Sommige gebruikers hebben de gewoonte om hun antwoord te typen boven de gequote tekst. Ik vind het erg onhandig lezen, want vaak zit ik al halverwege de poster's tekst voor ik door heb dat het geen losse toevoeging is maar een antwoord op iets voorgaands. Vervolgens moet ik de quote eerst lezen om de context goed te snappen, en dan soms nogmaals het antwoord. Ik zie het een beetje als eerst de vraag lezen en dan het anwoord vs. eerst het antwoord, en dan pas de vraag lezen. Het feit dat de gebruikers die dit doen de moeite nemen om de cursor aan het begin van het bericht te zetten en er ook nog een witregel onder te zetten, doet me er nog minder logica in zien 
Hier een voorbeeld waarbij de TS consequent zijn antwoord boven de quote zet: Vinny19 in "Retourneren na reparatie"
Imo komt deze praktijk de leesbaarheid van het forum niet ten goede, en vraag ik me af of er iets is dat we daar aan kunnen doen? Indien ik me nu teveel als een azijnzeiker gedraag dan hoor ik het wel
-Edit- correcte link naar het voorbeeld geplaatst nu.
Hier een voorbeeld waarbij de TS consequent zijn antwoord boven de quote zet: Vinny19 in "Retourneren na reparatie"
Imo komt deze praktijk de leesbaarheid van het forum niet ten goede, en vraag ik me af of er iets is dat we daar aan kunnen doen? Indien ik me nu teveel als een azijnzeiker gedraag dan hoor ik het wel
-Edit- correcte link naar het voorbeeld geplaatst nu.
[ Voor 5% gewijzigd door LankHoar op 14-01-2019 12:25 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!