. nu kan dat onvermijdelijk zijn maar hmm daar kom je nu bijna niet meer mee weg.

Ik vraag me echt af hoe ze de Dune film bv gaan doen, ik ben blij dat de Jadoysky(oid) LSD versie nooit verschenen is. en de bestaande versie(s) tja ik zie ze toch wel redelijk naar het boek geflimt bijna gelijk waardig aan de LOTR trilogie .. knap voor die tijd .. je mist maar kleine dingen die voor de rest van het verhaal belangrijk zijn .. maar ik vrees dat het hele verhaal nooit verfilmt gaat worden

zou graag nog wel wat van discworld / ringworld willen zien .. (boeken nooit gelezen) ringworld heeft natuurlijk nooit een film van bestaan.
thx !
Tja hmmm ik geloof zelf niet dat dit een hit kan zijn op film, niet dat ik zeker het zou kijken maar hmm wie zou matt tracker moeten zijn of kan je een r2d2 achtige robot zien veranderen in een scooter _/-\o_ lol
een motor die in een helikopter veranderd zonder motor voor de wieken/rotor ? _/-\o_ dit zou echt een cartoon moeten zijn met de orginele stemmen :)

ik geloof eerder in een live action bravestar niet negatief op jou post bedoeld pannekoek81, maar meer betreft de verfilming zelf .. ik ben zo erg benieuwd hoe ze dat zouden doen .. alleen al daarom >:)

[ Voor 25% gewijzigd door vso op 23-01-2019 23:05 ]

Tja vanalles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:40

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik zou graag een betere verfilming willen zien van Starship Troopers (R.A. Heinlein), die eerste van Paul Verhoeven doet totaal geen recht aan het boek.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
Misschien niet maar wel een lekkere film :)

Sliders was inderdaad fun al ging het snel bergaf in seizoen 3 en de daaropvolgende seizoenen. Seaquest DSV was ook wel leuk als je het laatste seizoen weg denkt.

Maar zijn we wel zeker of we van alles hier nu echt een remake willen...? :P

[ Voor 48% gewijzigd door D-Three op 25-01-2019 00:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
TDB schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:55:
Allo allo zou ik leuk vinden. Goede Britse humor.
Dat zou tegenwoordig niet meer kunnen. Alles wat ze toen deden is nu seksistisch en racistisch voor de snowflakes.

Bij mij komt weinig op. Ik kan me weinig reboots of remakes herinneren die echt goed waren. Het oude idee is vaak beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ivysaur schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:26:
[...]

Sliders sowieso. Netflix had een aantal jaar geleden een film genaamd 'Parellels', dat zou een serie worden, maar werd een film. Toen alsnog een serie genaamd 'The Building', maar nooit meer wat van gehoord. Ik wil weer verbaasd worden, aan het denken gezet te worden. Weet nog mijn eerste keer Sliders. Ik geloof dat het die aflevering was met die Loterij. Er waren maar zo'n 500.000 mensen op Aarde, ofzo. Prachtig. Of die aflevering dat een oorlog zowat alle mannen had uitgeroeid en nu in 'neukcentra' worden geplaatst waar ze zoveel mogelijk vrouwen moesten bezwangeren. Episch.
Erg veel kan ik er me niet meer van herinneren. maar er zaten inderdaad vreemde of hilarische dingen in. Ik weet wel nog dat het niet meer zo leuk was nadat de professor er niet meer bij was. Maar ik zou het nu waarschijnlijk niet meer kunnen kijken door de tenenkrommende verhaaltjes :)
418O2 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:33:
[...]

Dat zou tegenwoordig niet meer kunnen. Alles wat ze toen deden is nu seksistisch en racistisch voor de snowflakes.

Bij mij komt weinig op. Ik kan me weinig reboots of remakes herinneren die echt goed waren. Het oude idee is vaak beter.
Precies, een icoon als Allo Allo moet je gewoon met rust laten. Een moderne versie zou er totaal niet op lijken. Ik pik nu nog af en toe een heruitzending mee, het blijft leuk.

En veel series uit je jeugd moet je gewoon niet meer terug kijken. Zo probeer ik af en toe wel nog eens iets, het is leuk uit nostalgie maar slechts voor even. Meestal is het toch veel slechter dan in de herinneringen ;)

Maar ik bedenk me wel net: Space Above and Beyond! Damn, die seizoensfinale was destijds wtf? En dan niks... Gecancelled na 1 seizoen...

