Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Reviews verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views

Vraag

• Av3ng3rtje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21-02 20:03
Hallo,

Ik heb twee beoordelingen gallery: Av3ng3rtje van 1 ster gekregen na een advertentie waar ik destijds door omstandigheden niet elke dag kon reageren. De deal is destijds volgens mij ook niet door gegaan en ik vraag me af of deze reviews weggehaald kunnen worden.

Groet,

Mark

Alle reacties

• Av3ng3rtje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21-02 20:03
Geen reactie zie ik, wie o wie kan me hier verder mee helpen?

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Probeer het eens volgens dit stappenplan.

How to - Feedback laten aanpassen

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 10:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Beide verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True