Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies opleveringskeuring nieuwbouw

Pagina: 1
Acties:

• Justin3112
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 21-02 23:58
Hi Tweakers,

Wij hebben eindelijk te horen gekregen wanneer de oplevering is van onze nieuwbouw woning. 8)
Ik ben een behoorlijke leek en zou daarom een bouwkundige willen inhuren voor een opleveringskeuring.

Uiteraard heb ik gezocht op dit forum en dan zie ik VEH (vereniging eigen huis) voorbijkomen met verschillende ervaringen, zowel positief als negatief. In mijn naaste vriendenkring hoor ik vooral negatieve ervaringen over VEH.

Graag zouden wij willen weten of jullie goede ervaringen hebben met andere bedrijven naast VEH?
Daarnaast stellen we het op prijs, als jullie nog goede tips hebben voor de voorschouw en opleveringsmoment?

Woning locatie: Rotterdam

Dank alvast voor jullie hulp en adviezen! _/-\o_

• RUFFNECK
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:53

RUFFNECK

Poentje

Justin3112 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 20:28:
Hi Tweakers,

Wij hebben eindelijk te horen gekregen wanneer de oplevering is van onze nieuwbouw woning. 8)
Ik ben een behoorlijke leek en zou daarom een bouwkundige willen inhuren voor een opleveringskeuring.

Uiteraard heb ik gezocht op dit forum en dan zie ik VEH (vereniging eigen huis) voorbijkomen met verschillende ervaringen, zowel positief als negatief. In mijn naaste vriendenkring hoor ik vooral negatieve ervaringen over VEH.

Graag zouden wij willen weten of jullie goede ervaringen hebben met andere bedrijven naast VEH?