[ Voor 37% gewijzigd door D-Three op 25-01-2019 00:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

High budget real-life serie van;

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik zou wel graag een remake willen van de Stephen King miniserie The Langoliers.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Langoliers

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Doe mij die maar: Rome

[ Voor 14% gewijzigd door Jivebunny op 25-01-2019 09:56 ]

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 02-06 19:03
D-Three schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:36:
[...]

Maar ik bedenk me wel net: Space Above and Beyond! Damn, die seizoensfinale was destijds wtf? En dan niks... Gecancelled na 1 seizoen...

[YouTube: Space: Above And Beyond Intro]
Dat vond ik ook een hele vette serie.
Een reboot of een remake met aanvullende seizoenen zou ik zeker kijken.

Verder zou ik graag een reboot zien van:
Firefly
(A town called) Eureka
My name is Earl

Liever geen remake, tenzij het niet anders kan ivm de originele cast teveel ouder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Bevestigend dat je The Langoliers ook wil? Or what? :?

[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 25-01-2019 13:33 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:23

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Flavius schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:46:
Ik zou graag een remake willen zien van The Longest Day. Liefst als serie, omdat het allemaal veel(!) uitgebreider kan. Meer details, meer diepgang. Zoals zo goed was gelukt bij Band of Brothers (welke ik minstens 10x moet hebben gezien en welke gewoonweg niet verveelt!).
Band of brothers is gebaseerd op een boek van Stephen E. Ambrose. Daarin staan nóg meer interviews, anekdotes, en kleine weetjes. De serie doet al veel recht aan dat boek, maar zo kom je nóg meer achtergronden te weten. Echt een aanrader. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:25
The event!

Hele goede serie met maar één seizoen. Maar wel van begin tot eind een goed verhaal.

Van andere series had ik graag nog meer gezien en dan met een goed einde; Terra nova & revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

KillerBee schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:33:
[...]

Bevestigend dat je The Langoliers ook wil? Or what? :?
Wat denk je zelf als je de topic titel nog eens leest? :o

WOOO epic stop! ik zie nu pas dat 1 post erboven ook de Langoliers gepost is. dit kan geen toeval zijn. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Dinictus208 op 25-01-2019 14:08 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:25
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gff5ujfk8fb21.jpg

:'( :'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Dinictus208 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:06:
[...]

Wat denk je zelf als je de topic titel nog eens leest? :o

WOOO epic stop! ik zie nu pas dat 1 post erboven ook de Langoliers gepost is. dit kan geen toeval zijn. :+
:D
Nou ja, in dit geval moet er dan haast wel een remake van komen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Maried with Children!! maar dat kan tegenwoordig niet meer. Vrouwonvriendelijk etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:35

liberque

Vrijzinnig!

Stephen King's The Stand (maar dan niet dat de USA het enige land ter wereld is)
Stephen King's Langoliers (lol ben blijkbaar niet de enige)

The Neverending Story
Dune (in de maak)
The Wiz
Nightmare on Elmstreet

Matilda
V (de remake was awesome, maar helaas veels te vroeg gestopt)
Shaka Zulu

[ Voor 24% gewijzigd door liberque op 25-01-2019 15:11 ]

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 17:33

Cyphax

Moderator LNX
KillerBee schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 07:21:
Ik zou wel graag een remake willen van de Stephen King miniserie The Langoliers.
Ik zou ook wel een versie van Bag of Bones willen zien die recht doet aan het (prachtige) boek. Helaas is het een miniserie geworden van mindere kwaliteit, met vast niet al te hoog budget, en gebeurtenissen die hun dramatische impact nogal verloren.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ja, jongens! Langoliers verdient een mini-serie remake. :O Wat was dat geweldig spul. Had er zelfs nachtmerries van, hehe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 14:47

Mx. Alba

hen/die/zij

The Matrix! Die filmserie is ondertussen al 20 jaar oud... In het verhaal zelf is die Matrix ook al ontelbare keren gereboot dus er kan best nog weer een trilogie gemaakt worden over een andere reboot van 't ding.

Ik zou ook wel een live action versie van Serial Experiments: Lain willen zien. Ik weet niet eens meer precies waar die Anime-serie nou weer over ging maar ik weet wel dat ik 'm toen in de jaren '90 fenomenaal vond... :D

Er mag wat mij betreft ook wel wat nieuws komen in het Babylon 5 universum.

