Op zoek naar nieuwe stille computercase, aanbevelingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

Vraag

• gerardvbakkum
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-12-2021
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een stille Computerkast, heb momenteel de coolermaster mastercase lite 5 RGB, maar die vind ik veel te luid. Ik denk doordat de 3 fans aan de voorkant op de voeding zijn aangesloten en niet op het moederbord, maar die kunnen alleen maar op de voeding vanwege te weinig aansluitpoorten en de lengte van de kabels.

Mijn budget ligt onder de 100 euro, de kast die ik nu heb was 60, maakt niet zoveel uit hoe duur die is als de kast maar onder de 100 is en niet zoveel geluid maakt.

Een case met een side panel en wellicht RGB heeft mijn voorkeur, aangezien mijn componenten ook met RGB kunnen worden aangestuurd.

In de case moet een ATX voeding kunnen en een ATX moederbord.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! : :)

Groetjes,

gerardvbakkum

Alle reacties

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:12
ten eerste, wat zijn de verdere specs van je systeem?

waarom heb je 3 fans aan de voorkant, draai je een zware overclock of meerdere dikke videokaarten?

als je meerdere fans via je mobo aan wilt sturen kan je splits kabels gebruiken en een te korte fan kabel kan je ook verlengen.
Als je fans op de voeding aansluit kan je door ze op verschillende aders aan te sluiten ook op lagere voltages laten draaien.
en wil je niet gewoon een fan controller ipv een andere kast? categorie: Fan-controllers en lcd's

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.