Cursor automatisch onder de quote plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:26

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Achtergrond informatie: LankHoar in "Antwoord plaatsen boven de gequote tekst"

Kunnen we de cursor onder de quote plaatsen i.p.v. daarboven ajb? In bovenstaand topic word door meerderen gesuggereerd dat dit ooit al zo was, dus wellicht gaat het hier om een bug. Dat kan een devje beter beoordelen ;)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yep, ik ben voor!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 11:40
Graag

Hoe vaak ik wel niet in de gauwigheid een comment typ of een smiley plak en dan erboven beland...

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Meer informatie: Als je tijdens het schrijven van een reactie (eerst de Reageer-knop) de "Quote" gebruikt werkt het correct. Als je direct in de leesweergave "Quote" gebruikt staat de cursor inderdaad aan het begin van het tekstveld, voor de gequootte reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Stoelpoot schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:38:
Meer informatie: Als je tijdens het schrijven van een reactie (eerst de Reageer-knop) de "Quote" gebruikt werkt het correct. Als je direct in de leesweergave "Quote" gebruikt staat de cursor inderdaad aan het begin van het tekstveld, voor de gequootte reactie.
Wat ergens ook wel logisch is, want als je direct de quote knop gebruikt, krijg je een reageerpagina met vooraf ingevulde tekst in het veld zonder bepaling voor de cursor. Je browser zet deze dan op de eerste positie, omdat het geen informatie mee krijgt waar het deze moet plaatsen.

Gebruik je de quote knop vanuit de reageerpagina, dan wordt er tekst voor de cursor ingevoerd, waardoor effectief de cursor opschuift.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
In het mobile-first tijdperk: helemaal voor! :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Hero of Time schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:49:
[...]

Wat ergens ook wel logisch is, want als je direct de quote knop gebruikt, krijg je een reageerpagina met vooraf ingevulde tekst in het veld zonder bepaling voor de cursor. Je browser zet deze dan op de eerste positie, omdat het geen informatie mee krijgt waar het deze moet plaatsen.

Gebruik je de quote knop vanuit de reageerpagina, dan wordt er tekst voor de cursor ingevoerd, waardoor effectief de cursor opschuift.
Vanuit technisch oogpunt is het inderdaad te begrijpen. Vanuit gebruiksperspectief is het een inconsistentie in 1 van de meest gebruikte functies van het forum.

Moet zeggen dat ik er zelf ook nooit over nadacht, maar het is wel vervelend om er altijd op te moeten letten. Ik krijg er soms ook geen hoogte van wat er zal gebeuren als ik op "Quote" druk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Radeloos: Compleet nieuwe PC geeft geen beeld.

Dit topic triggerde me weer :( Wanneer komt er weer een community pick? Dit lijkt me nou net iets heel makkelijks om te implementeren (non-developer hier) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:55

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

LankHoar schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:22:
[...]
Dit lijkt me nou net iets heel makkelijks om te implementeren (non-developer hier) :+
Lijkt mij ook, de manier van cursorpositionering tussen de twee verschillende manieren van quoten is ook niet consistent, net als al aangegeven in:
Stoelpoot schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:38:
(En ja, net nog even getest.)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Er is er weer 1 hoor:

Ervaringen en baankansen voor mensen met autisme

Devs, kunnen we dit alsjeblieft snel aanpassen? Of vergis ik me er echt op met mijn schatting dat dit een erg simpele aanpassing is? :)

-EDIT- hier een gelijksoortig verzoek: Cursor aan het einde van quote plaatsen In totaal 28 plusjes dus :)

-EDIT 2- blijkbaar had ik dat andere topic al gezien, en daar zelfs een TR voor (waarschijnlijk) samenvoeging ingediend. Echter is die dus nog steeds niet gelezen :X

[ Voor 40% gewijzigd door LankHoar op 12-02-2020 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter

Pagina: 1