Oh en Space: 1999! Het was verrassend hoeveel ze toen, in 1975-1977, goed voorspelden over wat er in 1999 mogelijk zou moeten zijn qua technologie. Dergelijke ruimteschepen en maanbases zijn er nooit geweest natuurlijk, maar technisch zou het wel mogelijk zijn geweest...

Afbeeldingslocatie: http://cdn.collider.com/wp-content/uploads/space-1999.jpg

Misschien er Space: 2049 van maken of zo en over een basis op Mars ipv een basis op de maan?

[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 26-01-2019 08:34 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:03
Nee geen remake, gewoon zo laten, vervolg ok.

./ ouwe zeikmodus of/

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Space Above and Beyond! Damn, die seizoensfinale was destijds wtf? En dan niks... Gecancelled na 1 seizoen...

Hele vette serie voor zijn tijd, een nieuwe battlestar galactica zou ik ook wel graag willen zien.
Eigenlijk wil ik gewoon iets wat hier op lijkt.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artifax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-06 15:54
- Dino-riders verfilming
- Aliens
- Braveheart
- Das Boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-06 13:38
gielie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:47:
[...]

Nee geen remake, gewoon zo laten, vervolg ok.

./ ouwe zeikmodus of/
100% mee eens, remake kan het alleen verpesten, de verwachtingen zijn te hoog. Wellicht iets in het firefly universum en dat ze soms de firefly tegenkomen, dat lijkt me nog wel ok. Maar remake, liever nooit.

Het is onmogelijk om het origineel te overtreffen.

Dune.
Een reboot of remake van Dune zou ik wel erg kunnen waarderen. :)

Something something

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Three
@Vrijdag @TooTall_NL @vso
Wat doet Spawn in dit topic? :P Er komt een remake!
De Spawn film heb ik destijds nog gezien en vond ik toen wel geinig. Maar als ik er nu naar zou kijken... :/ Al moet ik toegeven dat ik de comics niet ken dus ja ;) Maar je moet die film wel in zijn tijdsgeest zien, denk ik. Toen waren er ook maar weinig echt goede 'superheldenfilms' en zo'n donkere superheldenfilm was toch wel iets nieuws. Kijk hoe lang het geduurd heeft eer ze Deadpool hebben kunnen maken. Dat succes zal misschien wel de aanleiding gegeven hebben tot dit:
IMDB: Spawn
SeenD schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:13:
[...]
Dune.
Een reboot of remake van Dune zou ik wel erg kunnen waarderen. :)
Komt er ook of is toch in de planning. Met de regisseur van Blade Runner 2049 en Sicario

[ Voor 18% gewijzigd door D-Three op 25-01-2019 17:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:27

RoamingZombie

Watching the sheeple...

jaydenjarno schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:55:
Maried with Children!! maar dat kan tegenwoordig niet meer. Vrouwonvriendelijk etc
Dat niet alleen, sommige series worden gedragen door de acteurs. Naar mijn mening kan alleen Ed O'Neill Al Bundy spelen en die zit nu al in Modern Family.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 11:25
Ik zou wel een remake willen zien van Jericho, maar dan op een TWD budget. Stopte na 2 seizoenen en er zat wel meer in voor mijn gevoel, ontwikkeling richting strijd tussen dorpen en steden.
Was als een soort TWD, maar dan zonder zombies.

Battlestar Galactica zag ik ook genoemd worden, maar die is al een keer geremaked en dat was ook een prima serie. Nog een keer hoeft van mij eigenlijk niet.

Series als Allo Allo, Married With en The A-team zijn wat mij betreft iconisch voor een remake. Ondanks dat je tegenwoordig in The A-team wel wapens zou hebben die raak kunnen schieten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 11:25
En ik zou qua films wel eens willen zien wat ze tegenwoordig brouwen van The Longest Day of A Bridge to far of Soldaat van Oranje (op een Hollywood budget).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:41
D-Three schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:34:
De Spawn film heb ik destijds nog gezien en vond ik toen wel geinig. Maar als ik er nu naar zou kijken... :/ Al moet ik toegeven dat ik de comics niet ken dus ja ;) Maar je moet die film wel in zijn tijdsgeest zien, denk ik. Toen waren er ook maar weinig echt goede 'superheldenfilms' en zo'n donkere superheldenfilm was toch wel iets nieuws. Kijk hoe lang het geduurd heeft eer ze Deadpool hebben kunnen maken. Dat succes zal misschien wel de aanleiding gegeven hebben tot dit:

[...]

Komt er ook of is toch in de planning. Met de regisseur van Blade Runner 2049 en Sicario
Toevallig gister op imdb Spawn ingetypt.... I stand corrected...
Maar wel super dat ze dit hebben opgepakt en de tekenaar als regisseur, dus fingers crossed Dat het wat wordt 😎🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
TooTall_NL schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:59:
[...]

Toevallig gister op imdb Spawn ingetypt.... I stand corrected...
Maar wel super dat ze dit hebben opgepakt en de tekenaar als regisseur, dus fingers crossed Dat het wat wordt 😎🤞
@D-Three geld ook voor mij

Tja vanalles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

D-Three schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:34:

[...]
Please be good please be good please be good _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:49
IMDB: Legend of the Seeker (TV Series 2008–2010)
IMDB: World War Z (2013)

Maar dan zoals de schrijver ze heeft bedoeld.

De boeken waren fantastisch, de film / serie ronduit kut.

[ Voor 11% gewijzigd door ImdaMned op 25-01-2019 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ik zou nog niet te hard gaan juichen, naar het schijnt speelt Spawn niet de hoofdrol in de film. Maar dat is misschien iets voor een apart Spawn topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:20
jaydenjarno schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:55:
Daar komt zover ik las al nieuw reboot van uit.

Zelf zou ik graag serie willen zien van silmarillion. Vooral de oorlogen die in het boek voorkomen waren echt gruwelijk vet beschreven!

[ Voor 32% gewijzigd door vali op 25-01-2019 20:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

M*A*S*H* 4077

Hoewel ik tegen remakes ben, de meeste vallen vaak tegen...

[ Voor 75% gewijzigd door Pietervs op 26-01-2019 00:09 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
En niet te vergeten Las Vegas !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

ImdaMned schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:51:

Die Legend of the Seeker serie was echt maf, de boeken werden grotendeels genegeerd.
Zo zonde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toontje kenobi
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04:45
Highlander (serie) zou ik wel willen zien🏴

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:38
Dit is nu alles wat ik wil :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Prosac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:58:
En ik zou qua films wel eens willen zien wat ze tegenwoordig brouwen van The Longest Day of A Bridge to far of Soldaat van Oranje (op een Hollywood budget).
The Bridge on the River Kwai als we toch rond dat thema en die periode bezig zijn.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 18:01

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

De langoliers vond ik afschuwelijk slecht. Wat mij betreft laten ze die lekker in het serieskerkhof liggen.

En Dune kijk ik inderdaad ontzettend naar uit. Die documentaire van Jodorowski heb ik ook gezien en ik vond het fascinerend. Hele aparte man ook. Maar ik denk dat ik toch blij ben dat die film niet is verschenen.

Wat een teleurstelling was dat inderdaad. Ik heb jaren gehoopt dat ze op zijn minst nog een boek zouden schrijven om het af te ronden. Helaas. Die zou je zeker wel opnieuw kunnen maken. Eén van mijn favoriete sf series hoewel ik hem later nog eens heb gekeken en toen viel het me wat tegen, eigenlijk net als de X-file voor een 2e keer kijken.

[ Voor 39% gewijzigd door Dwarlorf op 26-01-2019 13:20 ]

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Dwarlorf schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:09:
De langoliers vond ik afschuwelijk slecht. Wat mij betreft laten ze die lekker in het serieskerkhof liggen.
Alleen met je eens wat betreft een van de laatste scenes,
spoiler:
met de zgn. Pac Man's :+

Als ze die scene nou eens op een mooie, spannende manier neerzetten. Afgezien van deze scene, vind ik de rest (dat is dus de overige 90% van het verhaal :P ) echt goed en reboot-waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:39

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

MASK en COPS zouden beide wel leuk zijn. Bij de GI JOE films vond ik het jammer dat unieke specialiteiten zoals we die kennen uit de tekenfilms en de comics slecht naar voren kwamen. Dat kan vast beter.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Van mij mag Californication wel een vervolg krijgen en That 70s show en vervolg in that 90s show lijkt mij ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Dwarlorf schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:09:
En Dune kijk ik inderdaad ontzettend naar uit. Die documentaire van Jodorowski heb ik ook gezien en ik vond het fascinerend. Hele aparte man ook. Maar ik denk dat ik toch blij ben dat die film niet is verschenen.
Ja ook mijn idee, de film en mini series (dune & childeren of dune (boek 2+3) vind ik erg goed, teminste je kan er genoeg negatiefs over zeggen maar het is geen f*ck up zoals de life action "mario brothers' waarbij de acteurs dronken (ja ze waren dronken tijdens het filmen ofzo)
Eén van mijn favoriete sf series hoewel ik hem later nog eens heb gekeken en toen viel het me wat tegen, eigenlijk net als de X-file voor een 2e keer kijken.
Wel leuk is fringe (serie) maar helaas 5de seizoen echt wierd ..
Toontje kenobi schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 07:39:
Highlander (serie) zou ik wel willen zien🏴
Highlander is tja een erg messed up film & serie reeks een meer logisch verhaal + bij behorende serie zou wel mogen ..

trouwens je opmerking gaf me wel de eis dat Queen intro wel herbruikt moet worden net zoals "flash" aaahaa he is a miracle" zo cheesy dat het cult is maar then again een nieuw jasje mag ook wel

Alleen KAPPUH met robin hood ... bah ben de tel kwijt met de series,films en cartoons. de laatste kon ik ook niet eens meer bekijken
m-vw schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:11:
MASK en COPS zouden beide wel leuk zijn. Bij de GI JOE films vond ik het jammer dat unieke specialiteiten zoals we die kennen uit de tekenfilms en de comics slecht naar voren kwamen. Dat kan vast beter.
ja .. inderdaad .. trouwens ik wilde ook inspector gadget zeggen maar volgens mij is die ook al verfilmd .. (zo slecht dat ik het niet meer weet ;) )

[ Voor 65% gewijzigd door vso op 27-01-2019 00:35 ]

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 18:01

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

vso schreef op zondag 27 januari 2019 @ 00:27:
ja .. inderdaad .. trouwens ik wilde ook inspector gadget zeggen maar volgens mij is die ook al verfilmd .. (zo slecht dat ik het niet meer weet ;) )
Jazeker, met Matthew Broderick.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Kick the baby! Wat mij betreft mag Dinosaurs terug komen :)

Afbeeldingslocatie: https://de-jaren-90.nl/wp-content/uploads/2018/02/dinosaurs.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Not the momma!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Mx. Alba schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:42:

Oh en Space: 1999! Het was verrassend hoeveel ze toen, in 1975-1977, goed voorspelden over wat er in 1999 mogelijk zou moeten zijn qua technologie. Dergelijke ruimteschepen en maanbases zijn er nooit geweest natuurlijk, maar technisch zou het wel mogelijk zijn geweest...
Van mij mogen ze van Blake's 7 ook een remake maken. Typisch een serie waar je nu niet meer naar kunt kijken omdat de special effects zo gedateerd zijn (en ook voor die tijd al low budget) en ook een serie die zich prima leent voor een remake: Goed genoeg voor een remake maar niet zo goed dat een remake bij voorbaat al tegenvalt.

Dat is het grote probleem met veel remakes/reboots: Ze zijn gebaseerd op originele films/series die zo goed waren dat de nieuwe versie vrijwel altijd tegenvalt. Juist minder succesvolle producties lenen zich voor een remake, als tweede kans voor een goed idee wat de eerste keer niet goed uit de verf is gekomen.
Dat geldt ook voor muziek: Je moet goede nummers coveren die in de versie van de oorspronkelijke artiest niet uit de verf kwamen. Maar wat doen veel artiesten? Ze brengen juist covers uit van nummers die je niet moet coveren omdat ze de eerste keer al perfect waren. En dan valt het altijd tegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb altijd zitten denken dat er een moderne remake van Miami Vice moet komen.
Geen idee hoever hun undercover werk nog relevant is in deze tijd, maar de omgeving, de kwaliteit, de vibe moet blijven.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:36

Punkrocker

Mostly harmless

Reboot van Carnival.

Verder eens met @downtime : Veel films series zijn te epic voor een reboot of remake.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
Punkrocker schreef op zondag 27 januari 2019 @ 09:41:
Reboot van Carnival.

Verder eens met @downtime : Veel films series zijn te epic voor een reboot of remake.
Oe Carnival, heerlijke serie. Die zou het in d3ze tijd ook nog wel goed doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:39

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Sci-fi of series die in een ververleden of andere dimensie spelen kan je volgens mij makkelijker remaken dan The A-Team of MacGyver ( :'( ).

De charmes dan die series was ook het geknutsel/houtje-touwtje gehalte. Nu is alles meer gepolijst en draait het veel om bits en bytes...

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Geen remake, maar eigenlijk zou ik wel eens een (vanzelfsprekend goede) verfilming willen zien van Stranger In A Strange Land (R.A. Heinlein), verhaal biedt ruimte genoeg voor een hele serie verschillende special effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
@downtime De macgyver (2014), knight rider (2008) nikita remakes/reboot vind eigenlijk wel goed,

Battle star galactica tja .. verdeeld .. niet perse slecht.

Tja ach de muziek in een nieuw jasje, het zelfde houden maar toch "vers" bv knight rider theme aardig goed gelukt. maar lijkt me ook in lijn met iets nieuws.

@m-vw beide hebben zijn charme kijk bv naar star trek TOS en bv de andere series / reboots hebben hun eigen charme

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Laatst online: 20-05 19:15
Waterworld. Het concept was leuk en inmiddels zijn we 25 jaar verder qua special effects etc. Bovendien is het thema ook wel weer actueel.

[ Voor 34% gewijzigd door TutanRamon op 27-01-2019 12:30 . Reden: imdb-link. ]

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

TutanRamon schreef op zondag 27 januari 2019 @ 12:17:
Waterworld. Het concept was leuk en inmiddels zijn we 25 jaar verder qua special effects etc. Bovendien is het thema ook wel weer actueel.
Afgelopen zomer alweer vergeten :? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1031525

- The Neverending Story verdient absoluut een goede remake. Het origineel is charmant, maar gemankeerd.

- Masters Of The Universe, maar dan met Battle Cat.

- It van Stephen King had van mij best een serie mogen zijn, in plaats van weer 2 films.

- Candyman gaat een remake krijgen, geregisseerd door Jordan Peele (Get Out). Klinkt interessant gezien de rassenverhoudingen uit het origineel, maar verder mankeert er niets aan het origineel.

- World War Z. Niks geen vervolg. Deel 1 gewoon vergeten en rebooten die hap, maar dan wel het boek volgen. Het boek is awesome! De film gewoon ruk.

- Hellraiser. Mankeert niets aan de film, behalve het digitale einde. Het boek is nog een paar tinten duisterder.

- Rawhead Rex. Subliem kort verhaal van Clive Barker. De film is gaaf, maar ook zwak geacteerd en met een laag budget geschoten.

- Seizoen 3 en 4 van Carnivàle.

- Constantine

- The Running Man

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1031525 op 27-01-2019 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 05-06 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Perfect Strangers

Deze zou misschien wel heel actueel zijn gezien de vele migraties op dit moment.

Alf

[YouTube: ALF cameo in Young Sheldon]
Young Sheldon is leuk en dat zonder!!! laugh track. :D

Family Ties

[YouTube: Alex first meets Ellen - Family Ties]
De laatste zou nu prima kunnen met een zoon die helemaal into Trump is. :+

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 27-01-2019 13:42 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 18:54
Freee!! schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:07:
[...]

The Bridge on the River Kwai als we toch rond dat thema en die periode bezig zijn.
Dit soort films moet je laten zoals het is. Geen reboots/remake. Die krijgen die zelfde sfeer in die flims toch niet.
Bas170 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 06:58:
[...]

Die Legend of the Seeker serie was echt maf, de boeken werden grotendeels genegeerd.
Zo zonde.
Vond het wel een leuke serie, maar moet wel bekennen, dat geen enkel boek door mij gelezen is waar een film of serie is op gebaseerd. Ben geen lezer.

Een reboot van Stargate in combi met Atlantis zou leuk zijn. Dus geen 2 losse series, maar in 1 serie, door elkaar (zoals sommige afleveringen ook waren.

Een goeie star trek serie zou ik ook verwelkomen. Discovery is leuk, maar geen echte star trek, zeker als je The Orville er naast gooit. Dat is meer ST dan discovery ooit zou zijn.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 05-06 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Bas170 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 06:58:
[...]

Zo zonde.
Ik vond het een leuke serie. De boeken heb ik niet gelezen dus wordt dan ook niet door enige kennis gehinderd. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 02-06 19:03
ImdaMned schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:51:

Helemaal mee eens.
De boeken van Terry Goodkind behoren tot mijn favorieten in het fantasy genre.
Ik zou daar graag een goede vertolking van zien.

Dat geldt ook voor de Eragon reeks van Paolini.
Wat een waardeloze verfilming was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ze waren al bezig met een Alf reboot maar die is afgelopen jaar gecanceld.
Waarschijnlijk maar goed ook maar was toch wel nieuwsgierig wat dat had kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

sjaool schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:20:
[...]

Ik vond het een leuke serie. De boeken heb ik niet gelezen dus wordt dan ook niet door enige kennis gehinderd. ;)
Het was ook een prima serie, maar als je de boeken gelezen hebt weet je dat het zoveel meer had kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 07:14
The Langoliers
The Butterfly Effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:59

MsD

Ahh, the secret valley. Jeugd spul wat niet eens te vinden is. Een remake lijkt me leuk, de originele ook.

Is vast minder goed dan mijn herinnering me verteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:36

Punkrocker

Mostly harmless

X-files reboot was geen overweldigend succes...
Twin Peaks reboot was dan weer wel top!
DrWho met wisselend succes.

Zou een reboot van Millennium wel zien zitten. Denk ik...

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Freee!! schreef op zondag 27 januari 2019 @ 12:30:
[...]

Afgelopen zomer alweer vergeten :? ;)
is er dan een remake van waterworld ?
[b]Renegade666 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:01:[/b
Een reboot van Stargate in combi met Atlantis zou leuk zijn. Dus geen 2 losse series, maar in 1 serie, door elkaar (zoals sommige afleveringen ook waren.
hmmm met stargate universe erbij dan, hoewel nah .. stargate zelf vind ik ok wacht nog maar jaartje of 10 oid verhaal vind ik goed genoeg alleen jammer dat Universe zo bagger was .. net toen er potentie kwam afgehaakt .. bah
Een goeie star trek serie zou ik ook verwelkomen. Discovery is leuk, maar geen echte star trek, zeker als je The Orville er naast gooit. Dat is meer ST dan discovery ooit zou zijn.
u wens --> https://www.denofgeek.com...ek-new-picard-series-news _/-\o_

Ben het overgens niet met je eens discovery is misschien niet cannon en ja ik haat de klingons ook ..
maar het is nog altijd beter dan de "fan" made films en de failed spinoff van Sulu

star trek discovery had ook dus "some federated ship against bla die bla bla" mogen heten maar dat wil niet zeggen dat ik het een mislukte Sci-Fi serie vind de spore drive is wel enorm asome maar ja na:
- wat tijdreizen
- nick of time spore drive jumps want je kan het maar 3x gebruiken per aflevering oid

Tja dan denk ik dat je serie snel niks meer waard is, immers je tegenstander reduceer je tot iemand die een Nerf pistool tegenover iemand met een ak47 met mortier-add-on staat.. "fair fight" 8)7

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zat me net te bedenken maar een reboot van Robin of Sherwood.

Ik denk dat ik door die serie mijn obsessie voor roodharige vrouwen heb gekregen :$ Lady Marian O+ ^)
Vond het trouwens ook best een spannende serie. Zat naast het gebruikelijke boogschieten ook best veel mythologie en fantasy in. En bij vlagen was het best wel eng ook.

Crossbow lijkt me ook wel gaaf, hoewel dat denk ik meer een nostalgisch iets is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Vrijdag schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:32:
Zat me net te bedenken maar een reboot van Robin of Sherwood.
ik zei nog zo ..
vso schreef op zondag 27 januari 2019 @ 00:27:
Alleen KAPPUH met robin hood ... bah ben de tel kwijt met de series,films en cartoons. de laatste kon ik ook niet eens meer bekijken
Ik denk dat je gewoon 30 varianten hebt .. O-) O-) 8)

Tja vanalles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

vso schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:37:
[...]

ik zei nog zo ..

[...]

Ik denk dat je gewoon 30 varianten hebt .. O-) O-) 8)
Maar dit is de enigsten eckten originele en beste :P

Pagina: 1 2 Laatste